Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Fiat Stilo - zadnje pločice

Recommended Posts

Isli 50-ak km danas, tocak zadnji levi zuji iritirajuce i zagreva se felna. Bio na valjcima, sila kocenja odlicna i napred i nazad. Kao da ne otvori dovoljno prostora kad se pusti kocnica. A cim dotaknem kocnicu prestane taj zvuk. Rucna isto odlicno hvata na valjcima. Da li mogu biti plocice, mada su ove presle 4-5 hiljada? Ili cilindar ? Ulje ne gubim nigde i suvo je sve.

Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čeljusti kažeš da si očistio i da to sada radi kako treba. Vidi da li se klip lagano vraća nazad. U suštini kad skineš to sve i gledaš u klip nek neko stisne kočnicu do pola i pusti. Klip bi trebao da krene malo ali i da se vrati nazad nakon puštanja,ono kao na vakum.  Otac je imao sličan problem samo drugi auto kod njega se klip nije vraćao i grejao točak na kraju je bilo kočiono crevo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok gubi ulje kad odu gumice što je retko. Kao što sam ti napisao kad pustiš kočnicu klip mora malo da se vrati nazad tako popušta pritisak na pločicama.

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada smo auto podigli na dizalicu a prethodno sam vozio par km-a i krenuo je da zuji levi zadnji tocak, tocak se normalno okrece bez zujanja i teskoca. Ali kad se na vise obrtaja vrti onda krece da zuji. Sednem u kola, covek vrti tocak, normalno vrti, pritisnem pedalu, momentalno zaustavi. Otpustim pedalu momentalno krene tocak bez teskoca i zvuka

Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao .. Imao sam problem jako slican tvom. Danas majstori rade kao na traci i jako je tesko naterati ih da rade pazljivo i pedantno, jer jednostavno ne zelim da verujem da te osnovne operacije ne znaju ili nisu upoznati. Koliko sam ih samo puta video da  prosto popuste celjusti nabiju nove ploce i kao posao je zavrsen.. 

Naime, prilikom menjanja plocica treba vizuelno pregledati i OBAVEZNO obraditi nosac celjusti ako su klizaci i klip u dobrom stanju. Desava se da nakon otpustanja pedale kocnice klip uredno  vrati, a plocica ostane blago ukosena zbog zaglavljivanja u samom nosacu celjusti ili zbog zaribalih klizaca.

 

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovo je bas kao sto ja mislim! Znaci majstori samo vrate klip ubace plocice i teraj dalje i onda nakon nekog vremena skripi sve i krivi se proizvodjac automobila! I onda Fiat ne valja a fauve odlican! Uglavnom, moram jos jednom proveriti klizace a sta je tacno ovo drugo? Nosaci plocica? Oni drzaci ili na nesto drugo mislis?
Hvala!

Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, kvazarija said:

E ovo je bas kao sto ja mislim! Znaci majstori samo vrate klip ubace plocice i teraj dalje i onda nakon nekog vremena skripi sve i krivi se proizvodjac automobila! I onda Fiat ne valja a fauve odlican! Uglavnom, moram jos jednom proveriti klizace a sta je tacno ovo drugo? Nosaci plocica? Oni drzaci ili na nesto drugo mislis?
Hvala!

Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
 

Jeste .. Ona druga gvozdjurija kuda klizaju plocice..

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=20890]kvazarija[/mention]
Proverite i ležaj točka.
Možda zujanje odatle potiče.
Lezaj odlican, provereno. Kazem, na dizalici sve odlicno dok ne krenem da vozim i kad se zagreje onda zuji

Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specificno se cuje. Lezaj je ok. Probacu ovih dana kad stignem da ispustim ulje i stavim litijum mast na klizace. I provericu nosace plocica. Ako i dalje bude zvuk uzimam drugu celjust i to je to

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se javim za zujanje plocica. Resio tako sto sam obrusio krake plocica i vratio u vodjice da legnu taman kako treba sa bukvalno prsta. Vozio malo ostrije, duzi put, bez problema, bez grejanja, sve odlicno. Znaci majstori generalno ne znaju sta treba da urade prilikom zamene plocica i diskova.
Cim ne mozete lako da izvadite plocice iz vodjica obavezno se malo obrusi krak, ociste vodjice od korozije i vraca nazad. Nikakva mudrost a usteda 40-50 evra za majstorske budalastine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...