neshaoct 9584 Posted March 14, 2009 V12 motor sa 594KS...3.2s do 100 Km/h...maksimalna brzina od 350 Km/h…- nisu performanse Zonde R. Ove brojke su rezervisane za Zondu F dok je nova Zonda R, u najkraćem rečeno, zli mlađi brat… Isključivo pravljena za trkačku stazu, pravljena da bude brutalnija od Zonde F, brža od nje…da bude najbrži serijski automobil na stazi. Kad god se pravi brža verzija osnovnog modela, bazična dva pravila koja se moraju pratiti su dodatno olakšavanje automobila, i dodavanje još KS. Ali, nije to baš lako uraditi kada početni model ima skoro 600KS, i odnos snage i težine od oko 500KS/ton. Ali eto…nekada nekome čak i to uspe… Zonda R ima odnos snage i težine od fantastičnih 701KS/ton, što je npr. znatno bolje nego i Ferrari Enzo… Da preskočimo sve one priče o karbonskoj šasiji i milion drugih načina koji su pomogli da automobil bude lakši, i da pređemo odmah na glavnu stvar – motor. Mercedesov, dodatno prerađen od stručnjaka AMG, 6.0L V12 48v sa 750KS i 710Nm. Za menjač je dovoljno reći da menja stepene prenosa za 20ms, dok je 12-tokanalni TC i ABS delo stručnjaka Bosch Motorsport. Vešanje je potpuno podesivo, kao i ugao zakrilaca na spojlerima, tako da svaki vozač u boksu može podesiti ponašanje automobila onako kako njegovom stilu vožnje najviše odgovara. Zahvaljujući aerodinamici koja ''stvara'' dodatnih 1.500 Kg potiska pri brzini od 350 Km/h, Zonda R je upravljiv automobil i pri tim brzinama. Unutrašnjost je potpuno trkačka, uz ispunjene sve bezbednosne standarde koje propisuje FIA, počev od vozačkog pojasa u 5 tačaka, pa dalje... Ubrzanje do 100 Km/h i nije ubrzanje već klasično katapultiranje jer traje samo 2.7s, ali Brembo keramičke kočnice omogućavaju Zondi R zaustavljanje sa te brzine za još manje vremena nego što ubrzanje do nje traje. Paganijeva cena za ovu verziju je 1,4 miliona eura, plus porez u lokalnoj državi, pravi se samo za unapred poznate kupce, kolekcionare, i serija je ograničena. U pitanju je još jedno remek delo svetske automobilske industrije koje potpisuje Horacio Pagani. Technical Data :Engine Type: Mercedes-Benz AMG - M120 - 12 cylinder V 60°, 48 valves; displacement 5987 ccm, dry sump Max. Power: 750 hp (551 kW) @ 7.500 rpm Max. Torque: 710Nm @ 5.700 rpm Stroke: 80,20 mm Bore: 89,00 mm Traction control: 12 Stage - Bosch Motorsport traction control system Intake: Single throttle bodies, mechanically operated Exhaust system: Hydroformed Inconel, ceramic coated 0-100 km/h: 2.7 sec Top speed: > 350 km/h Weight-to-Power ratio: 701bhp/tonTransmission: Longitudinal mid engine; rear wheel drive with self-locking differential Gearbox: XTRAC 672 bespoke magnesium casing gearbox, 6 speed sequential dog gearchange with Automac Engineering AMT system Carbon-ceramic brakes: 4 ventilated Brembo disks, hydraulic power brake 12 Stage - Bosch Motorsport Race ABSDiscs Front: 380x34 mm 6 piston caliper Rear 380x34 mm 4 piston caliperWheels: Forged alloy APP wheels; 19" front, 20" rear Tyres: Pirelli P Zero Zonda R: ant. 255/35/19; post. 335/30/20Suspensions: 4 independent wheels with double A-arm; Forged Avional suspension arms; pull rod helical springs and Öhlins adjustable shock absorbersStructure: Central carbon-Titanium chassis, Engine is a stressed member; front and rear Cr Mo space frames; bodywork carbon fiber MD System Length: 4886 mm Width: 2014 mm Height: 1141 mm Wheelbase: 2785 mm Dry weight: 1070 kgSafety: Roll cage in Cr Mo steel; carbon fibre seats HANS compatible; five point harness Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted March 22, 2009 Ja koliko vidim ovde ne mogu da se obore sedista.Time auto gubi svoju primarnu zamisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted March 23, 2009 @zonda @stefan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted March 23, 2009 je l' ovo nabudžio mašinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted February 28, 2010 HAHAHAHHA sto se mene tice nek se zavare sedista samo neka mi ga daju skupicu noge nije frka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted February 28, 2010 Ovo mi vise lici na bolid F1 ,nego na automobil sto i nije tako lose Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 28, 2013 Pagani Zonda R Evolution spreman za isporuku Kako prenosi sajt GTspirit.com, prvi Pagani Zonda R Evolution je spreman za isporuku svom novom vlasniku. Podsećanja radi, Zonda R Evolution je evolucija Zonde R, a Pagani Automobili je automobil prikazao prošle godine na Goodwood festivalu brzine.Zonda R Evolution je ograničena na seriju od samo 5 primeraka, a četiri komada su već prodata. Ako Vas eventualno interesuje da nabavite taj poslednji primerak koji je ostao, treba da znate i njegovu cenu – 1.760.000 evra i to bez poreza. Za pogon se brine V12 AMG motor sa 800KS, ubrzanje do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2.7 sekunde, dok se za najveću brzinu kaže da će iznositi više od 350 km/h. Pored snažnijeg motora, Zonda R Evolution se odlikuje i boljim rasporedom težine i novim setom aerodinamičkih delova, a očekuje se da za nekoliko sekundi popravi vreme koje je na stazi Nirburgring napravila Zonda R (čije vreme iznosi 6 minuta i 47 sekundi). preuzeto sa - Auto Blog Pogledati i:Pagani Zonda 760RS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 8, 2013 Pagani Zonda Revolucion Na međunarodnom Pagani okupljanju - Vanishing Point 2013, Pagani Automobili je i zvanično predstavio finalnu verziju Zonde Revolucion. Za pogon se brine AMG Mercedes 6,0 litarski V12 motor sa 800KS i 730 Nm obrtnog momenta, a radi se o evoluciji pogonskog agregata Zonde R. Odnos snaga / težina iznosi 748KS po toni, dok je menjač šestostepeni magnezijumski i brzine menja za 20ms. Po nekim ranijim najavama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da bude 2,7 sekunde, dok se za najveću brzinu kaže da iznosi više od 350 km/h.Pored snažnijeg motora, Zonda R Evolution se odlikuje i boljim rasporedom težine i novim setom aerodinamičkih delova, a očekuje se da za nekoliko sekundi popravi vreme koje je na stazi Nirburgring napravila Zonda R (čije vreme iznosi 6 minuta i 47 sekundi). Treba pomenuti da Zonda Revolucion između ostalog ima i traction control sistem razvijen od strane Boscha (sa 12 različitih podešavanja), modifikovani ABS sistem, Brembo kočioni sistem sa CCMR diskovima (koji su za 15% lakši od ranijih CCM diskova)... Horacio Pagani je prilikom promocije Zonde Revolucion između ostalog izjavio da su u kompaniji bili svesni da će biti veoma teško da naprave automobil koji će biti još ekstremniji od Zonde R, ali da su zahvaljujući kreativnosti njihovih dizajnera i inženjera ipak uspeli da naprave nabrže Pagani vozilo ikada.U planu je proizvodnja ekskluzivne serije od samo 5 primeraka, a 4 komada su već prodata. Ako Vas interesuje taj preostali primerak treba da znate i njegovu cenu – 2,2 miliona evra, i to bez poreza... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 13, 2013 Ima specifikacije kao i Pagani Zonda 760RS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 10, 2013 Snimljeno na ''Circuito San Martino del Lago'' u Kremoni u Italiji, a radi se o poslednjoj ikada napravljenoj Pagani Zondi. Cena iznosi 2.2 miliona evra, a za pogon se brine AMG V12 6.0 litarski motor sa 596 kW/800KS i 730 Nm. http://www.youtube.com/watch?v=YZn2EUznM1w Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 8, 2014 Zašto poslednji Pagani Zonda R košta pet miliona? Poslednji, personalizovani primerak iz limitirane serije Pagani Zonda R, trenutno izložen u Ženevi, kupca iz Japana koštaće čak pet miliona dolara! Horasio Pagani, osnivač italijanske auto-kompanije Pagani Automobili, verovatno ''gaji'' neki fetiš prema broju pet, smatra Met Dejvis, novinar Jahuovog auto-podsajta. Jer, najčešće proizvodi limitirane serije od pet originalnih vozila. Međutim, još je zanimljivija priča o poslednjem, petom primerku, od brenda Zonda oproštajne serije pod nazivom Zonda Revolution, odnosno, Zonda R. Prodaja ovih hiperautomobila, kako ih opisuju po autoblogovima, jer superautomobil nije dovoljno adekvatan opis, počela je još 2009. godine. Poslednji ''R'' biće do 16. marta izložen na Salonu u Ženevi. Mercedes AMG bi-turbo 6.0-litarski V-12 motor razvija čak 750 konjskih snaga i obrtni momenat od 730 Nm. Ima 6-stepeni transverzalni i sekvencijalni menjač koji brzine menja za samo 20 milisekundi. A šasija od ugljeničnih vlakana i titanijuma čini da auto teži svega 1.070 kilograma, što znači da je ludački brz – 375 kilometara na čas maksimalno! Od 0-100 km/h mu treba samo 2.5 sekunde. Međutim, pravim ''čudovištem'' na stazi ga čine neki detalji, poput novog, pokretnog aero-krilca koje se prostore celom širinom ogromnog zadnjeg spojlera, i dobro je za stvaranje sila potiska nadole koje će omogućiti lakše izbegavanje bankina, ili redukciju potiska nadole na pravcu i kod preticanja. Dolazimo polako i do famozne cene poslednjeg primerka.Bazični model Zonda R košta ne tako'' strašnih'' 1.65 miliona dolara. No, ovaj veoma personalizovani R, koji je kupio jedan gospodin iz Japana, staje tri miliona, a nakon što bude platio sve poreze u Zemlji izlazećeg sunca, dolazimo do sume od pet miliona dolara! Šta on to dobija za ove silne pare? Šta to toliko vredi? Možda to što Zonda R može da obrne krug u Nirburgringu za šest minuta i 47 sekundi, što je granica koju je prešao još samo Porsche 918? Pagani kaže da je ovaj lepotan testiran nezvanično i da će ići sigurno još koju sekundu brže. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 16, 2014 Pagani Zonda Revolucion - Motor je AMG V12 6.0L sa 800KS i 730 Nm, težina vozila je 1.070 kg, odnos snaga/težina iznosi 748KS po toni - Staza je San Martino Del Lago na severu Italije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 31, 2014 Praznik za uši - Pagani Zonda Tricolore Tricolore je jedna od Paganijevih brojnih specijalnih verzija Zonde, a iako je zamišljena kao jedinstvena posveta italijanskom Nacionalnom akrobatskom timu, na kraju su izrađena tri modela. Svi su u osnovi model Zonda Cinque uz neke izmene, koje su na kraju 2010. godine podigle cenu na vrtoglavih 1,3 miliona evra. Zondu pokreće moćni AMG V12 7,3l agregat koji isporučuje 670bhp i to noseći automobil težak samo 1.210 kilograma. Ova Zonda ima šestostepeni robotizovani sistem prenosa koji pomaže da automobil dostigne brzinu od 100km/h za samo 3,4 sekunde. Maksimalna brzina je 354 km/h. https://www.youtube.com/watch?v=vf7bQIBGNEs izvor - b92.net Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 23, 2015 Pagani Zonda ZoZo Pagani očigledno još nema nameru da definitivno penzioniše Zondu, budući da pripremaju još jedan unikatni primerak ovog superautomobila. U pitanju je Zonda ZoZo, koju je naručio Yusaku Maezaw, osnivač japanskog Zozotowna po čemu je automobil i dobio ime. Automobil liči na Zondu 760 LH (Lewis Hamilton), ali sa dva dodatna zadnja svetla iznad standardnih zadnjih svetla koja su inače zatamnjena. Treba napomenuti da je Zonda ZoZo u potpunosti novo vozilo, a ne nadogradnja nekog već postojećeg automobila. Kao i ostali 760 modeli, ima 7,3 litarski AMG V12 motror sa 760 konja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 22, 2015 Pagani Zonda S sa Capristo izduvnim sistemom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 19, 2015 Pagani Zonda Revolucion prešao Nirburgring za 6 minuta i 30 sekundi? Pojedini mediji su objavili vest da je Pagani Zonda Revolucion prešao Nirburgring za impresivnih 6 minuta i 30 sekundi.Budući da je Pagani Zonda R ovu nemačku stazu 2010. godine prešao za 6 minuta i 47 sekundi, to onda znači da je poslednja Zonda (Zonda Revolucion) još brža. Nezvanično vreme Zonde Revolucion na Nirburgringu naime iznosi 6 minuta i 30 sekundi, ali to tek treba da dobije oficijelnu potvrdu od samog proizvođača. Do tada, milioner i kolekcionar automobila Kris Singh je objavio slike Zonde Revolucion, uz najavu da je ovo ''novi kralj Nirburgringa''. Zonda Revolucion je napravljena u ograničenoj seriji od samo 5 komada, a dizajnirana je kao automobil za staze koji koristi trkačke gume, pa ostaje da se vidi da li je ovo rekord za produkcijska vozila na Nirburgingu. Bar dok sama fabrika ne objavi zvanično saopštenje. Zondu Revolucion inače pokreće 6.0 litarski AMG V12 motor sa 800KS i 730 Nm, dok je cena ovog samo 1070 kg teškog automobila iznosila 2.2 miliona evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 30, 2016 Pagani Zonda MD Pojavilo se još jedno unikatno izdanje Paganijeve Zonde, dokazujući da je ovaj model i dalje veoma zanimljiv, i pored modernije Huayre. Poslednji specijalac je Zonda MD, pri čemu su ova slova u stvari inicijali vlasnika. Neimenovani (ali dovoljno bogati) vlasnik je poželeo i dobio Zondu sa telom od ugljeničnih vlakana presvučenim tankim slojem Ink Blue paint boje (u kojoj je i zadnji spojler), kao i sa mat crnim točkovima. Treba pomenuti i otvor za vazduh na krovu, Blue carbon enterijer i sedišta sa kožom i alkantarom. Motor je AMG 7.3 litarski V12 sa 559 kW/760KS, u paru sa manulenim menjačem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 23, 2016 Pagani Zonda by Mileson Pagani je pripremio još jedno unikatno izdanje modela Zonda, i to za kolekcionara superautomobila Milesona Guoa (zato je ovaj primerak i nazvan Zonda by Mileson). Guo u svojoj kolekciji već ima brojne ekskluzivne automobile kao što su McLaren P1 by MSO, LaFerrari i Koenigsegg Agera (ovaj potonji u ljubičastom izdanju). Pagani Zonda by Mileson se ističe plavim eksterijerom i vidljivim elementima od ugljeničnih vlakana, kao i velikim duplim zadnjim spojlerom. Za sada nema konlretnih detalja, ali se pretpostavlja da Zonda by Mileson ima 7.3 litarski atmsoferski V12 AMG motor sa 760KS. Takođe, budući da nema slika unutrašnjosti, za sada nije poznato ni da li automobil ima šestostepeni manuelni ili šestostepeni robotizovani sekvencijalni menjač. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites