Jump to content
FAS Goran
the_reaper

Fiat Punto mk.2a HGT - čudan zvuk prednji desni točak i vešanje

Recommended Posts

naime, zadnjih par dana cuje se cudan zvuk, kao klaparanje, kada prelazim preko neravnina, bukvalno kao da nesto nije fixirano pa se trese?!? da li neko ima iskustva?

takodje sam primetio da je rub na prednjoj desnoj strani nizi za ~5mm, auto ne vuce, i opruga nije pukla, to sam proverio, amort ne curi(da se to moze videti spolja), manzetna je sa te strane za zamenu baca ulje svuda, mozda je to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj iz kanala da rukom zatreses poluosovine i desni kraj letve volana.Homosexualni zglob,i caura duzeg kraja letve su cesta kolateralna steta u nas sa malim kotacima. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni prednji desni malo lupka otkad sam kupio auto, ali baš malo, i to samo kad temperature pređu 20tak stepeni. Verovatno nam se obojici neka guma razmekša, moguće silen blok, spona, ko zna. Ja nisam uspeo da utvrdim odakle dolazi, na dizalici nema lufta, kad stoji na točkovima takođe, a sve živo smo probali.

Prešao sam stvarno mnogo kilometara u tom stanju i kako se ne pogoršava, ne opterećujem se više.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šolje amorta? To se obično manifestuje na neravninama i lupka kao da se čukaju dva metalna dela... to što je manžetna pukla to može da prouzrokuje da se prljavština nakupi na homokinetičkom zglobu i da on počne da lupka, ali on lupka tek pri punom motanju to u tvom konkretnom slučaju pri motanju ulevo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja tipujem na solje. Ja sam ih menjao kad sam stavljao gewinde, mislim da su bile 2000din 2 komada, malo manje od toga, 1800...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha sad me podseti na Radovana III, Jelence&Stanislav "Nije cica, stariji muca, a ja kasljem, leba mi!", "Ja sam vas brojao i nikako da vas prebrojim, ima vas izmedju 10 i 160!" hahahahahaha :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

buduci da je auto pao na toj strani nekih 5mm max bice da je solja, cim stignem idem do majstor mikija na jos jednu turu dizni manzetnu i da otkrije sta je ovo, hvala svima, laku noc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

i menui se na desnoj strani cuje nesto,pa sam otisao kod Mikija i ustanovili da je otislo oscilatorno rame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta god da je, ali 5 cm je dosta, to je kao da nemas solju uopste! Da se to lepo podigne i proveri! Inace to kloparanje koje se cuje a prilikom pregleda nije nista nadjeno mogu da prouzrokuju i klesta kocnice, razlabave se pa zveckaju. Najlakse proveriti na putu sa neravninama ili kaldrmi ako je dostupna i proveriti dal lupa kad je kocnica blago pritisnuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

obicno gde je postojao mali luft i usla voda koja je drzala to "podmazano" a sad posle par dana lepog vremena i susenja pocinju da se javljaju zvukovi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma mi radimo i u kilometrima, zavisi sta se radi :p

nego, gorepomenuti problem resen sistemom karakteristicnom za nama dragi FIAT, naime, popravilo se samo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prevideo sam one cm, desava se!

Bitno je da je problem resen, pa sad jel sam od sebe ili ..., manje je bitno!

Edited by chila

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj problem se javio pre neki dan. lupkanje se cuje sa prednjeg levog tocka, i na najmanjoj ne ravnini na putu. pogledah, a ceo amort je u ulju. da li je to to(otis'o amort) ili moze biti nesto drugo. btw. da li je obavezno menjati amortizere u paru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako zamenis samo riknuti onda ce novi biti jaci od starog sto implicira na skoro riknjavanje i auto u toj varijanti gubi na stabilnosi i u voznji i na kocenju

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, toga sam se i plasio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta ces potrosni materijal narocito na nasim putevima.gledaj da zamenis sto skorije jer zna da povuce i na solju amortizera,kraj spone ili kuglu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto prekljuce  sam i ja dobio iz prednjeg levog tocka klaparanje kada prelazim preko neravnina.Icicu kod majstora ali me zanima da li ja mogu sam da utvrdim sta je? Amorti cure ali minimalno..provereno pre 20 dana..nisu zdravi jos za menjanje. Da li mogu da utvrdim i kako ako su solje? Na kanalu kod druga smo sve pomerali i nigde nema lufta.

Cisto onako pitam..dok ne odem kod majstora. Auto stoji pravo..nigde se nije nakrivio. Opruge isto dobro stoje.

Hvala unapred. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, cuore_sportivo said:

 Amorti cure ali minimalno..provereno pre 20 dana..nisu zdravi jos za menjanje.

 

 

Ko te to slagao :lol: To znaci da je vreme da skupljas pare za zamenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...