Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nissan GT-R (SpecV / R32 / R33 / R34 / R35 / R36)

Recommended Posts

Nissan vraća svoj legendarni RB26DETT motor u proizvodnju

 

190946-nissan-skyline-gt-r.jpg

 

Nissanov 2.6 litarski twin-turbo redni šestocilindraš, poznat kao RB26DETT, pokretao je tri generacije modela Skyline GT-R, i poznat je širom sveta po svom kvalitetu i mogućnostima. RB26DETT je penzionisan kada se pojavila aktuelna generacija modela GT-R krajem prošle decenije, ali se nove jedinice još uvek mogu kupiti. Nismo prodaje ove jedinice već godinama, ali bazna cena od oko 40.000 dolara ih čini prilično skupim i nepristupačnim.

 

Međutim, Nissanov ''Nismo Heritage Parts'' program sada omogućava kupovinu glavnih delova motora, čime omogućava ljubiteljima da naprave verziju iz svojih snova, uparivanjem željenih delova, bili oni fabrički ili aftermarket. Na listi se, među ostalom, nalaze blok i glava motora, kolenasto vratilo, razni zaptivači, klipovi, klipnjače, delovi izduvnog sistema, pumpa za gorivo, elektro instalacije, itd. Nissan nudi čak dve verzije bloka. Standardna jedinica košta oko 1.500 dolara i može se ugraditi u R32, R33, i R34 generacije modela GT-R, a dostupna je i ojačana jedinica, poznata kao N1 blok, dizajnirana za R33 i R34, čija cena je oko 3.800 dolara. Nissan je inicijalno lansirao svoj ''Nismo Heritage Parts'' program sa fokusom na R32 generaciju modela GT-R. Program se ipak proširio od tad i sada nudi delove za dodatne dve generacije. Pored delova motora, najnovija ponuda obuhvata veći izbor delova karoserije R32 generacije i sklop motora za brisače vetrobrana. Nissan tvrdi da će ''Nismo Heritage Parts'' program nastaviti da se širi zahvaljujući inputu GT-R zajednice u vezi traženih delova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam testiranje tih blokova, N1 nije nista specijalno jaci od obicnog :D Cisto informacija za kupce iz Srbije :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020 Nissan GT-R Nismo i GT-R 50th Anniversary Edition

 

191617-Nissan-GT-R_Nismo 1.jpg

 

Uz novu generaciju sedana Versa i specijalnog modela 370Z 50th Anniversary Edition, Nissan na sajmu automobila u Njujorku predstavlja i doterani GT-R Nismo za modelsku godinu 2020.

 

191618-Nissan-GT-R_Nismo 11.jpg

 

Ova najekskluzivnija verzija u GT-R porodici se od ostatka game razlikuje i po brojnim elmentima od ugljeničnih vlakana (prednji i zadnji branik, prednji blatobrani, hauba, krov, poklopac prtljžanika, zadnji spojler...), a svi su pretrpeli izmene u cilju smanjenja mase i unapređenja aerodinamike. Sve u svemu, u Nissanu su uspeli da smanje težinu za 30.5 kg u odnosu na raniju verziju.

 

191619-Nissan-GT-R_Nismo 111.jpg 191620-Nissan-GT-R_Nismo 1111.jpg

 

Tu su i RAYS člu točkovi (još lakši nego ranije), nove Dunlop gume, ekskluzivna GT-R Nismo sportska sedišta, modifikovano oslanjanje, još preciznije upravljanje, revidirani titanijumski izduvni sistem, kao i karbon-keramički kočioni sistem (diskovi od 410 mm napred i 390 mm pozadi).

 

191621-Nissan-GT-R_Nismo 11111.jpg

 

Motor je i dalje 3.8 litarski V6 twin-turbo, u paru sa revidiranom 6-stepenom transmisijom sa dvostrukim kvačilom. Još jedan specijalni model ima premijeru na sajmu u Njujorku, a to je Nissan GT-R 50th Anniversary Edition kojim Japanci obeležavaju bogato nasleđe GT-R modela.

 

Nissan-GT-R_50th 1.jpg

 

Za njega je predviđeno nekoliko boja, i to Bayside Blue sa belim trkačkim trakama i plavim akcentima na točkovima, pa bela beja sa crvenim trakama i Super Silver boja sa belim trakama.

 

Nissan-GT-R_50th 1111.jpg

 

Uz to idu i elektronski kontrolisano oslanjanje, prigodne oznake edicije, specijalna siva kolor šema za unutrašnjost, sedišta sa utisnutim logom edicije, kao i alkantara i koža.

 

Nissan-GT-R_50th 11.jpg Nissan-GT-R_50th 111.jpg

 

Pod haubom je 3.8 litarski V6 twin-turbo motor sa 565KS, u kombinaciji 6-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R sa preko 1000 KS

 

nissan gtr 1000.jpg

 

Nisaan GT-R redovno iza sebe ostavlja višestruko skuplje sportiste, a sada će pokazati kakav je i na duge staze. Na stazi ''Johnny Bohmer Proving Grounds'', dugoj nešto manje od četiri kilometra, gostovali su mnogi skupi bolidi, a sada je došao red na Nissanov GT-R. Naravno, serijski primerak nije dovoljno zabavan u vožnji ravnicom pa je na vrući asfalt stigla tjunirana verzija. Preko 1100 KS i pogon na sva četiri točka u kombinaciji sa neprekidnom ravnicom znače samo jedno - vreme je da se zver pusti s lanca i vidi koliko može. A može puno i nakon zagrevanja u prvih četvrt milje nastavlja snažnim ubrzanjem. I ne posustaje jako dugo, pa tako brzinomer radi gotovo puni krug. Uostalom, pogledajte i uverite se sami...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trkački Nissan GT-R sa 1600 KS na točkovima

 

nissan-gt-r-hillclimb.jpg

 

Gledate ovu sliku i mislite da je neko pre fotografisanja ovog Nissana zaboravio da makne spojler odložen ispred automobila? Prevarili ste se. Stvari nisu onakve kako vam se čini na prvi pogled. Taj spojler koga se ne bi posramili ni automobili na 24 sata Le Mana je u stvari deo ovog GTR-a. I što je najbolje, to ujedno i nije najveći spojler na njemu. Pogledajte bolje prema zadnjem kraju i videćete zaista divovsko krilo koje izgleda više kao da pripada nekoj futurističkoj letelici. Namena ovog ekstremnog Nissana jeste tzv. brdski uspon, poput onoga u američkom Koloradu, Pikes Peak. Tamo je moguće videti svu silu ekstremne aerodinamike u želji da se izvuče maksimum iz retkog planinskog vazduha.

 

nissan-gt-r-hillclimb 11.jpg

 

Budući da je većina planinskih deonica tehnički veoma zahtevna, a brzine koje se postižu nisu kao na Le Manu, automobili se pripremaju i optimizuju upravo tim uslovima. Potrebno je izvući maksimum iz baš svake krivine i prevoja da bi se obezbedilo maksimalno prianjanje na put.

 

nissan-gt-r-hillclimb 111.jpg

 

Autori ovog pomalo apsurdnog automobila se mali trkački tim pod nazivom Franco Scribante Racing a budući se radi o Italijanima, uspeli su da postignu i zavidan nivo estetske elegancije uprkos do sada neviđenom aeropaketu na Godzilli. Automobil će se sledećeg meseca naći na putu za Južnoafričku Republiku gde će u blizini grada Knysna učestvovati na trci Simola Hillclimb. Ekipa iz ''Franco Scribante Racing''-a tvrdi da automobil ima potencijala za razvoj suludih 2200 KS, a u ovoj trkačkoj opremi razvija 1600 KS i to na točkovima (kada se uzmu u obzir neminovni gubici snage na sistemu prenosa).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeća generacija Nissana GT-R će biti ''ono što kupci žele''

 

tamura.jpg

 

Jedan od zvaničnika kompanije Nissan i čovek zadužen za projekat Nissan GT-R, Hiroši Tamura ne žuri da trenutnu generaciju modela GT-R zameni novom. Po njegovom mišljenju za tim još uvek nema potrebe, jer bi u sledećoj generaciji mogle da se nađu i tehnologije autonomne vožnje i električne komponente. Međutim, to više i nije neka vest. Tamura je jedan od čoveka koji je odgovoran za kreiranje modela Nissan R35 GT-R. On je tokom nedavnog intervjua rekao da nije zabrinut zbog tvrdnji da se je taj sportski model zastareo, te da posustaje za konkurencijom.

 

''1989. godine smo na tržište lansirali automobil R32 Skyline GT-R, zatim R33 Skyline GT-R čija je proizvodnja krenula 1995. godine. Od 1999. smo prodavali R34 Skyline GT-R. Svi oni su imali isti RB26 agregat. Dva turbo punjača i pogon na svim točkovima. Od 1989. do 2002. godine (13 godina) nismo menjali ništa na platformi osim dužine međuosovinskog rastojanja. Od 2007. godine kada je Nissan R35 GT-R lansiran na tržište, do sada je prošlo 13 godina. Tako da to i nije puno'', rekao je Tamura. Na pitanje da li je važno da se u nova vozila ugrađuje nova tehnologija, on je rekao da se sve zapravo svodi na to šta kupci zapravo žele. Ako žele performantno električno vozilo, onda je to ono što će dobiti. ''Sve zavisi od klijenata. Ako kupci žele električno vozilo, onda ja odgovorim pitanjem Što da ne?'', rekao je on. Tamura je otvoren i po pitanju tehnologija autonomne vožnje. Po njegovom mišljenju, ta tehnologija se može iskoristiti da odveze automobil do staze gde će kontrolu preuzeti vlasnik.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R by Carlex Design

 

192687-carlex 1.jpg

 

Kada je Nissan predstavio trenutni GT-R model 2017. godine, on se od svog prethodnika razlikovao kako spolja, tako i iznutra. Pored unapređenih performansi, novi model je krasila i nova V-Motion maska (gril) i novi dizajn haube. Takođe, novi Nissan GT-R, popularni ''Godzila'', je dobio i komandnu tablu presvučenu Nappa kožom, nova sedišta i slično. Iako je to svakako bio korak napred u odnosu na prethodni model, još uvek je bilo mesta za unapređenje. A kao što svi znamo, veliki broj vlasnika super automobila teži tome da svog ljubimca prilagodi svom ukusu.

 

192688-carlex 11.jpg

 

Tako je nastao ovaj ''Tunedzilla''. Odmah možemo reći da u vezi sa enterijerom ovog jedinstvenog GT-R modela, čiji je kreator tjuning kompanija iz Poljske, Carlex Design, nema ničeg suptilnog. Moramo da napomenemo i da je ovo potpuno jedinstveni primerak, ''1 of 1''. Enterijer ovog GT-R modela se ističe zahvaljujući pre svega kombinaciji ''krv'' crvene i crne boje. Tu su i ambijentalno osvetljenje, jedinstveni šavovi, šabloni i puno kože. Modifikovan je i retrovizor, dodata je presvlaka od Nappa kože i alkantare u prtljažniku i na ostalim panelima. Takođe, Carlex Design je za ovaj GT-R kreirao i jedinstveni privezak za ključ, ali i ruksak. Ova kombinacija boja i materijala nas podseća i na ostale radove kompanije Carlex Design. Koliko znamo, pogonski sklop je ostao nepromenjen. To znači da i ovaj Nissan GT-R razvija 565 konjskih snaga. Zahvaljujući tome, on iz mesta do 96 km/h ubrzava za 2.7 sekudni, što ga čini jednim od najbržih automobila na svetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test 2020. Nissan GT-R Nismo

 

Nova verzija je tu, a na kraju video klipa imate i intervju sa ''Mr GT-R'' lično, gospodinom Hiroshi Tamura:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R NISMO za 2020. godinu

 

nismo gtr 005.jpg

 

Nissan je nedavno pozvao predstavnike medija na trkačku stazu EuroSpeedway Lausitz u Nemačkoj i obližnje puteve sa jednim ciljem: predstavljanje preciznog inženjeringa novog Nissan GT-R NISMO za 2020. u regiji koja to najbolje može pokazati. Širom sveta može se pronaći mnoštvo neverovatnih lokacija za vožnju, ali će samo u Nemačkoj vozač moći da doživi kombinaciju brzih puteva i staza koje mogu na najbolji način prikazati ''apsolutne trkačke performanse'' modela GT-R NISMO.

 

Nasleđe

Nissan GT-R NISMO za 2020. kombinacija je dve najvažnije Nissanove odlike : GT-R predstavlja 50 godina istorije, nasleđa, uspeha  u trkama i obožavatelje širom sveta, i NISMO, NISsan MOtorsports International Co., Nissanov interni sektor za razvoj modela visokih performansi čiji su cilj ekstremne performanse, koje postižu usavršavanjem i najsitnijih detalja. U skladu sa onim što predstavlja NISMO, model GT-R NISMO za 2020. ekstremnija je verzija modela GT-R stvorena za vožnju na trkačkoj stazi, sazrela zahvaljujući rigoroznom usavršavanju koje joj je dalo okretnije i bolje performanse za vožnju putevima.

 

nismo gtr 004.jpg

 

Kod modela GT-R NISMO za 2020. naglasak je na potpunoj ravnoteži. Novi turbopunjači dokazani na trkama, poboljšana kontrola promene brzina, lakše komponente, smanjena ukupna masa, poboljšane kočnice, točkovi i gume - sve je to doprinelo smanjenju vremena kruga za čak 2.5 sekunde na Nissanovoj razvojnoj stazi. Osim toga, poboljšana je i standardna stabilnost modela GT-R pri velikim brzinama, čak i pri brzini od 300 km/h. U nastavku je opisano kako je Nissan postigao to neverovatno poboljšanje. 

 

nismo gtr 003.jpg

 

Kaizen kao inspiracija

Savršenstvo se postiže upornošću. Stalna potreba za razvojem i usavršavanjem - to je kaizen. Kaizen je u središtu modela GT-R NISMO, način razmišljanja koji je obuzeo ceo tim i podstako žene i muškarce zadužene za razvoj tog automobila da stalno traže nove izazove. Pokazali su znatiželju i zapitkivali se ''šta ako bismo'' pri osmišljavanju  svakog pa i najmanjeg detalja. Mala poboljšanja sama po sebi možda se ne čine važnim, ali kad se poveže u celinu razlika je svakako vidljiva. Tako se razvija karakter automobila. Nije sve u brojevima i performansama, važan je ceo efekat - kako GT-R NISMO i vozač oistaju jedno pri vožnji putem ili omiljenom trkačkom stazom.

 

nismo gtr 002.jpg

 

Zasluge tima pod Tamurinim vođstvom

Hiroshi Tamura je voditelj razvoja i od milošti nazvan ''gospodin GT-R'', a u Nissanu radi već više od trideset godina. Posvećen je razvoju i poboljšanju modela GT-R i učestvovaoje u gotovo svakom koraku razvoja tog modela. Njegova ljubav prema Nissanovom legendarnom sportskom automobilu započela je rano. 2000. godine, kad mu je bilo samo deset godina, gledao je kako Takahashi Kunimitsu svoj trkački plavo-beli Skyline GT-R na legendaran način dovodi do cilja na vrlo mokroj stazi Fuji Speedway i pobjeđuje snažne rivale kao što je Mazda RX3. Tamura je u tom trenutku znao da ne želi samo da gleda GT-R, već i da učestvuje u njegovom uspehu.

 

Danas, Tamura osigurava da GT-R nastavlja da se razvija iz godine u godinu i iznad konkurencije je,što uključuje najskuplje superautomobile, a u nekim slučajevima i hiperautomobile. Trke dovode do poboljšanja, a tako je i kod modela GT-R NISMO za 2020. Kao i kod trka preciznost je ključ najboljih performansi. Svaki VR38DETT se ručno sklapa od početka do kraja u specijalnoj čistoj sobi od strane vrhunskih tehničara poznatih kao takumi. Ta nekolicina elitnih  tehničara sastavlja složeni pogonski sklop sa strašću i preciznošću pravih  umetnika.Baš kao što i umetnici potpisuju svoje radove, tako i svaki takumi potpisuje svoj rad pričvršćivanjem posebne aluminijske pločice na prednji deo svakog motora koji zadovoljava njihove standarde.

Novi turbopunjači ovog automobila isti su kao oni koji se trenutno upotrebljavaju na GT3 trkačkoj verziji modela GT-R. U njima je upotrebljen točak  turbine sa 10 lopatica (jedna manje nego na trenutnom modelu) koje su tanje za 0,3 milimetara. To doprinosi smanjenju mase od 14,5 % kao  i smanjenju inercije (za 24 %) čime se povećava odziv motora. Gubitak jedne lopatice doveo bi do smanjenja stope protoka pa je to sprečeno novom zadnjom pločom koja sprečava proticanje izduvnih gasova iza lopatice, što je znatno poboljšalo efikasnost protoka. U najnovijoj analizi protoka i opterećenja posebna je pozornost posvećena stvarnom dizajnu i profilu lopatica. Njihov novi oblik poboljšava efikasnost  u pogledu izduvnih gasova kako bi se povećao protok i poboljšao odziv  i ubrzanje, kao i međuubrzanja u svim stepenima prenosa.

 

Prerađeni titanijumski izduvni sistem sada ima naglašeniji - ali ne i nametljiv - zvuk koji dolazi kroz kabinu. Ručno polirani krajevi prepoznatljiv su znak tog laganog sistema. Kad je u trkačkom načinu rada (R), poboljšani 6-brzinski prenos sa  dvostrukim kvačilom sada agresivnije i intuitivnije menja brzine zahvaljujući novom algoritmu za prilagodljivo upravljanje brzinama (Adaptive Shift Control, ASC). Taj algoritam odabira najbolju brzinu za sve uslove vožnje i može se posebno osetiti tokom kočenja i približavanja krivinama, kad je linija vožnje preciznija, a promene u niže brzine brže, čime se smanjuje podupravljanje. Održavanjem viših obrtaja motora prebacivanjem u niži stepen prenosa, poboljšano je i ubrzanje pri izlasku iz krivina. Imajući na umu unapređene aerodinamičke rezultate, došlo je do potpune revolucije dizajna modela GT-R NISMO za 2020. Promene su potpuno funkcionalne, povećavajući hlađenje ključnih oblasti kao što su motorni prostor i kočnice, sve bez negativnog uticaja na vrednost koeficijenta otpora 0.26. Ovaj najsnažniji i najekskluzivniji GT-R model od drugih se ističe i zbog količine karbonskih vlakana u celom automobilu. Većina komponenata je lakša u odnosu na trenutni model. To uključuje prednji i zadnji branik, prednje amortizere (-4,5 kg), poklopac motora (-2 kg), krov (-4 kg), bočne pragove, prtljažnik i zadnji spojler. Vodeći se kaizen načelom, svaka komponenta je poboljšana da bi se smanjila masa, povećao aerodinamički potisak i poboljšala aerodinamična svojstva. Samo su ti spoljašnji delovi doprineli smanjenju mase od 10,5 kg, čemu treba pridodati i smanjenje od gotovu 20 kg postignuto poboljšanjima i novim komponentama.

Najznačajnije mesto na kojem su upotrebljena karbonska vlakna jeste krov. Jedna od novosti u verziji za 2020. godinu je krov od karbonskih vlakana koji znatno smanjuje masu tamo gde je to najpotrebnije, snižavajući težište automobila za poboljšane osobine pri vožnji i sam osećaj u vožnji. Sam krovni panel napravljen je tehnikom koja je upotrebljena po prvi put u svetu, odnosno kombinovanjem postupaka oblikovanja kompresijom predimpregniranih materijala (Prepreg Compression Molding) sa sendvič strukturom karbonske ploče i lagane tvrde pene. To karbonskoj strukturi omogućuje čvršće i laganije tkanje čime se poboljšava zvučna izolacija i postiže upečatljiv izgled. Druge promene u konstrukciji od karbonskih vlakana su otvori na poklopcu motora koji su sad uključeni u strukturu.

 

Dizajn novih amortizera velikim delom je nadahnut trkačkim automobilom GT3 GT-R. Sada su na njima smeštene rešetke koje povećavaju potisak na prednji kraj za 7 kg bez stvaranja dodatnog otpora. Ventilirani amortizeri testirani su u vazdušnom tunelu te isto tako omogućavaju nesmetan protok vazduha duž karoserije i izbegavanje stvaranja turbulencija na zadnjem kraju čime se postiže još veća stabilnost pri velikim brzinama. Kao višefunkcionalana odlika je da takođe olakšavaju i protog vrućeg vazduha pod pritiskom iz prostora za motor i van njega.

 

Nissan GT-R NISMO za 2020. je dostupan u metalik crvenoj boji, bisernoj crnoj, četvoroslojnoj srebrnoj i troslojnoj bisernoj beloj. Sve boje uključuju crne retrovizore kojima se automobil razlikuje od ostalih GT-R modela.

Nissan je sarađivao sa italijanskim proizvođačem kočnica Brembo kako bi stvorio sasvim nove kočnice za GT-R NISMO za 2020. Posebna velika klešta u kombinaciji sa karbonskim keramičkim rotorima sa svojih 410 mm (16,1 inč) s prednje strane i 390 mm (15,3 inča) sa zadnje strane najveća su ikad ugrađena u neki japanski automobil vrhunskih performansi. Prednja klešta sa šest klipova i zadnja sa četiri, veoma su čvrsta. Njihova sasvim nova konstrukcija omogućuje znatna poboljšanja vremena reakcije pri kočenju. Time se dobija uzvratnija i progresivnija kočnica koja bolja povratnim informacijama omogućuje doziranje snage kočenja. Rezultat je mogućnost bržeg i efektnijeg smanjenja brzine uz održavanje otpornosti na slabljenje delovanja kočnica. Najveća prednost je struktura samih rotora od karbonskih vlakana i silicijum karbida. Oni omogućuju ukupno smanjenje nepodržane mase za 16,3 kilograma. Smešteni na plutajuće aluminijumske bubnjeve, novi rotor i predimenzionirana klešta nadopunjeni su posebno osmišljenim pločicama koje stvaraju veći stepen trenja u celom operativnom rasponu. Pločice daju i čvršći, sigurniji osećaj na papučici. Hlađenje prednjih rotora poboljšano je promenom ugla pod kojim su ugrađeni dovodi vazduha čime se omogućuje usmeravanje veće količine vazuha prema njihovom sedištu. Na kraju, klešta su uronjena u žutu boju otpornu na toplinu koja može podneti temperate veće od 1000 Celzijusovih stepeni i otporna je na izbeljivanje usled česte upotrebe i ponavljanih temperaturnih razlika.

 

Vešanje modela GT-R NISMO za 2020. podešeno je da bi se poboljšala stabilnost u krivinama (bočna G sila) uz poboljšani vodoravni ugao vozila i udobniju vožnju. Upravljanje je linearnije i preciznije nego ikada pre pa su potrebne minimalne korekcije čak i pri brzinama od 300 km/h. Ekskluzivni 20-inčni RAYS točkovi od livenog aluminijuma zajedno su 100 grama lakši i odlikuju se novim dizajnom s devet krakova koji poboljšava čvrstoću uprkos smanjenju mase. Belo-crveni NISMO logotip dijamatne obrade na felnama označava njihovu ekskluzivnost. Novodizajnirane Dunlop gume odlikuju se novim spojem od gume, 7% boljim prianjanjem i gaznom površinom koja na prednjim gumama ima jedan manje žleb, čime se kontaktna površina povećava za 11%. Rame gume neznatno je zaokruženije kako bi pri naginjanju automobila u zavoju više gumene površine bilo u kontaktu s tlom, čime se dobija bolje prianjanje. Sveukupna bočna sila guma povećana je za 5%. Time se poboljšava i otpor na upravljaču u smislu praćenja ravne linije i stabilnost u poređenju s trenutnim modelom, bez učinka na perfomanse otpora kotrljanja guma. Bilstein DampTronic amortizeri automobila pažljivo su prerađeni i u povratnom hodu (20% mekši) i kompresiji (5% mekši) kako bi se uzelo u obzir ukupno smanjenje mase od gotovo 30 kilograma. Preinačeni obim ublažavanja udarca doprinosi većem linijskom otporu na upravljaču i povećanju sposobnosti prianjanja na putu. Kaizen načelo primenjeno je i kako bi se posvetila veća pažnja pojedinostima u pogledu šasije njene konstrukcije. Posebna vrsta spoja između varova na šasiji i karoseriji doprinosi osećaju čvršće šasije, većoj stabilnosti na lošoj podlozi i većoj preciznosti svih komandi kad automobil radi punom snagom.

 

nismo gtr 001.jpg

 

U kabini su ekskluzivna GT-R NISMO prednja sedišta koja je dizajnirao Recaro, poboljšana za verziju za 2020. godinu kako bi bolje obuhvatila vozača i suvozača (nisu dostupna u SAD-u i Kanadi). To se postiže troslojnom strukturom u kojoj karbonska vlakna okružuju glavni unutrašnji deo da bi se poboljšala potpora gornjeg dela tela. Dodatkom temeljne strukture okvira karbonskoj školjki povećana je otpornost na izvijanje sedišta (oko 20%), čime se izbegava uvijanje pri prolascima kroz krivine i time osigurava veća potpora pri kočenju. To nije negativno uticalo na masu: svako sedište je lakše za 1.4 kilograma. Dostupna je samo jedna kombinacija boja - crna koža sa crvenim detaljima, specifična za NISMO. Umeci sedišta su od crvene brušene kože dok su upravljač, instrument tabla i rub krova presvučeni tamnosivom alkantarom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni u Nissanu ne znaju kako će izgledati naslednik modela GT-R

 

tamura.jpg

 

Vesti o narednoj generaciji GT-R modela očekuju se već neko vreme, ali Nissan još uvek ne želi da zadovolji radoznalnost svojih fanova, prenosi Totalcar. Hiroši Tamura, produkt menadžer, čovek zadužen za R35 GT-R, kaže da ''ne može da kaže ništa o tome, zato što još uvek ne zna koja će biti misija ovog automobila''. Na prvi pogled deluje kao da se Nissan premišlja oko naredne generacije GT-R modela, ali najnovije vesti o R35 GT-R tiču se ispunjavanja propisanih emisionih regulativa za 2020. godinu, što znači da postoji dovoljno vremena da se donesu odluke o tome. Trenutna ''Godzilla'' je na tržištu od decembra 2007. godine, što je izuzetno dug period za vozilo poput ovog, zbog izuzetno jake konkurencije u tom segmentu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Test Nissan GT-R Nismo

 

Nema sumnje, Nissan GT-R je star model. Predstavljen je iste godine kad je naprimer svetu pokazan i prvi iPhone. Od tada do danas se mnogo promenilo, pa da li je Nissan GT-R i dalje relevantan u poređenju sa konkurencijom?
Toliko je dugo na tržištu da je za ovih 12 godina ovo ustvari druga ''generacija'' njegove Nismo varijante - najbrži GT-R koji može da se kupi, najviše okrenut vožnji po stazi i najskuplji jer košta oko 200.000 evra:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Nissan GT-R

 

195773-nissan gtr 003.jpg

 

Nissan ne odustaje od modela GT-R i još jednom ga je osvežio za sledeću sezonu u segmentima upravljanja, performansi i stila. Izmene su rezultovale i povećanjem cene, pa osnovna verzija sada košta nešto više od 90.000 evra. Benzinski 3.6 V6 motor dobio je dva nova turba, reaguje nešto brže u nižim obrtajima i efikasniji je za 5%. Nissan je saopštio da se stepeni prenosa menjaju 0.15 sekundi brže nego do sada u R Modu, koji je fokusiran na visoke performanse.

 

195774-nissan gtr 002.jpg

 

Rekonfiguracija izduvne grane omogućila je lakši pristup nosačima turbina radi lakšeg servisiranja, a na kraju je dodat titanijumski završetak izduvnih cevi. Elektronski kontrolisano ogibljenje je podešeno za nešto udobniju vožnju i bolju stabilnost u krivinama. Nissan tvrdi da je upravljanje linearnije i preciznije nego ikada do sada kod ovog modela i da su pri brzinama do 300km/h potrebne minimalne korekcije. Rad kočnica poboljšan je dodavanjem jedinice koja zahteva manji pritisak, a ima jači odziv.

 

195775-nissan gtr 001.jpg

 

Nissan je iskoristio ovaj model za ponovno uvođenje nijanse plave boje koja je bila popularna kod prethodne generacije R34 (Bayside Blue). Kupcima su dostupne i nove felne prečnika 20 inča i nova siva boja enterijera. Novi GT-R sada može da se dobije u pet različitih nivoa trima. Na listi dodatne opreme su, između ostalog, sportska sedišta sa karbonskim ramom i karbon-keramičke kočnice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: 2020. Nissan GT-R 50th Anniversary Edition vs R34 Skyline GTR V-Spec

 

Upoznajte heroje u automobilskom svetu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: Test 2001. R34 Nissan Skyline GTR VSpec II

 

Jedan od automobila koji debelo zaslužuje status legende automobilskog sveta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg RoadShow video: Test 2020. Nissan GT-R Nismo

 

Još malo unapređenja za GT-R u nizu konstantnih manjih i/ili većih izmena za ovaj auto od kad se pojavio na tržištu. Tako smo danas došli do najbolje i najlakše verzije do sada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoanaliza.jpg AutoAnaliza video: Nissan GT-R

 

Zadovoljstvo mi je bilo družiti se sa dve legende, pre svega sa košarkaškom legendom Igorom Rakoćevićem, a sa druge strane auto-moto legenda Nissan GT-R:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan obeležava 50 godina modela GT-R

 

Svečano obeležavanje će biti tokom NISMO Festivala koji na stazi Fuji Speedway počinje 8. decembra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R50 by Italdesign

 

Nissan-GT-R50 05.jpg

 

Nissan će sa isporukom brojčano ograničenog modela GT-R50 kojim obeležava 50 godina od nastanka svog harizmatičnog sportskog automobila krenuti naredne godine.

 

Nissan-GT-R50 04.jpg

 

Nakon prošlogodišnjeg predstavljanja konceptnog prototipa Nissan je sada objavio fotografije produkcijske verzije jubilarnog modela GT-R50.

 

Nissan-GT-R50 03.jpg

 

Za brojčano ograničeni automobil (iza čijeg dizajna stoji studio Italdesign) kojim u japanskoj automobilskoj kompaniji obeležavaju 50 godina od nastanka prvog modela (Skyline) sa oznakom GT-R u dobro upućenim izvorima tvrde da istovremeno predstavlja i uvertiru za GT-R nove generacije.

 

Nissan-GT-R50 02.jpg

 

Jubilarni Nissan GT-R50 publika će premijerno moći da vidi u martu na Sajmu automobila u Ženevi. Coupe je zasnovan na modelu GT-R Nismo i pokreće ga 3.8 V6 motor koji u ovom izdanju uz asistenciju dva turbopunjača razvija 710 konjskih snaga i 780 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na obe osovine distribuira posredstvom 6-stepenog automatskog menjača sa dva kvačila.

 

Nissan-GT-R50 01.jpg

 

50 srećnih kupaca će za svoj GT-R50 morati da izdvoji 1,2 miliona dolara, a Nissan će im ponuditi i mogućnost personalizacije automobila. Isporuke počinju sredinom naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj spojler izgleda kao da je na nekakvom mehanizmu, a nema slika gde je spusten... a bas bi bio mnogo lepsi sa spustenim spojlerom ... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee, pa eto, kao da mi u glavi negde stojala ta slika, ali nisam uzeo da kopam... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...