Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Fiat Stilo - zadnje pločice

Recommended Posts

Medjutim, prilikom kocenja, uglavnom pri vecim brzinama, volan strasno vibrira i cuje se neko lupanje iz prednjeg dela. Ima li neko ideju sta bi to moglo da bude? Neko od majstora pretpostavlja da su prednji diskovi krivi....

Ova tema:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43907

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da zamenim i zadnje i prednje paknove i da liuopste to moze covek sam da zameni ili mora majstor? 1.9JTD kupe- Pozz forumasima

:thumbsup:

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

A alat za vraćanje klipa košta ~3000rsd i prilično je kvalitetan i na kraju - isplati se nakon godinu-dve (bar meni).

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima,

Malo pre se vracam iz grada i odjednom zadnji levi tocak poce da smrdi ko djavo i svi koje sam konsultovao kazu plocice...Posto mi se ovo prvi put desava, moze li neka preporuka koje plocice da uzmem i da neko vreme ne mislim o tome?

Ima li velike razlike u ceni izmedju majstora? razmisljam izmedju Ninica i AP Sport servisa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gde u zrenjaninu rade remont celjusti? treba zameniti gumice valjda

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, odes u "Sigurnost" , valjda se jos tako zovu, uzmes komplet koji sam prosle godine placao 350din po tocku i svaki mehanicar ce uraditi za litru osvezenja! :thumbup:

p.s. Dobro, mozda je majstor kapacitet pa mu litra nije dovoljna! :lol:

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam radio remont zadnjih čeljusti kod Gorana, i sa pločicama izadje 10k dinara ako nekome znači taj info.

Koliko sam ja skapirao problem nastaje kada neko nestrucno menja plocice tj rukuje sa celjustima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci, nažalost stekoh neka iskustva sa zadnjim kočnim stegama i pločicama, pa da prepričam.

Sem desnog i levog navoja, svatih da je teško vratiti klipove u stegu, a ne oštetiti gumicu - savet ako sami menjate pločice, pripremite i gumice za zamenu.

Promenio sam pre par hiljada zadnje pločice i počele da škripe, shvatim da mi zadnji desni točak pomalo blokira, topliji je od ostalih. Proverim klip, ok je, proverim crevo, da se nije zapušilo, i ono je ok. Problem su bile dimenzije originalnih pločica kupljenih u Kit komercu, morao sam da malo obrusim metalne delove koji ulaze u limčiće i delimično reših problem. Sada mi je oslabila opruga koja vraća sajlu od ručne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citajuci ovu temu, blago receno sam se najezio... Naime, pre neki dan sam montirao zimske gume i primetio da od zadnjih plocica nemam milimetar "mesa". Kupio Valeo u AP sportu i otisao danas kod majstora. Na svu srecu, zamena je prosla bez ikakvih problema, iako sam ocekivao da cu, kao i vecina sa foruma, imati nekih poteskoca, bas iz razloga sto su bile istrosene do kraja. Inace Valeo - 3400 rsd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze majstor danas da treba da uradim remont celjusti na zadnjem levom tocku. Kaze da rucna moze da napravi problem tj da pukne nesto unutra i da onda zablokira tocak. Nemam pojma kako je to provalio.

Koliko je to okvirno i gde se to radi?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je koštalo 3400 dinara po strani. Ja sam radio jer je jedna gumica procurela tako da su obe čeljusti odrađene. Otprilike su mi brusili nešto ili šmirglali, ispolirali ili šta već čeljust, zamenili sve gumice, vratili i odzračili sistem. Može zaista da blokira točak ako ti curi ulje ili, još gore da ostaneš bez kočnica ako skroz iscuri, rešavaj to što pre. Ako hoćeš kontakt majstora šaljem ti na pm :)

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

A alat za vraćanje klipa košta ~3000rsd i prilično je kvalitetan i na kraju - isplati se nakon godinu-dve (bar meni).

A alat za vraćanje klipa košta ~3000rsd i prilično je kvalitetan i na kraju - isplati se nakon godinu-dve (bar meni).

Brate gde ima da se kupi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je koštalo 3400 dinara po strani. Ja sam radio jer je jedna gumica procurela tako da su obe čeljusti odrađene. Otprilike su mi brusili nešto ili šmirglali, ispolirali ili šta već čeljust, zamenili sve gumice, vratili i odzračili sistem. Može zaista da blokira točak ako ti curi ulje ili, još gore da ostaneš bez kočnica ako skroz iscuri, rešavaj to što pre. Ako hoćeš kontakt majstora šaljem ti na pm :)

Daj kontakt majstora, mozda cu morati da radim zadnji desni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kojoj strani je kontra navoj na cilindru? Koliko sam svatio na levom se vracaju kada se okrece suprotno kazaljke na casovniku a desni se usrafljava kada se okrece u smeru kazaljke na casovniku?

Ima li neko strucan da to i potvrdi posto bih zamenio plocice su pri kraju oko 4,5-5mm.?

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo juče zamenjene prednje i zadnje pločice, zadnji diskovi (Delphi) i zadnji levi ležaj (SKF).

Gledao kako je majstor vraćao klipove sa posebnim alatom i levi ima kontra navoj.

Medjutim, sada su mi kočnice mnogo slabe, majstor kaže da tako treba dok pločice ne nalegnu. Videćemo.

Inače i do sada sam gledao da ako nešto mogu sam da popravim ne idem kod majstora jer naći dobrog i poštenog majstora je prosto nemoguće.

Naime, čovek kada vraća klipove ne izvlači višak ulja iz posude nego se ono razliva po celom motoru. :wallbash: Na moju primedbu, kaže sada ćemo ga oprati vodom koja u potpunosti rastvara kočiono ulje, pa onda kantu vode preko motora. :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahha pa nije morao da polije vodom mogo je da protera auto kroz baru...

ali bi onda morao da placas i pranje tako da ti je ipak izasao u susret i ustedeo ti novac...

ne kukaj dobro si prosao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman da ti malo propere i D4 i osigurace, ionako su blizu :) ... A i Stilo prosto ne moze da radi bez vlage, zna covek znanje...

Sad bez zezanja, jesenas sam menjao prednje diskove i plocice, stavio originale i maltene odmah dobio odlicno kocenje. I besumno, sto mi je takodje vrlo bitno. Nadam se da to kod tebe treba da legne. Nisi napisao koje su plocice u pitanju (videh da su zadnji diskovi Delphi)?

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pločice su Delphi. Evo posle nekih 100km osećam da bolje hvataju (nema ni škripanja), mada očekujem još bolje kočenje.

A da ne malerišem, posle ovog pranja očekivao sam brdo grešaka ali za sada je sve ok. Predložiću ovom majstoru da otvori i perionicu kada za 1-2 meseca budem menjao manžetne koje je tako lepo oprao kočionim uljem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medjutim, sada su mi kočnice mnogo slabe, majstor kaže da tako treba dok pločice ne nalegnu. Videćemo.

Par stotina kilometara će trebati da prođe, to je ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo zamenih zadnje diskove i pločice, ništa strašno... Ceo štos je da levi cilindar okretati u levo, desni u desno, mogu i slike da postavim ako ima zainteresovanih.

Mada ništa bez foruma za upozorenja, okretanja klipova.

 

Fiat Stilo je u pitanju 1.6 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...