neshaoct 9723 Posted April 26, 2019 Sjajno zlatna Porsche Panamera zaplenjena zbog zaslepljivanja drugih vozača O ukusima se ne raspravlja pa nećemo ni mi. Ipak, treba reći da u određenim situacijama razne nalepnice, odnosno folije na automobilima mogu da stvarno bodu oči, a ne samo u prenesenom smislu. Nešto slično se dogodilo u Hamburgu, u Nemačkoj i policija je odlučila da preduzme nešto oko toga. Nemački Morgen Post javlja da je izvesni 31-godišnjak omotao svoju Porsche Panameru u sjajno zlatnu foliju. Takav automobil je privukao pažnju policije koja ga je zaustavila i upozorila na činjenicu da njegov automobil zaslepljuje druge učesnike u saobraćaju, posebno druge vozače. Prvi put je sve ostalo na upozorenju i nalog da foliju ukloni. Nekoliko dana kasnije policija ga je opet zaustavila i, pogađate, foliju nije uklonio. Policajci su mu tada oduzeli ključeve vozila, zaplenili registarske tablice i sam automobil. Uz sve to mu je navodno izrečena i novčana kazna. Takođe, vlasnik je obavešten i da ne može da ponovo vozi svoj Porsche dok se folija ne ukloni. To ne bi trebalo da bude poseban problem, ali Morgen Post navodi da je reč o foliji čija cena iznosi nekoliko hiljada evra pa je time reč o još skupljoj grešci vozača. Ovo nije prvi put da je vlasnik bio prisiljen da ukloni foliju sa svog vozila. Naime, Morgen Post navodi sličan incident koji je uključivao sjajno zlatni Lamborghini. Međutim, vlasnik tog automobila je sledio uputstva policije nakon prvog upozorenja i uklonio sporni omot vozila. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted April 26, 2019 Castagna Milano Porsche Panamera Vistotal Italijanska kompanija Castagna Milano predstavlja Porsche Panameru Vistotal, modifikovanu Panameru kod koje se pre svega ističu nova bočna vrata. Da, Castagna Milano je za Panameru Vistotal predvideo široka gullwing vrata (od ugljeničnih vlakana), i to inspirisana rešenjem sa Lamborghini Marzal concepta (predstavljen 1967. godine na sajmu automobila u Ženevi). Ovo rešenje će omogućiti lakši ulazak u kabinu i bolju preglednost, a predviđeno je za obe karoserijske verzije Panamere (regularna i Sport Turismo varzija). Ručica za otvaranje vrata se pojavljuje automatski kada se pritisne, a treba reći da će biti omogućeno i automatsko otvaranje i zatvaranje vrata. Na kraju, kao baza za ovaj projekat je poslužio Porsche Panamera 4 E-Hybrid. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted April 27, 2019 Porsche Panamera u kupe i kabriolet varijanti? Plan proširenja kompanije Porsche bi mogao da podrazumeva i model Panamera u verzijama sa troja vrata. Takvi modeli bi predstavljali konkurenciju modelima Mercedes S-Klase i BMW Serije 8. Takođe, time bi porasla i ukupna prodaja Porsche automobila. Kako prenosi magazin ''Autocar'', Panamera kupe i kabriolet bi mogli da stignu na tržište već sledeće godine. Ali šta na to kažu zvaničnici nemačkog proizvođača automobila? Šef dizajna Majkl Mauer je rekao da je tako nešto izvodljivo, ali je naveo da ne može ni da demantuje, ali ni da potvrdi da su takvi automobili u planu. ''Za mene kao dizajnera ne postoje granice koje ne mogu da dostignem ili pređem'', rekao je on. ''Verijem da je uloga dizajn tima da uradi skice i crteže svakog potencijalnog modela. Prema tome, ako neko budeo pokrenuo taj projekat, mi smo spremni. Ali ne mogu da potvrdim da su takvi automobili u planu, bar za sada. Nije moje mesto, ni uloga da najavljujem nove automobile'', dodao je Mauer. Naime, kako se navodi u spekulacijama, te ''kraće'' verzije modela Panamera bi mogle da odbace ime Panamera i da preuzmu neku drugu nomenklaturu. Neke od pogonskih jedinica bi bile preuzete sa modela današnjeg modela, a verovatno će se u ponudi naći i PHEV. I ranije se spekulisalo o ovakvim verzijama modela Panamera. Prema tome, sve dok ne stigne zvanična potvrda, ove navode moramo uzeti sa dozom sumnje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted May 4, 2019 Test 2019. Porsche Panamera GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted June 1, 2019 TheStraightPipes video: Test 2019. Porsche Panamera GTS Sport Turismo Panamera karavan...samo što se sada kod Porsche-a to moderno zove ''Sport Turismo'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted June 16, 2019 Top Gear video: Porsche Panamera Turbo Sport Turismo vs Ferrari GTC4Lusso V12 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted August 25, 2019 TopCar Design: 2019. Porsche Panamera GTR Carbon Edition Sa detaljima vidljivim na fotografijama jasno je zašto su je u TopCar-u nazvali Carbon edicijom. Biće ih tri ovakve na celom svetu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted September 2, 2019 CarSales video: Test 2019. Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Ovaj auto kao da ima dvostruku ličnost. Možete ga voziti potpuno na struju, tada niti se čuje niti zagađuje. Ali, možete lupiti po gasu kako bi koristili njegov V8 turbo motor, a onda ova Panamera niti je tiha, niti joj cvetići izlaze na auspuh: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted September 2, 2019 CarGurus video: Test 2019. Porsche Panamera GTS Sport Turismo Prošla su vremena kada Panamera nije bila lep auto. Naročito je to očigledno kada je u GTS Sport Turismo varijanta u pitanju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted October 3, 2019 Porsche Panamera 10 Years Edition Porsche obeležava 10-godišnjicu od pojavljivanja modela Panamera i to novom specijalnom edicijom koja će osim u regularnoj verziji biti dostupna i kao Sport Turismo. Kao i obično kod ovakvih specijalnih modela, i Panamera 10 Years Edition dolazi sa ekskluzivnim bojama i detaljima, kao i bogatijom opremom. Ovde između ostalog imamo gloss black boju, 21-inčne Sport Design točkove u White Gold Metallic izdanju, kao i ''Panamera 10'' logo na prednjim vratima. Osim toga, u standardnoj opremi su i crni kožni enterijer, sedišta sa grejanjem (i podesiva u 14 pravaca), panoramski krov, Bose sound sistem, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci i sa prepoznavanjem saobraćajnih znakova, kamera sistem od 360 stepeni, vazdušno oslanjanje. Kupcima će biti dostupne verzije Panamera 10 Years Edition i Panamera 4 10 Years Edition (imaju 3.0 litarski V6 turbo motor sa 330KS), kao i verzija Panamera 4 E-Hybrid 10 Years Edition sa 2,9 litarskim twin-turbo V6 motorom i elektromotorom sa kombinovanih 457KS. Što se cena tiče, u SAD-u Panamera 10 Years Edition košta 103.300 dolara, Panamera 4 10 Years Edition ima cenu od 107.500 dolara, a Panamera 4 E-Hybrid 10 Years Edition startuje od 116.900 dolara. Ovde još i napomena da će kupci hibridne Panamere 4 E-Hybrid 10 Years Edition dobiti 7.2 kW punjač umesto standardnog 3.6 kW punjača. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted October 7, 2019 TopCar Porsche Panamera GTR Edition Ruski TopCar u svojoj paleti ima i GTR Edition paket za Porsche Panameru Executive (a koja inače ima za 150 mm duže međuosovinsko rastojanje od standardne Panamere). Kao i obično, ovakvu TopCar Panameru odlikuju aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh napred, nova hauba, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler...), retrovizori od ugljeničnih vlakana, set opcionih alu točkova i sportski izduvni sistem. TopCar će ponuditi i modifikovanu unutrašnjost (sa kožom, elementima od ugljeničnih vlakana, detaljima od 24-karatnog zlata, aluminijumskim pedalama i novim patosnicama), sve u skladu sa željama kupaca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted March 5, 2020 Fifth Gear video: Porsche Panamera vs Mercedes AMG GT 63 Do pojave Panamere pre malo više od 10 godina, pojmovi ''sportsko'' i ''četiri putnika'' nisu išli u istu rečenicu. Ali, od tada taj segment raste i raste jer takvi automobili nude praktičnost, komfor i sportske karakteristike: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted April 2, 2020 Snimljen obnovljeni Porsche Panamera Sport Turismo Zajedno sa redizajniranom standardnom verzijom svoje limuzine visokih performansi Porsche će i kupcima praktičnije Panamere Sport Turismo pre kraja godine ponuditi redizajnirano izdanje sa nekoliko karoserijskih detalja koji su ''pozajmljeni'' sa aktuelne generacije besmrtnog modela 911 (992). Sudeći po fotografijama test primerka, osvežena Panamera Sport Turismo sa sobom će doneti drugačije dizajnirani prednji branik, a tu je i novo jednodelno kućište zadnjih LED svetala. Nova su i odvojena kućišta prednjih dnevnih LED svetala koja podsećaju na rešenje sa modela 911. Još uvek se ne zna koliko će promena biti ispod Panamerine 5-metarske karoserije koju pokreće nekoliko pogonskih kombinacija od kojih je na vrhu ponude verzija Turbo S E-Hybrid (680 KS), ali nije isključeno da će Porsche pripremiti odgovor na Mercedesov najavljeni hibridni model AMG GT73 koji će pokretati oko 800 KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted May 28, 2020 Porsche Panamera by DMC Nemački DMC predstavlja još jedan modifikovani Porsche iz svoje ponude, a ovoga puta to je doterani primerak Panamere (serija 971). Pre svega, naglasak je na aero body paketu od ugljeničnih vlakana što ovde podrazumeva novi prednji spojler, komplet pragova i zadnji difuzor. Takođe, od istog materijala je i nova hauba. U paketu su i 22-inčni točkovi američke kompanije ANRKY, redizajnirani volan, kao i pojačani 2.9 V6 motor u verziji Panamera 4S. DMC je sa svojim paketom (reprogramirana ECU jedinica, sportski filter i izduvni sistem visokih performansi) dobio 475KS i 590 Nm obrtnog momenta. To znači da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 3.9 sekundi, dok je najveća brzina 292 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted June 18, 2020 AutoTopNL video: Porsche Panamera GTS na Autobanu 4.0 V8 BiTurbo sa 460 konja i 620 Nm - 4.1 do stotke i maksimum na 292 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted August 2, 2020 Porsche Panamera (2021) ponovo obara rekord? Dok privodi kraju produkciju redizajnirane Panamere, Porsche prate glasine da će pokušati da obori dosadašnje rekorde na stazama Nirnbergringa. Pre nego što ga je za samo 6 sekundi nadmašio Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, aktuelni Panamera Turbo zaokružio je stazu za 7 minuta i 38 sekundi. Time je 2016. godine postao ''najbrži sedan na svetu''. Špijunski fotografi pokušali su da ga uhvate na delu, ali nisu sazanali da li je nemački brend povratio svoj rekord. Za zvanične informacije uskratilo ih je i službeno osoblje. Nema još mnogo detalja ni o samoj Panameri. Unapređeni dizajn doneće mnoštvo suptilnijih izmena, poput novog branika i zadnjih farova. Pod haubom bi trebalo da se nađe nadograđeni 4.0 twin-turbo V8. Nije poznato koliko će mu nadograđeni motor povećati snagu, ali se aktuelni Panamera Turbo procenjuje do 542 konja i 769 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted August 17, 2020 Restajling Panamera postavila novi rekord na Nirburgringu Porsche će restajlingovanu Panameru predstaviti krajem meseca, a kao odlična najava služi vest da je Panamera nedavno postavila novi rekord na Nirburgringu (još uvek delimično pod maskom). Tačnije, Panamera Turbo S je Nirburgring prešla za 7:29.81 minuta, što je novi rekord u ''executive cars'' kategoriji. Panameru ''facelift'' inače odlikuju doterana svetla i branici, novi difuzor, kao i modifikovani enterijer, ali više detalja sledi krajem meseca na premijeri... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted August 18, 2020 Restajling Panamera najavljena za 26. avgust Porsche je i zvanično najavio da će Panameru facelift predstaviti 26. avgusta, a istovremeno je objavio kompletan video Panamerine nedavne rekordne vožnje na Nirburgringu (još uvek delimično pod maskom). Panamera Turbo S je Nirburgring prešla za 7:29.81 minuta, što je novi rekord u ''executive cars'' kategoriji. Ova verzija Panamere bi trebalo da ima 4.0 twin-turbo V8 benzinski motor sa 634KS i 832 Nm obrtnog momenta. Restajling Panameru inače odlikuju doterana svetla i branici, novi difuzor, kao i modifikovani enterijer, ali više detalja sledi krajem meseca na premijeri... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted August 27, 2020 Porsche Panamera facelift Porsche je danas i zvanično prikazao obnovljenu Panameru koja je inače nedavno zabeležila rekordnu vožnju na Nirburgringu. Podsećanja radi, Panamera Turbo S je Nirburgring prešla za 7:29.81 minuta, što je novi rekord u ''executive cars'' kategoriji. Aktuelna, druga generacija Panamere je premijeru imala 2016. godine (nešto praktičnija Sport Turismo verzija se pojavila godinu dana kasnije), pa su u nemačkoj kompaniji procenili da je sada vreme za osveženje. Sve verzije Panamere (uključujući Sport Turismo i produženu varijantu Executive) sada standardno imaju Sport Design prednji deo sa većim otvorima za vazduh, a tu su između ostalog i doterana LED zadnja svetla, novi dizajn alu točkova od 20 i 21 inča, kao i set novih boja. Panamera Turbo S takođe ima i aero body kit, dok se Panamere GTS ističu i nova, zatamnjena Exclusive-Design zadnja svetla. Tu su i Porsche Communication Management (PCM), pa bežični Apple CarPlay, volan nove generacije, sistem za održavanje vozila u saobraćajnoj traci, prepoznavanje saobraćajnih znakova, tempomat, Night Vision sistem, LED matrix prednja svetla, pomoć pri parkiranju, Head-up displej, adaptivno vazdušno oslanjanje, keramičko-kompozitne kočnice, revidirani Porsche Active Suspension Management (PASM) i Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), uključujući Porsche Torque Vectoring Plus. Baznu verziju pokreće 2,9 litarski Biturbo V6 motor sa 330KS i 450 Nm, Panamera GTS sada raspolaže sa 480KS i 620 Nm (20KS više nego ranije), dok Panamera Turbo S ima 4.0 BiTurbo V8 motor sa 630KS i 820 Nm (80KS i 50 Nm više od ranije Turbo verzije). Panamera Turbo S u Sport Plus modu do 100 km/h ubrzava za 3.1 sekundu i može do maksimalnih 315 km/h. Pažnju privlači i Panamera 4S E-Hybrid, i to sa kombinacijom 2.9 V6 benzinca, elektromotora sa 136KS, baterija od 17.9 kWh i 8-stepenog PDK menjača. Kombinovana snaga iznosi 560KS i 750 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.7 sekundi, a najveća brzina je 298 km/h (uz standardni Sport Chrono Package). Ovde i podatak da domet u elektro modu iznosi 54 km (po WLTP-u). Što se potrošnje goriva tiče, Porsche ističe da Panamera Turbo S Sport Turismo ima kombinovanu potrošnju od 13.0-13.3 l/100 km i CO2 emisiju od 295-302 g/km, a Panamera 4S E-Hybrid troši 2.2-2.8 l/100km i ima emisiju CO2 od 51-64 g/km. Obnovljena Panamera već može da se naruči, a kod dilera će se naći od sredine oktobra. U Nemačkoj cene počinju od 91.345 evra za baznu Panameru, Panamera 4 košta 95.289 evra, Panamera GTS kreće od 136.933 evra, Panamera Turbo S od 179.737 evra, dok Panamera 4S E-Hybrid ima cenu od 126.841 evro. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted September 4, 2020 Stiže Porsche Panamera coupe? Proizvođači u današnje vreme na tržištu pokušavaju da pokriju sve segmente, pa je tako broj modela koji se nudi najčešće poveći. To se odnosi i na premium proizvođače, a uspešna priča oko širenja game modela je vezana uz Porsche koji je sa prvim SUV modelom Cayenne krenuo u uspešno širenje svoje ponude. A čini se da u Porscheu razmišljaju o daljnjem razvoju u tom smeru - budući da se razmatra i opcija Panamere u coupe izdanju. Da - Panamera s dvoja vrata bi mogla da postane stvarnost, a mnogi ju vide kao svojevrsnog naslednika modela 928. Nedavno je Thomas Friemuth koji je zadužen za proizvode u Porscheu za australijski Which Car izjavio da ideja postoji i da u stvari još nije odlučeno da li će se ići u realizaciju. ''Nismo još odlučili. O toj temi već razgovaramo duže vreme, budući da naši rivali nude takve modele. Još nismo spremni za finalnu odluku'', objasnio je i u stvari uneo nadu svim ljubiteljima Porschea da bi Panamera u coupe izdanju mogla da postane stvarnost. Naravno, prtiom je Friemuth izjavio da nema žurbe po pitanju pomenutog potencijalnog projekta, budući da ''Porsche već nudi veoma lep model sa 2 vrata - a on se zove 911.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted September 6, 2020 Možda i električna Panamera Porsche je nedavno predstavio obnovljenu verziju Panamere, u čijoj paleti se između ostalog nalazi i verzija Panamera 4S E-Hybrid. Ova varijanta kombinuje V6 benzinac, elektromotor i baterije od 17.9 kWh, pri čemu ukupna snaga iznosi 560KS i 750 Nm. Takođe, domet u elektro modu je 54 km (po WLTP-u). Ipak, ako neko želi potpuno električnu Panameru, ima šanse i za to. Tako je nedavno Porscheov potpredsednik za gamu proizvoda Dr. Thomas Friemuth otkrio da u toj kompaniji zaista i razmatraju električnu varijantu Panamere. On navodi da u Porscheu procenjuju kako će se tržište razvijati u budućnosti, dodajući i to da je većina Panamera prodatih u Evropi sa hibridnim pogonom. Takođe, u kompaniji ne smatraju da bi se električna Panamera i postojeći Taycan preklapali odnosno da bi se borili za iste kupce. Kako ističe Friemuth, Panamera je veća od Taycana i nudi prostraniji enterijer, drugim rečima Taycan je drugačiji auto u poređenju sa Panamerom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted September 24, 2020 Autogefuhl video: Test Porsche Panamera Turbo S Restajling sa veoma sitnim izmenama prednjeg branika, malo drugačijim dnevnim svetlima, novim felnama, novim zadnjim difuzorom i plastikom oko njega koja više nije u boji branika nego izgleda jeftino jer je crna plastika. Tu su i malo drugačija zadnja svetla, zadnji žmigavci...drugim rečima, čim mora da se priča o žmigavcima kao izmeni to ustvari znači da ništa bitno nisu ni menjali kad je izgled Panamere u pitanju. Ipak, najveća izmena je ispod haube - dorađena verzija 4.0 V8 BiTurbo motora sada sa 630KS/820Nm (80 konja više nego pre restajlinga): AutoTrader video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted September 25, 2020 CarWOW video: Test Porsche Panamera Turbo S Na testu je najjača Turbo S verzija sa cenom preko 150.000 evra: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted October 5, 2020 Promo video: Porsche Panamera Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9723 Posted October 20, 2020 2021 Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Porsche je gamu obnovljene Panamere dopunio i najsnažnijom verzijom, što znači Panamerom Turbo S E-Hybrid (dostupna i u formi praktičnije Sport Turismo varijante). Panamera Turbo S E-Hybrid dolazi sa kombinacijom 4.0 twin-turbo V8 benzinca, elektromotora sa 136KS i baterija od 17.9 kWh. Kombinovana snaga iznosi 699KS i 870 Nm, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 3.0 sekundi, a najveća brzina je 315 km/h. Ovde i podatak da domet u elektro modu iznosi 50 km (po WLTP-u). U gami je i slabija Panamera 4 E-Hybrid, sa twin-turbo V6 benzincem i elektormotorom, uz 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom. Ova verzija ima kombinovanu snagu od 461KS, do 60 milja na sat/96 km/h stiže za 4.2 sekude i može do 280 km/h. Domet u elektro modu iznosi 56 km. Na kraju, pored ovih hibridnih varijanti za modelsku godinu 2021. je dostupna i Panamera 4S. Ovu verziju pokreće 2.9 twin-turbo V6 motor sa 449KS, do 96 km/h ubrzava za 3.9 sekunde (sa opcionim Sport Chrono paketom) i postiže 295 km/h. Sve verzije Panamere za 2021. godinu standardno imaju Sport Design prednji deo sa većim otvorima za vazduh, a tu su između ostalog i doterana LED zadnja svetla, novi dizajn alu točkova od 20 i 21 inča, kao i set novih boja. Tu su i Porsche Communication Management (PCM), pa bežični Apple CarPlay, volan nove generacije, sistem za održavanje vozila u saobraćajnoj traci, prepoznavanje saobraćajnih znakova, tempomat, Night Vision sistem, LED matrix prednja svetla, pomoć pri parkiranju, Head-up displej, adaptivno vazdušno oslanjanje, keramičko-kompozitne kočnice, revidirani Porsche Active Suspension Management (PASM) i Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), uključujući Porsche Torque Vectoring Plus. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites