Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW M3 Coupe (E90/92/93)

Recommended Posts

276570.th.jpg

ko moze biti ravnodusan prema ovakvom automobilu,pravim zaljubljenicima markeBMW zaigra srce i skoci adrenalin :unworthy::unworthy: po meni jedan od najlepsih automobila ovaj m3,a posle ferarrija,kad bi mogao vozio bi BMW,bilo koji ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate li zašto je BMW dobar, zato što je lošiji od Mercedesa a bolji od Audija. Pozdravljam sportske afinitete BMWa ali pre bih uzeo Mercedesa ili Maseratija pa čak i Thesisa ako bih već mogao da biram. Šta je inače predstavljeni BMW nego limuzina (sa 4 sedišta) koja ima sportskih afiniteta, zar ne? Po mom mišljenju koje su šanse takvog auta pored Maseratia Quatroporte, ili Mercedesa AMG, male i to merene u promilima. Ko kupuje BMW limuzine po mom mišljenju snobovi bez imalo mozga. Žao mi je ali i Clarkson i ekipa se samnom slažu. A tek taj njihov Z Drive ili kako li već, treba da si student elektrotehnike pa da bi upalio voice navigaciju ili podesio svetla. Ako već imaš para za Auto i želiš to da pokažeš kako voliš i znaš da kupiš, imam pitanje za vas, da li bi zaista kupili tako nešto?! Zar nije lepši, jači, glasniji Maserati? Zar nije udobniji, isto jači,sa lepšom i jačom tradicijom, sa više stila Mercedes? Stvarno o ukusima se ne vredi raspravljati ali znam da pravi ljubitelji Automobilizma imaju isti ukus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znate li zašto je BMW dobar, zato što je lošiji od Mercedesa a bolji od Audija. Pozdravljam sportske afinitete BMWa ali pre bih uzeo Mercedesa ili Maseratija pa čak i Thesisa ako bih već mogao da biram. Šta je inače predstavljeni BMW nego limuzina (sa 4 sedišta) koja ima sportskih afiniteta, zar ne? Po mom mišljenju koje su šanse takvog auta pored Maseratia Quatroporte, ili Mercedesa AMG, male i to merene u promilima. Ko kupuje BMW limuzine po mom mišljenju snobovi bez imalo mozga. Žao mi je ali i Clarkson i ekipa se samnom slažu. A tek taj njihov Z Drive ili kako li već, treba da si student elektrotehnike pa da bi upalio voice navigaciju ili podesio svetla. Ako već imaš para za Auto i želiš to da pokažeš kako voliš i znaš da kupiš, imam pitanje za vas, da li bi zaista kupili tako nešto?! Zar nije lepši, jači, glasniji Maserati? Zar nije udobniji, isto jači,sa lepšom i jačom tradicijom, sa više stila Mercedes? Stvarno o ukusima se ne vredi raspravljati ali znam da pravi ljubitelji Automobilizma imaju isti ukus.

...ako imas manje od 13 godina onda ok, ali ovako....

Evo da ti razjasnim svaki detalj tvog posta, nemoj licno da shvatas, ali moram...

Prvo, kazes losiji od Mercedesa - Nije. Primera radi po performansama. Mercedes je za njega jedna obicna nula. Predstavljeni BMW nije limuzina nego Coupe. Taj auto nije u klasi Masseratia Quatroporte, tako da je veoma glupo porediti ga sa istim, mozes ga porediti sa C63 AMGom s druge strane, ali video si u klipu iznad kako je muceni AMG i pored MNOGO kubika i konja vise poklekao pored M3ke... A i nisam znao da se to u promilima izrazava?

Ne mozes reci da je onaj ko kupuje BMWa snob, to se u psihologiji zove STEREOTIP. Kao kada bih ja rekao "Mercedes kupuju cigani i kompleksasi", slozices se da je ta konstatacija bez veze.

Clarkson i vasa ekipa ste izgleda vrsni znalci, za tvoju informaciju, on je obican showman i ne vidim po cemu je ON kompetentan da sudi sta je dobro a sta ne? Bolje pitaj Stiga ;)

Kapiram da svakodnevno koristis "Z-drive" :wallbash: pa znas da ti treba diploma s ETFa za koriscenje doticnog.

Maserati je mozda jaci lepsi i glasniji, ali kakve on veze ima sa M3kom??? Zar McLaren F1 nije lepsi, jaci i glasniji? (BTW Ima BMWov V12 motor)

Otkud znas da je Mercedes udobniji, jaci, lepsi, sa vise stila i sa jacom tradicijom od BMWa? Druze ovde nije "Mecka Bozana" u pitanju pa da bude udobnija, ovo je klasa automobila gde je udobnost sekundarna ili tercijerna stvar, dalje, snaga bez kontrole ne znaci nista, i pored vece snage, losije je iskoriscena i tako reci bacena od strane Mercedesa, tako da je tu mala maca za BMWa, dalje, Lepsi?

Meni svakako nije, kao sto rekosmo, o ukusima ne vredi raspravljati, sto se tradicije tice, mozda je ima vise u kamionskom segmentu, svaka cast Mercedesu na tome & Keep up the good work!

Dalje, sto se tice stila, pa i nema ga nesto posebno vise... Tu su ipak Bentley, Rolce i par italijana prica za sebe.

I za kraj: "Stvarno o ukusima se ne vredi raspravljati ali znam da pravi ljubitelji Automobilizma imaju isti ukus."

naravno da ne vredi raspravljati, istina, ali jedno su LJUBITELJI a drugo su POZNAVAOCI, a evidentno je da si ti ljubitelj, a poznavaoc na zalost ne.

Pre nego sto napises sledeci post, potrudi se bar da naucis osnovne stvari, za pocetak otvori malo Wikipediu, procitaj misljenja strucnjaka, procitaj neku knjigu s tim u vezi pa onda napisi neki post potkovan argumentima.

Do tad :welcome: i ziv bio! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoki :welcome: ,mislim stvarno,evo ja sam ljubitelj automobila,a trudim se da svakim danom budem i veci poznavalac,i opet ne mogu da se otmem utisku,da BMW.pogotovo serije M,imaju vise onog pravog sirovog sportskog,nego sto ce bilo koja Meckina nabudzena linuzina AMG imati,suvise je mecka glomazna,teska i ljulja da bi mogla da se meri sa jednim BMW-om,pa jos M serije.

Uostalom,nema BMW,od svog pocetka,na masci hladnjaka,stilizovane,ZECHIJE ZUBE-koji sibolisu brzinu,a sam BMW-ov znak koji predstavlja elisu nam govori da je fabrika i proizvodjac avionskih motora-pa ne treba sumnjati u kvalitet njenih automobila,tako da sto se tice sporta i sportskog karaktera,jos dugo ce BMW-e biti ispred Mecke,koju ostavimo arapskim seicima i debelguzim direktorima.

Inace,sto se tice Meckine sportske tradicije :no ,ne znam da li znate zasto Mercedesa dugo nije bilo u moto sportu,pogotovo u F1-pa zato sto su jednom davno,mercedesovi inzinjeri pogresno proracunavsi odnos snage i tezine automobila :rtfm: ,uzrokovavsi time da se na jednoj od trka,Mecka,bukvalno popela na tribine :X ,i sa sva cetri tocka provozala po publici :vava:,povredivsi tako stotinak gledalaca,otad pa sve do kraja devedesetih Mercedes od blama :blushing: i gorkog secanja na tu tragediju nije ucestvovao na nicemu osim na DTM-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo mala ispravka, BMWov znak nije simbol propelera koji se okrece nego su to boje Bavarske ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu boje bavarske, ali jeste i simbol propelera.

@Zoren SM: svako ima pravo na misljenje, ali ti ga bas pretera :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije simbol propelera.

Imam knjigu istorijata BMWa i svih njihovih modela, u kojoj pise da je jedna od najvecih zabluda da je BMWov logo zapravo propeler ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao i ja o istorijatu firme :D

Istina, kada je logo izmisljen, 1917. godine, nisu uopste imali ideju o propeleru, vec je logo bio samo redizajniran stari amblem firme "Rapp Motorenwerke" iz koje je nastao BMW i zaista je plavo bela sredina predstavljala detalj bavarske zastave. Ali 1929. godine, kada je prvi put pomenuta asocijacija na propeler, tadasnjim zvanicnicima BMW-a se to svidelo, pa su prihvatili, te se moze reci da on zaista i ima znacenje propelera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd to za propelere,prvo nisu bili,ali kasnije ima se dopalo,kad su poceli da rade avionske motore

ali sta je sa zecijim zubima na masci hladnjaka :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno to nikad nisam cuo, a i zvuci mi glupo, posto zeka sigurno ne izgleda agresivno :D

To su "kidneys" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je odlično!. Ustvari - ista je logika kao i za zečije zibe. Evolucijom dizajna prednje kiler-maske, BMV se potrudio da pored osnovnog loga (koji nije menjak NIKAD do sada (što je za svako poštovanje, za razliku od moje Lanče, Fiata koji su ih menjali kako im se ćefne...) zadrži i dvostruki ili podeljeni otvor maske kilera. Sa početka on je bio u proporciji 3:1, pa 2: 1, pa 1: 1 da bi savremeni BMW imali čak širi nego višio dnos ove ova dva otvora. Sa početka imali su i dodatne "brkove" pod farovima, koji su evolucijom dizajna bivali sve manji da bi se stilizovalo sve u ovoj deceniji na dva markantna otvora.

A što se samog logotipa firme tiče, ona je segment bavarske zastave koja u originalu izgleda ovako:

1yMXd9.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iskreno to nikad nisam cuo, a i zvuci mi glupo, posto zeka sigurno ne izgleda agresivno :D

To su "kidneys" :D

Zeka ne izgleda agresivno :no ,ali je veoma brz ;) ,pogotovu u cik-cak bezaniji(to lovci i lisice veoma dobro znaju),

isto kao i BMW u krivinama :yes , onda i ne zvuci glupo :geek: ,

U svakom slucaju ima vise neke logike od "bubrega"("kidneys") :huh: na masci hladnjaka sportskog automobila :whistle:

koji nemaju ama bas nikakve veze sa BMW-om,ili imaju :question:

Jedino ako neki tvorac BMW-ea nije imao lose bubrege :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima logike, ako gledas iz tog ugla, kao i ako gledas iz ugla da je BMW tvrd auto pa izbija bubrege u voznji hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu si u pravu :thumbup: ,

eto simbolike izmedju bubrega i BMW-ea :yes

posle jedne brze voznje :cool: ,posebno po nasim putevima :evil: ,ostadose ti bubrezi :vava: u BMW-eu :rofl:!

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW je i zvanično objavio prvi set oficijelnih fotografija i tehničke detalje o blago restilizovanim modelima serije 3 Coupe i Cabrio (E92/E93). I ove zvanične fabričke slike potvrđuju ono što se videlo i na ranijim špijunskim fotografijama - nekih velikih vizuelnih izmena na ovim modelima ipak nema.

1Ql4sJ.jpg 1QlgWr.jpg 1Qltp9.jpg cH6AJ.jpg

To znači da je doterivanje prilično diskretno i da donosi nešto svežiji i sportskiji izgled, koji se pre svega ogleda u redizajniranim branicima, karakterističnim ''bubrezima'', redizajniranim retrovizorima i LED svetlima.

I unutrašnjost je takođe doživela manje modifikacije (pre svega u pogledu novih boja i materijala), a ovde treba pomenuti i nove boje za karoseriju (Deep Sea Blue Metallic, Vermillion Red Metallic i Mineral White Metallic).

1BmvZS.jpg 1BmAZ9.jpg 1Qni8J.jpg

BMW-3er-E93-LCI-09.jpg

Novosti ima i pod poklopcem motora, i to u vidu novog N55 3.0 litarskog šestocilindričnog turbo agregata sa High Precision direktnim ubrizgavanjem, koji razvija 306KS i 400 Nm obrtnog momenta (opciono i u paru sa DCT transmisijom sa duplim kvačilom). To je ista snaga kao i kod prethodnika iste zapremine, ali ovaj novi N55 ima manju potrošnju goriva i emisiju CO2, kao i bolji odziv. Potrošnja naime kod 335i Coupea sada iznosi 8,4 litara na 100 km, a kod 335i Cabrio modela 8.8 litara (Coupe inače emituje 196 grama CO2 po kilometru, a Cabrio 205 g/km).

1BmZVA.jpg 1Bn8U9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Craftsman BMW M3

 

craftsman%20bmw%20m3%201.jpg
 

I japanski tjuner Craftsman u svojoj ponudi ima prerađenu varijantu aktuelnog BMW-a M3 Coupe.

Craftsman paket (čija cena se u kratkoj informaciji ne pominje) u ovom slučaju sadrži zatamnjena prednja i zadnja svetla, prednji spojler od karbon dibera, zadnji difuzor (takođe od karbon fibera), Akrapovic EVo izduvni sistem, set Work Equip E05 točkova od 20 inča (sa gumama Advan Sports), Individual Dakar Yellow boju, 20 konja jači V8 motor (sada 440KS), kao i dorađeni enterijer (Recaro SR-6 sedišta, koža, karbon fiber...).

 

craftsman%20bmw%20m3%2011.jpg
 
craftsman%20bmw%20m3%20111.jpg craftsman%20bmw%20m3%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to bas jap style, to je vise Marinkova bara style. Odvratno!!! Sto trujes temu Neso :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...