Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche Panamera

Recommended Posts

Porsche greškom ponudio novi auto za 16.800 evra

 

porsche panamera plt03.jpg

 

Porsche Panamera u Evropi kreće po ceni od 98.000 evra, dok se u Kini mogla nabaviti za 16.800 evra.

 

Ovo ''mogla'' uzmite s rezervom jer na kraju niko nije dobio prestižni Porsche po ceni gradskog automobila. Radi se o nenamernom propustu jednog Porscheovog salona koji je reklamirao novu Panameru po osetno nižoj ceni. Umesto početne cene od 998.000 CNY ili oko 135.600 evra, naveli su cenu od samo 124.000 CNY, što je oko 16.800 evra. Zato ne čudi navala na zvanične kanale za kontakt. Salon je primio brojne rezervacije za model i uplate akontacije od 911 CNY (124 evra). Porsche je priznao Bloombergu da je zastupnik napravio ''ozbiljnu grešku u navođenju cene.'' Kad su uočili grešku, iz zastupništva su odlučili da se izvine stotinama potencijalnih kupaca koji su pokazali interesovanje. Međutim, jedan kupac će iz ovog nesporazuma izaći srećan. Porsche je izjavio da je kontaktirana prva osoba koja je izvršila online rezervaciju, i da je ''ispregovaran prihvatljiv ishod'', odnosno kupac je dobio značajan popust za jednu Panameru sa lagera. Svi ostali su u roku od 48 sati dobili povraćaj novca, izjavio je Porsche za Bloomberg.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Panamera: unutrašnjost

 

238377-Porsche Panamera 02.jpg

 

Porsche se oslanja na inovativan i intuitivan koncept upravljanja u novoj Panameri: Porsche Driver Experience stavlja vozača u centar i stvara pravi balans analognih i digitalnih elemenata. Sportski automobil među luksuznim limuzinama karakteriše posebno kvalitetan i izuzetno sportski ambijent unutrašnjosti.

 

Sa novom generacijom modela, koja će biti predstavljena javnosti 24. novembra 2023. Porsche Panamera će dobiti koncept rada Porsche Driver Experience koji je usmeren na vozača i predstavljen u Taycanu. Nudi potpuno digitalni ekran, raznovrsne mogućnosti prilagođavanja i intuitivno upravljanje. Ključna karakteristika koncepta je grupisanje komandi relevantnih za vožnju u neposrednoj blizini volana. Sve osnovne funkcije su zato brzo i intuitivno na direktnom pristupu vozaču. Ovo pojednostavljuje rukovanje novom Panamerom u svim situacijama vožnje, a posebno pri dinamičnoj vožnji.

 

238378-Porsche Panamera 01.jpg

 

Fokus na osovinu vozača se ogleda u brojnim detaljima. Porsche postavlja prekidač za prebacivanje kroz opcije na instrument tabli i rotirajući prekidač za biranje programa vožnje direktno na volan. Ručica menjača je odmah pored. Ova odluka stvara prostor na centralnoj konzoli za elegantnu kontrolnu ploču klime koja kombinuje dodirne površine i fizičke prekidače kako bi stvorila rešenje koje je jednako intuitivno koliko i elegantno. U centralnoj konzoli se koriste novi, električno podesivi otvori za ventilaciju i to potpuno bez letvica. Pritiskom na taster možete prebacivati između više unapred konfigurisanih i personalizovanih načina klimatizacije. Pretinac za odlaganje na centralnoj konzoli takođe nudi više prostora nego pre.

 

Digitalna, samostojeća instrument tabla naglašava osovinu vozača. Radi se o samostojećem ekranu od 12.6 inča u zakrivljenom i slobodnostojećem dizajnu. Porsche jasno deli prikazane informacije o vožnji u tri područja, koja se mogu različito konfigurisati zavisno o opremi i odabranom pogledu. Dodatnim, opcionim head-up displejom se može upravljati direktno sa sportskog upravljača. Jasan dizajn i luksuzni materijali stvaraju kvalitetan i sportski ambijent u unutrašnjosti nove Panamere. Inovativni koncept dekoracije impresionira svojom formalnom konzistentnošću i proteže se od centralne konzole do kontrolne ploče i do vrata nove Panamere. Zajedno sa centralnom konzolom koja se strmo uzdiže, to je jedna od tipičnih karakteristika kokpita Panamera. Porsche po prvi put implementira kontinuirano ambijentalno osvetljenje duž celog panela, čime se naglašava širina vozila.

 

Sedenje u svim modelima Panamera je sada još udobnije: Razlog tome su poboljšani pjenasti materijali sedišta, koji povećavaju udobnost uz bolju elastičnost. Executive modeli Panamere takođe imaju novo oblikovani sistem zadnjih sedišta koji nudi optimizovan položaj sedenja. To znači da putnici pozadi mogu izaći još opušteniji nakon dugih putovanja. Kada su u pitanju boje i opcije materijala u novoj Panameri, Porsche se fokusira na posebno elegantne materijale i širok izbor dvobojnih dizajna. Odgovarajući dekor i opcije akcenta dodatno oplemenjuju ambijent. Neki od njih su deo Porsche Exclusive Manufaktur asortimana. Porsche po prvi put nudi i opremu bez kože u Panameri, koja kombinuje posebno sportske materijale kao što su Race-Tex i Pepita Textil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Porsche Panamera

 

Porsche Panamera 24 13.jpg

 

Porsche predstavlja treću generaciju Panamere, pri čemu novi model luksuzne sportske limuzine ima više digitalizovanu unutrašnjost, a biće dostupan sa četiri elektrifikovane verzije (E-Hybrid).

 

Porsche Panamera 24 12.jpg

 

Nakon prilično duge promotivne kampanje, došlo je vreme da upoznamo novu generaciju Panamere, ujedno treću generaciju ovog modela lansiranog 2009. godine. Iako bi bili u iskušenju da kažemo da je ovo u stvari temeljni facelifting, svi paneli karoserije su potpuno novi. Što se tiče dimenzija, Panamera je uglavnom ostala ista. Samo je dužina povećana za 3 mm, na ukupno 5.052 milimetra. Njena širina je 1.938 mm, a visina 1.422 mm.

 

Porsche Panamera 24 11.jpg

 

Što se tiče estetskog utiska, nova Panamera je dobila veće usisnike vazduha napred, Matrix LED farovi (standardni) imaju novi dizajn, prošireni su i blatobrani, a kupcima su na raspolaganju i točkovi od 21 inča, dok je zadnja LED traka uža. Zadnji spojler je takođe redizajniran. Turbo E-Hybrid verzija će imati spojlere sa različitim usisnicima vazduha, difuzor u boji karoserije, vrhove izduvnih cevi ofarbane u boju bronze, a amblemi će biti u novoj Turbonite boji.

 

porsche panamera 24 10.jpg

 

Najveće promene su se desile unutra. Ovde će putnici pronaći ne dva, već tri displeja. To je zato što se, opciono, nova Panamera može naručiti sa ekranom od 10.9 inča za suvozača - kao i kod električnog brata Taycana. Selektor menjača je blago pomeren udesno od volana. Tako je centralna konzola postala šira. Područje indukcijskog punjenja za mobilne telefone s funkcijom hlađenja je standardno. Funkcije klima uređaja i ventilacionih otvora su takođe revidirane.

 

Porsche Panamera 24 09.jpg

 

Porsche se oslanja na inovativan i intuitivan koncept upravljanja u novoj Panameri: Porsche Driver Experience stavlja vozača u centar i stvara pravi balans analognih i digitalnih elemenata. Sportski automobil među luksuznim limuzinama karakteriše posebno kvalitetan i izuzetno sportski ambijent unutrašnjosti.

 

Porsche Panamera 24 08.jpg

 

Sa novom generacijom modela, Panamera dobija koncept rada Porsche Driver Experience koji je usmeren na vozača i predstavljen u Taycanu. Nudi potpuno digitalni ekran, raznovrsne mogućnosti prilagođavanja i intuitivno upravljanje. Ključna karakteristika koncepta je grupisanje komandi relevantnih za vožnju u neposrednoj blizini volana. Sve osnovne funkcije su zato brzo i intuitivno na direktnom pristupu vozaču. Ovo pojednostavljuje rukovanje novom Panamerom u svim situacijama vožnje, a posebno pri dinamičnoj vožnji.

 

Porsche Panamera 24 07.jpg

 

Fokus na osovinu vozača se ogleda u brojnim detaljima. Porsche postavlja prekidač za prebacivanje kroz opcije na instrument tabli i rotirajući prekidač za biranje programa vožnje direktno na volan. Ručica menjača je odmah pored. Ova odluka stvara prostor na centralnoj konzoli za elegantnu kontrolnu ploču klime koja kombinuje dodirne površine i fizičke prekidače kako bi stvorila rešenje koje je jednako intuitivno koliko i elegantno. U centralnoj konzoli se koriste novi, električno podesivi otvori za ventilaciju i to potpuno bez letvica. Pritiskom na taster možete prebacivati između više unapred konfigurisanih i personalizovanih načina klimatizacije. Pretinac za odlaganje na centralnoj konzoli takođe nudi više prostora nego pre.

 

238377-Porsche Panamera 24 06.jpg

 

Digitalna, samostojeća instrument tabla naglašava osovinu vozača. Radi se o samostojećem ekranu od 12.6 inča u zakrivljenom i slobodnostojećem dizajnu. Porsche jasno deli prikazane informacije o vožnji u tri područja, koja se mogu različito konfigurisati zavisno o opremi i odabranom pogledu. Dodatnim, opcionim head-up displejom se može upravljati direktno sa sportskog upravljača.

 

238378-Porsche Panamera 24 05.jpg

 

Jasan dizajn i luksuzni materijali stvaraju kvalitetan i sportski ambijent u unutrašnjosti nove Panamere. Inovativni koncept dekoracije impresionira svojom formalnom konzistentnošću i proteže se od centralne konzole do kontrolne ploče i do vrata nove Panamere. Zajedno sa centralnom konzolom koja se strmo uzdiže, to je jedna od tipičnih karakteristika kokpita Panamera. Porsche po prvi put implementira kontinuirano ambijentalno osvetljenje duž celog panela, čime se naglašava širina vozila. Sedenje u svim modelima Panamera je sada još udobnije: Razlog tome su poboljšani penasti materijali sedišta, koji povećavaju udobnost uz bolju elastičnost. Executive modeli Panamere takođe imaju novo oblikovani sistem zadnjih sedišta koji nudi optimizovan položaj sedenja. To znači da putnici pozadi mogu izaći još opušteniji nakon dugih putovanja.

 

Kada su u pitanju boje i opcije materijala u novoj Panameri, Porsche se fokusira na posebno elegantne materijale i širok izbor dvobojnih dizajna. Odgovarajući dekor i opcije akcenta dodatno oplemenjuju ambijent. Neki od njih su deo Porsche Exclusive Manufaktur asortimana. Porsche po prvi put nudi i opremu bez kože u Panameri, koja kombinuje posebno sportske materijale kao što su Race-Tex i Pepita Textil. U Porscheu su optimalne performanse neodvojiva karakteristika pravog pogona. Sa promenom modela, Panamera dobija fundamentalno obnovljenu paletu motora sa savremenim fokusom na održivu vožnju i efikasnost. ''Nakon što smo već izveli tri e-hibrida na tržište za drugu generaciju Panamere, ponudićemo i četvrti plug-in hibrid u novoj Panameri. Na ovaj način odgovaramo na ogromnu potražnju naših kupaca. U nekim zemljama, udeo e-hibrida u Panameri je skoro 100%. Novi derivat je model visokih performansi koji se savršeno uklapa u svestranu liniju'', najavljuje dr. Thomas Friemuth, šef serije Panamera.

 

''Povećavamo električne performanse Panamere u svim e-hibridnim modelima u području dinamike vožnje i u važnim disciplinama električnog dometa i brzine punjenja. U našim testovima, novi automobil možemo voziti do 70% više isključivo električnom energijom nego sa prethodnikom.'' Svi e-hibridni modeli nove Panamere bazirani su na novom, snažnijem elektromotoru, koji je sada potpuno integrisan u kućište menjača novog menjača s dvostrukim kvačilom. Uz manju težinu, nudi više performansi vožnje i rekuperacije od svog prethodnika. Energiju crpi iz visokonaponske baterije značajno povećanog kapaciteta od 25.9 kWh. Ugrađeni punjač snage punjenja od 11 kW skraćuje vreme punjenja uprkos većem sadržaju energije. Opsežne revizije motora sa unutrašnjim sagorevanjem takođe promovišu efikasnost i performanse. Svi pogoni u novoj Panameri su pripremljeni za buduće standarde emisija. ''Uzbuđen sam zbog našeg napretka u elektrifikaciji. Integracija i kombinacija dva pogonska sistema u Panameri radi apsolutno nesmetano i harmonično. Na bazi novih pogonskih sklopova, vozilo odiše velikom lakoćom i suverenitetom pri ubrzavanju'', kaže Arno Bögl, šef projekta za seriju Panamera, izveštavajući o test vožnjama.

 

Porsche Panamera 24 04.jpg

 

Ulazni modeli su Panamera i Panamera 4 (sa pogonom na sve točkove). U njihovom slučaju, 2.9 V6 motor sada nudi više snage, odnosno 353 KS (+23 KS) i 500 Nm momenta (+50 Nm). S ovim pogonskim motorom Panamera postiže 100 km/h za 5.1 sekundu i maksimalnu brzinu od 272 km/h (Panemera 4 - 4.8 sekundi i 270 km/h).

Velika novost su četiri elektrifikovane verzije - E-Hybrid. Porsche trenutno daje samo detalje o verziji Panamera Turbo E-Hybrid, koja će biti dostupna od početka lansiranja. U pitanju je poboljšani 4.0 V8, a elektromotor (integrisan u PDK automatski menjač) sada razvija 190 konja. Zajedno, ove dve jedinice vozaču pružaju ukupno 680 KS i 930 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.2 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 315 km/h. Baterija kapaciteta 25.9 kWh obećava čisto električnu autonomiju do 91 kilometar. Na 11 kW baterija se puni za 2 sata i 39 minuta. Standardno oslanjanje je takođe revidirano zbog dodatne udobnosti. Ali, opciono, nova generacija Panamere može da bude konfigurisana i sa aktivnim oslanjanjem koji, ako je potrebno, može da poveća rastojanje od tla za 5.5 cm.

 

Treća generacija Porsche Panamere se već može naručiti u Evropi. U Nemačkoj cene počinju od 107.800 evra za standardnu verziju i 192.500 evra za Panameru Turbo E-Hybrid. Prvi primerci će biti isporučeni u martu 2024.

 

 

Porsche Panamera Sport Turismo karavan izbačen iz ponude zbog slabe prodaje

 

Treća generacija Panamere je danas predstavljena bez Sport Turismo izdanja jer slaba prodaja dosadašnjeg modela nije opravdala razvoj naslednika. Sa druge strane, Porsche Panamera Executive sa dužim međuosovinskim rastojanjem će navodno i dalje živeti u Kini, gde kupci daju prednost prostoru za noge pozadi.

Porsche je izdao sledeće saopštenje: ''U Kini i SAD - našim glavnim tržištima u D-segmentu - Sport Turismo igra samo sporednu ulogu. Iz tog razloga, odlučili smo da prekinemo ovu varijantu modela sa lansiranjem nove generacije.'' Sport Turismo je naime činio manje od 10% ukupne prodaje Panamere, što objašnjava zašto je Porsche odlučio da ne obnavlja seriju. Panamera Sport Turismo je prvi put predstavljena 2017. godine i dobila je facelift 2020. Model je baziran na drugoj generaciji sa redizajniranim zadnjim delom koji je rezultirao većim prtljažnikom.

 

Porsche Panamera Turbo Sonderwunsch

 

Porsche je uz svetsku premijeru treće generacije Panamere održao i promociju njene specijalne verzije.

 

238810-porsche sonderwunsch 03.jpg

 

Najavljena kao jedinstveni projekat, ovu Panameru Turbo potpisuje Porsche Exclusive Manufaktur odeljenje zaduženo za personalizovana vozila. Namera je da se pokaže da je samo nebo granica kada naručujete automobil preko programa Sonderwunsch (na nemačkom za ''poseban zahtev'').

 

porsche sonderwunsch 02.jpg

 

Automobil nosi otmenu dvobojnu kombinaciju boja, baziranoj na primarnoj Leblon Violet Metallic boji, koja ima ljubičastu nijansu sa suptilnim kestenastim akcentima. Osim toga, sadrži ljuspice isparene pravim zlatom.

 

porsche sonderwunsch 01.jpg

 

Donji deo karoserije je završen u crnoj boji, a tu je i bočna linija u Avium Metallic boji koja je takođe primenjena na okvire bočnih stakala, kao i na 21-inčnim točkovima. Tu su i spojleri i pragovi u crnoj boji, uz zatamjena stakla i svetla, kao i izduvni sistem sa četiri izduvne cevi. Ovo jedinstveno vozilo služiće kao demonstracija za one koji su spremni da plate više kako bi stvorili visoko individualizovani automobil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Panamera 4 E-Hybrid & Panamera 4S E-Hybrid

 

porsche p 05.jpg

 

Porsche je u gamu redizajnirane Panamere dodao još dve hibridne verzije, a u najavi je još jedna varijanta. Podsećanja radi, u novembru prošle godine se prvo pojavila Panamera Turbo E-Hybrid sa 680 KS, a sada stižu i Panamera 4 E-Hybrid i Panamera 4S E-Hybrid. Ali, ni tu nije kraj jer je u najavi i top varijanta Turbo S E-Hybrid sa 740 KS koji tek dolazi.

Ukratko, Panamera 4 E-Hybrid i Panamera 4S E-Hybrid u hibridnom sistemu imaju 2.9 V6 benzinac i elektromotor, ali dok Panamera 4 E-Hybrid ima kombinovanih 470 KS i 650 Nm obrtnog momenta, Panamera 4S E-Hybrid zahvaljujući jačem V6 motoru raspolaže sa ukupno 544 KS i 750 Nm.

 

porsche p 04.jpg

 

Panamera 4 E-Hybrid verzija do 100 km/h ubrzava za 4.1 sekundu i može do 280 km/h, dok Panamera 4S E-Hybrid do 100 km/h stiže za 3.7 sekundi i postiže maksimalnih 290 km/h.

 

porsche p 03.jpg

 

Svaki od novih hibrida dobija istu bateriju od 25.9 kWh (bruto), što je 45% više od ranije jedinice od 17.9 kWh. Domet u elektro režimu iznosi 96 km. Deo opreme između ostalog čine i sedišta podesiva u 14 smerova, grejanje volana i Lane Change Assist sistem.

 

porsche p 02.jpg

 

Panamera 4 E-Hybrid ima i Matrix LED svetla, kao crne kočione čeljusti i točkove od 19 inča. Panamera 4S E-Hybrid se ističe 20-inčnim AeroDesign felnama i crvenim kočionim čeljustima (može i u Acid Green boji). Dostupan je PCCB karbonski paket kočnica, uz točkove od 21 inča. PASM adaptivni amortizeri su standard na oba modela.

 

porsche p 01.jpg

 

Nova Panamera 4 E-Hybrid na američkom tržištu ima početnu cenu od 115.500 dolara (106.260 evra), dok Panamera 4S E-Hybrid košta 126.800 dolara (117.160 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...