Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nissan GT-R (SpecV / R32 / R33 / R34 / R35 / R36)

Recommended Posts

Ja mislim da je ovaj spavao par meseci tu kod mog komsije :D Radili su neke prepravke valjda, ima dobar zvuk bez auspuha :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/19/2017 at 2:09 PM, Milutin-NS said:

Da da...vidi okvir tablice, auto-marton

 

Vidi stvarno, nisam ni zagledao :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj Nissan GT-R napada rekord na Nirburgringu

 

171871-litch%201.jpg

 

Tjuning kuća Litchfield je završila sa testiranjem bolida ML1 RS GT-R, što je u stavri značajno modifikovani Nissan GT-R koji razvija čak 1100KS. Tu snagu ima twin-turbo benzinac 3.8 V6, koju prenosi na sva četiri točka.

 

171872-litch%2011.jpg

 

Brojni delovi su napravljeni od ugljeničnih vlakana kako bi se smanjila masa, a agresivni karoserijski dodaci maksimalno su usmereni na povećanje prijanjanja.

 

171873-litch%20111.jpg

 

Donji deo je potpuno ravan po uzoru na trkački Nissan GT-R koji učestvuje u šampionatu serije GT3, a oslanjanje su isporučili stručnjaci iz kompanije Ohlins. Cilj je samo jedan. S trona skinuti Porsche 911 GT2 RS koji je na stazi Nirburgring postavio vreme od 6 minuta i 47.3 sekundi. Britanski tjuner Litchfield je uveren da će njihov Nissan GT-R sa lakoćom nadmašiti to vreme. Do sada je najbrži Nissan GT-R s drumskom homologacijom bio Nismo GT-R, koji je krug na stazi Nirburgring prešao za 7 minuta i 8 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skyline GT-R R32 izbran za najbolji trkački automobil Nissan NISMO svih vremena

 

nissan%20sky%201.jpg

 

Obožavatelji su rekli svoje. Nissan Skyline GT-R R32 odneo je pobedu u trci #NISMOtop20. Pobedu je ukrao trima slavnim GT-R-ovima: Nissanu GT-R NISMO GT3 - pobedniku trke 12 sati Bathursta, serije Blancpain GT i osvajaču prvenstva GT300; NissanuSkyline GT-R R34 - pobedniku prvenstva JGTC 2003.; te Nissanu GT-R NISMO GT500 - pobedniku prvenstva Super GT u sezoni 2014./2015. Na kraju su presudili trkački pedigre i kultni status koji su lansirali R32 na vrh lestvice.

 

nissan%20sky%2011.jpg

 

Iako se proizvodio samo 5 godina, Skyline GT-R R32 ostvario je brojne uspehe u prvenstvima i prestižnim trkama na tri kontinenta. U Evropi je R32 1991. odneo ukupnu pobedu u trci 24 sata Spa. Osvojio je svoje prvo Australijsko prvenstvo turističkih automobila 1991., a zatim i 1992. te je pritom oba puta ostvario pobedu u trci Bathurst 1000. Međutim, najveći je uspeh R32 ostvario u Japanskom prvenstvu turističkih automobila. Nissan Skyline GT-R R32 pobedio je u svim trkama Japanskog prvenstva turističkih automobila u sezonama 1990., 1991., 1992. i 1993. i tako doneo titulu timovima Hasemi i Impul. Osim učešća u trkama, status miljenika publike R32 duguje i pojavljivanju u video igri ''Gran Turismo''. Kao večni favorit, beskrajno popularan izbor za igrače širom sveta i prvak brojnih trka, Nissan Skyline GT-R R32 svoje je veštine dokazao na stazi, na ekranima te takmičenju #NISMOtop20 i zasluženo odneo titulu najboljeg trkačkog automobila Nissan NISMO svih vremena.

 

Konačni rezultati

1. Nissan Skyline GT-R R32

Prvak JTCC-a 1990./92., pobednik trke 24 sata Spa, pobednik Bathursta, prvak Australijskog prvenstva turističkih automobila. Miljenik igrača vide oigre Gran Turismo.

2. Skyline GT-R R34 2003

Pobednik prvenstva u Japanu s vozačima Satoshijem Motoyamom i Michaelom Krummom.

3. Nissan GT-R NISMO GT3

pobednik trci 12 sati Bathursta, prvak na takmičenju Blancpain GT, prvak takmičenja Super GT GT300, pobednik trke 1000 km staze Paul Ricard, pobednik trke Pirelli World Challenge.

4. GT-R NISMO GT500 2014/15

Prvak na takmičenju Super GT 2014. i 2015. s vozačima Ronniejem Quintarellijem i Tsugijom Matsudom.

5. Nissan R92CP

Trostruki prvak Japanskog prvenstva prototipova.

6. Pennzoil Skyline GT-R

Pobednik Japanskog prvenstva GT automobila 1998.

7. Nissan GT-R Super GT 2008

Pobednik prvenstva Super GT 2008. s vozačima Satoshijem Motoyamom i Benoîtom Tréluyerom.

8. Nissan GT-R NISMO GT1

Svetski prvak takmičenja FIA GT1 2011. s vozačima Michaelom Krummom i Lucasom Luhrom.

9. Nissan R390 GT1

Trećeplasirani u trci 24 sata Le Mana 1998.

10. Nissan R381 / R382

Pobednici prvenstva Japan GP 1968. i 1969.

11. Datsun 510

Pobednik prvenstva SCCA Trans-AM 1971.-1972.

12. Nissan 300ZX

Pobedniktrke u Daytoni 1994., pobednik trke u Sebringu, pobednik klase u trci 24 sata Le Mana.

13. Nissan R90CK

Legendarni osvajač prvog startnog mesta na trci u Le Manu s Markom Blundellom za upravljačem.

14. Nissan DPi IMSA 2017.

Odlična debitantska sezona 2017. u prvenstvu IMSA. Dve pobede, uključujući trku Petit Le Man.

15. Nissan R91CP

Pobednik u trci 24 sata Daytone 1992.

16. Nissan GTP ZX-Turbo

Legendarni trostruki prvak prvenstva IMSA s Geoffom Brabhamom za upravljačem.

17. Nissan Primera GT

Prvak Britanskog prvenstva turističkih automobila s vozačem Laurentom Aïellom.

18. Skyline Super Silhouette

Sedam pobeda u Japanu 1982. i 1983.

19. Nissan Altima Supercar

Pobednik trke u seriji Supercars u Australiji u veoma snažnoj konkurenciji.

20. Datsun Bluebird 1300SS 1966.

Pobednik Safarija istočnom Afrikom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

CrankZilla Nissan GT-R by Wheelsandmore

 

CrankZilla Nissan GT-R

 

Iza projekta CrankZilla stoji nemačka tjuning kompanija Wheelsandmore, a ljubitelji pomalo vremešnog Nissanovog modela R35 GT-R sa najsnažnijim od pet ponuđenih izdanja mogu da računaju na 750KS. Deset godina nakon premijernog predstavljanja aktuelne generacije Nissana GT-R u nekolicini tjuning kompanija još uvek vole da se pozabave s legendarnim automobilom čiji V6 biturbo motor nudi mnogo skrivenog potencijala.

 

CrankZilla Nissan GT-R

 

Među kompanijama koje GT-R nude u još ubedljivijem izdanju je i nemački Wheelsandmore koji nudi pet nivoa za povećanje snage 3.8 litarskog motora koji u fabričkom izdanju raspolaže sa 570KS i 637 Nm najvećeg obrtnog momenta. Sa rekalibrisanom centralnom upravljačkom jedinicom i novim filterom vazduha CrankZilla u prvoj fazi raspolaže sa 605KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, a uz modifikovani katalizator potencijal motora u narednoj fazi je podignut na 630KS i 800 Nm. Za 650KS i 830 Nm najvećeg obrtnog momenta GT-R je (faza 3) opremljen i novim izduvnim sistemom. Faza 4 uključuje nove turbo-punjače i pumpe za gorivo, a rezultat je oko 700KS i 850 Nm. Na vrhu Wheelsandmore ponude je CrankZilla GT-R sa 750 konjskih snaga i 900 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuiraju na obe osovine.

 

CrankZilla Nissan GT-R

 

Sa dodatnim potencijalom stižu 21-inčne felne F.I.W.E. na kojima su Continental gume dimenzija 255/35 napred i 295/30 pozadi, poboljšane kočnice i KW podesivo oslanjanje sa kojim je automobil bliži tlu za 30 milimetara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpha Logic Nissan GT-R od 3000 “konja” najbrži na ¼ milje

 

Alpha Logic Nissan GT-R

 

Monstrum zvan Alpha Logic Nissan GT-R R35 sa oko 3000 konjskih snaga novi je rekorder na ¼ milje sa vremenom od 6,85 sekundi i izlaznom brzinom od 341 km/h! Specijalno pripremljen Nissan GT-R firme Alpha Logic Performance, ovih dana je u Bahreinu postavio novi svetski rekord na ¼ milje, koji sada iznosi 6,85 sekundi, uz izlaznu brzinu od fantastičnih 341 km/h! Ako se pitate kako, dovoljno je reći da se ispod haube nalazi više nego „naturpijana“ twin-turbo V6 jedinica koja sa serijskim VR38DETT motorom deli vrlo malo toga, a oslobađa oko 3000 konjskih snaga!

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...