Jump to content
FAS Goran
stef

Fiat Stilo 1.8 16v - varijator faze

Recommended Posts

Kao i sve ostale kolege sa Stilom 1.8 16v imam stalno neke probleme sa varijatorom. Vise ne moze da se reparira, planiram da kupim novi, i naidjem na informaciju da postoje ljudi u NS-u koji rade blokiranje varijatora, tj, iskljucuju ga iz celog `sistema`, na manjim obrtajima se gubi 3nm i to je to.Da li je to neko radio?Odnosno da li je neko cuo da je to radio?Radi se o pouzdanim ljudima koji bi to radili, tako da ne zelim da mislim da je to glupost. Misljenja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da sam cuo da je neko to uradio i da je blokirao varijator na otvorenom polozaju da ne zakrece bregaste, pa da je imao malih problema za pucanjem kaisha, bregastih, ventila i tako to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro si cuo :lol: to nije resenje, niti je funkcija varijatora toliko jednostavna, sacekaj majstor mikija da ti to objasni malo bolje

Share this post


Link to post
Share on other sites

prva stvar varijator ti menja ugao i blokiranjem gubis dosta na elasticnosti motora + povecana potrosnja.ne znam kako ti momci resavaju to blokiranje,sta mu rade ali par zavarenih je zavrsilo u mom servisu sa malo vecim havarijama.a zasto tvoj varijator nemoze vise da se reparira?musterija je skoro za alfu nabavila varijator u kompletu sa bregastom za 130evra.varijator ti preko pritiska ulja zaokrece usisnu bregastu i daje optimalno otvaranje ventila u zavisnosti od opterecenja motora.efekat slican kao kad na autima sa razvodnikom iskljucis vakum za regulaciju ugla paljenja(kao mrtav konj)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj varijator se cuje i kada se pali i kada je hladan i kada je ugrejan i na manjim i na vecim obrtajima.Po toj prici sam razumeo da se ne moze reparirati nego mora nov. Od prosle reparacije je prosao 5000 i tandrce kao da nikad nije ni diran...Ovi ga blokiraju sa cilindrom i zapuse sve uljne kanale.BAr sam ja tako razumeo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imali neko link ka tehnickoj specifikacija varijatora ili nesto slicno?Tehnicki nacrt, bilo sta?Samo bez Wiki-a....

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri da nije slucajno blokirao uljni ventil nalazi se izmedju prve dve dizne.nije cest kvar ali bilo je i toga

Share this post


Link to post
Share on other sites

zato ne bi bilo lose odraditi pranje motora onim wuthom, da se malo operu i ti ventili varijatora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ispiranje je uvek korisna stvar ako je motor dobar a taj ventil je pristupacan i kako se skida pa moze lako da se proveri

Share this post


Link to post
Share on other sites

ispiranje je dobro zbog vise stvari,ovde se lepo vidi ventil izmedju prve dve dizne

Pq2iZq70.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima.potrbana mi je pomoc.stilo mi radi ko traktorce i bio sam kod 2 majstora i oba su se slozila da je varijator faze.jedan od njih mi je predlozio da uradim reparaciju istog(100e)uz garanciju a stavljanje novog je oko 220-230e.interesuje me vase misljenje oko ove reparacije(koliko ce to funkcionisati)i da li neko zna jos nekog majstora kog mi moze preporuciti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I repracija je bulja jer ne znas dokle ce da traje.U novom sadu set za reparaciju je 750 ili 1000 dinara ali turski. Nov varijator, preskup.....Ja imam dobro iskustvo sa dobrim polovnim koji evo skoro 20 000 nije pisnuo. Ponekad radi kao traktor, ponekad prede k`o mackica, ali u glavnom varijator ima svoju funkciju....Ja bih voleo kada bi se pojavio neko siguran i da mi da garanciju na blokiranje varijatora ;)To bi bio posao...Jbg, nesto bi slabije isao ali ta tehnologija sa varijatorom je katastrofa. Odnosno Italijanska verzija te ideje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dva donja srafa,ispod je opruga i telo ventila. iscistis to lepo i lagano, malo razvuces oprugu ali malo

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Pozdrav komsija, 'ajde mi reci ko u Novom Sadu radi reparaciju varijatora posto imam problema sa mojim kucka kao poludeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma taj varijator je ciganija, ja imam sjajno iskustvo sa reparacijom, traje vec dve godine bez ikakvih problema, u bgu je ta akcija od 50-100e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...