silenci 2315 Posted October 29, 2009 ko moze biti ravnodusan prema ovakvom automobilu,pravim zaljubljenicima markeBMW zaigra srce i skoci adrenalin po meni jedan od najlepsih automobila ovaj m3,a posle ferarrija,kad bi mogao vozio bi BMW,bilo koji Quote Share this post Link to post Share on other sites
error 0 Posted October 29, 2009 ko hoće da se sigra sa njim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted October 29, 2009 ...a posle ferarrija,kad bi mogao vozio bi BMW,bilo koji Jesi li siguran da bi bilo koji...Šalu na stranu, da se vratimo temi...http://www.worldcarfans.com/109101822479/o...video/lowphotos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran SM 1 Posted October 31, 2009 Znate li zašto je BMW dobar, zato što je lošiji od Mercedesa a bolji od Audija. Pozdravljam sportske afinitete BMWa ali pre bih uzeo Mercedesa ili Maseratija pa čak i Thesisa ako bih već mogao da biram. Šta je inače predstavljeni BMW nego limuzina (sa 4 sedišta) koja ima sportskih afiniteta, zar ne? Po mom mišljenju koje su šanse takvog auta pored Maseratia Quatroporte, ili Mercedesa AMG, male i to merene u promilima. Ko kupuje BMW limuzine po mom mišljenju snobovi bez imalo mozga. Žao mi je ali i Clarkson i ekipa se samnom slažu. A tek taj njihov Z Drive ili kako li već, treba da si student elektrotehnike pa da bi upalio voice navigaciju ili podesio svetla. Ako već imaš para za Auto i želiš to da pokažeš kako voliš i znaš da kupiš, imam pitanje za vas, da li bi zaista kupili tako nešto?! Zar nije lepši, jači, glasniji Maserati? Zar nije udobniji, isto jači,sa lepšom i jačom tradicijom, sa više stila Mercedes? Stvarno o ukusima se ne vredi raspravljati ali znam da pravi ljubitelji Automobilizma imaju isti ukus. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 31, 2009 izetu ne da bih vozio, nego ju. Preterana je Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted November 1, 2009 Znate li zašto je BMW dobar, zato što je lošiji od Mercedesa a bolji od Audija. Pozdravljam sportske afinitete BMWa ali pre bih uzeo Mercedesa ili Maseratija pa čak i Thesisa ako bih već mogao da biram. Šta je inače predstavljeni BMW nego limuzina (sa 4 sedišta) koja ima sportskih afiniteta, zar ne? Po mom mišljenju koje su šanse takvog auta pored Maseratia Quatroporte, ili Mercedesa AMG, male i to merene u promilima. Ko kupuje BMW limuzine po mom mišljenju snobovi bez imalo mozga. Žao mi je ali i Clarkson i ekipa se samnom slažu. A tek taj njihov Z Drive ili kako li već, treba da si student elektrotehnike pa da bi upalio voice navigaciju ili podesio svetla. Ako već imaš para za Auto i želiš to da pokažeš kako voliš i znaš da kupiš, imam pitanje za vas, da li bi zaista kupili tako nešto?! Zar nije lepši, jači, glasniji Maserati? Zar nije udobniji, isto jači,sa lepšom i jačom tradicijom, sa više stila Mercedes? Stvarno o ukusima se ne vredi raspravljati ali znam da pravi ljubitelji Automobilizma imaju isti ukus....ako imas manje od 13 godina onda ok, ali ovako....Evo da ti razjasnim svaki detalj tvog posta, nemoj licno da shvatas, ali moram...Prvo, kazes losiji od Mercedesa - Nije. Primera radi po performansama. Mercedes je za njega jedna obicna nula. Predstavljeni BMW nije limuzina nego Coupe. Taj auto nije u klasi Masseratia Quatroporte, tako da je veoma glupo porediti ga sa istim, mozes ga porediti sa C63 AMGom s druge strane, ali video si u klipu iznad kako je muceni AMG i pored MNOGO kubika i konja vise poklekao pored M3ke... A i nisam znao da se to u promilima izrazava?Ne mozes reci da je onaj ko kupuje BMWa snob, to se u psihologiji zove STEREOTIP. Kao kada bih ja rekao "Mercedes kupuju cigani i kompleksasi", slozices se da je ta konstatacija bez veze.Clarkson i vasa ekipa ste izgleda vrsni znalci, za tvoju informaciju, on je obican showman i ne vidim po cemu je ON kompetentan da sudi sta je dobro a sta ne? Bolje pitaj Stiga Kapiram da svakodnevno koristis "Z-drive" pa znas da ti treba diploma s ETFa za koriscenje doticnog.Maserati je mozda jaci lepsi i glasniji, ali kakve on veze ima sa M3kom??? Zar McLaren F1 nije lepsi, jaci i glasniji? (BTW Ima BMWov V12 motor)Otkud znas da je Mercedes udobniji, jaci, lepsi, sa vise stila i sa jacom tradicijom od BMWa? Druze ovde nije "Mecka Bozana" u pitanju pa da bude udobnija, ovo je klasa automobila gde je udobnost sekundarna ili tercijerna stvar, dalje, snaga bez kontrole ne znaci nista, i pored vece snage, losije je iskoriscena i tako reci bacena od strane Mercedesa, tako da je tu mala maca za BMWa, dalje, Lepsi? Meni svakako nije, kao sto rekosmo, o ukusima ne vredi raspravljati, sto se tradicije tice, mozda je ima vise u kamionskom segmentu, svaka cast Mercedesu na tome & Keep up the good work! Dalje, sto se tice stila, pa i nema ga nesto posebno vise... Tu su ipak Bentley, Rolce i par italijana prica za sebe.I za kraj: "Stvarno o ukusima se ne vredi raspravljati ali znam da pravi ljubitelji Automobilizma imaju isti ukus."naravno da ne vredi raspravljati, istina, ali jedno su LJUBITELJI a drugo su POZNAVAOCI, a evidentno je da si ti ljubitelj, a poznavaoc na zalost ne. Pre nego sto napises sledeci post, potrudi se bar da naucis osnovne stvari, za pocetak otvori malo Wikipediu, procitaj misljenja strucnjaka, procitaj neku knjigu s tim u vezi pa onda napisi neki post potkovan argumentima. Do tad i ziv bio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 1, 2009 Zoki ,mislim stvarno,evo ja sam ljubitelj automobila,a trudim se da svakim danom budem i veci poznavalac,i opet ne mogu da se otmem utisku,da BMW.pogotovo serije M,imaju vise onog pravog sirovog sportskog,nego sto ce bilo koja Meckina nabudzena linuzina AMG imati,suvise je mecka glomazna,teska i ljulja da bi mogla da se meri sa jednim BMW-om,pa jos M serije.Uostalom,nema BMW,od svog pocetka,na masci hladnjaka,stilizovane,ZECHIJE ZUBE-koji sibolisu brzinu,a sam BMW-ov znak koji predstavlja elisu nam govori da je fabrika i proizvodjac avionskih motora-pa ne treba sumnjati u kvalitet njenih automobila,tako da sto se tice sporta i sportskog karaktera,jos dugo ce BMW-e biti ispred Mecke,koju ostavimo arapskim seicima i debelguzim direktorima.Inace,sto se tice Meckine sportske tradicije ,ne znam da li znate zasto Mercedesa dugo nije bilo u moto sportu,pogotovo u F1-pa zato sto su jednom davno,mercedesovi inzinjeri pogresno proracunavsi odnos snage i tezine automobila ,uzrokovavsi time da se na jednoj od trka,Mecka,bukvalno popela na tribine ,i sa sva cetri tocka provozala po publici ,povredivsi tako stotinak gledalaca,otad pa sve do kraja devedesetih Mercedes od blama i gorkog secanja na tu tragediju nije ucestvovao na nicemu osim na DTM-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted November 1, 2009 Samo mala ispravka, BMWov znak nije simbol propelera koji se okrece nego su to boje Bavarske Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted November 1, 2009 Jesu boje bavarske, ali jeste i simbol propelera.@Zoren SM: svako ima pravo na misljenje, ali ti ga bas pretera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted November 1, 2009 Nije simbol propelera.Imam knjigu istorijata BMWa i svih njihovih modela, u kojoj pise da je jedna od najvecih zabluda da je BMWov logo zapravo propeler Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted November 1, 2009 Citao i ja o istorijatu firme Istina, kada je logo izmisljen, 1917. godine, nisu uopste imali ideju o propeleru, vec je logo bio samo redizajniran stari amblem firme "Rapp Motorenwerke" iz koje je nastao BMW i zaista je plavo bela sredina predstavljala detalj bavarske zastave. Ali 1929. godine, kada je prvi put pomenuta asocijacija na propeler, tadasnjim zvanicnicima BMW-a se to svidelo, pa su prihvatili, te se moze reci da on zaista i ima znacenje propelera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 1, 2009 Ajd to za propelere,prvo nisu bili,ali kasnije ima se dopalo,kad su poceli da rade avionske motoreali sta je sa zecijim zubima na masci hladnjaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted November 2, 2009 Iskreno to nikad nisam cuo, a i zvuci mi glupo, posto zeka sigurno ne izgleda agresivno To su "kidneys" Quote Share this post Link to post Share on other sites
error 0 Posted November 2, 2009 ...ma to su hitlerovi brkovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted November 2, 2009 Ovo je odlično!. Ustvari - ista je logika kao i za zečije zibe. Evolucijom dizajna prednje kiler-maske, BMV se potrudio da pored osnovnog loga (koji nije menjak NIKAD do sada (što je za svako poštovanje, za razliku od moje Lanče, Fiata koji su ih menjali kako im se ćefne...) zadrži i dvostruki ili podeljeni otvor maske kilera. Sa početka on je bio u proporciji 3:1, pa 2: 1, pa 1: 1 da bi savremeni BMW imali čak širi nego višio dnos ove ova dva otvora. Sa početka imali su i dodatne "brkove" pod farovima, koji su evolucijom dizajna bivali sve manji da bi se stilizovalo sve u ovoj deceniji na dva markantna otvora. A što se samog logotipa firme tiče, ona je segment bavarske zastave koja u originalu izgleda ovako: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 2, 2009 Iskreno to nikad nisam cuo, a i zvuci mi glupo, posto zeka sigurno ne izgleda agresivno To su "kidneys" Zeka ne izgleda agresivno ,ali je veoma brz ,pogotovu u cik-cak bezaniji(to lovci i lisice veoma dobro znaju), isto kao i BMW u krivinama , onda i ne zvuci glupo ,U svakom slucaju ima vise neke logike od "bubrega"("kidneys") na masci hladnjaka sportskog automobila koji nemaju ama bas nikakve veze sa BMW-om,ili imaju Jedino ako neki tvorac BMW-ea nije imao lose bubrege Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted November 2, 2009 Ima logike, ako gledas iz tog ugla, kao i ako gledas iz ugla da je BMW tvrd auto pa izbija bubrege u voznji hahahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 3, 2009 Tu si u pravu ,eto simbolike izmedju bubrega i BMW-ea posle jedne brze voznje ,posebno po nasim putevima ,ostadose ti bubrezi u BMW-eu ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted November 3, 2009 A posle kazu Driving pleasure hahahah Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 18, 2010 BMW je i zvanično objavio prvi set oficijelnih fotografija i tehničke detalje o blago restilizovanim modelima serije 3 Coupe i Cabrio (E92/E93). I ove zvanične fabričke slike potvrđuju ono što se videlo i na ranijim špijunskim fotografijama - nekih velikih vizuelnih izmena na ovim modelima ipak nema. To znači da je doterivanje prilično diskretno i da donosi nešto svežiji i sportskiji izgled, koji se pre svega ogleda u redizajniranim branicima, karakterističnim ''bubrezima'', redizajniranim retrovizorima i LED svetlima.I unutrašnjost je takođe doživela manje modifikacije (pre svega u pogledu novih boja i materijala), a ovde treba pomenuti i nove boje za karoseriju (Deep Sea Blue Metallic, Vermillion Red Metallic i Mineral White Metallic). Novosti ima i pod poklopcem motora, i to u vidu novog N55 3.0 litarskog šestocilindričnog turbo agregata sa High Precision direktnim ubrizgavanjem, koji razvija 306KS i 400 Nm obrtnog momenta (opciono i u paru sa DCT transmisijom sa duplim kvačilom). To je ista snaga kao i kod prethodnika iste zapremine, ali ovaj novi N55 ima manju potrošnju goriva i emisiju CO2, kao i bolji odziv. Potrošnja naime kod 335i Coupea sada iznosi 8,4 litara na 100 km, a kod 335i Cabrio modela 8.8 litara (Coupe inače emituje 196 grama CO2 po kilometru, a Cabrio 205 g/km). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 23, 2010 Craftsman BMW M3 I japanski tjuner Craftsman u svojoj ponudi ima prerađenu varijantu aktuelnog BMW-a M3 Coupe. Craftsman paket (čija cena se u kratkoj informaciji ne pominje) u ovom slučaju sadrži zatamnjena prednja i zadnja svetla, prednji spojler od karbon dibera, zadnji difuzor (takođe od karbon fibera), Akrapovic EVo izduvni sistem, set Work Equip E05 točkova od 20 inča (sa gumama Advan Sports), Individual Dakar Yellow boju, 20 konja jači V8 motor (sada 440KS), kao i dorađeni enterijer (Recaro SR-6 sedišta, koža, karbon fiber...). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted June 23, 2010 Povraca mi se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 23, 2010 To je zato što nisi Japanac... ovo je dorada u skladu sa njihovim ukusom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted June 23, 2010 Nije to bas jap style, to je vise Marinkova bara style. Odvratno!!! Sto trujes temu Neso Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 23, 2010 Ma, kakvo trovanje... Ozbiljno...ima mnogo gadnijih dorada i prerada... Quote Share this post Link to post Share on other sites