Blueshadow 0 Posted June 3, 2010 Kociona klesta se sa uspehom mogu remontovati!!! I cena je niza nego za polovn celjusti a dobija se i garancija na uradjene radove..http://www.kocionakljesta.com/kontakt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Detritus 0 Posted June 3, 2010 Kljesta se mogu popraviti, nije to novost, nego je ovde cilindar u sklopu kljesta i drugi problem se javlja jer rikne mehanizam unutar cilindra....Inace ovakav tupav sistem cilindra u kljestima ima jos i wagen, svi ostali imaju daleko manje komplikovane i lakse za odrzavanje sisteme.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted June 3, 2010 Detritus a moze li se taj osteceni dio navoja ponovo obraditi kod tokara? Da li bi to rijesilo problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Detritus 0 Posted June 4, 2010 Mozda ga je i moguce obraditi ali to ne bi nista resilo, jer je zbog tog navoja upropascen sistem koji se srafi u taj navoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted June 5, 2010 Kad sam vidioovu temu odmah sam i ja na svom išao promijeniti zadnje pločice. Namučio sam se dok sam vratio klipiće nazad. Zanima me kakav je to sistem da se morau okretati klipovi i istovremeno gurati nazad. Je li se onda klipovi sami okreću kad izlaze prema van kad se troše pločice jer sam vidio sa na pločicama ima jedan štift koji ima ne dozvoljava okretanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Detritus 0 Posted June 5, 2010 Ne okrecu se kad izlaze, guraju taj stit koji gura plocicu. Ali da bi namontirao novu plocicu, moras skinuti taj stit, zavrnuti klip do kraja, da bude ravan sa kucistem cilindra, pa onda vratiti stit i na kraju ubaciti novu plocicu izmedju diska i stita. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted June 6, 2010 Da, ali da bi vratio klip na svoje mjesto moraš ga okretati. Ne možeš ga samo gurati nazad. Ja sam na puntu prednje klipove vraćao tako što bi ga samo kliještima stisnuo nazad. Ove na stilu treba okretati i stiskati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Areal 0 Posted June 7, 2010 Debljina pločica često zavisi i od proizvodjača. Konkertno za Stila zadnje pločice proizvodjač LPR( 05P780 ) su 16,3 mm. Dok je FERODO ( FDB1469 ) debeo 15,8 mm. Što naravno ne znači ništa jer je FERODO neuporedivo bolji, ali i duplo skuplji. Kod diskova ( DDF066 i A2161P ) nema razlike debljina zadnjih diskova je 10 mm, a minimalna je 9 mm.I na kraju treba znati NEKVALITETNE ( čitaj jeftine i nepoznate ) pločice OŠTEĆUJU diskove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dule24 0 Posted September 27, 2010 (edited) E pa i ja imam slican problem pa moze neki savet . Pre 12000 promenim i prednje i zadnje plocice medjutim povremeno mi se cuje skripanje. Raspitam se malo i uz moju voznju prilicno je nemoguce da se plocice "pojedu" za to vreme. Ne bude mi tesko pa skinem prednji levi i zadnji levi tocak i vidim da je na zadnjem plocica prilicno potrosena - meni laicki deluje jos upotrebljiva ali zbog skripanja resim da zamenim zadnje plocice. Medjutim zadnja desna je ok a leva pojedena i izgleda da imam problem sa kljestima i cilindrom . covek koji mi je "radio zamenu "mi rece da i ta potrosena moze jos da gura , sve vrati bez zamene i kaze - poseti nekog majstora da ti pogleda kljesta i cilindar . Ajde savet bar gde da se uputim da proverim ta kljesta i cilindar (registracija mi je za mesec dana pa i nisam bas pri parama trenutno i znacilo bi mi da ne moram da kupujem ako je moguce ocistiti - servisirati kljesta i cilindar). Edited September 27, 2010 by dule24 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blueshadow 0 Posted September 27, 2010 Imas link nekoliko postova iznad, nazalost ne moze samo ciscenje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted September 27, 2010 Evo jedan drugarski savet koji i nije toliko vezan za klesta koliko za plocice.Posto reno ima dosta problema sa zadnjim kocnicama "nakon nekog vremena pocnu da piste ili cijucu" muku smo mucili sta da radimo.E onda nam pokazao jedan stariji mehanicar trik.Ako se starije kolege secaju plocica od azbesta one su bile tvrde i skripale su katastrofa dosta kolega je problem resavalo tako sto su busili kocionu oblogu i ubacivali grafit od grafitne olovke.E danas to radimo malo "savremenije" .Na kocionu oblogu naprskamo jedan sprej od firme locktide sklopimo kocnice i onda vozimo jedno 15 minuta sa povremenim podizanjem rucne kocnice.Fora je u tome da se diskovi i plocice zagreju i da onaj sprej kocione obloge upiju i problem resen ali ozbiljno.U po nekim slucajevima sam prskao i prednje.Znam da zvuci neverovatno ali to stvarno radim vec nekih godinu dana i resavam problem skripucih plocica.Sutra cu da slikam sprej i da okacim sliku da i drugi vide.PozdravJagodinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted September 28, 2010 evo slike onog spreja za kočnice.čisto da zaokružim priču. Quote Share this post Link to post Share on other sites
3BEKAH 011 0 Posted November 4, 2010 Ja doterao plocice do metala na zadnjim klestima jer mi je propala diht gumica na klipu cilindra pa glavio klip,oksidirao i napunio se stroke,plocica samo sto nije ispala i zamalo glavu da izgubim zbog nemarnosti.Disk sam upropastio skroz...Zamalo da kupim polovna klesta jer mi rekose da im nema spasa,ali utece mi u pomoc majstor Joca i kaze da sve moze da se opravi..Ima covek i set gumica za reparaciju,skine klesta sredi sve zameni gumice,diskove ceh sve zajedno oko 6.ooo RSD sa sve diskovima i novim plocicama nije skupa skola ali je naucih,sad radi sve kako treba..Evo telefon ako kome treba 0638394032,jer sam cuo da je na stilu to boljka.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yt1nva 0 Posted January 28, 2011 drugari, prvo nove celjusti ne mozete da nadjete u prodaji jer kostaju preko 500 evra za fiat stilo a klip sa zadnjih celjusti zavrces u suprotnom pravcu od kazaljke na sati i pri tome ga guras na dole.sto se tice od dgugara kome jedan tocak malo slabije koci izdrukaj vazduh posle svake zamene plocica da li bile prednje ili zadnje i posle toga resetujes kompjuter zbog ABS, veruj mi ja sam to radio jer radim sa mehanikom, i nemoj nikako lupati celjusti ako se desi da zaglave. Prilikom menjanja prednjih plocica obavezno skinuti klemu jer je sve povezano sa air bagom, a sto se tice prednjih diskova za stilo karavan ili limuzinu debljina ventilirajucih diskova je 21mm fabrickih zaboravio sam zadnjih probajte da nadjete auto datu i tu vam sve pise od ulja do debljine diskova. vlada Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pechi 0 Posted March 2, 2011 Zadnje plocice su spremne za zamenu, imate li neka iskustva i preporuke koje kvalitetne plocice kupiti, a da ipak ne budu papreno skupe?Gde mogu da se nadju, kontakt tel ili adresa?Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted March 2, 2011 Zadnje plocice Valeo su ispod 2000 din.,uzmi njih ako ti nije skupo Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr.alex 2 Posted June 9, 2011 Da li je potrebno obradjivati disk pri zameni zadnjih plocica? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad1973 0 Posted June 26, 2011 eeee da nije kluba silne bih pare majstorima dao sila ste Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad1973 0 Posted June 28, 2011 (edited) kako da vratim cilindar zadnjih kocnica na stilu ... skinuo sam stare plocice stavio nove ali klip nece nazad u cilindar nece pa nece ... skinem luftirnicu nece... skinem crevo i sajlu rucne nece raskupusam ga svog i skinem sve sem petougaonog sarafa i nece skinem i petougaoni i naravno nece i sad ne mogu ni stare plocice vratiti ... pomagajte ostao mi i drugi tocak ... i sve razvaljeno ni kod majstora nemogu oterati.... i usput gde mogu nabaviti polovne delove za stila u Subotici Somboru ili Backoj Topoli Edited June 28, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted June 28, 2011 (edited) evo ovdje sve pisehttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37194pozz Edited June 28, 2011 by neshaoct ^^^ iz iste teme ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad1973 0 Posted June 29, 2011 za sta su onda oni kablovi koji ulaze negde u sredinu glavcine zadnjih tockova ... za kocnice ili sta? ABS ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nowak24 0 Posted July 8, 2011 ja sam menjao skoro,pre 150 km zadnj plocice i diskove..klip se jedva vratio jer je skroz izasao..probaj ga okretati u krug i dobro podmasti,bar smo mi ga tako vratili Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 85 Posted July 28, 2011 Uplašiste me bre s'tim kočnicama,danas bio kod majstora da proverim i čovek mi je rekao da ne bacam pare pločice su kao nove.Ujedno proverio trap i zamenio levi stabilizator.Ne mogu da verujem koliko ova stvar od 1300din. može da utiče na vožnju,kao da vozim drugi auto sad.I da jos jedna veeelika pohvala za Dr.Fiat i Icu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srclaws 0 Posted August 13, 2011 Desila mi se upravo pomenuta stvar. Istrosila se zadnja leva plocica posto sajla za rucnu nije dobro pustala i klesta su se zaglavljivala. Zamenio levu sajlu, diskove i plocice u AP sportu a zatim otisao na reparaciju klesta kod Slavka na Banjici(pomenut u nekom od prethodnih postova). Zadnje kocnice ispravne sad, preporuka za Slavka.Medjutim, prilikom kocenja, uglavnom pri vecim brzinama, volan strasno vibrira i cuje se neko lupanje iz prednjeg dela. Ima li neko ideju sta bi to moglo da bude? Neko od majstora pretpostavlja da su prednji diskovi krivi. Imao sam dosta troskova zadnjih dana(set kvacila, nosac menjaca, viljuska, stabilizatori, zadnji diskovi,plocice i reparacija klesta) pa mi se ne daju pare na slepo.Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites