neshaoct 9584 Posted November 19, 2020 AutoTopNL video: 2021. Porsche Panamera Turbo S 4.0 V8 BiTurbo sa 630 konja/820 Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 30, 2020 AutoTopNL video: 2021. Porsche Panamera Turbo S 4.0 V8 BiTurbo sa 630KS/820Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 9, 2020 AutoTopNL video: Porsche Panamera Turbo S 4.0 V8 BiTurbo sa fabričkim specifikacijama od 630KS/820Nm ''potera'' Panameru do 313 km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 13, 2020 AutoTopNL video: Porsche Panamera Turbo S Facelift, tj. najnovija Panamera koja ima drugačiji prednji brnik i dnevna svetla, drugačija su i zadnja svetla, izduv, karbonske kočnice su standard na Turbo S... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 5, 2021 Harry'sGarage: Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo Porsche trenutno nema auto sa dužim imenom. Suštinski, ovo je Panamera plug-in hibrid. Ima 560 konja (od čega njen 2.9 V6 twinturbo pravi 460 konja), i 750 Nm ukupno. Samo na struju može da pređe oko 50 kilometara maksimalnom brzinom do 140 km/h. Košta isto kao Taycan, a ne zavisi od nedovoljno velike mreže brzih punjača. Ima iste performanse kao Taycan iako je sa manje KS/Nm jer je dosta lakša od njega. Komotno i komforno može da preveze 4 ljudi...i verovatno predstavlja ozbiljan znak pitanja svima koji su ''poleteli'' da naruče Taycan, jer koja mu je prednost osim ''hajpa'' da je prvi potpuno električni Porsche? Ovaj auto nema ni blizu tako pozitivan imidž jer Sport Turismo Panameru ustvari pogrdno smatraju za samo jedan Porsche karavan: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 8, 2021 Carfection: Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo Za one koji pare imaju. Ipak, ne žele svi muke sa potpuno električnim automobilima u smislu nedovoljnog broja brzih punjača, ili konstantnog razmišljanja o tome koliko dometa još imaju...a opet žele po gradu da voze sa 0 emisije - za njih je ovakva Panamera Sport Turismo hibrid kao skrojena. Ima veću bateriju nego pre, tj. 17.9 kWh umesto 14.1, što znači da joj se i domet vožnje samo na struju povećao na 50 kilometara, maksimalnom brzinom do 140 km/h, što je dovoljno za završavanje obaveza po gradu. Sa druge strane, tu je i snažni benzinac za vožnju na otvorenom putu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 23, 2021 AutoMarket.hr: Porsche Panamera Sport Turismo 4S Porsche Panamera jedna je od najpoželjnijih premium limuzina. Njena karavanska varijanta Sport Turismo 4S sa 440 konja stigla je u Jurine ruke. Pogledajmo kako izgleda drift sa karavanom skupljim od 130.000 evra: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 335 Posted January 23, 2021 Gledo danas, lik je looood! Bočna linija Panamere je: Lijepo, Lijepo, Lijepo i dolazimo do... Ajme meni dijela! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 23, 2021 @ivan73 Kao što još reče...''da nema takvog ''ajme meni dela'' ovo ne bi bila Panamera'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 1, 2021 AutoTopNL: Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid 4.0 V8 BiTurbo sa 700KS/850Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 9, 2021 MotorWeek: 2021. Panamera Turbo S & Panamera 4S E-Hybrid Panamera je pre 11 godina svojom pojavom razmrdala razne automobilske stereotipe, i od tada se pojavila gomila sličnih i SUV modela od fabrika za koje smo mislili da ih nikada neće napraviti. Porsche jeste proširio svoju ponudu, tj. nema više samo 911 u dosta varijanti, ali to nikako ne znači da nije zadržao isti cilj za sve svoje automobile - što bolje performanse: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 21, 2021 AutoTopNL: Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid 4.0 V8 BiTurbo sa 700KS/850Nm, plafon joj je na 315 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 28, 2021 TheStraightPipes: 2021. Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo 690KS i 870Nm iz 4.0 V8 BiTurbo hibrida. Ovo je najskuplja varijanta Panamera koja nije istovremeno i najbrža (to je TurboS Sport Turismo). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 12, 2021 AutoTopNL: 2021. Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid 4.0 V8 BiTurbo sa 700KS/850Nm - na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 20, 2021 AutoTopNL: Test 2021. Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid 700 konja u jednoj serijskoj...pa, moglo bi se reći limuzini čak: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 21, 2021 CarWOW: 2021. Porsche Panamera ST 4S Ova Panamera je prošla kroz restajling, i realno jedino baš najveći ljubitelji Porschea mogu da primete razlike spolja i unutra. Najveća promena, koja je ujedno i najviše vidljiva, je drugačiji volan. 4S varijanta kao na testu ima 2.9 V6 i elektromotor pa ukupno raspolaže sa 560 konja, ali snaga ide sve do 700 konja kod Panamere sa oznakom Turbo S e-hybrid. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 3, 2021 TechArt Porsche Panamera Grand GT Nemački TechArt u svojoj aktuelnoj ponudi ima i Grand GT program za doterivanje Porscheove Panamere Sport Turismo. TechArt je za Grand GT predvideo aero body kit (novi prednji branik sa integrisanim spojlerom i velikim otvorima za vazduh, set pragova, proširenja blatobrana, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler), haubu od ugljeničnih vlakana, kao i titanium izduvni sistem, modifikovano oslanjanje i alu točkove od 21 i 22 inča. Doterana je i unutrašnjost (koža, alkantara, ugljenična vlakna,TechArt volan i patosnice...), a ponuda obuhvata i kit za pojačanje motora. To znači da je 4.0 twin-turbo V8 pojačan na 669KS i 770 Nm u Panameri GTS, odnosno na 720KS i 950 Nm u Panameri Turbo S (ubrzanje do 100 km/h sada iznosi 3.4, odnosno 3.0 sekundi, a najveća brzina 305 km/h, odnosno 315 km/h). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 8, 2021 YesAutoUK: 2021. Porsche Panamera Sport Turismo Ko god bi hteo i ima pare za auto kao što je Taycan Cross Turismo, ali ipak nije još uvek spreman da pređe na potpuno električni auto....e, za sve njih Porsche ima ovakvu Panameru: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 31, 2021 Motormouth: Porsche Panamera GTS Kada Panamera dobije oznaku GTS to znači da joj do stotke treba 3.9 sekundi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 18, 2021 OSV: 2021. Porsche Panamera Porsche proizvodi sportske automobile. A neki od njih izgledaju ovako. Poput svog prethodnika, ova druga generacija Panamere koja je lansirana 2017. godine, zamišljena je kao više od još jedne moćne luksuzne limuzine. Umesto toga, to je mašina stvorena po beskompromisnim principima sportskih automobila koji tako karakterišu sam Porsche - i dizajn koji je sada u znatno poboljšanoj formi. Da biste razumeli ovaj automobil, morate da razumete način na koji ga Porsche vidi. Panamera ima cenu kao luksuzne limuzine kao npr. Mercedes S-klase, ali od kada je prva generacija Panamere predstavljena 2010. godine, njena uloga u auto svetu bila je stilski drugačija. Porsche vidi Panameru kao ''Gran Turismo'', vrstu automobila koja omogućava da se dva putnika na zadnjim sedištima udobno zavale dok vozač uživa u vožnji. To nije rival S Klasi ili Audiju A8 ili BMW-u Serije 7...već pre svega mislite na Maserati Quattroporte ili čak Aston Martin Rapide: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 11, 2021 Porsche Panamera Platinum Edition Kako bi privukao nove kupce, Porsche je ponudu modela Panamera proširio novim izdanjem nazvanim Platinum Edition. Platinum Edition će biti dostupan uz Panameru, Panameru 4 i Panameru 4 E-Hybrid, a između ostalog donosi Satin Platinum detalje, sjajne crne okvire stakala, crne izduvne cevi, LED Matrix Design prednja svetla, jedinstvena zadnja svetla, 21-inčne Exclusive Design Sport točkove, prednja sedišta sa grejanjem i ventilacijom, zadnja sedišta sa grejanjem, aluminijumske detalje, ''Platinum Edition'' pragove, naslone za glavu sa Porshe logom, Bose audio sistem, infotainment sistem, bežični Android Auto & Apple CarPlay, adaptivno vazdušno oslanjanje... Cene za Panameru Platinum Edition u Americi počinju od 101.900 dolara koliko tamo košta Panamera Platinum Edition sa 2.9 twin-turbo V6 motorom sa 330KS i 449 Nm. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 20, 2022 Savagegeese: Porsche Panamera Turbo S Ovo je najbrža varijanta Panamere (izuzimajući hibridnu) - hvata stotku za 3 sekunde: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 24, 2022 Testosteeron: 2019. Porsche Panamera 4 e-hybrid Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 6, 2022 Porsche planira i električnu Panameru Dok Porsche planira seriju modifikacija za aktuelnu Panameru, nemački brend ima mnogo veće planove vezane za sledeću genearciju oovg modela. Tako britanski Autocar navodi da je u planu i električna verzija Panamere, i to na istoj SSP platformi koja će biti osnova za nedavno najavljeni Porcsheov SUV-a sa sedam sedišta. Ta EV platforma će biti iskorišćena i za drugu generaciju Taycana koja dolazi kasnije ove decenije. Veruje se da će Panamera bez motora sa unutrašnjim sagorevanjem biti iznad Taycana, što znači da će dobiti veću karoseriju sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Britanski časopis tvrdi da će po veličini biti sličan rastegnutom modelu koji je dostupan danas, a koji se proteže na 5.199 milimetara ima i 3.100 mm između osovina. Budući da će biti napravljena na platformi električnog automobila, to znači da će električna Panamera ponuditi superiorniji unutrašnjosti prostor od onog kod Panamere LWB na benzin. Panamera EV je navodno u ranoj fazi razvoja i zato je malo verovatno da će izaći pre sredine decenije kada bi veliki SUV trebalo da se pojavi na ulicama. Prema Autocaru, sledeći Taycan je predviđen za 2027. godinu. Porsche takođe radi na naprednijoj tehnologiji baterija od 800 V, kako bi postigao veći domet, dok su u planuu verzije sa jednim i dva elektromotora. Električna Panamera neće značiti kraj motora sa unutrašnjim sagorevanjem, jer Porsche namerava da 2023. godine poboljša model sa SUS pogonom i da ga zadrži u proizvodnji do kraja decenije. To bi značilo preklapanje od nekoliko godina, što će biti i slučaj sa Macanom. Sportski krosover će sledeće godine dobiti EV varijantu koja će se neko vreme prodavati zajedno sa SUS derivatima. Šanse su da će i veći Cayenne slediti sličnu strategiju, a Autocar je naveo da će Cayenne dobiti EV verzijju 2025. godine. Jedini Porsche koji neće dobiti čisto električni pogon u bliskoj budućnosti biće 911, pošto je nemački brend za ovu deceniju isključio njegovu EV verziju. U međuvremenu, hibridni pogonski sklop stiže sredinom decenije kada će manji sportski automobili 718 u potpunosti odbaciti svoje SUS verzije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 11, 2023 Ovako će izgledati 2024. Porsche Panamera Prototip nove Panamere je u izradi već duže vreme. Na osnovu onih koji su primećeni u vožnji, kolesa.ru je napravio nekoliko rendera mogućeg konačnog izgleda. Već znamo da će Panamera sledeće generacije dobiti i potpuno električnu varijantu... Quote Share this post Link to post Share on other sites