deki87 7 Posted December 27, 2013 Nisam nista strugao,videcemo dijagnostika sta ce da kaze,znas li kako se skida turbina Mislim da lije pristupacna da joj ocistim geometriju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 27, 2013 Pa ne znam bas, a nije pristupacna ni najmanje, a i ne bih ti preporucio da to sam radis, mozes mnogo stete da napravis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 29, 2013 Jesi li resio problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 1, 2014 Sto mrzim kad neko dodje da trazi resenje za problem,i onda ga verovatno resi i ne javlja se vise jer je zavrsio poso. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted February 1, 2014 Javice se kad bude drugi problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 1, 2014 Kao i obicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 3, 2014 Posto sam sumnjao na overboost ventil u braniku a i izbacio je jednom gresku p0235 rekoh da ga skinem u procistim malo jer je verovatno vlaga ulazila gde netreba.Evo i neka slika i sada je premesten na kuciste akumulatora da vise ne hvata vlagu.Videcemo da liima nekih poboljsanja i da lije bilo do njega ako ne da idemo dalje na egr ako ne bude ni do njega onda je map ili geometrija.Vrlo je lako skinuti i ocistiti skine se sa lezista ventil zatim se poskidaju creva usput se provere da nisu ostecena,zatim se skine metalna selna koja drzi deo gde idu creva i sam ventil.Skine se plastika i opere se malo acetonom ili razredjivacem i prosmirgla se iskljucivo vodenom smirglom,zatim se izvadi klip sa membranom i onda ima sta da se vidi tu je uglavnom i problem rdja na klipu i u kucistu otezavaju kretanje klipa a hoce i sito za preciscavanje usisnog vazduha koje se nalazi ispod klipa da se uzvitoperi i da zeza sto je mislim bio problemcic kod mene pa kad ventil dobije struju nemoze dovoljno da se vrati u nutra.Kao sto rekoh klip se osmirgla samo vodenom smirglom i unutrasnjost kucista ventila da bih ventil mogao da se krece slobodno.Kad se sve lepo ocisti sve se vrati na svoje mesto i to je to. 1 Magnus reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 3, 2014 Probao izgleda da nije do njega idemo dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted July 23, 2014 Meni pocelo konstantno da sija check engine ,a na dijagnostiki mi javja greska P0235. Majstor kaze da treba da se zameni vakum senzor na turbini, pa interesujeme kako si ti resio problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 23, 2014 Pise iznad kako ajde kad budem kuci poslacu ti na pp kako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nk040 0 Posted August 21, 2014 Imam fiata stila 1.9 jtd i sad desavalo mi se sa vremena na vrijeme da pri vecim obrtajima da mi se upalili crvena lampica za motor, da stoji par sekundi i da se makne.Uglavnom bi se to desavalo kad "stisnem" auto, a cini mi se najvise uzastranu. Takodje bi se tada i desavalo da osjetim na gas da je sporiji, pa sam tada cesto znao da ga malo usporim,doke se ne vrati u normalu,pa da mu onda dam po gasu. E sad,prije 2 nedelje mi se isti takav slucaj desio,samo sto je to "gubljenje na brzini" bilo malo duze,pa sam ga nedavno poveo kod jednog majstora, komsija tu,i on mi je kao nesto iscistio,ali auto je postao jos sporiji, ocu rec sad je skoro uvijek kao u gore navedenom primjeru.E sad interesuje me da li neko zna koji bi mogao biti problem,bar otprilike.Ovaj majstor mi je preporucio da odem na dijagnostiku,sto cu uraditi sjutra,preksjutra,ali me opet interesuje da li bi mi neko od vas makar mogao naznaciti o cemu se otprilike radi.Ja sam mlad,20 godina imam,a i slabo se razumijem u auta,pa rekoh da se malo raspitam odje.Unaprijed hvala i oprostite na malo konfuznom postu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 21, 2014 Imao sam slican problem...problem je bio u overbost ventilu,pa je na stiskanje gasa palio gresku i gasio turbinu. Zamenom sam resio problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 21, 2014 100% je overboost ventil ko sto pomenu sale,ili ciscenje imas postupak na forumu ili novi.E sad taj komsija sta je cistio i kako da nije maf(protokomer) cackao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 21, 2014 Pa ne znam da li na njemu ima sta da se cisti. Koliko sam skapirao,u njemu je neka elektronika koja ili radi ili ne radi. Neka me neko ispravi ako gresim,mozda i moze da se resi ciscenjem. Zaista ne znam,ja sam uzeo nov... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 21, 2014 Ja sam moj sredio ciscenjem,vremenom od vlage zardja klip i ventil u nutra i onda se ne krece ili slabo pa otuda greske.Ima tema kako se radi sta se skida sta se smirgla i kako se sklapa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 21, 2014 Ok,ok...nisam upucen u tu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nk040 0 Posted August 22, 2014 E ljudi,bio sam danas na dijagnostiku i prikazalo mi je sledece greske:1.tlak opterecenja2.protokomjer vazduha3.ventil tlaka punjena4.kvar kruga temperature usisnog tlaka5.nepoznato kod greska Aj mozete li mi objasniti jesu li bas veliki kvarovi,oce li puno kostati....Mozda su klinacka pitanja,ali se bas slabo razumijem sto se auta tice pa ne zamjerite Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nk040 0 Posted September 1, 2014 U gornjem postu sam napisao sta mi je bilo na dijagnotici.Bio sam na more i jutros kad sam krenuo autom osjetih kako sporije ide,a i pri manjim obrtajima trza.Mislio sam da idem kod majstora sjutra,ali rekoh da vas pitam odje,je li najbolje da uzmem nedje protokomjer drugi,pa da vidim je li to problem ili nesto srugo da radim?Ja se slabo razumijem,pa mogu naici na nekog majstora koji ce me htjeti odsrijeti pa rekoh da vidim odje.Unaprijed hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 1, 2014 Protokomer ti je gecrk polovan kod nas 40-50e a.nov 100-130e,a cini mi se i da ti je overbost ventil kako si napisao on je oko 20e polovan oko 40e nov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nk040 0 Posted September 1, 2014 Hvala druze.A interesuje me jos moze li sw sa sigurnoscu znati je li i ovwerbost ventil za mijenjanje?I otprilike koliko uzima majstor za protokomjer i overbost,otrilike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 1, 2014 Pa to mozes sam da zamenis nije nikakva matematika,pa ako na dijagnostiku pokazuje gresku onda je on ako kad ga nagazis negde oko 3000obrtaja i preko upali lampicu i slabije vuceo onda je on.Najbolje da okacis koje greske je izbacio ali sa brojkama a ne sa prevodom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nk040 0 Posted September 1, 2014 Po235 tlak opterecenjaPo101 protokomjer vazduha (drugacije je pisalo ali mi rece taj lik da je to to)Po236 ventli tlaka punjenjaPo110 kvar kruga temperature usisnog tlakaU1600 nepoznato kod greske Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 1, 2014 Pa po svemu sudeci ako auto losije ide je protokomer a i overboost ventil zaglavljuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nk040 0 Posted September 1, 2014 Ok Dako sjutra odem kod majstora,pa javljam sta je i kako je.U svakom slucaju hvala puno na izdvojenom vremenu i strpljenju Quote Share this post Link to post Share on other sites