Jump to content
FAS Goran
oktopod

Oktopodov Đunto mk2 Sporting 1.2 16V

Recommended Posts

Dugo sam već tamo član, mada ne mnogo aktivan, ok je ekipa, ćale ima Lagunu 2 karavan, pa me zanimale neke stvari koje opravismo i otada ama ništa, ima ga već 3 godine sigurno, 2002 godište, NIŠTA na autu nije radio sem kad je kupio, malo oko trapa, ležaj točka i to je to, sad ga čeka veliki servis i kvačilo koje je fabričko, prešlo 150 ljada...doduše ko zna koliko će da gura još to kvačilo...

A ispostavilo se da tetkin prijatelj kojeg znam površno a ona odlično snabdeva neke placeve u Beogradu vozilima iz Belgije, tako da će mi on naći dobar pa da pazarim, informacije radi prevoz je 500 eur, "tablice" tranzitne 200...i plus cena auta naravno. Na kraju izađe nešto malo manje nego ovde na placu, ali proveren auto sa servisnom knjigom i pravom kilometražom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar moj dobar uzeo iz uvoza pre 3 godine neku sa preko 200 hiljada i tako je vozi, sve kao odradiće veliki servis i ništa... Prošlo 3 godine, ko zna koliko km, on ne ulaže ništa, samo pegla lagunu. Da ne poveruješ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih bre Oktopode, pa za te pare možeš da kupiš znaš kakav Audi A3 koji je pojam kvaliteta i pouzdanosti za ovaj Renault... :D:thumbup:

p.s. I AP Sport kao i Kit Komerc prodaju delove za Renault...tako da ćeš i dalje ići kod njih, jeeeeedino ako si rešio isključivo originale da stavljaš...uvek. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih bre Oktopode, pa za te pare možeš da kupiš znaš kakav Audi A3 koji je pojam kvaliteta i pouzdanosti za ovaj Renault... :D:thumbup:

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes ti doci na skup i sa renom.... :) pozz :) ,za reno delove nema potrebe kupovati,on se ne kvari,jel vidite sta covek pise....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije da se ne kvari, svaki auto se kvari, to je normalno, polovan auto jeste stalno ulaganje, auto kao auto jeste luksuz, ne kažem ja da se samo Fiat kvari, ali moj otac šta je menjao stavljao je uvek original i prosto je neverovatno da za jednog punta original kvačilo košta 180 eur a za lagunu koja je duplo teža, dizel, košta 270...i znaš da će da traje. Moj otac je za 3 godine ne računajući male servise u auto uložio 300 eur. Menjao je krajeve spona i tako neke sitnice odmah kad je kupio auto i otad ama baš ništa. Ja sam za 4 godine 3 puta menjao kvačilo od 6000 dinara i isto toliko ruke. Da sam kupio original, verovatno bi trajalo duže, ali da dajem pare na original delove za jednog punta iz 2001...nema smisla.

Slična su iskustva još troje ljudi koje poznajem a voze lagunu, a evo i Nidžin prijatelj. Dok malo još para skupim možda se i predomislim, ovo mi je u ovom trenutku želja... :)

A3 mi je suviše mali, treba mi auto da je malo veći a opet donekle atraktivan, da mogu sa njime polusportski da izgledam a da mogu i u sezoni da napakujem 30 gajbica voća po turi za prodaju :D

Opcije su francuz ili nemac, long shot je japanac. Videćemo na kraju šta će biti i koji auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renou sam posle 5 lepih godina rekao ćao. Uzeo Stila i sajla za haubu ima da zarđa.

Mog burazera je Laguna doslovno zakopala finasijski a zamalo kad mu je stala na putu i život da izgubi. Naslušao i video puno problema sa Lagunama, turbine, elektronika, menjači, zadnji trap i sl.

Tako da mi Laguna (lično mi je lep auto) nije bila u izboru.

Ako si odlučio , lepo nek te služi i navozaj se lepo. :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam od par ljudi koji su vozili lagunu 2 cuo bukvalno horor price kao sto i ivan rece. A da je jeftino odrzavanje nije, uostalom uzeces auto pa ces videti. Za lagunu 2 originalno kvacilo 270 evra? ma vazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danasnji automobili su najkvarljivija roba koja se moze naci na trzistu. Ako neko moze da me razuveri, rado bih promenio misljenje.

Naravno, ima svetlih primera. Ivan misli da je Stilo odlican automobil, zato sto je njegov primerak takav. Oktopod misli da je Laguna takva, zato sto ima iskustva sa dobrim " primerkom".

Ja mislim za jedan automobil u mojoj porodici, da za cenu koliko je kostao, odradjuje posao odlicno i da je u tom cenovnom rangu sasvim dobar.

Na sve ove nase primere dolaze svi ostali koji misle da su bas ti automobili za izbegavanje u sirokom luku :)

Misljenja su nepomirljiva, sto je i normalno... Da idealan automobil postoji, svi bi njega vozili.

Ali da su automobili postali manje pouzdani i puno vise kvarljivi nego u "bliskoj" proslosti, to je fakat koga svi trebaju da budu svesni. Brdo senzora , elektronike, materijali vrlo skromne izdrzljivosti (ma kako dobro na oko izgledali u skupljim vozilima), prilicno slab kvalitet delova i materijala na vitalnim sklopovima (ukljucujuci i sam motor), nekad i vrlo debilna resenja (tipa diht mase umesto klasicnih dihtunga)...

Naravno, za sve je kriva trzisna ekonomija i masovna proizvodnja koja uzima danak i u auto-industriji.

Ostaju nezadovoljni korisnici svih marki vozila, od najjeftinijih do najskupljih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće tu još nezadovoljstva. Kola su sve jeftinija a kupaca sve manje. Negde mora da prelomi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije laguna skuplja za odrzavanje, samo se malo cesce kvari :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta što si prodo jer će ostali članovi foruma sada teže dolazit do informacija kad je upitanju rješavanje kojekakvih problemčića na puntima...jer si se dooobro poznavao problematiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se i ja isto to, šta god da sam se lomio kako ću, Oktopod je to već negde bio objasnio onako školski :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na lepim rečima, jesam u neku ruku apsolvirao mnogo čega i trudio se da podelim :D Ne znači to i dalje da mi je auto bio loš primerak, više znači da sam ja bio sitničav za svaki detalj i nisam dopuštao da mi auto postane kanta....a to me vremenom zamorilo i psihički i finansijski, auto star 11 godina...vreme je bilo da se proda nekom mlađem, sa više entuzijazma.

Sa kupcem sam u kontaktu, javio je da je majstor komšija pregledao auto i oduševljen je, kaže imao si sreće, vidi se da je auto održavan, da je dečko bio pošten. Ja sam mu na papir zapisao sve postojeće probleme kao i one koji se povremeno pojavljuju i kako se rešavaju, malo sam čak i preterao, dao sam mu i kutiju za alat sa svom opremom, prva pomoć, dizalica ona prava, uže za vuču, sijalice, trouglovi, prsluci, ključ za svećice, motorče od fara, konzola sa prekidačima, ma ne znam ni sam više...ono što treba da opravi je farbanje rubova, akumulator, zadnji lonac auspuha, sajla sedišta, začepljena prskalica zadnjeg vetrobrana, brava na gepeku, iberlauf crevo i tako neke sitnice, sve sam pošteno naveo pri prodaji.

Što se tiče priče koji auto kupiti, da li Laguna ili nešto drugo, Hardvet je opisao kao Njegoš :D Videćemo vremenom, to mi je neka inicijalna želja, pitanje je šta ću na kraju kupiti, ali lično ne vidim sebe u Italijanu, stvarno ne znam koji bi auto kupio, ni Stilo ni Grande Punto ni Bravo novi ni Chroma...sve mi to onako...truć...bez ljutnje, ali nemam više poverenja u Italijane. Kad bi uleteo neki japanac, pa onda nemac, pa tek onda francuz, tim redom, ali tim redom ide i cena, koliko para budem imao, toliko ću muzike da poručim :)

Ja sam iz okruženja za sada čuo samo reči hvale o Laguni, od oca, preko trojice kolega i jednog ortaka, znam ljude, nisu oni koji hvale svoga konja bez razloga, tako da cenim ako se uzme održavan auto koji nije prešao 300 hiljada, nema razloga da me zakopa.

Što se cene original kvačila za lagunu 2 1.9dci tiče (da ne pričam da je kod benzinca mnogo jeftinije, i da neoriginal košta 10 hiljada) ne mogu da nađem na netu tačnu cenu, ali sa foruma se može proračunati da je original 270 do 300 eur, kaže jedan da je donji cilindar plus set kvačila platio 41.000 a donji cilindar košta 120 eur, drugi kaže da je donji cilindar , set kvačila i mali servis platio 51.000 dinara, ako računamo da je mali servis ulje, filter ulja, podloška čepa kartera, filter za vazduh, filter klime, za filter goriva ne znamo, menja se svaki drugi put, opet dođemo do cifre 270 eur za kvačilo:

http://www.renaultfo...p?topic=1789.45

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista to cudno nije ;) neka pogleda pod uz sajtne po onom varu ali ne vizuelno nego neka uzme cekic pa neka lupi na par mesta, mislim da mu se nece svideti. Ja sam sve to isto odradio samo nije bilo toliko bas . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti si stvarno zabO krsha pri kupovini pa te sve zadesilo i onda si totalno razocaran u Puntica :)

edit: sta bi sa novom makinom, Laguna legla ili nesto drugo?

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj kao da je cuvan u sonoj kiselini, ja ovo nikada na puntu nisam video a svakakvih sam se lesina nagledao u zemlji i inostranstvu...Stvarno si ga ubo pri kupovini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije nista lose on ubo to je generalno kod vecine automobila samo sto se nista ne primecuje! Kad se vec primeti tackica korozije tad je vec kasno, to je ono sto se vidi spolja a da bi to toga doslo prvo je moralo sve ispod toga da strada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moj stari Reno 21 i toliko godina star nije imao ni K od korozije po koševima i rubovima. Samo malo po zadnjim levim vratima (neko ih ranije načeo) i ni traga ovakvim kakakondžulama.

Za mene je ovo neverovatno.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...