Mladen Pa 0 Posted July 1, 2015 Naravno da ne pomaze klima,a skripi na toplom zato sto se ta guma neka rasiri tako je meni majstor objasnio,imas u kabini dole da se podmaze,i pored motora sa desne strane da se podmaze mascu guscom i garantonvano nema skipranja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kiza01 0 Posted July 3, 2015 Moja papučica je skroz čudna. Zaškripi dva puta, stanem da pogledam gde škripi, ono više ne škripi... i tako svakih par dana. Svašta.Hahah i kod mene je tako. Al sam skoro spricnuo WD i sad suti. E sad jel suti sama od sebe il zbog WD nemam pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 3, 2015 Evo danas opet, u gradu, tri puta zaškripala jedva primetno kad mi se menjala pesma, pošto je bila tišina, reko, daj da stanem, i dok stajem, ubacim u ler i u tom trenu prestaje. O mamicu joj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted July 3, 2015 Ma nek škripi bitno da ide Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted July 3, 2015 Ma sta joj se sekiras?! Skripace ubrzo punim kapacitetom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 3, 2015 Ma ne sekiram se, samo hoću da je podmažem tamo gde treba, da mi ne smeta dok vozim pičiće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MACK rec 1 Posted July 20, 2015 Nakon letnje vožnje, pole pređenih 100 km auto putem, kada sam ušao u BG sa češćom upotrebom kvacila na mom Puntu 1.2 2001 god. pocinje skripa papucice zabrinjavajuce bučno. Koliko sam ja pretrazio, na forumima i kod vise mastora, to je izgleda normalna pojava na Puntu, zbog velike zarejanosti gumice, tako da ću i ja danas probati sa podmazivanjem WD-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 20, 2015 I meni zadnja dva dana počela da škripi konstantno, tako da ću i ja morati da nađem neko rešenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted July 20, 2015 Po ko zna koji put, NE WD-om!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19722 Posted July 20, 2015 Sto kaze kolega milan jtd nikako WD-om jer spere masnocu bude dobro nekih 4-5 dana pa onda po starom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skaka 0 Posted August 8, 2015 I meni se to desava da skripi kvacilo a jednom mi se cak i zaglavilo zbog suvoce. Moje resenje je tovatna mast i miran sam jedno mesec dana. Brine me samo sto je moj punto relativno mlad 2009. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 8, 2015 Do puberteta će zezati a ondaK... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted August 13, 2015 Meni je pukao film danas i sve sam porasturao! Pre svega sam rasturao zbog visine pedale, pri vrhu je imala prazan hod, odvajala se od cilindra i za taj prazan hod mi je falila duzina, jako je nisko hvatalo, ponekad i nije odvajalo do kraja pa kada ubacim u prvu, a posebno u rikverc, imam cim motora. Nije se vracala do kraja pa cesto i ne pritisne prekidac kvacila, dodje taman do njega ali ga ne pritisne. Evo snimak da vidite o kakvom luftu se radi. https://youtu.be/TIbYX4sVPrc Na samoj pedali postoji neka bela plastika na koju naleze ova kugla cilindra, ta plastika se kod mene skroz istrosila i jednostavno imalo je previse lufta. Tu sam prvo ubacio jednu maticu desetku, visina bila fenomenalna ali je krckalo prilikom stiskanja pedale, moralo je biti nesto mekse, pa sam uzeo krpicu, isekao uzu traku i ispresavijao, napravio malo jastuce, ubacio ispod kugle, izlomio prste dok sam sve sastavio i sada je kvacilo fenomenalno! Visina taman kako treba da bude, nije na patosu ali je nisko, odvaja mekano, ma ekstra! E sada, da ne bude offtopic, pedala je znala da zaskripi po vrucini pa sam dosao i do mesta odakle potice to skripanje, ova plasticna osovina na slici je uzrok, tj. trenje izmedju nje i pedale. Skida se tako sto se skine metalni osigurac pored pedale kocnice i oslobodi se osovina koja drzi pedale. Izvlaci se na levo, od kvacila. Kod rasturanja nije nista tesko, ali je malo veca muka vratiti sve na svoje mesto. Kada se skine samo treba staviti mast u otvor pedale, ja sam koristio litijumsku mast. KOd sastavljanja su mi otpali prsti jer pedala kvacila ima oprugu koja je dosta jaka, ona pomaze vracanje pedale. Probao sam da vratim pedalu bez te opruge i kvacilo je bilo meko kao dusa, fenomenalo, ali ipak je tu sa razlogom pa sam je nekako vratio na svoje mesto. Rezultat je mekana necujna pedala, lepo odvajanje u donjoj polovini hoda, ja prezadovoljan! Trebalo mi je oko 2 sata, ali ako budem ponovo rasturao ici ce i brze. Zahvaljujem se kolegama alfistima, kod njih sam video kako se sve rastura, a kod nas je identicno http://www.alfistisrbije.rs/index.php?topic=711.0 Eto, nadam se da ce nekome ovo koristiti. Zao mi je sto nemam vise slika, ali kad sam se uhvatio litijumske masti vise nisam mogao da slikam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 13, 2015 Divim vam se kako vam toliko smeta to skripuckanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted August 13, 2015 Aj na pocetak mog posta pa vidi sta me je nateralo da rasturam pedalu. Nije bre 'teo da salta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19722 Posted August 13, 2015 Milane, ako ti bude trebalo manje od 2 sata kad mogu da donesem pivo, neku brzu hranu i dobru volju da kod mene samo podmazes da se ne cuje ? Ne treba mi nikakvo stelovanje papucice i slicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted August 13, 2015 Nije problem, al ako nesto krene naopako ogradjujem se svoje nestrucnosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
MACK rec 1 Posted August 16, 2015 Pre skoro mesec dana, kako bih resio ovaj problem, naprskao sam papucicu kvacila "WD SPEJOM" tako da je zvuk prvih 10 dana nestao a sada se cuje ponekad. Ja sam delimicno resio taj problem (mozda privremeno) i zadovoljan sam. Preporucujem ostalima clanovima da probaju ovaj nacin ukoliko je u pitanju samo skripa papucice, ali ako su problemi drugacije prirode, tipa lufta ilil visine pedale obratite se strucnom majstoru ili resite problem po predlogu MILANA-JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted August 16, 2015 MACK druze, WD40 je sprej koji sluzi za otklanjanje vlage, WD znaci Water Displacement, nema funkciju maziva, on ispira necistoce i uklanja vlagu. Samim tim ispira i to malo maziva koje je preostalo. Vise puta je pisano da se WD izbegava za podmazivanje jer su rezultati kratkotrajni, da ne kazem prividni. Ja sam umesto WDa vec drugi put kupio ovo http://www.svitol.it/products/svitol-technik-en/electric-reactivator i WD me vise ne interesuje jer ovo ima i funkciju podmazivanja i to jako dobro radi.Meni je sada, posle dva dana od podmazivanja, prosto milina da pritiskam kvacilo Pozdrav i svako dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted July 4, 2016 (edited) Zbog poznatih problema zaglavljivanja papucice kvacila, skripanja, otezane papucice, resio sam da uradim reparaciju cilindra koji se nalazi na menjacu. On kod mene pravi problem, nabavio sam za prvu pomoc mast u spreju pa kad mi se to desi onda isprskam i bude bolje par dana, onda krene opet, narocito posle duze voznje kad je napolju vruce. Nabavio sam Lucas set gumica ali nigde nisam nasao objasnjenje kako se to radi. Ako moze neka pomoc nekoga ko je to vec radio, ne bi bilo lose. Vidim da se cilindar drzi na dva srafa, desetke, kako se skida ono crevce, samo se odvrne, jel treba na nesto da obratim paznju? Kad sve rasklopim i izvadim, ocistim recimo medicinskim benzinom unutrasnjost cilindra, zamenim gumice i sve vratim, to bi trebalo da bude to? Hvala. Edited July 4, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 4, 2016 @snebojsa Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted July 4, 2016 Da, da, ovu temu sam vec prostudirao, ali tu ne pise kako se reparira cilindar, pise kako podmazati cilindre i spoj cilindra i papucice kvacila (jabucicu). Meni treba objasnjenje kako reparirati cilindar na menjacu, znaci skidanje, rasturanje, ciscenje, zamena gumica, vracanje, da li treba odzracivanje, mozda ima nesto na sta treba obratiti paznju... Tako to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 4, 2016 A, ok...onda možda to ima u ovim tehničkim uputstvima: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38861-uputstvo-fiat-punto-mk2a-mk2b/&do=findComment&comment=847546 Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted July 5, 2016 Nema, trazio, ima samo kako zameniti novim cilindrom, nema kako reparirati stari sa setom gumica za reparaciju. Verujem da nije tesko, probacu pa javljam. Quote Share this post Link to post Share on other sites