Jump to content
FAS Goran
stef

Fiat Stilo 1.8 16v - varijator faze

Recommended Posts

^^^ Pozdrav komsija, 'ajde mi reci ko u Novom Sadu radi reparaciju varijatora posto imam problema sa mojim kucka kao poludeo.

Svi servisi rade to. Ja sam zadnji put, pre jedno 2 godine, radio u Fiatinu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me fiatov 1.8 16v motor sa varijatorom, kakav je i koliko je opasno kad se cuje varijator na trenutke(kao dizel)? Sta je uopste varijator i koliko kosta popravka?

Edited by neshaoct
spojena tema - by MilanLaki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ispiranje je uvek korisna stvar ako je motor dobar a taj ventil je pristupacan i kako se skida pa moze lako da se proveri

kazi mi koliko kosta drugi varijator i imali neke slike da vidim kako to izgleda? i onaj ventil sto si napisao cime da ga ocistim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nema. Na atmo. verziji nema 100%, na turbo sam skoro siguran da nema. Imaš dve verzije turbo sa 120 i 150 KS, i imaš MultiAir verziju sa 170KS, ali to ionako ide samo u najnovije modele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam juce skinuo dzek sa ventila od varijatora i nema nikakve promene da lije moguce da je riknuo ventil??

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.jpg

image.jpg

da liznas ili neko koliko kosta novi ventil variator? ja skidao moj ocistio al mi plastika ona gore napukla pa mi je sumjniv Edited by Dimche

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po komentarima bih rekao da imam problem sa varijatorom faze iako sam se nadao da je ipak samo neki kais...dakle danas od pola 5 kad sam krenuo kuci sa posla kad sam stao na semafor cuo sam tandrkanje dok stojim u mestu kad se krecem nista i tako skoro na svakom semaforu (5 recimo od 8). Kad sam stao U Mirijevu zvuk je bio konstantan u toku rada motora,ugasio sam auto i upalio i opet isto je bilo. Posle 5 min sam opet upalio i culo se isto,ja zaturirao do nekih 5k obrtaja i zvuk stao i ja krenuo dalje kuci Smederevcem. Na Smederevcu se cuo par puta u toku voznje kako je broj obrtaja veci jace se cuo a u leru malo tandrkanje do kuce se skoro uopste vise nije cuo. Da li je nesto drugo u pitanju ili varijator? Zvuk se rekao bih cuje negde iznad oko svecica u tom predelu ili mozda paralelno sa njima dol uglavnom u levom delu motora se cuje kad ga gledam spreda.

Edit : Ovo sam nasao preko search i nisam video da je stilo i nuova bravo pa se izvinjavam moderatorima pa neka premeste gde treba. :)

Edited by IgorBG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po komentarima bih rekao da imam problem sa varijatorom faze iako sam se nadao da je ipak samo neki kais...dakle danas od pola 5 kad sam krenuo kuci sa posla kad sam stao na semafor cuo sam tandrkanje dok stojim u mestu kad se krecem nista i tako skoro na svakom semaforu (5 recimo od 8). Kad sam stao U Mirijevu zvuk je bio konstantan u toku rada motora,ugasio sam auto i upalio i opet isto je bilo. Posle 5 min sam opet upalio i culo se isto,ja zaturirao do nekih 5k obrtaja i zvuk stao i ja krenuo dalje kuci Smederevcem. Na Smederevcu se cuo par puta u toku voznje kako je broj obrtaja veci jace se cuo a u leru malo tandrkanje do kuce se skoro uopste vise nije cuo. Da li je nesto drugo u pitanju ili varijator? Zvuk se rekao bih cuje negde iznad oko svecica u tom predelu ili mozda paralelno sa njima dol uglavnom u levom delu motora se cuje kad ga gledam spreda.

Edit : Ovo sam nasao preko search i nisam video da je stilo i nuova bravo pa se izvinjavam moderatorima pa neka premeste gde treba. :)

Ti nemas varijator faze. Varijator se ugradjivao na motor od 133hp-a (Coupe, Stilo...), tvoj motor je obican od 113hp-a. Teraj kod majstora pa vidi sta je u pitanju.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcemo,nadam se da cu uskoro naci vremena da ga odvezem kod majstora da vidi sta je samo se nadam da nije nista ozbiljno. Hvala na pomoci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kosta oko 5000 din.ili ti 50e.

Edited by simonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala,ali citajuci sve ove postove koliko vidim prilikom reparacije potrebno je obratiti paznju i na doticni solenoid...jer ispada da zbog toga sto on ne podmazuje varijator on opet brzo prolupa. Ispravite me ako sam pogresno shvatio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...