Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nissan GT-R (SpecV / R32 / R33 / R34 / R35 / R36)

Recommended Posts

 

 

Nissan GT-R

 

Svi već znate priču oko ovog automobila, znate za čuvenih 7:38 na stazi Nürburgring, znate za mišljenje automobilskih stručnjaka širom sveta kako je ovo najbolji automobil ikada napravljen jer objedinjuje snagu i idealnu upravljivost…za cenu koja je mnooogo manja nego za slične performanse kod drugih automobila.
Ako ovo sve ne znate, odmah back to Google… wink.gif
Kao i prethodne generacije GTR automobila i najnoviji predstavlja remek delo inženjera Nisana.
Pojedini delovi tog remek dela su :
jedinstven pogon na svim točkovima, novi bi-turbo V6 motor sa 480 KS, koji još troši najmanje od svih automobila slične snage, laka karoserija, najbolja aerodinamika u klasi…Ovo je prvi GT-R koji se prodaje sa volanom i na levoj strani. Motor je Nissan VR38DETT, 6 cilindara, 3.8L i dve turbine, ručno pravljen.
Ugrađuje se jedino u GTR jer je za njega posebno razvijan. Daje 480KS pri 6.400 obrtaja i najjači je automobil koji je Nissan ikada napravio. Maksimalna brzina preko 300 Km/h, ubrzanje do 100 Kmh je 3.5s Maksimalni obrtni moment od 588 Nm je raspoloživ u rasponu od 3.200 rpm do 5.200 rpm.

Menjač je takođe posebno pravljen za ovaj automobil, nosi oznaku GR6 ima 6 stepeni prenosa, duplo kvačilo ( jedno za parne, drugo za neparne stepene prenosa ).
Ima automatski i manulani mod, i u M modu menja brzine dovoljno brzo da nema gubitka boost-a tako da je ubrzanje kontinuirano bez obzira na promene stepena prenosa.
U R modu ( najviše sportskom ) ponašanja automobila, kompjuter na osnovu brzine kojom se automobil kreće, stepena otvorenosti leptira, sile kočenja i ostalih podataka, predviđa promenu brzine od strane vozača zbog čega je promena stepena prenosa još brža. Pogon je na svim točkovima, ali…nije stalno na svim točkovima već zahvaljujući jedinstvenom rešenju razvijenom od strane Nissan-a, na prednjim točkovima može biti od 0% do maksimalno 50% snage. Koliko, i da li će biti snaga prenošena na prednje točkove odlučuje kompjuter na osnovu mnogobrojnih podataka koje dobija od senzora. To se pre svega dešava na putevima koji imaju slabije prijanjanje zbog vode, snega ili blata. Sastavni deo ovog pogona je Vehicle Dynamic Control (VDC-R) tj. elektronska kontrola stabilnosti.
U rizičnim situacijama kada je dejstvo ovog sistema neophodno, on će preraspodeliti snagu koja se prenosi na točkove i tako stabilizovati automobil.

Ali…sada postoji još brža verzija :
 

 

Nissan GT-R SpecV

 

zza4633.jpg

 

Od februara 2009. godine samo 7 odabranih dilera u Japanu će biti u mogućnosti da prodaje novu ograničenu seriju modela GT-R sa oznakom SpecV. Automobil sa potpuno trkačkim performansama, ali je moguće registrovati ga i voziti svaki dan na običnim ulicama.
 

zza4634.jpgzza4635.jpg

 

Pre samo malo više od godinu dana je predstavljen novi Nissan GT-R i odmah je izazvao bujicu oduševljenja širom sveta, ali sada stiže još brža verzija.
Spolja, razlika je u zadnjem spojleru koji je od karbona, maska je takođe od karbona. Jedina boja u koju može biti ofarban ovaj Nisanov GTR je crna (Ultimate Black Opal).

 

zza4637.jpgzza4636.jpgzza4638.jpg

 

SpecV ima samo dva prednja sedišta, dok standardni GT-R ima i dva zadnja sedišta, a unutrašnjost takođe može biti po želji kupca dodatno oplemenjena karbonom.
 

zza4639.jpgzza4640.jpg

 

Performanse su poboljšane ''igranjem'' sa turbinama koje imaju povećani boost, kočnice su poboljšane upotrebom karbon-keramičkih diskova, a bilo je radova i na izduvnom sistemu.
Nissan GT-R SpecV ima nove lakše alu-felne napravljene specijalno za ovu verziju koje je razvio NISMO (Nissan Motorsports International ).
 

zza4641.jpgzza4642.jpg

zza4643.jpgzza4644.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

au... ukenjao sam se samo od ovih slika i price... fantastican auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma Japanci su ludaci, genijaci,..... ma svaka im cast!!!! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AVUS-Batmobile-Nissan-GT-R-8.jpg
 

Nemački Avus Performance je najpoznatiji po svojim obradama modela iz Audijeve ponude, ali ni oni nisu mogli da odole modifikaciji jednog izuzetnog automobila kao što je aktuelni Nissan GT-R. Već na prvi pogled pažnju privlači mat crna karoserija i točkovi od 20 inča takođe u crnoj boji, dok se pod haubom krije pojačani 3,8 litarski twin-turbo V6 motor. Ovaj agregat sada raspolaže sa 580 konja i 700 Nm obrtnog momenta (serijski 485KS i 588 Nm) i to, između ostalog, zahvaljujući reprogramiranoj elektronici motora i novom sportskom izduvnom sistemu.

 

AVUS-Batmobile-Nissan-GT-R-5.jpg
 

U paketu su još i spušteno ogibljenje i novi distancijali, a ovde još samo podatak da cena za Batmobile izgled spoljašnjosti iznosi skoro 3.500 evra (2.499 evra za karoseriju i 999 evra za crne točkove).

 

Avus-Performance-9.jpg
 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
au... ukenjao sam se samo od ovih slika i price... fantastican auto.

Vule ako hoces mogu da ti sredim da napravis par fotki ovog auta... Ovih dana jedan stize u BG, Black Edition, a vozice ga jedan moj drugar... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nissan%20gt-r%20specv%201.jpg
 

Japanski Nissan je saopštio da njihov model GT-R SpecV sada mogu na naruče i kupci sa Starog kontinenta. GT-R SpecV po navodima fabrike treba vlasniku da pruži trkačke performanse u automobilu registrovanom za svakodnevni saobraćaj, mada takvih vlasnika neće biti puno. GT-R SpecV će naime biti veoma redak automobil, budući da je za Evropu rezervisano samo 40 primeraka. Što se cene tiče, u Velikoj Britaniji će koštati oko 138.550 eura. Za narudžbine pre 14. decembra isporuka ovog GT-R modela je u aprilu 2010., a za one koji ga naruče do 22. januara sledeće godine, isporuka je u maju.

 

kompletna vest - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
nissan-gt-r-gt1-race-car_100304083_l.jpg
 

Japanski Nissan je za FIA-GT1 klasu pripremio novu trkačku verziju modela GT-R, koji pokreće 5.6 litarski V8 agregat sa 600KS i 651 Nm obrtnog momenta.

Snaga se na zadnje točkove (inače od 18 inča) prenosi preko Ricardo šestostepene transmisije, dok se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa karbon-keramičkim diskovima i šestoklipnim kočionim čeljustima.

 

nissan-gt-r-gt1-race-car_100304084_l.jpg
 

GT-R GT1 raspolaže i Nismo body paketom od karbon fibera i velikim GT zadnjim krilom, kao i smanjenom težinom u odnosu na standardni primerak Nissana GT-R (GT-R GT1 ima naime 1350 kg). Timovi koji su već najavili da će se ove godine takmičiti sa Nissanom GT-R GT1 su britanski Sumo Power i švajcarski Swiss Racing Team, a tehničku podršku će pružati Nissanova Nismo divizija. I na kraju cena, koja za GT-R GT1 iznosi oko 500.000 eura.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
switzer%20gt-r%2011.jpg
 

SPI, odnosno Switzer Performance Innovation, predstavlja ojačani i olakšani Nissan GT-R, koji zahvaljujući P800 kitu (novi turbo punjači, interkuleri...) raspolaže sa čak 800 konja i 940 Nm obrtnog momenta. Masa praznog vozila je smanjena na 1636 kg (delovi od karbona, lakša Bride sportska sedišta...), dok se performanse u kratkoj informaciji ne pominju.

 

switzer%20gt-r%201.jpg
 

Sem navedenog, Switzer je za svoj GT-R predvideo i nove AP kočnice, titanium izduvni sistem, podešavajuće JRZ ogibljenje i aerodinamičke elemente (difuzor, veliko zadnje krilo...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012 Nissan GT-R imaće više od 500KS

 

Nakon što je Porsche kupcima ponudio 911 Turbo S sa 530KS, japanski Nissan planira da GT-R modelske godine 2012 pojača na više od 500KS i najmanje 610 Nm.
Sem pojačanja motora, 2012 GT-R će dobiti i modifikovano ogibljenje i kočioni sistem, kao i poboljšanu aerodinamiku, uz novi prednji spojler i zadnji difuzor.
Drugi detalji još nisu poznati.
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Switzer E900 Nissan GT-R

switzer%20nissan%20gtr%20e900.jpg

 

Američki Switzer Performance je predstavio i Nissan GT-R sa pogonom na E85 gorivo i koji raspolaže sa čak 900 konja. Nazvan je E900 (Ethanol, 900KS) i bazira se na već poznatoj Switzer P800 verziji, što podrazumeva, između ostalog, Amuse aerodinamički paket od karbon fibera, BBS točkove od 20 inča, podešavajuće ogibljenje i modifikovanu transmisiju.
U kratkoj vesti se još samo pominje da ubrzanje od 60 do 130 milja na sat (od 96 do 209 km/h) traje manje od 6 sekundi.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...