Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Punto mk.2 1.8 16v - zupčenje, sa varijatorom

Recommended Posts

skinuta izduvna bregasta i povadjeni hidro podizaci radi zamene

Pq1Wj_wi.jpg

vraceno sve i motor uzupcen pomocu alata

gx2ekFZA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cije je to? Koliko je izaslo zadovoljstvo i koliko su podizaci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

izvini nisam ranije video pitanje.ciji je -tajna.podizaci kostali svih 16 komada 10500din,ruke za taj posao su obicno oko 70 evra

Share this post


Link to post
Share on other sites

molim lepo cika vukasine(normalno ruke podrazumevaju i zupcenje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoces u tezama ili po brojevima

1.

2.

3.

...

?

Tesko da ti neko takav i toliki posao moze objasniti preko foruma. Knjigu da imas -zupcenje 1.8 16v motora- pa ti ne bi vredelo. To radi neko ko zna i ume

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije bas to toliko komplikovano,motor kao motor...trebaju ti blokatori bregastih osovina,komparater sa nosacem koji se uvija na mesto prve svecice,sve ostalo je prosto.Ja ih licno menjam i sa alatima i bez alata,ako imas iskustva nije ti potrebno nista uz uslov da neskidas remenice bregastih.Ako je motor prezubio ili menjas varijator,onda nista bez alata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam koliko je meni stvari zapelo, i koliko je stvari moralo na neki nacin da se improvizuje i premosti.

 

Nisam hteo da kazem da je ovaj motor nesto specijalno komplikovaniji za zupcenje od drugih, nego verujem da ni jedno zupcenje ne prodje bas "iz udzbenika" - zato kazem...

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

radim u gradskom i imam iskustva sa fordovima i opelima... imam iskustva samo sto FIATA nikad nisam radio. skinuo sam bregaste, zamenuo hidropodizace, spakovao sve ali ne vidim nikakve crte, oznake... 1.8 16V HGT, ne znam da li ima varijator nisam toliko obracao paznju. ako neko iz bg-a moze to da uradi ili da mi pozajmi alat, bio bih mu zaista zahvalan...

Edited by peki_92

Share this post


Link to post
Share on other sites

na kaisu imam tri crte, njih sam postavio na repere na remenicama , najdalju na remenicu radilice, ove dve na bregaste... na remenici bregaste imam dve oznake, crte, jedna je veca i dublja, a druga je manja i plica, na koju se stavlja crta sa kaisa? stavio sam na dublje, zategao kais i nece da upali... vergla super ali nece da upali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrazi u tehnickom delu foruma temu Stilo 1.8 zupcenje, imas sve objasnjeno i u slikama i klipovima ali bez alata neces moci (koliko ja znam)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nabolje kad bi neko dosao i uradio. ja platim i cao. auto je super radio, ja skinuo bregaste i vise ne pali auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzupcio sam. Upalio. Radi extra. Ugasio i vise nije upalio, crko senzor bregaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se zali na senzor bregaste proveri da nije slucajno prezubio,pre nego sto zamenis davac polozaja bregaste.Da si blize pa da ti pozajmim alate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da sam ga dobro uzubio. nemam ni dijagnostiku... :p plilikom montaze bregaste sam slomio senzor... pa sam zakljucio da je do njega sigurno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, onda je drugačije nego kod Alfinog TSa, meni je bio otkačen senzor bregaste i palio je normalno, povezao sam ga i nestala je greška. Kad je crkao senzor radilice, nije hteo da pali, samo vergla.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamenuo senzor bregaste, opet uzupcio bez alata i upali na pola kljuca. Samo da demantujem da se motor ne moze uzupciti bez alata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probao sam ga sa poluosovinom koja se raspala. Ide bolje nego kada smo ga uzeli ali ima da promenimo jos 7 podizaca. Samo vuce u desnu stranu. :p nemam polu osovinu gde da kupim. Jel ima neko polovnu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomoc!U pitanju je marea 2.0 motor je uzupcen sa alatom pali dobro vuce jos bolje e sad sto se tice delova skf spaner roler i pumpa kais gates.problem je kada nategnem spaner do maximuma napravim krug sa kljucem naravno popustim spaner do obelezenog mesta sa pokazivacem napetosti.upalim motor radi super sve ugasim proverim ponovo sa alatom ok.kada pritisnem kais izmedju remenica bregastih kao da se olabavi ali se posle polako nateze.pogledam spaner pokazivac napetosti se pomerio prema maximumu.kada radi motor pokazivac malo igra sto mislim da je normalno sto se tice tog spaner koji ima oprugu,ali mi nije jasno da kais tako popusti,ja tipujem da spaneru ne valja opruga da je los spaner.sta vi mislite molim za pomoc


postavio sam ovde da ne otvaram novu temu posto ima tema ni sam ne znam gde da pisem.hvala na razumevanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...