Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche Panamera

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Porsche Panamera Turbo S

 

4.0 V8 BiTurbo sa fabričkim specifikacijama od 630KS/820Nm ''potera'' Panameru do 313 km/h na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Porsche Panamera Turbo S

 

Facelift, tj. najnovija Panamera koja ima drugačiji prednji brnik i dnevna svetla, drugačija su i zadnja svetla, izduv, karbonske kočnice su standard na Turbo S...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo

 

Porsche trenutno nema auto sa dužim imenom. :D Suštinski, ovo je Panamera plug-in hibrid. 

Ima 560 konja (od čega njen 2.9 V6 twinturbo pravi 460 konja), i 750 Nm ukupno. Samo na struju može da pređe oko 50 kilometara maksimalnom brzinom do 140 km/h. Košta isto kao Taycan, a ne zavisi od nedovoljno velike mreže brzih punjača. Ima iste performanse kao Taycan iako je sa manje KS/Nm jer je dosta lakša od njega. Komotno i komforno može da preveze 4 ljudi...i verovatno predstavlja ozbiljan znak pitanja svima koji su ''poleteli'' da naruče Taycan, jer koja mu je prednost osim ''hajpa'' da je prvi potpuno električni Porsche? Ovaj auto nema ni blizu tako pozitivan imidž jer Sport Turismo Panameru ustvari pogrdno smatraju za samo jedan Porsche karavan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection: Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

 

Za one koji pare imaju. :D 

Ipak, ne žele svi muke sa potpuno električnim automobilima u smislu nedovoljnog broja brzih punjača, ili konstantnog razmišljanja o tome koliko dometa još imaju...a opet žele po gradu da voze sa 0 emisije - za njih je ovakva Panamera Sport Turismo hibrid kao skrojena. Ima veću bateriju nego pre, tj. 17.9 kWh umesto 14.1, što znači da joj se i domet vožnje samo na struju povećao na 50 kilometara, maksimalnom brzinom do 140 km/h, što je dovoljno za završavanje obaveza po gradu. Sa druge strane, tu je i snažni benzinac za vožnju na otvorenom putu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Porsche Panamera Sport Turismo 4S

 

Porsche Panamera jedna je od najpoželjnijih premium limuzina. Njena karavanska varijanta Sport Turismo 4S sa 440 konja stigla je u Jurine ruke.

Pogledajmo kako izgleda drift sa karavanom skupljim od 130.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledo danas, lik je looood!

 

Bočna linija Panamere je: Lijepo, Lijepo, Lijepo i dolazimo do... Ajme meni dijela!:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2021. Panamera Turbo S & Panamera 4S E-Hybrid

 

Panamera je pre 11 godina svojom pojavom razmrdala razne automobilske stereotipe, i od tada se pojavila gomila sličnih i SUV modela od fabrika za koje smo mislili da ih nikada neće napraviti.

Porsche jeste proširio svoju ponudu, tj. nema više samo 911 u dosta varijanti, ali to nikako ne znači da nije zadržao isti cilj za sve svoje automobile - što bolje performanse:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

 

4.0 V8 BiTurbo sa 700KS/850Nm, plafon joj je na 315 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2021. Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

 

690KS i 870Nm iz 4.0 V8 BiTurbo hibrida. Ovo je najskuplja varijanta Panamera koja nije istovremeno i najbrža (to je TurboS Sport Turismo).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

 

4.0 V8 BiTurbo sa 700KS/850Nm - na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Test 2021. Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

 

700 konja u jednoj serijskoj...pa, moglo bi se reći limuzini čak:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: 2021. Porsche Panamera ST 4S

 

Ova Panamera je prošla kroz restajling, i realno jedino baš najveći ljubitelji Porschea mogu da primete razlike spolja i unutra. Najveća promena, koja je ujedno i najviše vidljiva, je drugačiji volan.

4S varijanta kao na testu ima 2.9 V6 i elektromotor pa ukupno raspolaže sa 560 konja, ali snaga ide sve do 700 konja kod Panamere sa oznakom Turbo S e-hybrid.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche Panamera Grand GT

 

213835-techart panamera04.jpg

 

Nemački TechArt u svojoj aktuelnoj ponudi ima i Grand GT program za doterivanje Porscheove Panamere Sport Turismo.

 

213836-techart panamera03.jpg

 

TechArt je za Grand GT predvideo aero body kit (novi prednji branik sa integrisanim spojlerom i velikim otvorima za vazduh, set pragova, proširenja blatobrana, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler), haubu od ugljeničnih vlakana, kao i titanium izduvni sistem, modifikovano oslanjanje i alu točkove od 21 i 22 inča.

 

213838-techart panamera02.jpg

 

Doterana je i unutrašnjost (koža, alkantara, ugljenična vlakna,TechArt volan i patosnice...), a ponuda obuhvata i kit za pojačanje motora.

 

213837-techart panamera01.jpg

 

To znači da je 4.0 twin-turbo V8 pojačan na 669KS i 770 Nm u Panameri GTS, odnosno na 720KS i 950 Nm u Panameri Turbo S (ubrzanje do 100 km/h sada iznosi 3.4, odnosno 3.0 sekundi, a najveća brzina 305 km/h, odnosno 315 km/h).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. Porsche Panamera Sport Turismo

 

Ko god bi hteo i ima pare za auto kao što je Taycan Cross Turismo, ali ipak nije još uvek spreman da pređe na potpuno električni auto....e, za sve njih Porsche ima ovakvu Panameru: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: Porsche Panamera GTS

 

Kada Panamera dobije oznaku GTS to znači da joj do stotke treba 3.9 sekundi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Porsche Panamera

 

Porsche proizvodi sportske automobile. A neki od njih izgledaju ovako.

Poput svog prethodnika, ova druga generacija Panamere koja je lansirana 2017. godine, zamišljena je kao više od još jedne moćne luksuzne limuzine. Umesto toga, to je mašina stvorena po beskompromisnim principima sportskih automobila koji tako karakterišu sam Porsche - i dizajn koji je sada u znatno poboljšanoj formi.

 

Da biste razumeli ovaj automobil, morate da razumete način na koji ga Porsche vidi.

Panamera ima cenu kao luksuzne limuzine kao npr. Mercedes S-klase, ali od kada je prva generacija Panamere predstavljena 2010. godine, njena uloga u auto svetu bila je stilski drugačija. Porsche vidi Panameru kao ''Gran Turismo'', vrstu automobila koja omogućava da se dva putnika na zadnjim sedištima udobno zavale dok vozač uživa u vožnji. To nije rival S Klasi ili Audiju A8 ili BMW-u Serije 7...već pre svega mislite na Maserati Quattroporte ili čak Aston Martin Rapide:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Panamera Platinum Edition

 

porsche panamera plt03.jpg

 

Kako bi privukao nove kupce, Porsche je ponudu modela Panamera proširio novim izdanjem nazvanim Platinum Edition.

 

porsche panamera plt02.jpg

 

Platinum Edition će biti dostupan uz Panameru, Panameru 4 i Panameru 4 E-Hybrid, a između ostalog donosi Satin Platinum detalje, sjajne crne okvire stakala, crne izduvne cevi, LED Matrix Design prednja svetla, jedinstvena zadnja svetla, 21-inčne Exclusive Design Sport točkove, prednja sedišta sa grejanjem i ventilacijom, zadnja sedišta sa grejanjem, aluminijumske detalje, ''Platinum Edition'' pragove, naslone za glavu sa Porshe logom, Bose audio sistem, infotainment sistem, bežični Android Auto & Apple CarPlay, adaptivno vazdušno oslanjanje...

 

porsche panamera plt01.jpg

 

Cene za Panameru Platinum Edition u Americi počinju od 101.900 dolara koliko tamo košta Panamera Platinum Edition sa 2.9 twin-turbo V6 motorom sa 330KS i 449 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: Porsche Panamera Turbo S

 

Ovo je najbrža varijanta Panamere (izuzimajući hibridnu) - hvata stotku za 3 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche planira i električnu Panameru

 

porsche-panamera 2021 09.jpg

 

Dok Porsche planira seriju modifikacija za aktuelnu Panameru, nemački brend ima mnogo veće planove vezane za sledeću genearciju oovg modela.

Tako britanski Autocar navodi da je u planu i električna verzija Panamere, i to na istoj SSP platformi koja će biti osnova za nedavno najavljeni Porcsheov SUV-a sa sedam sedišta. Ta EV platforma će biti iskorišćena i za drugu generaciju Taycana koja dolazi kasnije ove decenije. Veruje se da će Panamera bez motora sa unutrašnjim sagorevanjem biti iznad Taycana, što znači da će dobiti veću karoseriju sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Britanski časopis tvrdi da će po veličini biti sličan rastegnutom modelu koji je dostupan danas, a koji se proteže na 5.199 milimetara ima i 3.100 mm između osovina. Budući da će biti napravljena na platformi električnog automobila, to znači da će električna Panamera ponuditi superiorniji unutrašnjosti prostor od onog kod Panamere LWB na benzin.

 

Panamera EV je navodno u ranoj fazi razvoja i zato je malo verovatno da će izaći pre sredine decenije kada bi veliki SUV trebalo da se pojavi na ulicama. Prema Autocaru, sledeći Taycan je predviđen za 2027. godinu. Porsche takođe radi na naprednijoj tehnologiji baterija od 800 V, kako bi postigao veći domet, dok su u planuu verzije sa jednim i dva elektromotora. Električna Panamera neće značiti kraj motora sa unutrašnjim sagorevanjem, jer Porsche namerava da 2023. godine poboljša model sa SUS pogonom i da ga zadrži u proizvodnji do kraja decenije. To bi značilo preklapanje od nekoliko godina, što će biti i slučaj sa Macanom. Sportski krosover će sledeće godine dobiti EV varijantu koja će se neko vreme prodavati zajedno sa SUS derivatima. Šanse su da će i veći Cayenne slediti sličnu strategiju, a Autocar je naveo da će Cayenne dobiti EV verzijju 2025. godine. Jedini Porsche koji neće dobiti čisto električni pogon u bliskoj budućnosti biće 911, pošto je nemački brend za ovu deceniju isključio njegovu EV verziju. U međuvremenu, hibridni pogonski sklop stiže sredinom decenije kada će manji sportski automobili 718 u potpunosti odbaciti svoje SUS verzije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati 2024. Porsche Panamera

 

Prototip nove Panamere je u izradi već duže vreme. Na osnovu onih koji su primećeni u vožnji, kolesa.ru je napravio nekoliko rendera mogućeg konačnog izgleda. Već znamo da će Panamera sledeće generacije dobiti i potpuno električnu varijantu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...