Jump to content
FAS Goran
ivick

Fiat Stilo - problem sa brisačima

Recommended Posts

mene je ta boljka napala jos dok je padao sneg pa mi je miki namestio :) bas mi je bilo zanimljivo sa pola soferke pod snegom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

takodje imam problem sa brisacima na stilu, sta se desava...desava se to da kada dam kontakt brisaci rade, kada dodam kljuc jos da upalim auto brisaci

prestanu da rade, nema pravila, sami od sebe prorade posle 2 sata voznje a desi se da prorade tek sutradan. isto vazi i za zadnji brisac, vodu izbacuju ali nema sanse da se pomere ni malo!

Deluje da je elektronski kvar, ima li neko slican problem? inace to mi se desavalo isto i pre godinu dana na kratak period posle toga normalno radili i evo sada opet! osiguraci su ok a mislim i rucica! neko mi je rekao da postoji posebna neka ploca za brisace iza unutrasnjih osiguraca i da moze biti problem sa njom...ima li slicnih iskustava? pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je ovo, sezona? Nekako u isto vreme i meni su na stilu otkazali brisači, po največćem pljusku, u sred Brankovog mosta, u gužvi i velikoj brzini. Samo su stali na sred stakla, nisu ukočeni, na dodir mlitavi, i pali su. Zadnji normalno radi. Sad, ja sam malo trapav u ruke za pipave stvari i ne usuđujem se da razvaljujem onu plastiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam stilo karavan 1.9jtd i zeza me brisac zadnjeg stakla,izgleda da je duzi nego sto treba. zna li neko koja je duzina zadnjeg brisaca?

pozdrav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Imam problem sa brisacima jos od zime. Radili su odlicno, i dalje rade ali tokom zime desilo mi se par puta da se zamrznu, ja probam par puta da ih upalim ali oni ni da mrdnu. Posle toga su poceli da se zaustavljaju prvo na sredini, pa onda skroz u uspravnom polozaju. Kada ugasim auto i rucno vratim brisace, kada dam kontakt opet se vrate na gore :(.

Kako da ih podesim da opet stoje u normalnom polozaju?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^ verovatno je već kasno ali za one koji budu čitali od kraja - krenite od početka :harhar:

na prvoj strani je mikisxy objasnio :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo za mikisxy i tatamatu.

Po njihovim uputstvima sam rešio problem sa zamrzivanjem brisača na sred šoferke.

Pozz :guitar:

Edited by dussannn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem na caletovom stilu... Brisaci ne rade, a kada se pomeri rucica na gore, tj. kada se ukljuce, iz instrument table kao da otkucava, bukvalno kao sat, na svaku sekundu...

Ovo su jedni od najcudnijih fiatovih gremlina za koje sam cuo, ali mozda je neko imao slican problem pa rekoh da pitam... :)

Edited by neshaoct
spojeno by Ivan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E a ima li neko problema sa zadnjim brisacem??? Vidim sa se pise o prednjem brisacu a zadnji!? Meni zadnji nekad radi a nekad ne radi! :realmad:

Odradi posao i kad ga iskljucim on napravi jos jedan krug brisanja i ostane na pola. Ma zadnjem staklu mi to tolko ne smeta samo da mi ne crkne osigurac ili

jos gore da ne crkne motor. Malo ga promrdam oce da se vrati u nultu poziciju, nekad mu uspe a nekad ne. :wallbash: Sta bi tamo bio problem, jel zna neko??? :baby:

Nije mi to tolki problem samo da posle nemam problema sa tim! :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam opravio moje prednje brisace , cak sma imao problem da koje god kupim ne brisu dobro sada sam ih dotegao 13 kljucem i savrseno brisu ;) malo spreja, malo masti, puno volje i milina :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi ovako bagovali prednji brisaci rade kad oce koliko oce stanu kad oce brzine ne fermaju ;) totalni haos i iznerviram se mislim dok nije pocelo ovo nevreme trpeo sam

 e ovako 

1. skines brisace

2. plastiku na zabice 3 komada  

3. torex srafici skines dzek malo kontakt sprej ocistis

4. na tom metaluimaju neke veze kontakti malo wd i sklopis

5. probao pre montiranja i to je to...

u svakom slucaju nema mnogo posla ali dobra volja i usteda svakako dobro dodju a pritom i nema vise nervoze...

e da nisu lepo nalegale metlice ali kad vratis brisace malo dotegnes vise eo brisac i sada bruka brise ;)

kao onaj batica na reklami ahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrebna ni je pomoc oko skidanja plastike ispod soferke? skinem brisace i one tri zabice ali nemogu da izvucem plastiku, negde jos drzi...? jel ima neko uputstvo? 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna da se dobro zalepi za šoferku. Znaći samo upornost. Ako neće oteraj kod nekog ko radi sa staklima pa nek ti skine. Glupo je rizikovati da ti pukne šoferka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako, imam i ja problem sa brisacima, ali moj problem je drugaciji, ovi moji brisu i vise nego sto treba... :D elem, nulti polozaj im je odlican, svaka brzina radi, sve je super, ali ovaj brisac na vozacevoj strani kad se malo "zalaufa" ili kad upalim neku vecu brzinu brisanja, dodje do pola vozacevog stakla, istrci skroz sa soferke, kad je suvo staklo ok rade, ali kad se pokvase, kad brisac nema toliki otpor, ovaj levi ide cak i do retrovizora, pa kad se vraca zakaci o stub, pa se bojim da se ne polomi i da mi ne iscupa nesto, ima li mu pomoci...? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne mogu da pritegnem vise... otvarao sam sve i gledao, pratio i mehanizam, sve je zategnuto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!
Imam problem sa brisacima jos od zime. Radili su odlicno, i dalje rade ali tokom zime desilo mi se par puta da se zamrznu, ja probam par puta da ih upalim ali oni ni da mrdnu. Posle toga su poceli da se zaustavljaju prvo na sredini, pa onda skroz u uspravnom polozaju. Kada ugasim auto i rucno vratim brisace, kada dam kontakt opet se vrate na gore sad.gif.
 
Kako da ih podesim da opet stoje u normalnom polozaju?

 

bukvalno prepisan kvar! Znaci samo ciscenje iznutra motora tj onih mesinganih cetkica?

tako sam razumeo ali mi nije jasno kakve veze oni imaju sa zaustavljanjem brisaca na skroz kontra stranu?

Sad sam ko da vozim DTM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...