Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Fiat Stilo - zadnje pločice

Recommended Posts

Kljesta se mogu popraviti, nije to novost, nego je ovde cilindar u sklopu kljesta i drugi problem se javlja jer rikne mehanizam unutar cilindra....Inace ovakav tupav sistem cilindra u kljestima ima jos i wagen, svi ostali imaju daleko manje komplikovane i lakse za odrzavanje sisteme....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detritus a moze li se taj osteceni dio navoja ponovo obraditi kod tokara? Da li bi to rijesilo problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam vidioovu temu odmah sam i ja na svom išao promijeniti zadnje pločice. Namučio sam se dok sam vratio klipiće nazad. Zanima me kakav je to sistem da se morau okretati klipovi i istovremeno gurati nazad. Je li se onda klipovi sami okreću kad izlaze prema van kad se troše pločice jer sam vidio sa na pločicama ima jedan štift koji ima ne dozvoljava okretanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne okrecu se kad izlaze, guraju taj stit koji gura plocicu. Ali da bi namontirao novu plocicu, moras skinuti taj stit, zavrnuti klip do kraja, da bude ravan sa kucistem cilindra, pa onda vratiti stit i na kraju ubaciti novu plocicu izmedju diska i stita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali da bi vratio klip na svoje mjesto moraš ga okretati. Ne možeš ga samo gurati nazad. Ja sam na puntu prednje klipove vraćao tako što bi ga samo kliještima stisnuo nazad. Ove na stilu treba okretati i stiskati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debljina pločica često zavisi i od proizvodjača. Konkertno za Stila zadnje pločice proizvodjač LPR( 05P780 ) su 16,3 mm. Dok je FERODO ( FDB1469 ) debeo 15,8 mm. Što naravno ne znači ništa jer je FERODO neuporedivo bolji, ali i duplo skuplji.

Kod diskova ( DDF066 i A2161P ) nema razlike debljina zadnjih diskova je 10 mm, a minimalna je 9 mm.

I na kraju treba znati NEKVALITETNE ( čitaj jeftine i nepoznate ) pločice OŠTEĆUJU diskove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa i ja imam slican problem pa moze neki savet .

Pre 12000 promenim i prednje i zadnje plocice medjutim povremeno mi se cuje skripanje. Raspitam se malo i uz moju voznju prilicno je nemoguce da se plocice "pojedu" za to vreme. Ne bude mi tesko pa skinem prednji levi i zadnji levi tocak i vidim da je na zadnjem plocica prilicno potrosena - meni laicki deluje jos upotrebljiva ali zbog skripanja resim da zamenim zadnje plocice. Medjutim zadnja desna je ok a leva pojedena i izgleda da imam problem sa kljestima i cilindrom . covek koji mi je "radio zamenu "mi rece da i ta potrosena moze jos da gura , sve vrati bez zamene i kaze - poseti nekog majstora da ti pogleda kljesta i cilindar .

Ajde savet bar gde da se uputim da proverim ta kljesta i cilindar (registracija mi je za mesec dana pa i nisam bas pri parama trenutno i znacilo bi mi da ne moram da kupujem ako je moguce ocistiti - servisirati kljesta i cilindar).

Edited by dule24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedan drugarski savet koji i nije toliko vezan za klesta koliko za plocice.

Posto reno ima dosta problema sa zadnjim kocnicama "nakon nekog vremena pocnu da piste ili cijucu" muku smo mucili sta da radimo.

E onda nam pokazao jedan stariji mehanicar trik.

Ako se starije kolege secaju plocica od azbesta one su bile tvrde i skripale su katastrofa dosta kolega je problem resavalo tako sto su busili kocionu oblogu i ubacivali grafit od grafitne olovke.

E danas to radimo malo "savremenije" :rofl: .

Na kocionu oblogu naprskamo jedan sprej od firme locktide sklopimo kocnice i onda vozimo jedno 15 minuta sa povremenim podizanjem rucne kocnice.

Fora je u tome da se diskovi i plocice zagreju i da onaj sprej kocione obloge upiju i problem resen ali ozbiljno.

U po nekim slucajevima sam prskao i prednje.

Znam da zvuci neverovatno ali to stvarno radim vec nekih godinu dana i resavam problem skripucih plocica.

Sutra cu da slikam sprej i da okacim sliku da i drugi vide.

Pozdrav

Jagodinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja doterao plocice do metala na zadnjim klestima jer mi je propala diht gumica na klipu cilindra pa glavio klip,oksidirao i napunio se stroke,plocica samo sto nije ispala i zamalo glavu da izgubim zbog nemarnosti.Disk sam upropastio skroz...Zamalo da kupim polovna klesta jer mi rekose da im nema spasa,ali utece mi u pomoc majstor Joca i kaze da sve moze da se opravi..Ima covek i set gumica za reparaciju,skine klesta sredi sve zameni gumice,diskove ceh sve zajedno oko 6.ooo RSD sa sve diskovima i novim plocicama nije skupa skola ali je naucih,sad radi sve kako treba..Evo telefon ako kome treba 0638394032,jer sam cuo da je na stilu to boljka..

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugari, prvo nove celjusti ne mozete da nadjete u prodaji jer kostaju preko 500 evra za fiat stilo a klip sa zadnjih celjusti zavrces u suprotnom pravcu od kazaljke na sati i pri tome ga guras na dole.

sto se tice od dgugara kome jedan tocak malo slabije koci izdrukaj vazduh posle svake zamene plocica da li bile prednje ili zadnje i posle toga resetujes kompjuter zbog ABS, veruj mi ja sam to radio jer radim sa mehanikom, i nemoj nikako lupati celjusti ako se desi da zaglave.

Prilikom menjanja prednjih plocica obavezno skinuti klemu jer je sve povezano sa air bagom, a sto se tice prednjih diskova za stilo karavan ili limuzinu debljina ventilirajucih diskova je 21mm fabrickih zaboravio sam zadnjih probajte da nadjete auto datu i tu vam sve pise od ulja do debljine diskova. vlada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnje plocice su spremne za zamenu, imate li neka iskustva i preporuke koje kvalitetne plocice kupiti, a da ipak ne budu papreno skupe?

Gde mogu da se nadju, kontakt tel ili adresa?

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako da vratim cilindar zadnjih kocnica na stilu ... skinuo sam stare plocice stavio nove ali klip nece nazad u cilindar nece pa nece ... skinem luftirnicu nece... skinem crevo i sajlu rucne nece raskupusam ga svog i skinem sve sem petougaonog sarafa i nece skinem i petougaoni i naravno nece i sad ne mogu ni stare plocice vratiti ... pomagajte ostao mi i drugi tocak ... i sve razvaljeno ni kod majstora nemogu oterati.... i usput gde mogu nabaviti polovne delove za stila u Subotici Somboru ili Backoj Topoli

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam menjao skoro,pre 150 km zadnj plocice i diskove..klip se jedva vratio jer je skroz izasao..probaj ga okretati u krug i dobro podmasti,bar smo mi ga tako vratili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uplašiste me bre s'tim kočnicama,danas bio kod majstora da proverim i čovek mi je rekao da ne bacam pare pločice su kao nove.Ujedno proverio trap i zamenio levi stabilizator.

Ne mogu da verujem koliko ova stvar od 1300din. može da utiče na vožnju,kao da vozim drugi auto sad.

I da jos jedna veeelika pohvala za Dr.Fiat i Icu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desila mi se upravo pomenuta stvar. Istrosila se zadnja leva plocica posto sajla za rucnu nije dobro pustala i klesta su se zaglavljivala. Zamenio levu sajlu, diskove i plocice u AP sportu a zatim otisao na reparaciju klesta kod Slavka na Banjici(pomenut u nekom od prethodnih postova). Zadnje kocnice ispravne sad, preporuka za Slavka.

Medjutim, prilikom kocenja, uglavnom pri vecim brzinama, volan strasno vibrira i cuje se neko lupanje iz prednjeg dela. Ima li neko ideju sta bi to moglo da bude? Neko od majstora pretpostavlja da su prednji diskovi krivi. Imao sam dosta troskova zadnjih dana(set kvacila, nosac menjaca, viljuska, stabilizatori, zadnji diskovi,plocice i reparacija klesta) pa mi se ne daju pare na slepo.

Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...