Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nissan GT-R (SpecV / R32 / R33 / R34 / R35 / R36)

Recommended Posts

Ako ce i dalje da ima motor napred, cini mi se da ce taj spojler jako mnogo mesta u gepeku da zauzme :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: 2020. Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

 

I posle 11 godina na tržištu se dalje unapređuje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

JRM Nissan GT23 za javne puteve

 

jrm nissan 001.jpg

 

U britanskoj kompaniji JRM su na osnovi punokrvnog trkačkog Nissana GT-R Nismo GT1 pripremili brojčano ograničenu verziju koja se može registrovati i koristiti na javnim putevima, a krije se iza oznake GT23. U JRM-u će zanimljivu konverziju nakon koje Nissan GT-R Nismo GT1 menja osnovno zanimanje ponuditi u samo 23 primerka, a cena ''trkačkog automobila u penziji'' čija isporuka je planirana naredne godine, iznosi 450.000 evra.

 

jrm nissan 002.jpg

 

Prilagođen korišćenju na javnim putevima JRM Nissan GT23 i dalje pokreće čuveni 3.8 V6 motor VR38DETT koji uz asistenciju dva turbopunjača u ovom slučaju nudi 660 konjskih snaga. Prenos snage (samo na zadnju osovinu) obavlja se posredstvom 6-stepenog sekvencijalnog menjača, a u JRM-u kažu da na gumama koje se koriste na stazi GT23 ima izvanredno prianjanje u krivinama.

 

jrm nissan 003.jpg

 

Promene na karoseriji uključuju novi poklopac motora i redizajnirane prednje blatobrane, a suštinska promena na zadnjem delu automobila u odnosu na trkački GT-R GT1 odnosi se na drugačije završetke izduvnog sistema. 660 konja zaduženo je za samo 1.275 kilograma.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liberty Walk Nissan GT-R

 

lw gtr 03.jpg

 

Japanski Liberty Walk je pripremio još jedan aero body paket za Nissan GT-R, a za mesto premijere je izabrao 2020 Tokyo Auto Salon tjunera. Paket i ovde podrazumeva proširenja blatobrana (po čemu je ova firma i najpoznatija), kao i nove branike, prednji spojler, haubu, pragove, zadnji difuzor, kao i fiksni zadnji spojler. Naravno, svi ovi elementi su napravljeni od ugljeničnih vlakana.

 

lw gtr 02.jpg

 

Takođe, tu su i AirRex vazdušno oslanjanje, sportski izduvni sistem, kao i set novih točkova sa gumama Yokohama Advan GT.

 

lw gtr 01.jpg

 

Ni to nije sve jer zahvaljujući HKS modifikacijama ovaj automobil raspolaže sa čak 1.500 kW/2.039KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Nissan GT-R sa 1.200KS i Toyota Supra sa 1.000KS

 

Jedna omanja grupa zanimljivih automobila na Autobanu :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Nissan GT-R sa 1.200 konja

 

Jedan od retkih automobila koji je uplašio Max-a (lika sa ovog YT kanala koji ih vozi na maksimumu po Autobanu).

Ovaj Nissan GT-R je dorađen od strane holandskog ''SW Performance'' i zato ima 1.200 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Skyline GT-R R33 karavan sa preko 1.000 konja

 

nissan karavan 003.jpg

 

Nissan Skyline GT-R R33 u karavanskom izdanju? Da, i to postoji!

Kultni model iz 90-ih je doživeo transformaciju i to zbog ideje magazina Option. Njihov tim je naime još 1996. godine odlučio da napravi ovu konverziju, a dizajnerski je automobil dobio neobične linije koje ili volite ili mrzite. Osnivač pomenutog magazina je dobio pomoć svojih kolega koji su imali iskustva sa trkačkim modelima i trkama u driftu, a za projekat su korišćeni delovi Nissanovog modela EXA, a osim na dizajn mislilo se i na performanse. Cilj je naime bio da se napravi jedan od najbržih Nissana GT-R R33.

 

nissan karavan 002.jpg

 

Pominje se da je snaga twin-turbo RB26 motora povećanja na preko 1.000 KS, iako nema potvrde o ovim brojkama! Vreme koje je ovaj model postigao na Tsukuba stazi u Japanu iznosi niskih 1:04.452 minut.

 

nissan karavan 001.jpg

 

Osim toga, automobil je dobio dodatak ''speedwagon'' u nazivu zbog činjenice da četvrt milje prelazi za samo 11.89 sekundi i ne staje do 304.8 km/h. Impresivne brojke za unikatni GT-R karavan...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovni Nissan GT-R

 

Kakva je Godzilla posle pređenih malo preko 220.000 kilometara?

Spolja, unutra (od oštećenja na prekidačima prozora, dugmića na centralnoj konzoli pa dalje...), dosta zanimljivih detalja za pogledati:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R50 by Italdesign

 

203276-nissan italia05.jpg

 

Za brojčano ograničeni automobil (iza čijeg dizajna stoji studio Italdesign) kojim u japanskoj automobilskoj kompaniji obeležavaju 50 godina od nastanka prvog modela (Skyline) sa oznakom GT-R, u dobro upućenim izvorima tvrde da istovremeno predstavlja i uvertiru za GT-R nove generacije.

 

nissan gtr italia04.jpg

 

Jubilarni Nissan GT-R50 je publika trebalo da vidi još u martu na Sajmu automobila u Ženevi, ali zbog pandemije koronavirusa promocija je tada izostala.

 

nissan gtr italia03.jpg

 

Coupe je zasnovan na modelu GT-R Nismo, od koga se između ostalog razlikuje po 54 mm nižem krovu, LED prednjim svetlima i 21-inčnim točkovima (sa Michelin Pilot Super Sport gumama 255/35 R21 napred i 285/30 R21 pozadi).

 

nissan gtr italia02.jpg

 

Automobil pokreće 3.8 V6 twin-turbo motor koji u ovom izdanju uz asistenciju dva turba razvija 710 konjskih snaga i 780 Nm obrtnog momenta koji se na obe osovine distribuira posredstvom 6-stepenog automatskog menjača sa dva kvačila.

 

nissan gtr italia01.jpg

 

Za zaustavlajneje se inače brinu Brembo kočnice, a tu je i modifikovano Bilstein oslanajnje. 50 kupaca će za svoj GT-R50 morati da izdvoji 990.000 evra (treba reći da je nekoliko primeraka i dalje dostupno), a Nissan će im ponuditi i mogućnost personalizacije automobila. Isporuke počinju krajem ove ili početkom sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Nissan GT-R sa 1.400KS na Autobanu

 

Posle plamenova i ubrzanja, evo i videa vožnje na Autobanu.

Pogledajte sa kojom lakoćom (od 09:15) stiže do kraja brzinomera (340 km/h)...ili kako mu trebaju samo 3.5 sekunde od 100 do 200 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veilside R33 Nissan Skyline GT-R košta 120.000 dolara

 

204504-veilside 3.jpg

 

Tjunirana verzija Nissanovog modela R33 Skyline GT-R koja je projekat legendarnog japanskog tjunera Veilside ponuđena je na prodaju. Radi se o projektu nazvanom ''Veilside Combat Evolution'' koji je baziran na Nissanu R33 Skyline GT-R proizvedenom 1995. godine.

 

204505-veilside 2.jpg

 

Japanski tjuner je znatno unapredio aerodinamiku pomoću širokog body kita, branika sa velikim otvorima, masivnog zadnjeg spojlera i difuzora. Ovaj primerak je poseban i zbog toga što se pojavljivao u brojnim magazinima, a dobio je i MVP nagradu na Sajmu automobila u Tokiju 1996. godine.

 

204506-veilside 1.jpg

 

Veilside je veoma poznat u svetu tjuninga, sedište se nalazi u blizini staze Tsukuba, a body kitovi ove kompanije su krasili brojne legendarne japanske automobile visokih performansi. Takođe, Veilsideovi automobili su se pojavljivali u šest filmova iz ''Fast and Furious'' franšize, a najprepoznatljiviji među njima je Hanov fantastični RX-7 u filmu ''Tokyo Drift''. Veilside je takođe ugradio vlastiti izduvni sistem, unapredio je motor Tomei komponentama, tu je i HKS turbo, Nismo kvačilo, Brembo kočnice i Ohlins oslanjanje. Automobil prodaje distributer Vistec R Imports iz Konektikata, a cena iznosi 120.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R Offroad Godzilla 2.0

 

nissan-gt-r-offroad.jpg

 

Vozilo je kreacija firme Classic Youngtimers Consultancy, a prodaje se za 95.000 evra. Automobil je između ostalog dobio 12 cm viši klirens, nove gume, crnu zaštitu blatobrana, krovni prtljažnik sa LED svetlima i rezervnim točkom i eksterijer sa kamuflažnom šemom. Motor je 3.8 twin-turbo V6 sa više od 600KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Nissan Skyline GT-R R34

 

Auto koji je izašao pre 20 godina (1999.) i već je legendaran:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Nissan GT-R biće hibrid?

 

203276-nissan italia05.jpg

 

Novi Nissan GT-R na scenu stupa 2023. kao hibrid? Kao što se i očekivalo, nije reč o hibridu za svakodnevnu gradsku vožnju, ali priča već ''zvuči poznato''...

Nissan GT-R je verovatno jedna od najduže prisutnih platformi u istoriji automobilske industrije. Prva serijska verzija aktuelnog modela je inauguralno predstavljena na Salonu automobila u Tokiju sad već davne 2007. godine. Mada je u međuvremenu prošao kroz nekoliko unapređenja, uključujući i atraktivni GT-R50 by Italdesign, R35 GT-R je u suštini ista zverka ispod lima, koja odavno čeka na svog naslednika.

 

Ipak, čini se da nećemo još dugo čekati na novu generaciju Nissanove brzinske perjanice. Glasine kažu da je kompanija u procesu masivnog revidiranja game u SAD, a tu je uključen i GT-R. Po istom izveštaju, Nissan već sada radi na novajliji koji bi trebalo na scenu da stupi 2023. To je za samo dve godine, što je relativno kratak vremenski period po GT-R merilima. Pored toga, postoje informacije da japanska kompanija razmatra performantno orijentisani hibridni pogonski sistem za novi model, i to sa sistemom rekuperiranja kinetičke energije. Ukoliko vam to zvuči poznato, ne treba da se čudite, jer je dotična tehnologija bila prisutna u Le Man trkaču GT-R LM Nismo. U suštini, nove informacije se kose s prethodnim pričama, koje su tvrdile da R36 neće biti hibrid, odnosno da će aktuelni model biti u ponudi do 2027. Ipak, novi info nam se čini mnogo realnijim.

 

Sa druge strane, treba imati u vidu da spomenute priče potiču iz prošle godine, tako da su mnogi unutrašnji faktori mogli da utiču na odluke u kompaniji, da ne spominjemo aferu Gon. Sada je Nissan ponovo stao na noge, spreman za oporavak, tako da novi GT-R dolazi u pravi čas kao simbol novih, boljih vremena za japanskog proizvođača.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Skyline R32 GT-R sa 1.200KS

 

Ovaj Skyline je iz Južne Afrike, i 2014. godine se ovako čuo i izgledao. Tada mu je izmereno 1.200 konja, motor je RB28 (pravio ga je Nismo, fabrički je imao 510 konja i 540 Nm) sa jednom turbinom.

Posle par godina je dodatno sređivan, farban u žuto-crnu boju, i snaga mu je porasla na 1.400 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R R35 Final Edition najavljen za 2022. godinu

 

nissan gtr final.jpg

 

370Z i GT-R su Nissanovi najstariji modeli koji su i danas u prodaji. Najavu naslednika prvog u formi prototipa ćemo videti već sledeće nedelje, dok narednu generaciju drugog nećemo videti uskoro.

 

Međutim, ono što ćemo videti jeste Nissan GT-R R35 Final Edition, koji stiže 2022. godine. Ovim modelom će se R35 Godzilla ispratiti u penziju, a Nissan će proizvesti svega 20 primeraka. Final Edition će koristiti isti pogon kao i GT-R50 by Italdesign, (na slici) što znači da će 3.8 litarski twin-turbo V6 motor razvijati 710 KS i 780 Nm obrtnog momenta. To je bila značajno poboljšana verzija motora koju je tjunirao Nismo i ugradio turbo iz trkačkog modela GT-R sa GT3 specifikacijama. Ugrađeni su i veći međuhladnjaci, poboljšani sistem ubrizgavanja goriva, a ojačan je i 6-stepeni automatski menjač. GT-R R35 Final Edition će u Japanu koštati oko 377.300 dolara, što je mnogo manje u odnosu na cenu modela GT-R50 by Italdesign koja iznosi milion dolara. Naredna generacija Nissanovog modela GT-R neće stići pre 2023. godine, a veruje se da će biti elektrifikovana na neki način.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Skyline R34 GT-R M-Spec Nur prodat za rekordnu sumu

 

nissan r34 02.jpg

 

Nissan Skyline GT-R R34 je i danas impresivan i veoma tražen automobil, a sada je jedan primerak prodat za rekordnu sumu. Najskuplji Nissanov model danas je novi GT-R Nismo koji pokreće 3.8 twin-turbo V6 motor, a koji razvija 600 KS i 652 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući toj snazi od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2.5 sekundi.

 

nissan r34 01.jpg

 

Performanse su očigledno impresivne, ali to ipak nije naskuplji Nissan koji je prodat ove godine. Tu titulu je odneo R34 GT-R M-Spec Nur lakiran u Milenimu Jade boju. Nissan je proizveo nešto više od 1.000 primeraka GT-R Nur modela, 718 su V-Spec II modeli, 156 njih u Millenium Jade boji, a sa proizvodne trake je sišlo svega 285 M-Spec primeraka od čega 144 u Millenium Jade boji. Automobil je prodat za 33.205.000 jena, što iznosi oko 265.743 evra. Prešao je samo 6.817 kilometara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek video: Test 2020. Nissan GT-R Nismo

 

Postoje sportski automobili koji nas oduševe svojom preciznošću izrade, modernošću, uglađenošću dok pružaju vrhunske performanse....a, postoje i oni drugi poput Nissana GT-R koji nisu ništa posebno ''wow'', ni digitalni, ali dođu, odrade posao (uglavnom budu brži od svega ostalog) i odu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheads.jpg PistonHeads video: Test 2020. Nissan GT-R Nismo

 

''Kontinuirano unapređivanje'', ''napraviti nešto još boljim tokom vremena'': Kai-Zen. To je na japanskom.

Na našem, i uopšte na bilo kom drugom jeziku sveta to se kaže: Nissan GT-R.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo pokrenuo program restauriranja klasičnog modela Nissan Skyline GT-R

 

209711-nissan gtr 02.jpg

 

Cene Nissanovog modela Skyline GT-R su znatno porasle u proteklim godinama, a zahvaljujući programu restauracije koji je nedavno pokrenut, ovaj legendarni sportski automobil će ostati vredan kolekcionarski primerak i u decenijama koja dolaze. Program restauriranja je pokrenilo odeljenje Nismo koji je usledio nakon Nissanovog projekta pokrenutog 2017. godine, čiji cilj je proizvodnja i prodaja originalnih delova za klasični Skyline. Međutim, novi program restauracije je neverovatno detaljan i veoma skup. Program podrazumeva potpuno rastavljanje vozila, a Nismo će zatim lakirati karoseriju i ofarbati šasiju u belu boju te iskoristiti napredne 3D alate za merenje kako bi se otkrili eventualni deformiteti šasije. Ukoliko bude problema, izvršiće se popravke. Klijenti će imati opciju da u potpunosti ''ogole'' metal i da se onda odradi proces elektrodepozicione kupke kako bi se rešio problem rđe.

 

209712-nissan gtr 01.jpg

 

Nakon toga će se testirati torziona krutost automobila, a zatim sledi proces prigušivanja zvuka i smanjenja vibracija panela. Karoserija se na kraju transportuje u lakirnicu gde vlasnici mogu da odabre originalnu boju automobila, ali i neku drugu. U međuvremenu se u potpunosti rastavlja Skylineov originalni RB26DETT motor te se ponovo sastavlja korišćenjem obnovljenih ili potpuno novih delova. Potom sedi testiranje motora, a nakon što se ustanovi da je sve u najboljem redu, motor se vraća u automobil. Nismo takođe obnavlja oslanjanje i kočioni sistem, a proveravaju se i originalne instalacije te se vrše popravke ukoliko je to potrebno.

 

Za unutrašnjost su dostupne dve opcije. Zbog promene standarda zaštite od požara, Nismo ne može da koristi iste, odnosno originalne materijale. Zbog toga kupci mogu da izabru materijal koji se koristi i aktuelnom modelu GT-R ili da zatraže čišćenje i restauraciju originalnih materijala. Na kraju se obavljaju detaljna testiranja automobila, ako rezultat bude zadovoljavajući, automobil se vraća vlasniku. Cene restauracije variraju od potreba i želje klijenta, a ako neki od njih odaberu opciju da kompanija pronađe i restaurira automobil, onda dostiže čak 355.725 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Dubaiju na prodaju pozlaćeni Nissan GT-R

 

nissan gtr g03.jpg

 

Postoje loši novi automobili jer njihovi proizvođači prolaze kroz finansijske probleme, postoje loši stari automobili jer nisu dobro održavani, ali postoji i jedna posebna kategorija automobila koji su loši zbog lošeg ukusa vlasnika. U tu kategoriju spada ovaj Nissan GT-R. Počastite se onim što bi možda mogao da bude najgori primer te poslednje kategorije, pozlaćeni Nissan GT-R. Automobil je trenutno na prodaju u Dubaiju za otprilike 435.000 dolara.

 

211855-nissan gtr g02.jpg

 

Automobil ima u potpunosti ugrađen zlatni bodykit, a osim toga ovaj GT-R iz 2014. godine ima rezervne točkove, novi spojler, ultraagresivni zadnji difuzor i izduvni sistem sa trostrukim centralnim izlazom koji je možda jedina stvar koja je na ovom automobilu napravljena sa ukusom.

 

211856-nissan gtr g01.jpg

 

Na satu je svega 6.000 kilometara, a sa brojim modifikacijama automobil raspolaže sa između 800 i 900 konjskih snaga. Iako postoji celi niz automobila koji su neukusno modifikovani, razlog zbog kojeg je ovaj GT-R poseban je taj što se Nissan GT-R predstavlja kao skromni automobil koji je u stanju da često pobedi egzotične superautomobile.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: 2021. Nissan GT-R Nismo

 

Pogledajte koje to izmene Nismo verzija nosi u odnosu na ''običan'' GT-R:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Nissan GT-R Nismo

 

Vreme od kada je izašao GT-R do danas je sigurno omogućilo Nissanu da usavrši svoj auto do nivoa za koji ni oni nisu mislili da je moguće. To je zato što je od izlaska ovog modela prošlo punih 14 godina. I, iako ga je Nissan konstantno unapređivao, ipak ''igra'' je otišla napred. Da li je GT-R time ostao zarobljen u vremenu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...