mikisxy 6 Posted March 17, 2009 skinuta izduvna bregasta i povadjeni hidro podizaci radi zamenevraceno sve i motor uzupcen pomocu alata Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted March 17, 2009 Cije je to? Koliko je izaslo zadovoljstvo i koliko su podizaci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 20, 2009 izvini nisam ranije video pitanje.ciji je -tajna.podizaci kostali svih 16 komada 10500din,ruke za taj posao su obicno oko 70 evra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted March 21, 2009 Hvala za odgovor Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 21, 2009 molim lepo cika vukasine(normalno ruke podrazumevaju i zupcenje) Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 16, 2014 jel moze nekotda objasni kako se zupci ovaj motor, 1.8 16V HGT? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 16, 2014 Hoces u tezama ili po brojevima1.2.3....?Tesko da ti neko takav i toliki posao moze objasniti preko foruma. Knjigu da imas -zupcenje 1.8 16v motora- pa ti ne bi vredelo. To radi neko ko zna i ume Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 16, 2014 Pa nije bas to toliko komplikovano,motor kao motor...trebaju ti blokatori bregastih osovina,komparater sa nosacem koji se uvija na mesto prve svecice,sve ostalo je prosto.Ja ih licno menjam i sa alatima i bez alata,ako imas iskustva nije ti potrebno nista uz uslov da neskidas remenice bregastih.Ako je motor prezubio ili menjas varijator,onda nista bez alata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 16, 2014 (edited) Znam koliko je meni stvari zapelo, i koliko je stvari moralo na neki nacin da se improvizuje i premosti. Nisam hteo da kazem da je ovaj motor nesto specijalno komplikovaniji za zupcenje od drugih, nego verujem da ni jedno zupcenje ne prodje bas "iz udzbenika" - zato kazem... Edited January 16, 2014 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 16, 2014 (edited) radim u gradskom i imam iskustva sa fordovima i opelima... imam iskustva samo sto FIATA nikad nisam radio. skinuo sam bregaste, zamenuo hidropodizace, spakovao sve ali ne vidim nikakve crte, oznake... 1.8 16V HGT, ne znam da li ima varijator nisam toliko obracao paznju. ako neko iz bg-a moze to da uradi ili da mi pozajmi alat, bio bih mu zaista zahvalan... Edited January 16, 2014 by peki_92 Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 17, 2014 na kaisu imam tri crte, njih sam postavio na repere na remenicama , najdalju na remenicu radilice, ove dve na bregaste... na remenici bregaste imam dve oznake, crte, jedna je veca i dublja, a druga je manja i plica, na koju se stavlja crta sa kaisa? stavio sam na dublje, zategao kais i nece da upali... vergla super ali nece da upali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 17, 2014 Potrazi u tehnickom delu foruma temu Stilo 1.8 zupcenje, imas sve objasnjeno i u slikama i klipovima ali bez alata neces moci (koliko ja znam) Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 17, 2014 nabolje kad bi neko dosao i uradio. ja platim i cao. auto je super radio, ja skinuo bregaste i vise ne pali auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 18, 2014 Potrazi u tehnickom delu foruma temu Stilo 1.8 zupcenje, imas sve objasnjeno... Evo te teme:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57705-stilo-18-16v-zup%C4%8Denje/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 18, 2014 uzupcio sam. Upalio. Radi extra. Ugasio i vise nije upalio, crko senzor bregaste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 18, 2014 Ako se zali na senzor bregaste proveri da nije slucajno prezubio,pre nego sto zamenis davac polozaja bregaste.Da si blize pa da ti pozajmim alate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 19, 2014 mislim da sam ga dobro uzubio. nemam ni dijagnostiku... plilikom montaze bregaste sam slomio senzor... pa sam zakljucio da je do njega sigurno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted January 19, 2014 Ček ček, zar nije ovako: ako crkne senzor bregaste auto pali ali izbacuje grešku a ako crkne senzor radilice, onda neće da pali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 19, 2014 90% siguran da ne pali u oba slucaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted January 19, 2014 Aha, onda je drugačije nego kod Alfinog TSa, meni je bio otkačen senzor bregaste i palio je normalno, povezao sam ga i nestala je greška. Kad je crkao senzor radilice, nije hteo da pali, samo vergla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 20, 2014 zamenuo senzor bregaste, opet uzupcio bez alata i upali na pola kljuca. Samo da demantujem da se motor ne moze uzupciti bez alata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 20, 2014 Odlicno a jel ce sad imati performanse HGT-a ili samo lepo radi? Cisto pitam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 20, 2014 probao sam ga sa poluosovinom koja se raspala. Ide bolje nego kada smo ga uzeli ali ima da promenimo jos 7 podizaca. Samo vuce u desnu stranu. nemam polu osovinu gde da kupim. Jel ima neko polovnu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 20, 2014 ...nemam polu osovinu gde da kupim. Jel ima neko polovnu? Otvori temu u delu foruma za oglase. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/25-prodajakupovina/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladen81 0 Posted March 13, 2014 pomoc!U pitanju je marea 2.0 motor je uzupcen sa alatom pali dobro vuce jos bolje e sad sto se tice delova skf spaner roler i pumpa kais gates.problem je kada nategnem spaner do maximuma napravim krug sa kljucem naravno popustim spaner do obelezenog mesta sa pokazivacem napetosti.upalim motor radi super sve ugasim proverim ponovo sa alatom ok.kada pritisnem kais izmedju remenica bregastih kao da se olabavi ali se posle polako nateze.pogledam spaner pokazivac napetosti se pomerio prema maximumu.kada radi motor pokazivac malo igra sto mislim da je normalno sto se tice tog spaner koji ima oprugu,ali mi nije jasno da kais tako popusti,ja tipujem da spaneru ne valja opruga da je los spaner.sta vi mislite molim za pomocpostavio sam ovde da ne otvaram novu temu posto ima tema ni sam ne znam gde da pisem.hvala na razumevanju Quote Share this post Link to post Share on other sites