Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
obelix

Punto mk2b 1.3 multijet - preventivna zamena lanca?

Recommended Posts

Ako tebe auto služi kako treba, to da li je prešao 100k ili 350k km, to ti je potpuno nebitno. Naravno da bismo svi voleli da vozimo nov auto, ali to je trenutno jako teško za većinu nas... Ja sam recimo za ove pare za koje sam kupio Stilo mogao da kupim neki nov auto i da znam da ništa nije rađeno na njemu i da imam garancije, ali ipak nisam...

Pa dobro i ako je zamenjen lanac, to je zato što je trebalo da se zameni, i zamenjen je. A ne da bi neko razhebo auto pa ga prodao... ;)

Pozdrav...

P.S. Ne brini, JTD i JTDm motori su kao golf 2, skoro neuništivi... :rofl: :rofl:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, ali ipak ostane gorak ukus kad shvatis da si se malo zajebao. iz licnog iskustva :hope: to ipak ne znaci da si pazario les. vremenom ces ga zavoleti, a to sto je presao malo vise...nikad ne mozes biti potpuno siguran u kilometrazu, ili bar skoro nikad

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije bitna kilometraza, bitno je stanje...

vidjao sam kola sa pravih 80 hiljada koja ne lice ni na sta, a vidjao sam i kola sa 300-400 hiljada koja izgledaju sasvim solidno, kao da su presla 150 do 200... samo zavisi od toga kako se vozi, odrzava i cuva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, ako je u stanju kao da je prešao 150, a prešao je 350, da li je bitno šta piše na cajgeru? Realno je mnogo bolje uzeti održavan auto sa većom kilometražom nego automobil sa kojim se bahato odnosio vlasnik. Mom drugaru je florida 1.4 zaribala na 70 i nešto hiljada, iako je uvek išla ko metak. Posle je njegov matori priznao da je za sav taj period promenjeno ulje da'l jednom ili dvaput.

Meni je prosto draže kad sam video da je moj auto vozila italijanska firma, i to je auto bio na lizingu od 3 godine. Vizuelno je izgledao dobro, prema tome, sva je verovatnoća da je taj auto iz više razloga prosto morao biti pravilno održavan.

Naravno da je mačka u džaku, ali ja uvek računam sa gorim scenarijom, tj. da crkne mašina ili nešto mehanički. Svakako će da košta, ali nema veze, manje će da košta nego da je auto udaran, peglan, ima neke veće anomalije u enterijeru i slično...

Da se vratim na temu, pričamo o zameni potrošnog dela. To nikako ne sme da bude bilo kakav argument za (ne)kupovinu auta. Pogotovo kada govorimo o italijanu, sve što crkne i zameni se u eksploataciji, daleko daleko je manje nego da ste uzeli nov auto, pogotovo što biste onda morali da ga održavate u Delti.

Stavite na papir održavanje bilo kog automobila srednje klase kod oficijalnog servisera - da zaboli džep. Uopšte nije čudno što kod nas dominiraju polovni automobili, a kakva vremena dolaze, mi svi koji vozimo koliko-toliko aktuelna, ispravna i bezbedna vozila, da se lupamo u dupeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kao sto rekose to su dobri motori i prelaze boga oca.mnogo je bitnije stanje auta nego sta pise na satu.ne zuri sa prodajom ako ne moras

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne otvaram novu temu, posle ne znam kolko vremena otvorih haubu i videh danas oko dihtunga lanca nešto što mi liči na ulje crno-braon boje kako je malo prelilo na samom spoju ,

pa me zanima jer to može biti zaptivna masa koja se stegla i iscurela iz spoja ili je dihtung propiškio ??

i naravno jel da ga teram u servis ili se nekome nešto slično dešavalo pa ispade glupost ...???

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad smo gledali ispred intera videlo se da je skidan poklopac lanca ali izgleda nije stavljen novi dihtung vec namazana diht masa.prebrisi krpom ako se pojavi ponovo onda je dihtung u pitanju a ako nema promena onda se vidi diht masa

Share this post


Link to post
Share on other sites

prebrisao sam vec jednom al skoro ništa da se skine jer je masa nekako gusta, nema veze svakako sam planirao da sledeće nedeelje kupim alarm i konačno svratim da ga ugradiš, pa onda češ moći i detaljnije da ga proveriš...

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislis da je uslov da pukne lanac prvo da pocne da se cuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ biću iskren, slabo se razumem u kola, samo ono osnovno :wacko: nadam se da ću naučiti nešto na skupovima :thumbsup: a što se tiče lanca, pa ja sam tako čuo, a iskreno nisam pri nekoj kinti za veće investicije, pa neću da ga diram još neko vreme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo posle 4 godine: ko je gde radio VELIKE servise Mislim lanac itd? Kod Gorana? TIM? i sa kojim delovima? AP, KIT ....neki drugi diler ...nabavka...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam tu gimnastiku ostavio sledecem vlasniku...


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe i ja.... Ali  opet sam uzeo drugog Punta 1.3 MTJ samo ovaj mnogo više prešao i zveči i moraće da se radi....

Samo je pitanje gde i koji je nivo kvaliteta delova?

 

1. ovlašćeni FIAT dileri : delovi su oko 25000 din (250E) (bez vodene pumpe) + ruke oko 11 000 din ; garancija?

2. Goran Zemun: ceo servis sa rukama 30 000 din (ne znam jel uključena vodena pumpa) garancija 5 godina i/ili 60 000km 

3. Delovi iz AP-a ili KIT-a oko 10000din + ruke isto tako TIM ; e sad garancija za delove je 6 meseci? 

4. Delovi Revlon navodno nemački oko 12000 + za majstora 80 eur .... garancija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi su ti planovi sa aktuelnim autom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videćemo, ako se dobro pokaže onda ostaje 2-4 godine, ako ne.... tu su oglasi... mada kad se sve odradi moraće se dugo družimo da se isplati... otvoriću temu posvećenu njemu uskoro .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se dobro pokaze, odradi servis kod Gorana i ne razmisljaj ;)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma naravno, samo niko ne zna šta je masno oko desne strane - kod lanca? dal dekla lanca, dal glava motora, dal onaj jbn čep od menajča koji je bio pola otvoren .... sve curi ka tamo...  :mellow:

a znaće se sigurno tek kad krenu da rade lanac- a tad je već kasno za prodaju jer niko neće da prizna cenu rada velikog servisa u fulu, već kao lepo što si odradio...  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

odnosno kad se odradi - ne prodaje se barem narednih 20 000km... 

 

Obrni okreni, moraću sam da se pomirim sa činjenicom da sam se zajebo, i da se družim sa ovim Puntom dokle god bude išao...  :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nisi se  zajebao,skupi pare uradis kod gorana veliki servis i posle uzivanje,pa posle pomalo sredjujes sve ostalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa eto... zaleteo sam se ....  uzeh ex-van sa sigurno pređenih 400 - 500 000 km ( navodno samo 250,000km po prodavcu jer je za carinu povećano na 370.000km)  :whistle:  :wallbash:

 

Naravno, niska cena je bila glavni mamac, i verovao sam u svoje poznavanje istog auta sa istim motorom... a sačkekao me, lanac, zadnji amortizeri pod odmah, a kvačilo i nosač motora uskoro...

o gumama, akumulatoru iz  benzinca i dva različita ključa da ne pričam .... Ali otvoriću temu posvećenu ovom Puntu, pa ćemo tamo da ne trujem ovde ....

 Pozz :welcome:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamena odradjena kod Gorana proslog juna, set lanca originalan, a vodena pumpa, kais, spaner ili sta vec ide ne znam ko je proizvodjac. Najbitnije da je kod Gorana odradjeno pa za marku delova i garanciju nisam ni pitao ;) Ne mogu bas tacno da se setim, ali sa popustom kluba je izaslo oko 25-26000.

 

Ti ne moras da menjas vodenu, kais i spaner, to uvek mozes naknadno jer se ne dira lanac. Mada kad vec radis... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, hvala, zakazan kod Gorana, nego posle zamene - ima li period naleganja - maženja motora ili možeš odma pun gas na duge puteve? Sad je cifra 27-28 ali to je to ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...