kvazarija 22 Posted September 27, 2022 Isli 50-ak km danas, tocak zadnji levi zuji iritirajuce i zagreva se felna. Bio na valjcima, sila kocenja odlicna i napred i nazad. Kao da ne otvori dovoljno prostora kad se pusti kocnica. A cim dotaknem kocnicu prestane taj zvuk. Rucna isto odlicno hvata na valjcima. Da li mogu biti plocice, mada su ove presle 4-5 hiljada? Ili cilindar ? Ulje ne gubim nigde i suvo je sve.Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 27, 2022 Čeljusti kažeš da si očistio i da to sada radi kako treba. Vidi da li se klip lagano vraća nazad. U suštini kad skineš to sve i gledaš u klip nek neko stisne kočnicu do pola i pusti. Klip bi trebao da krene malo ali i da se vrati nazad nakon puštanja,ono kao na vakum. Otac je imao sličan problem samo drugi auto kod njega se klip nije vraćao i grejao točak na kraju je bilo kočiono crevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted September 27, 2022 A da li moze uzrok da bude cilindar jer to nisam dirao? Sta se desi kad cilindar ne radi kako treba? Jel gubi ulje?Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 27, 2022 (edited) Jok gubi ulje kad odu gumice što je retko. Kao što sam ti napisao kad pustiš kočnicu klip mora malo da se vrati nazad tako popušta pritisak na pločicama. Edited September 27, 2022 by dach@ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted September 27, 2022 Kada smo auto podigli na dizalicu a prethodno sam vozio par km-a i krenuo je da zuji levi zadnji tocak, tocak se normalno okrece bez zujanja i teskoca. Ali kad se na vise obrtaja vrti onda krece da zuji. Sednem u kola, covek vrti tocak, normalno vrti, pritisnem pedalu, momentalno zaustavi. Otpustim pedalu momentalno krene tocak bez teskoca i zvukaPoslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 27, 2022 Ako se greje točak onda je tu problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted September 27, 2022 Naravno, ima problem. Da li moze da bude uzrok lose luftiranje ili nedovoljno? Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted September 28, 2022 Cao .. Imao sam problem jako slican tvom. Danas majstori rade kao na traci i jako je tesko naterati ih da rade pazljivo i pedantno, jer jednostavno ne zelim da verujem da te osnovne operacije ne znaju ili nisu upoznati. Koliko sam ih samo puta video da prosto popuste celjusti nabiju nove ploce i kao posao je zavrsen.. Naime, prilikom menjanja plocica treba vizuelno pregledati i OBAVEZNO obraditi nosac celjusti ako su klizaci i klip u dobrom stanju. Desava se da nakon otpustanja pedale kocnice klip uredno vrati, a plocica ostane blago ukosena zbog zaglavljivanja u samom nosacu celjusti ili zbog zaribalih klizaca. Pozz 3 kvazarija, MS PK and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted September 28, 2022 E ovo je bas kao sto ja mislim! Znaci majstori samo vrate klip ubace plocice i teraj dalje i onda nakon nekog vremena skripi sve i krivi se proizvodjac automobila! I onda Fiat ne valja a fauve odlican! Uglavnom, moram jos jednom proveriti klizace a sta je tacno ovo drugo? Nosaci plocica? Oni drzaci ili na nesto drugo mislis?Hvala!Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted September 28, 2022 @kvazarija Proverite i ležaj točka. Možda zujanje odatle potiče. Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted September 28, 2022 49 minutes ago, kvazarija said: E ovo je bas kao sto ja mislim! Znaci majstori samo vrate klip ubace plocice i teraj dalje i onda nakon nekog vremena skripi sve i krivi se proizvodjac automobila! I onda Fiat ne valja a fauve odlican! Uglavnom, moram jos jednom proveriti klizace a sta je tacno ovo drugo? Nosaci plocica? Oni drzaci ili na nesto drugo mislis? Hvala! Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Jeste .. Ona druga gvozdjurija kuda klizaju plocice.. 1 kvazarija reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted September 28, 2022 [mention=20890]kvazarija[/mention] Proverite i ležaj točka. Možda zujanje odatle potiče.Lezaj odlican, provereno. Kazem, na dizalici sve odlicno dok ne krenem da vozim i kad se zagreje onda zujiPoslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted September 28, 2022 @kvazarija To ti ka'em. Na dizalici dobar al' ... 'rc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted September 28, 2022 Specificno se cuje. Lezaj je ok. Probacu ovih dana kad stignem da ispustim ulje i stavim litijum mast na klizace. I provericu nosace plocica. Ako i dalje bude zvuk uzimam drugu celjust i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted October 2, 2022 Da li su klizni srafovi jednake duzine i da li jedan ima gumeni dihtung na kraju a drugi nema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted October 25, 2022 Da se javim za zujanje plocica. Resio tako sto sam obrusio krake plocica i vratio u vodjice da legnu taman kako treba sa bukvalno prsta. Vozio malo ostrije, duzi put, bez problema, bez grejanja, sve odlicno. Znaci majstori generalno ne znaju sta treba da urade prilikom zamene plocica i diskova. Cim ne mozete lako da izvadite plocice iz vodjica obavezno se malo obrusi krak, ociste vodjice od korozije i vraca nazad. Nikakva mudrost a usteda 40-50 evra za majstorske budalastine. 2 1 neshaoct, MS PK and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites