neshaoct 9704 Posted July 26, 2019 Doug DeMuro video: Maserati GranTurismo MC Maserati koji Doug najviše voli....toliko da smatra da je samo on danas dobar. GranTurismo je na tržištu još od 2008. godine, pa mu je tokom ovih 10 godina snaga porasla, ali mu je cena i dalje ostala visoka...naročito kad se pogleda šta sve novo, pa i polovno sportsko može da se kupi za debelo preko 100.000 evra. Unutrašnjost ovog auta mnogo više pokazuje godine nego spoljašni dizajn: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted November 12, 2019 Maserati GranTurismo Zeda Povodom prestanka proizvodnje modela GranTurismo i GranCabrio, Maserati je napravio unikatni primerak pod nazivom GranTurismo Zeda. Automobil ima jedinstveni trobojni eksterijer za koji se pobrinuo Centro Stile Maserati. Prednji deo je ofarban u tradicionalnu Maserati Blue boju pa onda polako prelazi u ''matalurški'' efekat dok je zadnji deo u blagom satin finišu. Sve to treba da naglasi činenicu da je GranTurismo Zeda most koji spaja prošlost, sadašnjost i budućnost ove marke. GranTurismo se inače pojavio 2007. godine, pri čemu je za ovih 12 godina ukupno proizvedeno više od 40.000 primeraka (28.805 komada je GranTurismo a 11.715 je GranCabrio). Maserati takođe modernizuje fabriku u Modeni kako bi bila spremna za proizvodnju novog supersportskog modela koji će odlikovati najnaprednija tehnologija i koji će biti dostupan sa elektropogonom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted June 12, 2021 Najavljen novi Maserati GranTurismo Maserati je još prošle godine objavio svoje planove o nekoliko novih vozila za koje se najavljuje da će biti razvijeni, elektrifikovani i proizvedeni u Italiji. U pitanju su modeli sa kombinacijom tipičnih Maserati voznih karakteristika i sledeće generacije baterija, a koji će pružati dugački domet i mogućnost brzog punjenja. Nisu naravno saopšteni svi detalji, ali se najavljuje da će imati vodeću ulogu za brend zahvaljujući svojim inovatnivnim tehnologijama. Nova generacija modela GranTurismo i GranCabrio se u prodaji očekuje tokom sledeće godine, uz najavu da su planu i električne verzije sa dodatkom Folgore u njihovim nazivima. Ti električni modeli će raspolagati sa 800V tehnologijom i kapacitetom punjenja do 300 kW. Kao najava služe i nove teaser slike maskiranog test primerka a koje otkrivaju da će novi GranTurismo preuzeti određene detalje stajlinga sa top modela MC20. Osim električne verzije (navodno sa oko 650KS), novi GranTurismo će biti dostupan i sa 3.0 twin-turbo V6 motorom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted December 18, 2021 AutoTopNL: Za volanom Maseratija GranTurismo MC Stradale 450KS/510Nm iz 4.7 V8 atmosferca sa pogonom pozadi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted January 9, 2022 AutoTopNL: Maserati GranTurismo MC Stradale 450KS/510Nm iz 4.7 V8 atmosferca - na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted January 21, 2022 AutoTopNL: 2011. Maserati GranTurismo MC Stradale Ovaj auto još uvek ima verovatno najbolji na svetu zvučni potpis V8 motora - ovde je to 4.7 V8 sa 450KS/510Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted February 14, 2022 Snimljen novi Maserati GranTurismo GranTurismo prototip je ponovo primećen, ali sada sa manje maske koja nam tako otkriva više detalja eksterijera: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted March 19, 2022 Maseratijev prvi super električni auto je primećen na testiranju po hladnim vremenskim uslovima u Švedskoj, sa nekim dizajnerskim karakteristikama za koje nikada niste mislili da ćete ih videti na jednom Maseratiju. Više o planovima Maseratija možete pročitati ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted April 12, 2022 Maserati GranTurismo Folgore na novim slikama i videu Maserati je prošlog meseca najavio planove za dodavanje električnih verzija kod svih modela u svojoj gami do 2025. Italijanski proizvođač automobila zatim planira da ukine modele sa SUS motorima do 2030. kako bi postao potpuno električni brend. Svaki model Maseratija, od nedavno promovisanog SUV-a Grecale do superautomobila MC20, imaće električnog pandana u budućnosti. Električni Maserati modeli će biti deo Folgore asortimana, što će biti oznaka proizvođača automobila za njihove EV modele. Prvi električni Maserati Folgore biće novi GranTurismo Folgore koji će možda debitovati krajem ove godine (s tim što će se na tržištu pojaviti 2023. godine). Takav električni GranTurismo će po najavama u najjačoj verziji raspolagati sa 1.200KS, do 100 km/h će ubrzavati za manje od 3 sekunde, dok će najveća brzina iznositi 306 km/h. Najavljuje se i da će imati vrhunsko punjenje omogućeno električnom arhitekturom od 800V. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted June 27, 2022 Snimljen 2023. Maserati Granturismo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted August 21, 2022 Snimljen električni Maserati GranTurismo Folgore Maserati je ranije ove godine već najavio planove za dodavanje električnih verzija kod svih modela u svojoj gami do 2025. Italijanski proizvođač automobila zatim planira da ukine modele sa SUS motorima do 2030. kako bi postao potpuno električni brend. Svaki model Maseratija, od nedavno promovisanog SUV-a Grecale do superautomobila MC20, imaće električnog pandana u budućnosti. Električni Maserati modeli će biti deo Folgore asortimana, što će biti oznaka proizvođača automobila za njihove EV modele. Prvi električni Maserati Folgore biće novi GranTurismo Folgore koji će možda debitovati krajem ove godine (s tim što će se na tržištu pojaviti 2023. godine). Takav električni GranTurismo će po najavama u najjačoj verziji raspolagati sa 1.200KS, do 100 km/h će ubrzavati za manje od 3 sekunde, dok će najveća brzina iznositi 306 km/h. Najavljuje se i da će imati vrhunsko punjenje omogućeno električnom arhitekturom od 800V. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted September 2, 2022 Maserati GranTurismo Folgore Sve o autu objašnjava Klaus Busse - glavni dizajner Maseratija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted September 15, 2022 Novi Maserati GranTurismo i sa V6 motorom Maserati je do sada već objavio više slika i neke osnovne detalje o električnom GranTurismu Folgore (sa tri elektromotora i 1.200KS), dok je sada na redu i standardna varijanta novog GranTurisma sa V6 motorom. Uz set fabričkih fotografija novog GranTurisma, Maserati je naime potvrdio i Modena i Trofeo verzije, koje će pokretati V6 Nettuno benzinski motor. Za razliku od električne Folgore verzije, ovaj standardni GranTurismo ima nešto drugačiji prednji deo, sa većim otvorima za vazduh, drugačijom maskom i doteranim spojlerom. Tu su i novi alu točkovi, kao i redizajnirani zadnji branik sa difuzorom u tamnom finišu. Motor je 3.0 Nettuno V6 twin-turbo, koji bi u početnom modelu trebalo da ima 530KS i 619 Nm obrtnog momenta. Maserati za sada nije objavio datum premijere novog GranTurisma, ali se očekuje da će se u prodaji pojaviti tokom 2023. zajedno sa električnom Folgore verzijom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted October 3, 2022 Novi Maserati GranTurismo i električni GranTurismo Folgore Maserati GranTurismo se vratio, ali njegov poznati izgled ne treba da vas zavara. Iako izgleda kao stari, to je u stvari namerna odluka kompanije, a ono što je važno krije se ispod elegantnog dizajna. Iako GranTurismo deli dizajn s modelom prethodne generacije, oni ipak ne dele panele karoserije. Novi GT ima dugu haubu, kompaktnu unutrašnjost i nizak je, a poseduje vertikalno orijentisana prednja svetla poput onih koje ima superautomobil MC20. Jedna od istaknutih stilskih karakteristika je Cofango, unificirani deo dizajna koji predstavlja kombinaciju haube i prednjih blatobrana u jedan element. Ovaj dizajn pomera liniju reza s vrha haube na bočnu stranu vozila urezujući prostor za točkove. GranTurismo će biti dostupan u šest boja karoserije i sedam boja kočionih klešta. Maseratijev program Fuoriserie će ponuditi još više opcija. Novi GT pokreće 3.0 Nettuno V6 motor koji uveden sa modelom MC20 i koji je opremljen tehnologijom deaktivacije cilindara. Pogon na sva četiri točka je standardan. Motor isporučuje 489KS i 600 Nm obrtnog momenta u verziji Modena, odnosno 550KS i 650 Nm obrtnog momenta u verziji Trofeo. Električni GranTurismo Folgore pokreću tri električna motora, jedan je smešten napred, a dva pozadi. Ovaj pogonski sklop razvija 750KS i 1.350 Nm obrtnog momenta, a napaja ga baterija kapaciteta 92,5 kWh u obliku slova T, koja je smeštena u centralni deo automobila. Sva snaga se prenosi na zadnju osovinu. Iz Maseratija kažu da Folgore od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.7 sekundi i da postiže maksimalnu brzinu od 320 km/h. Trofeo ima istu maksimalnu brzinu, ali do stotke stiže za 3.5 sekundi. Modena isti zadatak obavlja za 3.9 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 302 km/h. Sve tri verzije su dostupne sa 20 i 21-inčnim felnama, a Folgoreove su dizajnirane s fokusom na aerodinamiku. Otpor vazduha električne verzije smanjuju za 7 posto u odnosu na verzije sa Nettuno motorom. Folgore takođe ima usisnik vazduha između branika i lukova točkova da bi se smanjila buka vetra. Četiri dizajna s različitom završnom obradom daju GT-u sadam različitih opcija felni. Vizuelno, tri vezije imaju različitu opremu i boju oznaka. Folgore je dobio sjajne crne detalje, uključujući umetke rešetke, splitere, ručice vrata i detalje oko stakala. Maserati je za završnu obradu oznaka i logotipa odabrao tamni bakar. Trofeo poseduje karbonske detalje i pragove, kao i sjajne crne letvice rešetke. Oznaku i logo odlikuje brušeni hrom. Modena ima crnu rešetku oivičenu hromom i sjajne crne letvice, a ista boja se koristi za oznake, detalje oko stakala, završetke izduvnih cevi i logotip. Platforma koju koristi GT je modularna i kompatibilna s konvencionalnim i električnim pogonom, a potrebne su tek minimalne promene. Više od 65% automobila je napravljeno od aluminijuma. Automobil s Nettuno motorom težak je 1.795 kg, a električni 2.260 kg. Električni model je teži, ali ima raspodelu težine u odnosu 50:50 za razliku od konvencionalnog gde taj odnos iznosi 52:48. Novi GranTurismo će se u prodaji naći u drugom kvartalu 2023. godine, a prvo stižu Modena i Trofeo. Električni Folgore se očekuje nakon toga, ali zvaničnog datuma nema. GranCabrio Cabriolet takođe dolazi sledeće godine s konvencionalnim i električnim pogonom. Cene za sada nisu saopštene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted December 4, 2022 Top Gear: Maserati GranTurismo Folgore Kada novi Maserati GranTurismo Folgore stigne sledeće godine, biće to Maseratijev prvi potpuno električni automobil. I to kakav ''prvenac'' - tromotorni sa baterijom od 92kWh i 750 konja. Neće postojati hibridna opcija, ali... Maserati će ponuditi GranTurismo sa twin-turbo V6 Nettuno motorom iz MC20 superautomobila sa 483KS (u početnoj verziji Modena), ili 542KS (za Trofeo). Potpuno električna verzija je sposobna da podeli snagu između motora i uradi složene stvari za vektorisanje obrtnog momenta u prolascima kroz krivine. Domet je do 450 kilometara u WLTP ciklusu. Benzinska verzija će verovatno koštati oko 175 hiljada evra, a ovaj Folgore još nekih 50-tak hiljada preko toga: 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted January 20, 2023 Autocar: Maserati GranTurismo Folgore Ovo je novi Maserati GranTurismo Folgore - grand tourer kao nijedan drugi jer je potpuno električni. Da, GranTurismo se vratio i izgleda sjajno kao i uvek. Biće dostupan sa V6 motorom u dve varijante snage, ali i sa tri elektromotora u verziji Folgore. Maksimalna snaga GranTurismo Folgore je nekih 750 konja, što je dovoljno da ovaj Maserati od 2.260 kg. od 0 do 100 km/h ''potera'' za 2.7 sekundi i postigne maksimalnu brzinu od 320 km/h. Baterija je velika: Folgore ima bateriju od 83 kWh, arhitektura je 800V. Predviđa se da će domet biti oko 450 kilometara kada automobil krene u prodaju krajem leta 2023. Koštaće debelo preko 200.000 evra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted January 21, 2023 Maserati GranTurismo: slike unutrašnjosti Maserati je novi GranTurismo predstavio početkom oktobra prošle godine, ali tada nije pokazao fotografije njegove 2+2 unutrašnjosti. Sada je italijanski proizvođač objavio i te fotografije, koje otkrivaju unutrašnjost svih njegovih verzija. Novi Maserati GranTurismo se naime nudi u tri verzije. Tu su Modena i Trofeo sa 3.0 V6 benzinskim motorom sa 496KS odnosno 557KS, kao i potpuno električni GranTurismo Folgore koji ima tri elektromotora sa kombinovanih 761KS. Što se unutrašnjosti tiče, automobil je dobio digitalnu instrument tablu od 12.2 inča, ekran osetljiv na dodir od 12.3 inča za infotainment, još jedan ekran osetljiv na dodir od 8.8 inča na centralnoj konzoli, digitalni sat sa analognim licem i head-up displej. Četiri sedišta sa integrisanim naslonima za glavu se ističu i utisnutim amblemom kompanije, a pažnju privlače i Sonus Faber audio sistem od 1.195W i sa 19 zvučnika, Granturismo značka na suvozačkoj strani instrument table, italijanska zastava pored otvora za klimatizaciju i natpis ''od 1914.'' na bočnim lajsnama. preuzeto sa - Auto Blog 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted January 27, 2023 Maserati GranTurismo Trofeo PrimaSerie 75th Anniversary Launch Edition Povodom lansiranja novog GranTurisma, Maserati je pripremio i njegovo specijalno izdanje bazirano na Trofeo verziji, uz najavu da je serija ograničena na samo 150 primeraka. Zvanično nazvan Maserati GranTurismo Trofeo PrimaSerie 75th Anniversary Launch Edition. Ovaj PrimaSerie (it. prvo izdanje) proslavlja i 75 godina Maserati grand tourer modela. Specijalno izdanje je dostupno u dve konfiguracije boja sa specijalnim akcentima, kao i posebnim detaljima unutar luksuzne 2+2 kabine. Prva opcija kombinuje spoljašnju mat Grigio Lamiera boju sa Corse Red akcentima na amblemima, bočnim škrgama i oko crnih aluminijumskih felni koje dolaze sa amblemom 75. godišnjice. Tu je i Nero Scarabeo boja u kombinaciji sa Mint Green akcentima. Obe konfiguracije imaju delove od ugljenićnih vlakana na usisnicima vazduha, spojleru i difuzoru. U unutrašnjosti je kombinacija Black&Ice kože, sa Corse Red ili Mint Green šavovima i detaljima koji odgovaraju spoljašnjosti. Logotip 75. godišnjice je na sva četiri naslona za glavu, i to u istoj boji kao GranTurismo značka na instrument tabli. Opema uključuje 12.2-inčnu digitalnu instrument tablu, 12.3-inčni infotainment ekran osetljiv na dodir, drugi 8.8-inčni ekran za kontrolu klime, digitalni sat i Sonus Faber audio sistem. Mehaničkih promena nema, što znači da se ispod haube 3.0 twin-turbo V6 motor sa 557 KS i 650 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na zadnju osovinu preko 8-stepenog automatskog menjača. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.5 sekundi, dok je maksimalna brzina 320 km/h. Maserati nije objavio cene za 150 primeraka GranTurismo Trofeo PrimaSerie, ali će sigurno biti skuplji od standardnog Trofea koji (u Italiji) startuje od 226.200 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted December 9, 2023 EmisijaSAT: Maserati GranTurismo Trofeo Uživajte u današnjem danu jer smo pripremili posebnu poslasticu za sve one koji su ljubitelji automobila - pogledajte Maserati GranTurismo Trofeo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted February 29, 2024 Novi Maserati GranCabrio Nakon što je još ranije predstavio novi GranTurismo Coupe, Maserati je danas otkrio i njegovu otvorenu verziju pod nazivom GranCabrio. Novi GranCabrio označava dalje poglavlje u istoriji brenda, nastavljajući nasleđe prestiža i inovacija koje odlikuju ovog proizvođača automobila. Novi GranCabrio se predstavlja kao uzvišena fuzija elegancije, performansi i najsavremenije tehnologije, dizajniran da ispuni očekivanja najzahtevnijih entuzijasta. Srce novog modela je 3.0 twin-turbo Nettuno V6 motor koji isporučuje 550 KS i 650 Nm, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka. 1895 kg teški automobil do 100 km/h ubrzava za 3.6 sekundi i može do maksimalnih 316 km/h. Dostupna su četiri različita režima vožnje, i to Comfort, GT, Sport i Corsa, plus funkcija ESC-OFF koja deaktivira elektronske kontrole. Trofeo nivo opreme, dostupan od lansiranja, dodatno naglašava sportsku prirodu vozila, ne zanemarujući udobnost i zadovoljstvo u vožnji, aspekte koji ostaju fundamentalni čak i u kabriolet verziji. Putnički prostor je dizajniran da ponudi optimalnu udobnost tokom dugih putovanja, što je karakteristika koja čini svako putovanje nezaboravnim iskustvom. Dizajn eksterijera odražava Maseratijevu stilsku filozofiju, kombinujući klasične linije i harmonične proporcije sa modernim detaljima i kvalitetnim materijalima. Meki krov, koji se automatski može smestiti u prtljažnik za samo 14 sekundi i pri brzinama do 50 km/h, naglašava eleganciju i funkcionalnost dizajna, obezbeđujući dovoljno prostora za četiri putnika. Pažnja posvećena detaljima proširuje se i na enterijer, gde prepoznatljivo umeće proizvođača iz Modene dolazi do izražaja u smelom, ali savremenom luksuzu. Tipična ''ravnoteža kontrasta'' je poboljšana visoko kvalitetnim materijalima i prefinjenom završnom obradom, koji zajedno stvaraju prijatno i sofisticirano okruženje. Maserati GranCabrio se ističe i po svojim naprednim sistemima infotainmenta i pomoći u vožnji, koji garantuju visok nivo bezbednosti i zabave (12.3-inčna digitalna instrument tabla i 12.3-inčni infotainment ekran osetljiv na dodir, uz još jedan ekran osetljiv na dodir od 8.8 inča). Tu su i glasovni asistent koji odgovara na komandu ''Hey Maserati'' uključen u multimedijalni sistem Maserati Intelligent Assistant (MIA), bežično povezivanje za Apple CarPlay, Android Auto i Baidu CarLife, koa i usluga Maserati Connect. Elementi kao što su standardni sistem grejanja za vrat (izduvava topli vazduh kroz naslon prednjih sedišta) i zaštitnik od vetra, doprinose daljem poboljšanju udobnosti vožnje, čineći GranCabrio savršenim za svako godišnje doba. Novi Maserati GranCabrio ima dužinu od 496 cm, širok je 195 cm, visok 136 cm, uz međuosovinsko rastojanje od 292 cm. Točkovi su od 20 i 21 inča, dostupni u šest različitih dizajna, dok je meki krov na raspolaganju u pet boja. Postoji šest boja karoserije koje možete izabrati za Maserati GranCabrio: Bianco Astro, Nero Assoluto, Blu Modena, Green metallic, Grigio Incognito i Grigio Maratea Matte. Ovome se dodaje 26 specijalnih boja prisutnih u Maserati Fuoriserie programu. Cene Maseratija GranCabrio još nisu zvanično objavljene, ali se očekuje da će biti oko 20.000 evra veće od GranTurisma Coupe koji u verziji Trofeo trenutno košta od 227.100 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites