Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

idookmediayoutubelogo.jpg iDook Media: Lancia Delta HF Integrale

 

Evo2 2.0T 8v (za tržište Švajcarske), kupljena 2010. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekordna cena za Lanciju Deltu HF Integrale

 

lancia delta prodaja.jpg

 

Lancia HF Integrale Edizione Finale je postigla rekordan iznos tokom aukcije održane od strane Silverstone Auctions. Visoka cena je uglavnom bila posledica male kilometraže.

 

Ljubitelji autosporta znaju da je Lancia Delta HF Integrale dominirala tokom takmičenja u Svetskom reli šampionatu krajem osamdesetih i početkom devedesetih. Napravljene su i brojne ulične verzije, koje su od tada znatno porasle u vrednosti. Uprkos tome, automobilski stručnjaci ipak su ostali zatečeni kad su videli da je neko dao 252.989 evra za ovu Delta HF Integrale Edizione Finale. ''Preterana'' cena je delom posledica male kilometraže od samo 5.400 kilometara. Delimično zbog toga, automobil je u kao u novom stanju. Automobil je takođe deo posebne serije, od kojih je napravljeno samo 250 (2.0 motor sa 211 KS). Lanciju je pre 13 godina kupio britanski kolekcionar koji je od tada skoro nije ni vozio, a novi vlasnik modela iz 1995. godine (kupljenog na aukciji u Silverstone Auctions) nije poznat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električna Lancia Delta Evo-E

 

gck 4.jpg

 

Još jedan zanimljiv restomod projekat, ovde u vidu električne verzije legendarne Lancije Delte. Francuski GCK Exclusiv nudi modernizovanu Deltu u koju je ugradio elektromotor sa 200KS i 350 Nm. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 6.6 sekundi, dok sa jednim punjenjem baterija od 29 kWh autonomija iznosi oko 200 kilometara.

 

gck 3.jpg

 

Osim toga, tu su i detalji od karbona, zadnji difuzor, novi spojler, kao i unutrašnjost sa modernijim materijalima i opremom (alkantara, Momo volan, Recaro sedišta...)

 

gck 2.jpg

 

GCK Exclusiv-e planira da ponudi seriju od samo 47 ovakvih Delti (36 primeraka Delta Evo-E i 11 primeraka verzije Delta Evo-e Rallye).

 

gck 1.jpg

 

Za brend ambasadora je izabran Didier Auriol, bivši reli vozač i šampion koji je četiri sezone vozio trkačku Deltu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje bogohuljenje :D , elektricno sra*ce u legendu od sestostrukog uzastopnog WRC sampiona... Ode ovaj svet u q*** :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Lancia Delta Integrale u WRC ruhu

 

lancia d 04.jpg

 

Lancia Delta HF Integrale 16v je jedan od najlegendarnijih hatchback modela na svetu, a zaista sjajan primerak je sada ponuđen na prodaju.

 

lancia d 03.jpg

 

Svi Delta HF Integrale modeli su posebni, ali primerak na fotografijama je još atraktivniji jer ga je njegov prethodni vlasnik modifikovao tako da izgleda kao reli automobil iz Grupe A koji se takmičio u Svetskom reli šampionatu.

 

lancia d 02.jpg

 

Karoserija je lakirana u belu boju i sadrži Martini nalepnice, a tu su i OZ Racing felne u istoj boji sa Michelin gumama. Takođe, automobil poseduje halogena svetla. S obzirom na trud koji je uložen u ovaj automobil, mnogi će pomisliti da se zaista radi o WRC automobilu koji se može legalno voziti na putevima.

 

lancia d 01.jpg

 

Unutrašnjost se nalazi u izuzetno dobrom stanju, a tu je i Alpine ozvučenje sa 8-inčnim sabvuferom. Automobil pokreće 2.0 četvorocilindrični motor sa Garrett T3 turbopunjačem i interkulerom. Motor je uparen sa petostepenim manuelnim menjačem, a snaga se prenosi na sva četiri točka. Kompletan servis je obavljen u decembru 2020. godine. Aukcija traje do utorka, stigle su tri ponude, a najviša trenutno iznosi 45.000 dolara (39.900 evra).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automobili Amos Delta Safarista

 

220914-amos 03.jpg

 

Italijanski Automobili Amos predstavlja i off-road verziju njihovog Futurista restomoda baziranog na legendarnoj Lancia Delta. Ovaj projekat je dobio naziv Delta Safarista, pri čemu je kao baza poslužila Delta Integrale 16v.

 

220915-amos 02.jpg

 

Delta Safarista je dobila modifikovanu karoseriju (ovde nema zadnjih vrata), šira krila, dodatnu zaštitu, nove točkove, podešavajuće oslanjanje, kao i doteranu unutrašnjost sa dva sedišta, trkačkim volanom i zaštitnim kavezom.

 

220916-amos 01.jpg

 

Zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana ovaj automobil je najverovatnije lakši od drumske verzije (ima 1.250 kg), dok motor razvija oko 330KS (u paru sa sekvencijalnom transmisijom). Za proizvodnju će biti zadužen Podium Advanced Technolgies, uz najavu da je u planu ograničena serija od samo 10 primeraka (po ceni od 570.000 evra po primerku). Prve isporuke su planirane za 2023. godinu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Lancia Delta Integrale Evo II Edizione Finale

 

lancia delta 2 03.jpg

 

Lancia Delta Integrale predstavlja jedan od najslavnijih hot-hatch vozila stvorenih za reli, a posebno redak i poželjan model Evoluzione II Edizione Finale se prodaje s cenom koja je bliska potpuno novom Lamborghiniju Huracanu STO. Delta Integrale se pokazao dominantnim u WRC-u, ostvarivši 44 pobede između 1987. i 1991. godine, i vrativši se kući sa 6 konstruktorskih titula i 4 vozačkih titula. Svi primerci za vožnju po putu su veoma poželjni, ali ovde je reč o varijanti koja je napravljena u samo 250 primeraka.

 

lancia delta 2 02.jpg

 

Ovu Deltu Integrale Evoluzione II Edizione Finale prodaje DK Engineering iz Velike Britanije, a radi se o automobilu u crvenoj nijansi zvanoj ''Rosso Amaranto''. Takođe ima livreju centralne trake u ''Turin'' žutoj i ''Blu'' plavoj boji, dok su 16-inčne felne završene u antracitnoj sivoj.

 

lancia delta 2 01.jpg

 

Prema listi, prvi vlasnik je samo štedljivo koristio automobil pre nego što je on izvezen u Belgiju 2008. godine. Zatim ga je kupio njegov jedini vlasnik iz Ujedinjenog Kraljevstva sledeće godine kod kojeg je automobil proveo većinu poslednje decenije u namenski izgrađenom skladištu. Zanimljivo je da je automobil prešao samo 5.500 kilometara, i kao takav je u izuzetnom stanju - posebno u kabini gde ne postoje tragovi korišćenja. Sve to, međutim, dolazi po veoma ''nebeskoj'' ceni. Uz automobil je navedena cena od 224.995 funti (267.607 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione sa samo 169 km

 

223457-lancia delta 03.jpg

 

Teško da postoji kompakt visokih performansi i reli legenda, a da je poznatiji od Lancije Delte Integrale. Sada će jedan nevevovatno očuvani primerak sigurno ostvariti pozamašni plaćeni iznos na aukciji.

 

Pred vama je primerak s brojem šasije 69 od samo 400 primeraka Martini 5 Evoluzione za modelsku godinu 1992.

Automobil je pronađen u podrumu jednog italijanskog zastupništva pre nego što ga je kupio i uvezao trenutni prodavac 2018. godine. Ono što je posebno neverovatno jeste činjenica da je prešao samo 169 kilometara, zbog čega bi lako mogao da bude Integrale sa najmanjom kilometražom na svetu.

 

223458-lancia delta 02.jpg

 

Oglas za aukcijom na Bring A Trailer-u navodi završnu obradu belom bojom (Bianco) u kompletu sa Martini Racing livrejom. I dalje se nalazi na originalnim 15-inčnim alu-naplacima Speedline obučenim u 205/50 Michelin MXX gume. U kabini se nalaze crna Recaro sportska sedišta s crvenim kontrastnim šavovima, originalni Clarion AM/FM kasetofon i klasični ''cajgeri'' sa žutim brojkama.

 

223459-lancia delta 01.jpg

 

Pod haubom je smešten 2.0 četvorocilindrični motor sa turbopunjačem, a snaga se prenosi putem ručnog menjača s pet brzina. Uz automobil dolazi i Lancia Classiche seritifikat autentičnosti. Cene retkih Delti Integrale su skočile poslednjih godina, ali ovaj primerak bi trebalo da postigne nešto neviđeno. Nakon sedam dana u ponudi, ponuda je premašila granicu od 190.000 evra...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maturo Stradale Lancia Delta restomod

 

maturo 04.jpg

 

Holandska kompanija Maturo Competition Cars, specijalizovana za pripremu starih Delti Integrale za reli, sada najavljuje Deltu restomod koju će ponuditi u ograničenoj seriji od samo 10 primeraka. Holanđani su odlučili da ostanu bliski osećaju originala kako bi pružili slično iskustvo vožnje, napravljeno sa daleko pouzdanijim i luksuznijim komponentama, kao i sa više snage.

 

maturo 03.jpg

 

Baza je Delta HF Integrale, čija šasija je prvo ogoljena, a zatim peskarena. Pod haubom je 2.0 četvorocilindrični motor koji sada ima rekonstruisani Garrett turbo, veći interkuler i reprogramiranu ECU jedinicu.

 

maturo 02.jpg

 

Snaga je sada oko 355 konja, s tim što se najavljuje da će na kraju raspolagati sa 380KS i 550 Nm obrtnog momenta.

 

maturo 01.jpg

 

Tu su i revidirani originalni petostepeni menjač, novi viskozni centralni diferencijal, mehaničke blokade diferencijala na obe osovine, podesivo vešanje, modifikovane kočnice, paneli karoserije od ugljeničnih vlakana, Evo Corse točkovi od 17 inča, kao i unutrašnjost sa kožom, alkantarom, ugljeničnim vlaknima, aluminijumskim detaljima, Sparco sedištima i doteranom instrument tablom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Delta restomod na prodaju za 655.000 evra

 

228499-amos 03.jpg

 

Lancia Delta Integrale je jedan od najslavnijih automobila u istoriji. Jedan zaljubljenik je odlučio da ga modernizuje, a njegova kreacija zove se Automobili Amos Delta Futuristica. On se sada prodaje.

Osnivač Automobila Amos, Emilio Amos, predstavio je automobil još početkom 2018. godine i obećao da će napraviti ukupno 20 primeraka. Svaki od njih koristi karoseriju od mnogo karbonskih delova i motor koji proizvodi više od 330 konja. Izvorni Integrale je imao samo 197KS, pa je povećanje izlazne snage zahtevalo novi usis, novi izduvni sistem, veći interkler i novi ECU.

 

228500-amos 02.jpg

 

Ta snaga se šalje na sva četiri točka preko ojačanog petostepenog ručnog menjača sa obnovljenim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem pozadi. Promene karoserije ne prestaju samo s nekoliko ploča od karbonskih vlakana jer su uklonjena i zadnja vrata. Za razliku od automobila koji je prvi prikazan, ovaj automobil ima crtu u stilu Martinija koja se proteže od nosa do zadnje četvrtine ploče. EvoCorse ''Turbofan'' aluminijumske felne su iste boje kao i karoserija. Ukupno, automobil je težak samo 1.250 kilograma.

 

228501-amos 01.jpg

 

Kabina ima alkantaru u crvenoj i crnoj boji zajedno sa aluminijumskim papučicama, Recaro sportskim sedištima pa čak i dugmetom ''Overboost'' sa malom raketom na njemu. Kada je tek predstavljen, Automobili Amos su tražili 350.000 evra za njega. Sada je ta cena porasla skoro duplo, s obzirom na to da se Futuristica nudi za 655.000 evra od strane Prestige Importsa iz Floride. To je visoka cena, posebno kada se u obzir uzme činjenica da je jedan primerak prodat u septembru za samo 197.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automobili Amos Delta Futurista Martini Racing

 

229073-amos 13.jpg

 

Italijanski Automobili Amos predstavlja i poslednji, 20. primerak njihovog Futurista restomoda baziranog na legendarnoj Lanciji Delti. Ovaj primerak ima Martini Racing boje, pri čemu je kao baza poslužila Delta HF Integrale 16V.

 

229074-amos 12.jpg

 

Delta Futurista je dobila modifikovanu karoseriju (nema zadnjih vrata), nove točkove, doterano oslanjanje, kao i izmenjenu unutrašnjost sa crvenom alkantarom, aluminijumskim pedalama i novim oplatama vrata.

 

229075-amos 01.jpg

 

Zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana (branici, prednji deo, hauba, vrata prtljažnika, zadnji spojler) ovaj automobil ima 1250 kg. Motor razvija 330KS, dok je pogon na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chris Harris otkrio zašto vozi kultnu Lanciju

 

harris delta.jpg

 

Kvari se, truli na dnevnoj bazi, ali je jednostavno neodoljiva.

Svako ko je jednom seo za upravljač Lancije Delte HF integrale, u potpunosti će razumeti Chrisa Harrisa, koji se odlučio upravo za Deltu. I to ispred Audija S3. Definitivno nije zažalio. ''Obožavam ovaj mali auto. Upravljanje je senzacionalno. Upravljanje je zaista posebno. Delikatno, lagano, ali savršeno se oseti u krivinama'', kaže Harris.

 

Mnogi se pitaju šta je toliko privlačno u nekoliko decenija starom automobilu iz Italije. Puno toga, odnosno dovoljno da se po strani ostave svi problemi i troškovi koje takav automobil može da izazove. Harris nas podseća da Lancia ima pogon na sve točkove i odlični 2.0 turbo, nakon obnove turba sa oko 190KS. Savršeno drži put, još bolje vuče, ali za sobom donosi i izazove vlasništva. ''Ono što ću reći o iskustvu vlasništva je da morate pretpostaviti da će sve što dotaknete otpasti. Nijedan šraf koji odvrnete neće se vratiti, to je jedan od tih automobila'', iskren je Harris. Dodatno, većina signalnih lampica upozorenja je upaljena, pod prtljažnika je potpuno truo, a turbo je bio postavljen na veći pritisak od nominalnog - dodatni problemi u održavanju. Ali nakon svega, Harris ne žali zbog svog izbora. On jednostavno uživa u tom automobilu:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rowan Atkinson prodaje svoju Lanciju Deltu HF Integrale Evo II

 

lancia delta bin03.jpg

 

Britanski glumac i komičar Rowan Atkinson, poznat po ulozi ''Mister Bina'', odlučio je da proda sjajan automobil iz svoje kolekcije. Atkinson je zaljubljenik u četvorotočkaše i ima odličan ukus, a sada je doneo odluku da se rastane sa jednim svojim ljubimcem. Reč je o modelu Lancia Delta HF Integrale Evo II iz 1993. godine, koji je u njegovom posedu nešto manje od dve godine. Automobil je kupio u maju 2021. godine sa pređenih 87.000 kilometara, a do danas je prešao još samo 3.000 kilometara.

 

lancia delta bin02.jpg

 

Glumac je prilikom kupovine izabrao ovaj primerak zbog retke fabričke Lord plave boje. Automobil je prvobitno prodat u Japanu te je uvezen u Veliku Britaniju 2011. godine. Zanimljivo, upravljač je uprkos tržištu na kojem je Lancia prodata ipak na levoj strani. Među poslednjim Evo modelima, koji su korišćeni kao homologacijski specijali za Lancijin reli tim, Evo II je dobio novi Garrett turbo i niz naprednih kompjuterskih kontrola kako bi motor bolje radio. Poboljšanja su omogućila 2.0 16v četvorocilindričnom motoru sa turbopunjačem da razvija 212 konja.

 

lancia delta bin01.jpg

 

Model iz 1993. godine je dobio i 16-inčne lagane felne, krovne nosače u boji karoserije, aluminijumski poklopac rezervoara goriva, kožom presvučeni MOMO upravljač i Recaro sedišta. Kuća Silverstone Auctions navodi da će prodaja biti obavljena 25. februara, a očekuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 75.000 i 85.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Kako je Lancia Delta postala kraljica relija?

 

Jura je od vozača postao i profesor istorije. Evo kompletne priče kako je čuvena Delta postala najtrofejniji relly auto u istoriji!

Imali smo sreću pronaći sjajni primerak koji i dan danas odlično radi, i s kojim nas je Jura provozao kroz emisiju. Ovo je jedinstveni primerak rally istorije:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loeb startuje u električnoj Delti u Rallycross šampionatu

 

loeb delta02.jpg

 

Sebastien Loeb se vraća i Svetski reli kros šampionat. Devetostruki svetski reli šampion nastupaće u električnoj Lancia Delta Evo-e RX.

Nakon pet godina pauze u reli krosu, Loeb se vraća. On je od 2016. do 2018. godine u FIA Reli kros šampionatu u Peugeotu 208 WRX, a sada je odlučio da se oproba u vrhunski pripremljenoj električnoj Lancia Dela Evo-e RX. ''Ja dolazim iz generacije koja je odrastala gledajući pobede Lancia Delta na reliju, tako da sam očigledno slab na ovaj auto'',  izjavio je 49-godišnji rekorder po broju titula u FIA Svetskom šampionatu.

 

loeb delta01.jpg

 

Ovu ideju mu je prošle godine dao njegov kolega i reli vozač, Guerlain Chicherit, koji je svoje kvalitete pokazao više puta na reliju Dakar. ''Prošlog decembra sam isprobao automobil i bio sam oduševljen njegovim dinamičkim sposobnostima'', izjavio je Loeb. Ovaj projekat bi trebao da poveća interesovanje fanova za Rallycross šampionat, koje je značajno opalo nakon prelaska na električni pogon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loebova električna Lancia Delta Evo-e RX dobila Martini ''ruho''

 

lancia evo 1 01.jpg

 

Potpuno električna Lancia Delta Evo-e RX će se takmičiti u FIA World Rallycross Championship-u, a koristiće je tim Special ONE Racing koji ju je sada i zvanično predstavio. Automobil je inspirisan legendarnim modelima Delte Integrale koji su se nekada takmičili u World Rally Championshipu noseći ikonske Martini boje. Dva automobila će voziti takođe legendarni reli šampion Sebastian Loeb i francuski rallycross vozač Guerlain Chicherit. Zanimljivo, Chicheritov GCK Motorosport je kompanija koja je ''oživela'' Deltu Evo-e RX.

 

lancia evo 02.jpg

 

Automobil pokreću dva električna motora od po 331 KS, tako da kombinovano isporučuju 662KS. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je samo 1.8 sekundi. Exo-e RX ima veoma slične proporcije originalnoj Lanciji, ali nešto je širi i agresivniji s istaknutom prednjom maskom i spliterom. Martinijevo ''ruho'' sve povezuje na lep način, dok LED prednja svetla predstavljaju moderni detalj. Loeb se vraća u rallycross takmičenje prvi put nakon četiri godine. On je imao priliku da isproba pomenuti automobil još prošle godine. GKC je koristio Deltu Evo-e RX prošle godine kada je za upravljačem bio Chicherit, ali automobil nije nosio Martini boje. Za drugu sezonu je dodato ovo ruho, kao i drugi primerak automobila koji će voziti Loeb. Sezona počinje ovog vikenda u Portugalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart Lancia Delta Integrale

 

manhart delta 04.jpg

 

Manhart je u okviru svoje filijale Manhart Classic Cars obradio legendarnu Lanciju Deltu Integrale. Baza je Delta HF Integrale 16V, koja se prvi put pojavila na sajmu automobila u Ženevi 1989. pre nego što je debitovala na reliju San Remo 1989.

 

manhart delta 03.jpg

 

U fabričkom izdanju njen 2.0 turbo motor ima 200KS i 298 Nm obrtnog momenta, dok uz Manhart paket (novi turbo komplet, Catcams bregasta osovina, nova Bosch pumpa za gorivo...), kao i novi izduvni sistem sada raspolaže sa 375KS i 550 Nm.

 

manhart delta 02.jpg

 

Snaga se šalje na sva četiri točka preko modifikovanog petostepenog manuelnog menjača, koji sada sadrži komponente Grupe N.

 

manhart delta 01.jpg

 

Manhart je predvideo i niže vešanje, Manhart Evo kočioni komplet sa Brembo čeljustima (diskovi od 380 milimetara), 17-inčne OZ Racing Rally točkove, novi zadnji krovni spojler, nova sedišta presvučena alkantarom na centralnim delovima, kao i novi volan i specijalne patosnice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...