neshaoct 9584 Posted June 26, 2014 U Holandiji na prodaju 1976. Lancia Stratos Stradale Ukoliko Vas interesuje i imate 375.000 evra, u Holandiji je na prodaju odlično očuvan primerak Lancije Stratos Stradale. Lancia je proizvela ukupno 492 primerka modela Stratos, a ovaj iz Holandije je Stratos Stradale iz 1976. godine koji je do sada prešao 54.800 km. Automobil je težak samo 980 kg, pokreće ga 2.4 litarski DOHC V6 motor sa 190 konja, do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za manje od 5 sekundi, a može do maksimalnih 232 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted June 26, 2014 Bas me interesuje i odavno je merkam ali nikako da skupim novac. Uvek mi "skripi" za par 'iljada. Imal' ko da pomogne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 2, 2016 Na prodaju 1976. Lancia Stratos Firma Tomini Clasics je na prodaju ponudila Lanciju Stratos iz 1976. godine, i to u tamno plavoj boji i sa pređenih 44.000 km. Ponuđeni Stratos je naravno u odličnom stanju, a budući da se radi o jednom od samo 492 proizvedena primerka, ne čudi ni cena od 490.000 dolara. Za izgled ovog automobila se inače pobrinuo Marcello Gandini (tada u Bertoneu), dok je za pogon zadužen Dino Ferrari V6 motor od 2418 kubika zapremine i 140 kW/190KS (u paru sa manuelnim menjačem). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 14, 2016 Lancia 037 Stradale na aukciji Osamdesetih godina, regulacije FIA su omogućile kompanijama da urade homologaciju malog broja svojih modela za trke, a jedan od njih je bio i Lancia Stradale 037. Došao je kao zamena za Lanciju Stratos HF, a njime se pozabavio Abarth, koji je tada postao deo Fiat-Lancia grupe, pa je ovaj model dobio kevlarski ojačano telo, novo oslanjanje i diskove iz Bremba i Abartha. Ispod haube je bio 1995cc DOHC motor. Imao je Bosch Kugelfisher ubrizgavanje, razvijao je 205KS i bio povezan na manuleni prenos sa pet brzina. Na slikama se nalazi automobil sa brojem šasije 063, od 207 primeraka koji su dobili homologaciju za korišćenje na putu. Dolazi u crvenoj boji, sa crnim enterijerom, a servisiran je samo kod Lancia eksperata i prešao je 322 km od poslednjeg servisa. Na satu je oko 33.000 kilometara, a prodavac kaže da nije bio modifikovan. Ovaj primerak iz 1982. će ići pod čekić na RMSotheby aukciji koja će se održati u Monaku, a očekivana cena bi trebala da bude oko 350.000€. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 27, 2016 Lancijina reli ikona u prazničnoj usluzi Srećnici mogu da provedu praznike uz klasičnu reli mašinu, i to kakvu! Naime, diler klasičnih automobila iz Londona, Girardo & Co., pokazuje šta znači prevoz sa stilom. Kome još treba kamionet za prevoz božićne jelke kada to može da uradi Lancia 037. Video startuje sa tekstualnom porukom, kojom se vozač podseća da treba da nabavi novogodišnju jelku. Njegov izbor vozila možda nije najpraktičniji, ali teško da postoji zabavniji. Sve je mirno tokom vožnje kroz grad, ali kada je automobil ušao u prirodu, sve se menja. Prodavac tvrdi da je reč o primerku Lancijinog fabričkog tima, i da ga je između ostalih vozio Henri Toivonen. Model 037 je bio Lancijin naslednik čuvene reli ikone, Stratosa. Uspešno se takmičio u eri Grupe B, osvojivši konstruktorsku titulu 1983. Kao i Stratos, i 037 karakteriše srednje pozicioniran motor i pogon na zadnje točkove, ali umesto Ferrarijevog V6 mesto je našao četvorocilindraš sa kompresorom. Dvolitarska verzija je isporučivala 208 ks u limitiranoj ediciji od 200 serijskih modela, ali je takmičarska verzija imala 2.1-litarski motor. Girado & Co. sajt još uvek ne objavljuje prodaju 037, ali bi uskoro jedna Delta S4 trebalo da bude dostupna, a firma kaže da je imala samo jednog vlasnika, koji je vozilo kupio novo od Abartha 1988., a prešao je samo 4.100 kilometara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 29, 2016 Bivši F1 vozač Erik Comas i Lancia Stratos Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted December 30, 2016 Ahhh, Stratos. Kakva je to masina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 21, 2017 TheSmokingTire video: 1975. Lancia Stratos HF Group 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 28, 2017 Lancia Stratos prodata za 475.000 dolara Lancia Stratos je istinska legenda u svetu automobilizma, a jedan odličan primerak je prodat za čak 475.000 dolara. Lancia Stratos se takmičila u Svetskom reli šampionatu (WRC) 1974. godine i osvojila je titulu u svojoj prvoj godini na stazi, kao i u dve naredne godine. Prema standardima homologacije, 500 primeraka je trebalo da bude proizvedeno, ali su do 1978. godine s proizvodne trake sišla 492 automobila. Ove ograničene brojke jasno govore da je dobro očuvan primerak veoma teško naći, a ako potraga bude uspešna, automobil je u tom slučaju veoma skup. Jedan vlasnik je odlučio da proda svoj Stratos na aukciji, a novi vlasnik je izdvojio čak 475.000 dolara. Automobil je označen brojem 44 od 492 primerka, proizveden je 1974. godine, a većinu svog života je proveo u Italiji. Prešao je svega 71.008 km, a motor, menjač i šasija su originalni. Lancia Stratos poseduje 2.4 litarski Dino V6 motor koji je razvijao 190KS kada je bio potpuno nov. Snaga se prenosi na zadnje točkove putem petostepenog manuelnog menjača, a karoserija je ofarbana u ''Rosso Arancio Rally'' crvenu boju. Tapacirung je takođe iste boje, a vozač i suvozač se smeštaju u Havana sedišta. Instrument tabla je crne boje, kao i paneli vrata. Automobil je potpuno servisiran ove godine i u savršenom je stanju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted January 22, 2018 Lancia 037 Stradale na aukciji Mi svakako volimo bilo koji dobar homologacioni specijal, ali kada se Lancia 037 Stradale pojavi na radaru svetske javnosti, ne možemo, a da ne osetimo slabost u kolenima. Legendarna kompanija kreirala je svega 207 Stradale jedinica i 037 specijalno namenjenih Group B reli šampionatu, dok je primerak koji vidite prodat kao nov u Japanu, gde je ostao sve do pre dve godine. Automobil je zatim poslat u Italiju radi potpune restauracije, izvršene od strane specijalilsta, uključujući i nekoliko tehničara, originalnih učesnika u izgradnji modela, takođe aktivno angažovanih tokom procesa. Stradale verzija 037 modela poseduje karoseriju kreiranu od kevlara ojačanu fiberglasom, dok njeni masivni cevasti podramovi, otkrivaju da se ovde bez sumnje radi o trkačkim akredetivima. Vešanje poseduje potpuno nezavisne duple viljuške na svakoj strani, sa duplim amortizerima na zadnjoj strani. Sve 207 Stradale jedinice ofarbane su crvenom bojom, ali ovaj posebni automobil poseduje sve prednosti svežih slojeva originalnog tona, vraćenih i osveženih detaljnom restauracijom. Enterijer ovog automobila je takođe potpuno restauriran kako bi posedovao prave specifikacije, tako da su u projekat uključene nove/originalne postave sedišta i unkatna, crna Corduroy vlakna. Snaga ove legendarne mašine sa reli specifikacijama, dolazi iz dvolitarskog četvorocilindraša sa superpunjenjem, smeštenim u sred šasije i uparenim petostepenim manualnim menjačem. Pored toga, ovaj prelepi automobil velike istorijske vrednosti opisan je kao jedna od najbolje restauriranih 037 Stradale jedinica koje se trenutno mogu pronaći na svetu, a uskoro će se pojaviti na skotsdejlskoj aukciji kompanije Boham, kojoj će prema nekim grubim procenama doneti zaradu negde između 350.000 i 450.000 dolara. preuzeto sa - Auto Blog 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 2, 2018 Od pre nekoliko epizoda: The Grand Tour video: 1983. Rally Rivalstvo - Lancia 037 i Audi Quattro (skraćena verzija) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 30, 2018 Jay Leno i 1982. Lancia 037 Stradale Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 25, 2018 Petrolicious video: 1974. Lancia Stratos Group 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 11, 2019 FCA Heritage video: Automobil koji je izazvao budućnost - i pobedio 1983. godine u svetskom reli šampionatu pogon na svim točkovima je bio smatran za opciju bez koje se ne može osvojiti titula. Lancia je odlučila da se i te godine trka sa modelom koji ima pogon samo pozadi. 7. Oktobra 1983. godine pobedom na reliju u San Remu, Lancia je osvojila titulu svetskog reli šampiona. 35 godina kasnije po istim krivinama: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 18, 2020 Lancia 037 Stradale Poslednji auto sa pogonom samo pozadi koji je osvojio titulu u WRC-u bila je Lancia 037. Nju su te 1983. godine vozili Walter Röhrl, Markku Alén i Attilio Bettega. Za potrebe homologacije tog auta Lancia je, po tadašnjim FIA pravilima, morala napraviti i njegovu ''civilnu'' varijantu, tj. putničku - to je Lancia 037 Stradale (''Stradale'' = put/ulica). Predstavljena je 1982. godine na sajmu automobila u Torinu, napravljeno ih je 207 komada (po FIA pravilima je moralo barem 200 komada). Auto su zajedničkim snagama napravili trkačko odeljenje Lancie, Abarth i Pininfarina: 2 Woodoo and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 26, 2020 Harry'sGarage video: Lancia 037 Group B & Beta Volumex Walter Röhrl je vozio jednu ovakvu Lanciu 037 kada je osvojio titulu 1983. godine u svetskom reli šampionatu. Lancia Beta Volumex i Lancia 037 su automobili prve polovine 80-tih, imaju isti 2.0 motor sa kompresorom ali sa različitim nivoom snage: 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 24, 2021 Lancia Rally 037 (sa eng. prevodom) Kaže Davide Cironi da je vožnja ove Lancie ''una droga'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 27, 2021 Jay Leno i 1975. Lancia Stratos HF Prvi model automobila na svetu namenski napravljen za učestvovanje na reli šampionatu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 31, 2021 Petrolicious: 1974. Lancia Stratos HF Stradale Lancia ima trkačko nasleđe koje obuhvata nekoliko decenija kroz različite šampionate, ali su od svih tih titula i pobeda ipak najviše prepoznatljivi po svojim WRC titulama. Naime, između 1974. i 1992. godine Lancia je osvojila 10 titula šampiona u WRC-u sa tri različita automobila (ustvari sa 4 jer je u šampionatu koji je prethodio WRC-u bila najbolja sa modelom Fulvia). Od tih automobila Stratos je možda najpoznatiji ne samo zahvaljujući het triku (tri titule zaredom - '74. '75. '76.), već i činjenici da je (nakon što ga je Lancia zamenila sledećim autom) nastavio da učestvuje u svetskom reli šampionatu preko privatnih timova i uspevao sve negde do početka 80-tih da osvoji poneku etapu, ili čak i čitav reli. Lancia Stratos je bio poseban projekat u čijem nastanku nije učestvovala samo Lancia, već bi se moglo reći cela Italija. Bertone je uradio dizajn (Marcello Gandini), Ferrari je dao V6 motor iz svog modela Dino... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 16, 2021 Prva Lancia 037 prototip na aukciji Lancia 037 je bila jedan od najpoznatijih automobila u svetu relija poznat po svom obliku i pogonu na zadnje točkove, a sada njegov prethodnik u formi prototipa traži novog vlasnika. Automobil se prodaje putem kuće RM Sotheby's, a radi se o prvom prototipu koji je proizveo i posedovao Abarth. Prototip je prošao rigorozna testiranja u vazdušnom tunelu i na stazi, a vozili su ga Markku Alen, Adartico Vudaffieri i Giorgio Piata. Do 1982. godine je automobil nosio legenarno Martini ruho, te je služio kao izvidno vozilo za Akropoljski reli, a nakon toga je završio u rukama Sergija Limonea koji ga je restaurirao i vratio u originalno stanje. Kada se gledaju ovakvi automobili, uvek je interesantno videti koje karakteristike dizajna je preuzeo i drumski model, a koje ne. Elementi poput kockastih lukova točkova, ventilacijski otvori, okrugla zadnja svetla, nestali su sa prototipom, ali prednja svetla, maglenke, ventilacijski otvori na haubi su zadržani uz manje modifikacije. Među važnim stvarima koje se nisu promenile je svakako motor. Radi se o četvorocilindričnom motoru od 1.995 kubika koji je uglavnom ostao isti. U unutrašjosti su sportska sedišta, a armaturna ploča je ispunjena instrumentima i dugmadima. Aukcija je zakazana za 15. jun, a očekuje se da će novi vlasnik izdvojiti ogromnu sumu novca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 25, 2021 Najavljen Kimera EVO37 - moderna Lancia 037 Iz kompanije Kimera Automobili je stiglo zvanično saopštnje u kome se najavljuje novi sportski automobil Kimera EVO37. Kimera Automobili najavljuje da je u pitanju sportista napravljen kao počast originalnom modelu Lancia 037, poslednjem 2WD automobilu koji je osvojio WRC titulu. Iako će Kimera EVO37 biti novi automobil, ostaće veran dizajnu orignalne Lancie 037. S tim u vezi, Kimera Automobili je potražila pomoć od inženjera koji su nekada radili na originalu kako bi im pomogli u kreiranju moderne reinkarnacije 037. Jedan od njih je i inženjer Claudio Lombardi koji će učestvovati u modernizaciji 2.0 četvorocilindričnog motora. Motor će raspolagati sa oko 550KS, a imaće i turbo punjač i el. kompresor, uz izbor manuelnog ili sekvencijalnog menjača. U vesti se navodi da je automobil težak samo 950 kg, kao i da je pogon na zadnje točkove. Kimera Automobili planiraju seriju od samo 37 primeraka ovog automobila sa zadnjim pogonom (po ceni od 495.000 evra), a kasnije i 10 primeraka varijante sa integrale 4WD pogonom. Više informacija će biti saopšteno na premijeri najavljenoj za 22. maj. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 24, 2021 Kimera EVO37 Kao što je bilo i najavljeno, kompanija Kimera Automobili je prikazala novi sportski automobil Kimera EVO37. Kimera Automobili navodi da je u pitanju sportista napravljen kao počast originalnom modelu Lancia 037, poslednjem 2WD automobilu koji je osvojio WRC titulu. Naravno, EVO37 je izgledom veran dizajnu orignalne Lancie 037. S tim u vezi, Kimera Automobili je potražila pomoć od inženjera koji su nekada radili na originalu kako bi im pomogli u kreiranju moderne reinkarnacije 037. Oni su učestvovali i u modernizaciji 2.15 četvorocilindričnog motora. Motor sada raspolaže sa 505KS i 550 Nm, a ima i turbo i el. kompresor, uz 6-stepeni manuelni menjač i zadnji pogon. Težina vozila nije saopštena, ali se navodi da su u konstrukiciji upotrebljena ugljenična vlakna, kevlar, aluminijum, titanijum i čelik. Ističu se i LED svetla, Ohlins oslanjanje, Brembo karbon-keramičke kočnice, točkovi od 18 i 19 inča, kao i upadljivi zadnji spojler. Kimera Automobili planiraju seriju od samo 37 primeraka ovog automobila sa zadnjim pogonom (po ceni od 480.000 evra plus lokalni porezi), a neke ranije najave kažu da kasnije stiže i 10 primeraka varijante sa integrale 4WD pogonom. Isporuke prvih primeraka startuju u septembru. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites