Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche Panamera

Recommended Posts

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

 

Porsche-Panamera%206.jpg

 

Porsche je proširio paletu Panamere Sport Turismo, i to hibridnom verzijom Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo. Ukratko, ovde imamo kombinaciju 4.0 litarskog V8 motora i elektromotora, litijum-jonskih baterija od 14.1 kWh, osmostepenog automatskog menjača i pogona na sva četiri točka.

 

Porsche-Panamera%2066.jpg

 

Kombinovana snaga je 680KS i 850 Nm obrtnog momenta, do 100 km/h ubrzava za 3,4 sekunde, može do maksimalnih 310 km/h, dok kombinovana potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 3,0 l/100 km.

 

Porsche-Panamera%20666.jpg

 

Baterije se pune za 2.4 do 6 sati, pri čemu je moguća i vožnja samo na struju (pri brzinama do 140 km/h), kada može da se pređe do 49 km.

 

Porsche-Panamera%206666.jpg

 

Treba napomenuti da je zapremina prtljažnika 425 litara (sa oborenim zadnjim sedištima 1.295 litara), kao i da deo paketa čine i 21-inčni alu točkovi, Porsche Dynamic Chassis Control, Torque Vectoring, keramičko-kompozitne kočnice i adaptivno vazdušno oslanjanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Exclusive Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

 

172001-porsche%20p%201.jpg

 

Porsche Exclusive sada nudi i personalizavanu verziju Panamere Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, pri čemu je automobil dostupan i u zanimljivoj ljubičastoj boji nazvanoj ''Amethyst Metallic''.

 

172002-porsche%20p%2011.jpg

 

Tu su i kontrastni detalji u vidu zelenih oznaka i Acid Green kočionih klešta, dok je unutrašnjost u kombinaciji bele i crne kože (uz Amethyst Metallic detalje, uključujući tu i ventilacione otvore).

 

172003-porsche%20p%201111.jpg

 

Automobil inače kombinuje 4.0 litarski twin-turbo V8 benzinac i elektromotor, sa ukupno 680KS i 850 Nm, pa ubrzanje do 100 km/h traje 3.4 sekunde (najveća brzina iznosi 310 km/h).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg Emisija SAT: Test Porsche Panamera Sport Turismo

 

Druga generacija modela Porsche Panamera već neko vreme je na tržištu. Nekada davno smatrana eksperimentom, sada je jedan od najprodavanijih modela koji proizvodi Porsche. Računajući na tu kartu, nemački proizvođač ovih dana poigrao se sa pojmom luksuzne limuzine i otišao korak dalje predstavljajući novu verziju pod imenom Panamera Sport Turismo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čak 60% kupaca Porsche Panamere se odlučuje za verziju sa hibridnim pogonom

 

porsche panamera

 

Kompanija Porsche je navela da je plug-in hibridna verzija modela Panamera postala pravi uspeh, te je prodavanija od verzije sa konvecnionalnim pogonom. Zauzima čak šezdeset procenata od ukupnog broja profdtih automobila. Porsche trenutno pokreće prodaju hibridne verzije modela Panamera i na američkom i kineskom tržištu, koja bi trebalo da postanu primarna u skorijoj budućnosti. Iz kompanije je navedeno da su cifre prodaje nadmašile očekivanja za 10 do 15 procenata. Jedan od razloga za to jesu, najverovatnije, povlastice koje se dobijaju prilikom poreza, te prodaja hibridna verzije u Belgiji zauzima čak 90% ukupne prodaje ovog modela. U Nemačkoj, na svaki četvrti model sa konvencionalnim pogonom, kupuje se jedan hibridni.

 

Naime, proizvođači automobila investiraju sve veće sume novca u elektrifikaciju i nove tehnologije, kako bi se uskladili sa strožim standardima o emisiji štetnih gasova. Upravo zbog toga, Porsche na hibridne automobile gleda kao na priliku da ostvari dodatni profit, dok njihova primerna delatnost i dalje ostaje proizvodnja sportskih autmobila, rečeno je iz kompanije. Porsche prodaje model Panamera u dve plug-in hibridne verzije. Jedna je 4 E-Hybrid, a druga je opaka Turbo S E-Hybrid. Prva verzija je i jeftinija i nudi 50 kilometara vožnje samo uz pomoć električne energije i proizvodi 462 konjske snage. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Porsche Panamera Sport Turismo Turbo

 

turbo-111.jpg

 

Porsche je nedavno obogatio gamu novim modelom Panamera Turbo Sport Turismo koji se od popularne limuzine razlikuje po tome što ima drugačije oblikovan zadnji kraj. Izmenjena forma donosi veći prtljažnik i više prostora za putnike pozadi gde je uvedena i nova konfiguracija sa tri sedišta. Jasno je da ovim nemački proizvođač cilja bogatu klijentelu zagrejanu za sportski profilisan, luksuzan automobil koji je istovremeno i veoma praktičan. U Porscheu su više puta bili toliko odvažni da su posezali za inovacijama koje su ulazile u ozbiljnu koliziju sa tradicionalnim vrednostima renomiranog nemačkog brenda. Setimo se samo lansiranja prvog SUV modela Cayenne, sada već davne 2002. godine, mnogo pre nego što će ova kategorija automobila doživeti ekspanziju neslućenih razmera širom svetskih meridijana.

 

turbo-150.jpg

 

U Štutgartu su očigledno imali viziju, odnosno hrabrost i umeće da ambicioznu ideju sprovedu u delo. Zatim je na samom zalasku, Cayenne prve generacije dobio i dizel agregat, što su opet konzervativni poklonici marke okarakterisali kao svojevrsnu jeres. Otprilike u isto vreme zaživela je i Panamera, i to kao prva Porscheova limuzina, odnosno luksuzni sportski model sa četvoro vrata. I nijedan od tih ''eksperimenata'' nije omanuo, svi su odlično prihvaćeni na tržištu!

 

turbo-134.jpg

 

Sličnu situaciju imamo i sada, doduše Panamera Sport Turismo, nije baš toliko radikalna. Originalna varijacija na temu popularne limuzine predstavila nam se u hrvatskom mestašcu Trogir, do kojeg smo sa splitskog aerodroma stigli gliserom. Iako smo bili skeptični oko izgleda novog Porscheovog modela, koji neki posmatraju u svetlu karavana, iako nije baš tako, sve sumnje su nestale kada smo ugledali specifično oblikovanu karoseriju sa blago izduženim zadnjim delom i krovom, te širokim zadnjim ''bubrezima''. Nešto između karavana i ''šuting brejk'' forme, rekli bismo.

 

LAC_9676-Edit.jpg

 

Ovi dizajnerski zahvati izvedeni su kako bi se dobilo na prostoru u drugom redu, gde je novost standardna konfiguracija sa tri sedišta pozadi, dok je verzija sa dva odvojena velika sedišta na raspolaganju uz doplatu. Lako smo se uverili da je zbog produžene, ravne linije krova putnicima pozadi zaista ostavljeno više mesta u visinu. Drugi značajan benefit je povećanje prtljažnika. Naime, iza zadnjih sedišta raspoloživo je dodatnih 50 dm3, pa prtljažnik „zahvata“ ukupno 520 litara. I pod mu je produžen, pa u dužinu zahvata 92 cm, a pristup mu olakšava niža utovarna ivica, udaljena tek 63 cm od tla.

 

turbo-133.jpg

 

Izuzev navedenih izmena i dopuna, kokpit poznajemo od ranije. Unutrašnjost, kao i kod klasične Panamere, predstavlja pravu malu oazu luksuza uz mnoštvo tehnoloških „gedžeta“. O kvalitetu izrade i upotrebljenim materijalima ne treba trošiti previše reči - ovde je sve prvoklasno. Mada ambijent deluje pomalo hladno, što je tipično za predstavnike ''nemačkog klasicizma''.

 

turbo-171.jpg

 

Većina komandi je osetljiva na dodir, a digitalizacija je uzela pod svoje i instrument tablu koja je zadržala čuveni raspored sa pet okruglih instrumenata, gde je u prvom planu centralno postavljen merač broja obrtaja. Opciona sportska sedišta napred daju odličnu bočnu podršku i postavljena su tako da je pozicija za upravljačem izrazito niska, što doprinosi onom prepoznatljivom osećaju povezanosti automobila i puta.

 

turbo-167.jpg

 

Prvo putovanje sa novom Panamerom Sport Turismo Turbo povelo nas je odličnom magistralom uz obalu mora, od Trogira prema ostrvu Pag, sve poznatijoj destinaciji u svetu automobila koja autentičnim ogoljenim pejzažima podseća na ''četvrti kamen od Sunca'', odnosno planetu Mars. Čak 550 konjskih snaga iz 4.0 turbo motora, perfektni PDK automatski menjač sa osam stepeni prenosa i provereni Porscheov pogon na sva četiri točka, uz upravljanje na sva četiri točka, predstavljaju odlične predispozicije za suverenu voznu dinamiku i vrhunske performanse.

 

turbo-173.jpg

 

Itinerer je takav da najvećim delom kombinuje brze pravce ispresecane mnoštvom dugih i kratkih krivina. Letnja turistička sezona u Hrvatskoj je odavno okončana tako da saobraćaja gotovo da nema. To nas je posebno obradovalo, jer nam je omogućilo da automobil podvrgnemo ozbiljnom ispitivanju dinamičkih mogućosti.

 

turbo-147.jpg

 

Već u prvom spletu krivina, moćna Panamera ST Turbo pokazuje koliko je stamena i precizna - prolazi kao na šinama, ostavljajući u drugom planu svoje, takoreći, divovske gabarite. Uprkos tome, vozi se lako i agilna je poput klasične Panamere, dakle, gotovo na nivou 911-ice koja u mnogo čemu predstavlja etalon u svetu sportskih automobila. Testirani primerak je opremljen Porsche dinamičkom kontrolom šasije (PDCC Sport) sa Porsch Torque Vectoring, odnosno elektronskom kontrolom zadnjeg diferencijala koja omogućava raspodelu obrtnog momenta, tako da pri ulasku u krivinu usporava unutrašnji točak i na taj način obezbeđuje manje naginjanja pri skretanju.

 

turbo-177.jpg

 

Doprinos stabilnosti, kao i ekonomičnosti, daje aktivna aerodinamika. Konkretno, reč je o zadnjem stabilizatoru postavljenom na vrhu petih vrata, što predstavlja jedinstveno rešenje u ovoj klasi. Pri brzinama iznad 90 km/h spojler izvire i sve do 170 km/h ostaje postavljen pod uglom od -7 stepeni kako bi obezbedio smanjenje otpora vazduha radi ekonomičnosti. Pri višim brzinama, zauzima Performance poziciju pod uglom od jednog stepena, čime poboljšava stabilnost, čineći automobil ''otpornijim'' na uticaj bočnih sila. Ovim ''dodatkom'' može se upravljati i ručno, preko Porsche Communication Managment sistema.

 

turbo-157.jpg

 

Malo smo se poigrali u duhu Transformersa, a onda se ponovo usredređujemo na ono najbolje što automobil pruža. U vožnji, Panamera Sport Turismo Turbo nastavlja da pokazuje sav svoj raskoš i talenat za dinamičan ples. Kao i svaki drugi Porsche, sve vreme rado sledi upute koje zadajemo upravljačem, dok PDK menjač munjevito brzo šaltuje naniže u momentima dok prilazimo krivinama, a potom i naviše, kada krivina počinje da se ispravlja, pre nego što se put potpuno otvori na pravcu.

 

turbo-128.jpg

 

Kočnice su priča za sebe. Iako testirani automobil nema karbon-keramičke diskove, moć zaustavljanja je dobra, ali prilikom brutalnih usporavanja, ipak dolazi do izražaja velika masa automobila. Naravno, sve ima svoje granice, pa tako kada se pretera sa brzinom, Panamera počinje blago da klizi preko nosa, međutim, dovoljno je malo oduzeti gas i automobil se vraća na idealnu putanju.

 

turbo-169.jpg

 

Stabilnosti, ali i udobnosti doprinosi i standardni Porscheov aktivni sistem stabilizacije sa elektronskom kontrolom tvrdoće amortizera, dok Turbo verzija dolazi sa takođe standardnim vazdušnim oslanjanjem, koje vožnju čini još udobnijom i sigurnijom. Naravno, o sigurnosti brine i pregršt drugih bezbednosnih sistema i asistencija koje poznajemo od ranije. Isto tako nam je poznat ovaj sportski osećaj za upravljačem, svojstven za sve Porscheove modele, koji čak ni ovde ne gubi intenzitet iako je posredi zaista veliki automobil.

 

LAC_9688.jpg

 

Slobodno možemo da zaključimo da su konstruktori na pravi način odgovorili na izazov - pronašli su recept da Ppanameru učine maksimalno praktičnom, a da se to ne odrazi negativno na dinamičke sposobnosti velike i luksuzne krstarice. O izgledu (pro)sudite sami…

 

Top Speed Team

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Porscheima prevezli teret vredan 11.3 miliona evra

 

175593-porsche t 11.jpg

 

Zlato se obično prevozi u blindiranim vozilima, ali kada je važna brzina, u pomoć priskače Porsche.

 

175594-porsche t 111.jpg

 

Porsche se odazvao na poziv kompanije Baird&Co i ponudio tri Panamere za prevoz dragocenog tereta. 24 zlatne poluge, svaka mase 12.5 kg, raspoređene su u tri Panamere Turbo. Sa 550KS i pogonom na sva četiri točka obezbedile su najbrži mogući prevoz do centra Londona i Hatton Gardena.

 

175595-porsche t 1111.jpg

 

Prema zvaničnom izvoru teret je bio vredan 10 miliona GBP, a vožnja kroz London odrađena je prošle nedelje ujutro. Procenjeno je da će tada rizik biti najmanji, a Panamere najbolje u prevozu četiri odrasle osobe i 60 kg zlata svaka. Akcija je nadgledana i iz vazduha helikopterom, a 20 km duga deonica kroz grad je apsolvirana za manje od 40 minuta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche Panamera Sport Turismo Grand GT

 

176676-Techart 1.jpg

 

Nemački TechArt će na sajmu automobila u Ženevi izložiti i svoj Grand GT program za modifikaciju Porscheove Panamere Sport Turismo.

 

Techart 10.jpg

 

TechArt je za Grand GT predvideo aero body kit (novi prednji branik sa integrisanim spojlerom i velikim otvorima za vazduh, set pragova, proširenja blatobrana, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom), kao i titanium izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, alu točkove Formula IV od 22 inča i specijalnu Racing Green boju.

 

176678-Techart 11.jpg

 

Doterana je i unutrašnjost (Nappa koža, alkantara, TechArt volan...), a ponuda će obuhvatati i kit za pojačanje motora.

 

176680-Techart 1111.jpg

 

To znači da je 4.0 litarski V8 motor u Panameri Turbo pojačan na 640KS i 900 Nm, pa ubrzanje do 100 km/h sada traje 3.4 sekunde.

 

176679-Techart 111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche planira i Panameru Coupe?

 

porsche-928.jpg

 

Prošlo je dosta vremena od kada je Porsche konstruisao kupe model sa motorom smeštenim ispred prednje osovine. Prošlo je preko dve decenije da budemo precizniji, od kada je ukinuta proizvodnja modela 968 i 928. Međutim, najnovije informacije otkrivaju da će Porsche predstaviti ne jedan, nego dva nova modela kojima će popuniti tu prazninu. Naime, magazin AutoBild najavljuje da se u Štutgartu uveliko radi na kupe varijantama modela Cayenne i Panamera.

Model Panamera Coupe bi bio pravi naslednik modela 928. Ovaj dugo najavljivani GT model će biti pozicioniran između sedan i Sport Turismo Wagon verzija modela Panamera, ali će nositi drugačije ime, koje će verovatno imati neke veze sa njegovim osmocilindarskim prethodnikom. Taj model bi dosta toga zajedničkog mogao imati i sa novim GT modelom kojeg sprema kompanija Bentley, jer će on biti baziran na istoj platformi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ACSszfGWYZaeY7MDXxbOUq6XXe2CmvVSbJd7uiPV=s88-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no Autotrader video: 2018. Porsche Panamera Turbo Sport Turismo

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...