Testera 0 Posted February 5, 2014 Proveri creva vazduha i i nterkulera, kao i selne na njima. Taj auto ne bi trebao da ima DPF,ali proveri auspuh i katalizator. Ako je to prava kilometraza i auto odrzavan kako treba ne bi smelo da bude problema sa turbinom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted February 5, 2014 Možda i nije problem ako samo zviždi malo više. Ja znam za par automobila koji zvižde već 50 000km i ništa im ne fali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted February 5, 2014 Moj savet je da se ne zezas oko ovih stvari. Ako izgubis ulja u turbinu gotov si, ako ti zaglavi uljna pumpa naje.ao si. Nikakvi prirucni majstori vec pravac zeravica novo milosevo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 5, 2014 Pogledaj ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/49763-stilo-jtd-mjet-glasno-zvizdanje/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted February 6, 2014 Lol, tek sad vidim da je tembeli ustvari ovaj moj auto, jer mi ga je prodao a rece da turbina radi super A mene po kupovini koatala do danas 550e x) Savet je teraj kod zeravice oni ce uraditi ave sto treba, ne zezaj se sa tim i ne nosi kod moob majstpra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted February 6, 2014 Pa i radila je dok nisi otišao kod pogrešnog majstora... Bio je samo problem u MAP senzoru, ponekad izbacivao grešku pri žešćem ubrzanju. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted February 6, 2014 Tibore kada cemo na crtu Hajde ljudi neki skup da se druzimo. Inace sam menjao kvacilo i metnuo elipse ima da se odusevis kako autic radi, kao zmija Zezam se ja, tembeli prodao si mi pravu makinu i skoro mi jedan majstor rece kako je odrzavan lepo auto, sto ti sot ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
sini 0 Posted February 9, 2014 promeni ulje verujem da ga odavno nisi menjao...Ulje redovno mijenjam,10 000 ili 1 god.Pogledaj ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/49763-stilo-jtd-mjet-glasno-zvizdanje/Pogledao sam ovaj video nije ni slicno,i desava mi se samo u voznji i to kad saltam iz druge u trecu i opet ponavljam ne tako cesto i u vecini slucajeva je bilo kad je motor hladan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 31, 2014 Drugari,opet problem sa stilom.Danas krenem kuci sa posla i turbina radi normalno,auto vuce super.Stizem kuci,pokupio zenu i da je vozim do firme i izadjem na zaobilznicu auto puta kad auto nece da vuce.Turbina se jedva cuje,neki vrlo slab sistav zvuk,nema vise zujanja.Stanem i probam da turiram kad ono isti sistsv slab zvuk,nema vise zujanja.Neprijavljulje nikakvu gresku.Odvezem auto do mehanicara i on tu cacka pet minuta,ja dajem gas i proverava neka uska crevca.Ja ga pitam jel crkla a on kaze nije vec da je problem u onom da kazem loncetu posto ne znam kako se zove kod hladnjaka i da ob nesto ne radi kako treba i zakazao mi u subotu ujutru kaze da pogleda malo detaljnije jer on misli da je problem u tom nazovimo loncetu kod hladnjaka i da on daje taj piskav ton turbini.Kaze da mozda usput jos nesto treba da se ocisti.Jel imao neko slicnih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 31, 2014 Vakum ti prs'o ili neko crevo, nije nista skupo 99% Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 31, 2014 Uffff.Kolega Jankovicu sta bih ja bez tebe :-) uvek mi prvi odgovoris :-! A zasta sluzi taj vskum?Jer kad upalim auto nakon 2,3 sekunde cujem turbinu kada se upali ali ne vuce.Davao sam gas na leru i cuje se to neko slabi sistanje ali nista vise.Prvom i drugom vuce lepo,treca kad predje 2000 obrtaja kao da vozim auto od 1000 kubika :-( Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 31, 2014 Ahaaa. Onda mozda i nije do ventila. Ali u svakom slucaju najvise mi zvuci kao da negde vuce fals vazduh tj postoji rupa koju valja locirati pa zapusiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted March 31, 2014 Ako je puklo crevo od turba do interkulera, trebao bi da ti malo dimi .. I to bas tada u trecoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 31, 2014 Prosle godine mi je puklo ono mali crevo ali tada je sistalo kao nenormalno.A sada je taj zvuk sistanja vrlo slab.A kakvi su simptomi kada otkaze turbina?Da li kompjuer odmah prijavi gresku ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 31, 2014 Kad crkne crkla je pa ne ide ni prvom ni drugom, i ili je ugasena ili zvizdi kao boeing Moze se desiti da je samo prslo negde i zato je tako polovicno..... moras kod dobrog i pre svega strpljivog majstora koji ce pregledati sve i svako crevo i spoj, od i do turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 31, 2014 Hvala kolega Jankovicu ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 31, 2014 Ajde resi to pa za prvomajske praznike u SRB pa na veliki FLCS skup Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 31, 2014 Kupi ELM BT i radi sam dijagnostiku. Imaš Fiat Ecu Scan svuda.Što se tiče turbine teško da samo odjednom stane bez nekog jakog simptoma. Buka + potrošnja ulja. Biće da je sve drugo u pitanju, vakuum creva / ventil ili možda zaglavile lopatice . Kakav ti je filter vazduha i creva dalje ka usisu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted April 1, 2014 Nemam blage veze kakav je filter i crevo.Ulje ne trosi tj bar mislim da ne trosi jer jedan dan je malo da se vidi da li trosi ulje ili ne a mozda i gresim. Quote Share this post Link to post Share on other sites