kole 2 Posted April 10, 2009 Radi se o Stilu jtd 115. Ovo mi se prvi put dogodilo danas.Kada sam hteo da upalim auto, dao kontakt, sačekao checking, zavergla ali ništa.Poruka je bila: LOSE CONECTION + trougao i tako 3 puta.Zatim sam izvadio ključ izbrojao do 10 ponovio i upalio.Posle sam probao još jedno 10 puta bez problema, posle kraće vožnje. Ni kad mi se to dogodilo motor nije bio hladan.Je li u pitanju neki kontakt, kod ključa ili trenutna slabost?Da li je neko imao šta slično? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 10, 2009 lose conection je sirok pojam ako se ponovi ocitaj na dijagnostici sta je pa napisi Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted April 10, 2009 Zameni senzor radilice, inače će te izdati i ostaviti kad to najmanje budeš očekivao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted April 10, 2009 probaj prvo dobro ocistiti kleme na akumulatoru... meni je to upalilo i bilo je ok jedno vremea onda posle nekog duzeg perioda, kad mi je akumulator postao slab cesto mi se to desavalo i jos mi se pritom iskljucivao servo. Otkad je zamenjen aku i to je nestalo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
miki_ns 0 Posted April 11, 2009 I meni se to desavalo, prvo jednom u 10-tak dana, pa onda malo cesce (svaki drugi dan), dva puta i u voznji se ugasio auto. Zamenio rpm senzor i od tada sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted April 11, 2009 meni je to prijavljivao jer je klema na akumulatoru bila labava. za pocetak ocisti kleme, zategni (20 sec posla) pa ako ne uspe, razmisljaj o ostalim resenjima Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 11, 2009 ^^^ Već sam to uradio. Skinuop kleme, očistio, kontakt sprej, stegao, sad sve ide fino baš sam se vozao danas.Nego uplaši me Boban. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gormid 0 Posted April 11, 2009 Senzor radilice . Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 12, 2009 senzor radilice se manifestuje najcesce tako sto ugasi auto kad je vruc a po hladjenju mozes opet da ga upalis posle 15-20ak minuta.ako se ponovi kvar ocitaj dijagnostikom gresku jer izgubljena konekcija je signalizacija za 10ak kvarova od struje do kan linije Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted April 13, 2009 Procitaj ovo... Nemaj da te mrzi... Lose Connection, moguc problem...Sta sve nisam probao dok nisam pronašao kvar... Ne mora da znači da je kod tebe to, to je jedan od 10-tak kvarova koje miki spominje...Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 13, 2009 Danas bio kod majstora. Priključen na dijagnostiku.Posle detaljnog pregleda i dijagnostike sumnja se na senzor radilice (tj. onda kad sam imao problema sa paljenjem)Ostaje nejasno da li je uzrok loš kontakt na aku. (očišćeno) ili stvarno senzor?Posle čišćenja kontakta palio sam ga jedno 20tak puta i vozio bez problema.Savet mastora je bio da ga ostavimo, vreme će pokazati.S obzirom da putujem u CG zamenio sam ga preventivno. Samo mi još treba da tamo imam problema sa tim.Hvala vam svima na pomoći i savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 14, 2009 @kole - pametna odluka.sretan put Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mujo_Stilo 0 Posted August 16, 2011 Serch mi nije pomogao, tako da cu vas da pitam.Desi mi se na auto putu Subotica-Novi Sad (koji je jako los) pri brzini od 130 km/h da ispise engine fault i da trzne auto a odmah nakon toga ispise loose connection i padne mi kazaljka obrtaja a auto i dalje radi a pri tom ne mogu da dam gas.Nakon sto se sam ugasio, upalio sam ga nakon 10 minuta i samo je ostala greska u memoriji a auto opet normalno ide.Odem na dijagnostiku kad tamo ispise da je bio problem u senzoru radilice koji sam menjao pre 10k km, obrisane greske i auto opet normalno ide dok mi sinos u HU kod mesta Tompa pri brzini od 40 km/h po dosta grbavom putu nije ispisao opet loose conection i malo trznuo ali auto se nije ugasio nego je dalje sve bilo OK.Pre 20 minuta, hocu da preteknem neku starudiju od kocije i dam jaci gas u drugoj kad on oduzme snagu i ispise opet loose connection.Sutra ostavljam auto kod majstora da pregleda sve. Molim vas javite mi sta bi mogao biti uzrok ovih problema, da mi majstor ne bi prodavao neke price, posto realno ne verujem ni jednom majstoru, najvise bih voleo sam da pregledam ali radno vreme mi je toliko varijabilno da se ne usudjujem sve rasklapati.Hvala u napred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted August 16, 2011 Koji auto je u pitanju (naravno Fiat, ali tip?). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mujo_Stilo 0 Posted August 17, 2011 u pitanju je Stilo 1.9 JTD 2003. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mujo_Stilo 0 Posted August 19, 2011 Resen problem, stavljen je novi senzor radilice na trosak majstora, zato sto je kvar u senzoru koji je pre 10k km promenjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 20, 2011 Da ne verujes?! Mogu opusteno da izjavim :" Znao sam " ! Drago mi je da je resena i ova misterija ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobaneee 0 Posted January 29, 2012 (edited) jednom u 5 dana i to sad kad je ladno vreme, kad udjem u auto i krenem da zaverglam auto nece da upali izbaci mi connection loose. onda nastavim da verglam i da dajem gas i upali. to podseca malo na silovanje automobila. akumulator mi je iz 2010 i bas lepo vergla. verujte mi nekad mi treba i po par minuta da verglam da li neko ima isti problem i sta se dogadja.naravno ne pali nikakvu lampicu samo mi je relej grejaca otisao. kao da nema goriva. kao da ne ubrizgabicu zahvalan na svakoj informaciji Edited January 29, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
RGF 0 Posted February 10, 2012 Radi se o Stilu jtd 115. Ovo mi se prvi put dogodilo danas.Kada sam hteo da upalim auto, dao kontakt, sačekao checking, zavergla ali ništa.Poruka je bila: LOSE CONECTION + trougao i tako 3 puta.Zatim sam izvadio ključ izbrojao do 10 ponovio i upalio.Posle sam probao još jedno 10 puta bez problema, posle kraće vožnje. Ni kad mi se to dogodilo motor nije bio hladan.Je li u pitanju neki kontakt, kod ključa ili trenutna slabost?Da li je neko imao šta slično?Meni se to desilo zbog akumulatora. Kada je zbog velikog minusa malo oslabio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bane bakero 0 Posted February 19, 2018 (edited) Pozdrav! Ako moze pomoc,imam stilla 1,9 jtd, pali mi se ENGINE FAULT i LOOSE CONNECTION. Auto mi normalno radi i normalno vuce,samo sto mi neprestalno izbacuje te greske i pri tome se pale lampice na instrumental tabli i obrtaljka se pomera gore,dole... Hvala unapred!!! Edited February 20, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted February 20, 2018 Bane bakero Otvori odeljak sa osiguracima sto ti je dole levo kod kolena kada sedis na sedistu. Imas tu dva - tri konektora. Skini ih naprskaj kontakt sprejom i vrati. Brat ima isti problem i s vremena na vreme ga tako resava Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted February 20, 2018 @Bane bakero Pre otvaranja nove teme, proveriti postojeci sadrzaj pomocu Search. Tema je spojena sa postojecom o "Loose Connection". Najbrze i najtacnije bi bilo dijagnostikom ocitati koji su tacno kodovi gresaka u pitanju. "Loose Connection" je genericka greska i moze da se odnosi na vise stvari, od struje do CAN linija. Isto to bi trebalo proveriti i za "Engine Fault" gresku. U zavisnosti od greske, problem moze da bude ili neki banalan, slicno se ponasa za senzor radilice (dodatno da auto ne moze da upali kada je topao), los accu ili kontakti, mozes da procitas i iskustva kolega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted January 2 Pozdrav svima.Vec neko vreme mucim muku sa Stilom 1.6.Auto je stajo 2 godine. Auto je imao problema sa ECU-om, pre 2 meseca odradjena reparacija, isproban na drugom autu, lepo je radio. Posle reparacije auto je par dana radio i kod mene dobro. Onda je pocelo zajebvnje kod paljenja.Desava se da kada palim auto, dugo vergla, izbaci gresku lose connection l, upali check engine lampicu, trougao. Vergla dugo ali uvek upali i radi kao u safe modu, slabo prima gas, ne ide u visoke obrtaje. Bude tako nekad prvo paljenje, onda ga ugasim i na drugo upali iz prve. Nekad tek iz treceg pokusaja uspe da startuje normalno, kao iz topa. Onda ume da se desi da prilikom voznje, najcesce pustanjem gasa se ugasi. Zatim posle toga opet bude problem sa prvim paljenjem pa lagano sastavi iz drugog i najnormalnije se vozi, bez ikakvog problema.Takodje se desi da od kuce odem na posao, ugasim auto, otvorim kapiju, radnju, startujem auto i prilikom parkirnja se ugasi. Posle toga upalim auto i nema problema sa gasenjem vise. Pored reoaracije ECU-a, radjen veliki servis, zamenjene dizne. Da li je neko imao ovakav problem i da li je uspesno resio ili zna do cega moze da bude. Jedan majstor kaze ECU, drugi kaze ne radi 1.6 zbog ECU-a, uglavnom, retko ko bi da se upusti u to. Ima li nekog majstora u Bg-u koji bi mogao da se posveti resavanju problema, jer vec par meseci imam taj problem, a auto mi je zaista potreban. Hvala Poslato sa NOH-NX9 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites