Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

AN66SAz1dek46NMWMFrZcjbEm9fV2ct18Wj2Wn2T Quattroruote video: Lancia Delta Futurista i Miki Biasion

 

Ne zaboravite CC, dobije se dovoljno dobar titl na engleskom...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Lancia Delta Integrale 16v iz 1989. godine

 

lancia-delta-integrale 1.jpg

 

Na američkom sajtu ''Bring A Trailer'' trenutno traje zanimljiva aukcija u kojoj se potencijalni kupci nadmeću za Lanciju Deltu Integrale 16v iz 1989. godine. Mnogi od vas će odmah primetiti poljske registarske oznake - da, reč je o modelu koji je iz Poljske uvezen u SAD gde traži novog vlasnika. A model je dobio i kultne Martini nalepnice, Recaro kožna sedišta i dodatne Martini natpise u enterijeru. Dodatnu dozu agresivnosti daju naknadno ugrađena dodatna svetla po uzoru na reli modele.

 

lancia-delta-integrale 111.jpg

 

Prodavac ističe da je automobil pregledan od strane specijalizovane kompanije koja je procenila da je reč o jednom od najočuvanijih primeraka u Americi. Ispod poklopca se krije 2.0 litarski četvorocilindraš snage 205KS, a snaga se putem 5-stepenog menjača prenosi na sve točkove. Prodavac je umesto fiksne cene odlučio da automobil stavi na aukciju. Ujutro je cena bila 5.100 dolara, sada se cifra popela na 9.100 dolara, a aukcija traje još 5 dana.

 

lancia-delta-integrale 11.jpg

 

Treba napomenuti i da model ''na leđima'' ima 100.000 kilometara, a motor je imao generalku pre 3 godine kada je ugrađeno i novo kvačilo, pa bi po tom pitanju novi vlasnik trebalo da bude miran.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 1993. Lancia Delta Integrale Evo 2

 

Najbolji ''hothatchback'' automobil ikada napravljen na svetu...ali baš ova verzija.

Pre nje ima mnogo verzija ovog modela (slabijih, drugačijih), posle nje više nije bilo fabrički naprednije Delte Integrale. 5.5 sekundi do 100 Km/h sa 215 konja.

To ubrzanje do ''stotke'' je bilo isto kao tada aktuelni Ferrari 348 koji se pravio od 1989. do 1995. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolicious.jpg Petrolicious video: Pogledajte zašto dvostruki WRC šampion i dan danas vozi Deltu Integrale

 

Massimo ''Miki'' Biasion je jedini Italijan koji je osvojio WRC šampionat (i to dva puta zaredom) još od 80-tih godina. Titule je osvojio vozeći Lanciu 037 i kasnije Lanciu Deltu 4S, u vreme fenomenalne ali i jako opasne Grupe B u svetskom reli šampionatu. Danas ima 61 godinu, i u Italiji se bavi restauracijom reli automobila kako bi ih doveo u stanje u kojem su bili u vreme kad su bili novi. 

Pogledajte video i saslušajte od ovog čoveka par lekcija o životu i o Lanciji (klik na CC kako bi imali prevod na engleski jezik):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bivša supruga Romana Abramoviča, Daša Žukova se danas preudaje za Stavrosa Niarchosa. Čim su sleteli u St. Moritz seli su u svoju Lanciu Deltu HF Integrale. Osmeh na drugoj slici je neprocenljiv. :D

 

23468176-7893921-image-a-1_1579164866644 23468174-7893921-Chirpy_Complementing_he 23468172-7893921-image-a-5_1579164882080

 

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-7893921/Dasha-Zhukova-Stavros-Niarchos-arrive-St-Moritz-ahead-second-wedding.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je to na krovu, klima...

Užas

Ako je klima pre bi je na haubu u tom obliku nabio, ne ovako.

Ko tom liku popravlja ako je klimu nabio tu gde jeste...i takvu kakvu je nabio ko za hladnjaču

Ko brodski radar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško je razlučiti šta je, dugo sam gledao, moguće

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: Lancia Delta Integrale - Subaru Impreza WRX STI

 

Legende dve decenije svetskog reli šampionata: Delta Integrale sa 6 konstruktorskih titula zaredom od ukupno 10 Lancia titula:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Delta HF Integrale Evo u akciji po ulicama Njujorka

 

delta video ny001.jpg

 

Magnus Walker je javnosti poznat kao veliki zaljubljenik i kolekcionar Porsche modela, ali u novom videu može da se vidi u još jednom kultnom automobilu, ovaj put sa znakom Lancije.

Reč je o Delti HF Integrale Evo koju je vlasnik prozvao ''Bastarda''. Kultni model koji je napravljen zbog homologacije za potrebe takmičenja u reliju ispod poklopca krije 2.0 turbo motor uparen sa pogonom na sve točkove. U videu možete uživati u scenama Delte, prodornom zvuku izduvnog sistema, ali i odličnim scenama Njujorka u kome je neobično videti kultni italijanski model na saobraćajnicama. Vlasnik ovog modela je inače Magnusov prijatelj, a reč je o pravom entuzijasti koji u garaži ima još kultnih modela poput BMW-a M1, Lanciju Deltu S4 Stradale, Peugeot 205 T16...

 

 

 

Edited by neshaoct
dodat tekst

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/10/2014 at 8:22 PM, neshaoct said:
lancia%20spider%20111.jpg

 

...posebnu pažnju privlači i jedan specijalni primerak Delte Integrale, prepravljen u kabriolet. Naime, novinari britanskog magazina Autocar su nedavno u Italiji imali priliku da zavire u privatnu kolekciju automobila bivšeg velikog šefa Fiata Giannija Agnellija (12. mart 1921 – 24. januar 2003).

 

lancia%20spider%201111.jpg

 

Među brojnim specijalnim modelima Fiata (kao što su recimo Fiat 125S sedan, Fiat 130 estate i Fiat 131S), Lancije i Ferrarija nalazi i unikatni primerak Agnellijeve Delte Integrale Spider.

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/36951-lancia-delta/&do=findComment&comment=1040984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan interesantan video iz Rusije. 95% auto je restaurirano sa originalnim delovima, 5% je tuning (kočnice, izduv...). Ova verzija je najsličnija verziji Martini 5 lansiranoj u čast pete titule Lancie u WRC-u. Lancia Delta Integrale je jedini automobil koji je osvojio 6 uzastopnih titula u WRC-u što niko do danas nije uspeo da ponovi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Lancia Delta HF Integrale u Martini bojama

 

205637-lancia delta prd03.jpg

 

Delti HF Integrale nije potrebno posebno predstavljanje. S pravom se smatra jednim od najboljih drumskih automobila sa reli pedigreom ikad proizvedenih. Trenutno je u prodaji jedna od retkih spektakularnih varijanti Martini 5 Evoluzione izrasla iz modela HF Integrale EVO 1 kakvih je bilo proizvedeno tek 400 primeraka, i to u čast uzastopne pete titule u svetskom reli šampionatu. Konkretni primerak sa fotografija je sa trake sišao kao 378. proizvedeni 1992. godine, i jedan je od retkih originala koji se nudi u prodaji. Drumski primerci slavljeničkog EVO 1 Martini 5 bili su lakirani u belu boju poput trkačkog modela i karakterističnim bojama italijanskog proizvođača žestokih pića Martini.

 

205638-lancia delta prd02.jpg

 

Ispod haube je čuveni 2.0 turbo agregat od 213 KS koji je prema navodima sajta Bring A Trailer kod konkretnog primerka kompletno obnovljen 2017. godine tako da je sada u vrhunskoj kondiciji.

 

lancia delta prd01.jpg

 

Automobil je do sada prešao tek 21.000 kilometara i dolazi sa kompletnom vlasničkom i servisnom dokumentacijom, a do sada je bukvalno prošao kroz ruke vlasnika celog sveta. Nov je, naime, izvezen prvom vlasniku u Japan odakle je zatim stigao kod novog vlasnika u Španiju. Na kraju, pre nekoliko godina je završio u Sjedinjenim Državama kod trgovca egzotičnih evropskih automobila EuroClassix koji će ga prodati najboljem ponuđaču. Osim karakteristične sjajno sačuvane spoljašnjosti i unutrašnjost deluje kao da je auto nov s Recaro sedištima sa prugastim umecima, a tu su i crveni sigurnosti pojasevi.

 

Automobil je odlično sačuvan, potpuno originalan i trenutno najveća ponuda za ovaj relikt reli istorije iznosi 105.000 dolara koja će sigurno rasti do kraja internet aukcije. Tome u prilog ide činjenica da je prošle godine na aukciji u Esenu putem kuće RM Sotheby's 111. proizvedeni primerak Martini 5 vlasnika promenio za 120.000 evra. Mada ima i drugih cenjenih retkih posebnih verzija Lancie Delte HF Integrale EVO 1 i EVO 2, očigledno je i širom sveta postoje obožavaoci koji ne žale novac i koji su spremni da isplate malo bogatstvo za očuvani kultni slavljenički Martini 5.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II ide na aukciju

 

210241-lancia delta03.jpg

 

Jedan od samo 215 primeraka Delte HF Integrale Evoluzione II će kasnije ovog meseca biti ponuđen na prodaju na RM Sotheby's aukciji u Arizoni. Ovaj konkretni primerak je proizveden 27. aprila 1994. godine i isporučen je kupcu iz Nemačke, zatim je promenio vlasnika i završio u Italiji, dok je 2018. uvezen u Ameriku.

 

210242-lancia delta02.jpg

 

Automobil je inače u Blue Lagos boji, sa Recaro sportskim sedištima i standardnim klima uređajem.

 

210243-lancia delta01.jpg

 

Aukcija je zakazana za 22. januar, a RM Sotheby's procenjuje da bi ova Delta mogla da bude prodata za oko 100.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stellantis sada u ponudi ima nove ''stare'' delove za Deltu HF Integrale

 

lancia delta 02.jpg

 

Stellantis će uskoro početi proizvodnju novih OEM zamenskih delova za paletu svojih klasičnih vozila, uključujući i legendarnu Deltu HF Integrale Evoluzione. Odeljenje ''Heritage'' će za Deltu proširiti ponudu za sedam delova. Osim Delte, proizvodiće se zamenski delovi za automobile poput Alfe Romeo GTV, Spider, GT, 147, 156, Fiata Coupe i Fiata Barchette. Konkretnije, u ponudi će biti 10 kontrolnih jedinica za ubrizgavanje i 21 delova tela, a za Deltu će se čelične ploče proizvoditi pomoću konstruisanog kalupa koji je optimizovan visoko preciznim skeniranjem automobila u istorijskoj kolekciji.

 

214504-fca heritage 01.jpg

 

Međutim, delovi neće biti isti kao nekada, već bolji. Prilikom izrade koristiće se niski udeo ugljenika i ista legura koja se koristi u izvornim komponentama, a koristiće se i bolja galvanizacija, zbog razloga koji bi mogao da bude poznat svima ko je barem jednom bio vlasnik Lancie. Nažalost, delovi će u ponudi biti samo neko vreme, a dostupni su za naručivanje u Mopar prodavnicama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, neshaoct said:

Stellantis će uskoro početi proizvodnju novih OEM zamenskih delova za paletu svojih klasičnih vozila

Planira li se pokretanje proizvodnje delova i za Stila, da otkupljujemo polako nazad nase stare :D ?

@MS PK , vidis kako se mi ostali zaje*asmo, a ti ces da vozis najnoviji Stellantis model? I to sa JTD, kud ces bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolicious.jpg Petrolicious: 1994. Lancia Delta HF Integrale Evo II

 

Neslavni završetak Group B svetskog reli šampionata doveo je do nove vrste automobila koji su se takmičili za titulu u sezoni 1987. Konkurencija između proizvođača tokom ove ere je bila jedna od najjačih u istoriji sporta, a proizvela je pobedničku automobilsku platformu: Lancia Delta HF.

 

U HF formi sa pogonom na svim točkovima, Delta HF je imala dominantni WRC debi 1987. godine pobedivši u 9 od 13 relija, i ostvarivši podijum na 11 od tih 13 relija. Lancia je posle toga osvojila titulu u šampionatu konstruktora još pet puta uzastopno, zahvaljujući snažnoj postavi vozača i činjenici da je neprekidno razvijala Deltu. Automobil je postao širi i moćniji tokom svog takmičarskog veka, što je kulminiralo sa Lancia Delta HF Integrale Evoluzione u sezoni 1992. godine.

 

Sa tim autom Lancia je još jednom osvojila WRC titulu u šampionatu konstruktora, ali je takođe označio kraj prestižnog višedecenijskog reli programa kompanije. Kako je Delta od 1987. do 1992. neprekidno unapređivana i dobijala sve bolje performanse, Lancia se pridržavala propisa i za potrebe homologacije svih tih unapređivanja izbacivala je na tržište ''civilnu'' verziju, što je entuzijastima ostavilo prilično raznoliku paletu performansi.

 

U ovoj epizodi predstavljena je poslednja od tih ''civilnih'' Delti, HF Integrale Evoluzione II. 

Iako ovaj model ima najširu karoseriju, najviše snage i najviši stepen ukupnog razvoja, tehnički on uopšte nije poslužio za homologaciju jer se WRC program Lancie završio pre izbacivanja na tržište ''Evo II'' 1993. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...