MS PK 7718 Posted June 14, 2013 To mi je ok cifra koliko se ja razumem, svi su kukali na zamenu tih lanaca uopste, kazu oko 500e je izlazilo na grubo u zavisnosti od marke i modela auta. Ova cifra ti je skoro kao za zupcasti. I ja koliko znam nema nikakvog naleganja, samo gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 7, 2013 (edited) Pozdrav danas primetim da kod gasenja auta tup zvuk se cuje caka cak caka cak kod dela gde je lanac to se isto desava kada ga samo malo zaverglam i pustim isti zvuk skinut kais od alternatora i opet se cuje znaci ono kad hocu da ga cvaknem on caka cak i to bas tup zvuk plasim se da je lanac ili nesto u tom delu zeznuto dal treba osafiti onaj veliki zvezdasti poklopac gde je lanac i oslusnuti dal je ko to radio? http://www.tooled-up.com/artwork/ProdPDF/SEAINSvs4880.pdf Edited November 7, 2013 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 7, 2013 Dal je moguce po ovim slikama da se cak i menjac skida kod zamene to je izgleda bas komplikovana procedura? meni je ovako jos 40 posto gore Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 150 Posted November 8, 2013 Ako ti je gore nego kod ovoga na snimku, onda odmah, bez odlaganja menjaj lanac, lancanike, spaner i zatezac.Meni je bilo manje strasno, cak je lanac bio dobar, ali je zaglavio zatezac...Menjac se ne skida kod zamene lanca.Ali da ima posla - ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 9, 2013 zahvaljujem u ponedeljak teram majstoru ostampao sam malo uputstva da pratimo ima posla naopakopotrebno je alata nesto cemo inprovizovati lanac mi se cuje sve gore i gore u susret mi je izasao i Goran sa foruma i sve mi objasnio jos jednom sve pohvale za njega.Nemoguce je lanac dotegnuti on ima svoj zatezac i kada dodje do 5 pozicije nema dalje ceo set se mora zameniti e sad nisam uzeo samo ovaj alu dihtung on je 3500 vracam stari namazan dihtom.Danko jesi ti imao orginalan alat kod zamene za blokadu bregastih il si pravio nesto ko gore sa onog uputstva ona dva kao safa i ona kao igla sto zamajac blokira il ste imali neki drugi sistem za zamenu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 150 Posted November 9, 2013 Nisam sam menjao. Radili u servisu. Majstor ima originalni alat za blokiranje bregastih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 9, 2013 zahvaljujem danko mi cemo nesto probati u ponedeljak da podglavim neki inbus nesto nauruzao sao sam se literaturom videcemo na sta ce ispasti Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 9, 2013 Znam samo da svi kukaju kada trebaju da menjaju lanac na mjt, tako, da obrati dobro paznju sta radis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 9, 2013 Gledajuci po forumima veliki je posao i ima dosta skrivenih caka za zamenu ima gore lin iznad snimka sta je sve potrebno inace nezgodno je i sto i nije bas prilazno a stvar opipljiva i veoma ozbiljna ali pisem iskustva u ponedeljak utorak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 11, 2013 (edited) danas zamenjeno muka bozija vazna napomena bez alata nemojte pocinjati da radite ovaj posao majstor kod koga sam isao ubedio me je da zna on to sve medjutim kad smo skinuli sve zupcanici su bili pojdeni i to poprilicno slikacu ovih dana al dok skupim zivce kad smo mislili da je sve gotovo upalili smo auto koji je radio kao vrsalica i cuo je se kao dizel koji je zgazio milion i cudan zvuk rrrrrrrr rrrrr svativsi da ne valja zvao je jos jednog koji su uzupcili kako treba i auto je radi dobro(da li je za taj period mogao da ventile zezne to je pitanje) medjutim sad kao da 1 sek duze mu treba da upali a mozda se i ja tripujem posto 1.3 multijet pali specificno tj ne moze da upali na pola kljuca.E da se zahvalim I Goranu koji mi je dao par saveta za skidanje i izasao mi u susret .E sad moja je dilema da li su ventili osteceni Goran mi rece da mogu a i ne mora da znaci e sad rece mi ako su osteceni da ce mi se to pokazati za 10 000 -15 000 hiljada jer ce onda ventili poceti da gore i izgubiti kompresiju ima li ko da da neku rec nade jel sam toliko iznerviran da bih ujedao...Pozdrav Edited November 11, 2013 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 11, 2013 Znao sam da ces da zakukas samo nisam hteo da pisem. Nema ko nije zakukao na zamenu lanca kod mjt-a. Mislim da su ti ventili skroz ok, da nisu, valjda bi se primecivalo odmah barem nesto, u radu, da dimi, secka itd... A to za paljenje kod 1.3mjt je stvarno cudna stvar. Moj komsija ima bukvalno novog, do sada je presao 24hkm i kada ga ja vozim po gradu cesto mi se desi da ga ne upalim iz prve, ispada da pustim kljuc pre vremena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 12, 2013 Kako da ne kukam ostao sam da mu pomazem od 10 -18 h i to smo zamenili muka ziva doduse donji zupcanik je bas bio pojeden da covek nepoveruje slikacu,a ovo za paljenje se sad kod mene desava kao kod tvog komsije kao da pustim kljuc pre vremena i to jednom od 5 uzastopnih paljenja ostalo sve normalno ali vuce i dalje ko lud tisi je u radu nezvoni nista jutros kad je hladnije nelupa u lancu i to je to.Plasio sam se reko da i dalje nije dobro uzubljen mozda za malo al rece mi komsija da je tako gorela bi ti lampica check engine jer to je vrlo precizno i senzori bi odmah javljali greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 12, 2013 Da nije dobro uzubljen niti bi palio isto, niti bi vukao isto, niti bi radio isto, dimio bi verovatno i slicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 12, 2013 zahvaljujem taman da mi otklonis sumnju, znas ono kad se covek ne razume pa sumnja bolje da nisam bio prisutan kad poce motor da vrslja muka me je uhvatila veruj mi.Al bitno je da je sve sad ok izbacicu slike zupcanika veceras da vidis kako je se to pojelo.Pozdrav.Zvao me je i majstor danas da mi kaze da je samo za jedan zub bio pomeren i kao nema sanse da je ista moglo da se osteti kao tek posle 3 zuba bi bio problem kao nemoj se nervirati e sad i ti rece da je ipak pokrivio ventile il bi mrsio tresao se na leru gasio moralo bi imati posledica Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 12, 2013 Koliko je presao tvoj punto, ako znas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 12, 2013 oko 287 000 ali mi je od pre mesec dana poceo da vrslja kad je hladan gde je lanac pa se stisa a onda je poceo jos vise da vrslja a zatim je poceo kad ga gasim ugasi se i sledece tri sek kuca u lancu cak cak jasno se cuje e to je bio poslednji znak tad mi je Goran iz servisa rekao da cak i tad posto se cuje i kad gasim da u tom trenutku moze da prezupci.Inace kod srtarog lanca i lancanika imao je 1 cm lufta lanac kad je ugasen a kad je stavljeno sve novo nema 3 mm Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 12, 2013 Taman se uklapa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 12, 2013 Evo par slika mobilni mi je dno dna al vidi se donji zupcanik sa radilice je pojeden nacisto toliko da bi poceli da se lome zubi za par hiljada km,zatezac lanca je se urezao a sam lanac kao lanac nije nesto narocito ostecen verovatno je se istegao malo gornji zupcanik bregasti je isto poderan al ne mnogo primetno kod starog da je sam po sebi imao dosta lufta sto zbog zupcanika verovatno i istegnutosti dok nov montiran je bio zategnut...Sami nemojte da menjate ovo niposto ni sa nekim ko nema alat!!!Preporuka za Gorana jer iako mi on nije radio jer nismo iz istog grada covek jednostavno poznaje svu materiju i pomogao mi je oko par konstatacija.Mi smo se mnogo namucili zupcili smo ga bez alata sto je veoma rizicno cak prvi put smo za zub omanuli sreca iz drugog puta je bilo ok... A ako nekome treba Suriken mogu mu pokloniti zupcanik radilice jer je ostar kao zilet Ova zadnja slika je primer kako on nov izgleda zubi su dosta deblji i obli 1 hibi011 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 13, 2013 U zadnjem momentu si ga zamenio . Koliko kosta set, i koliko te je izaslo sa rukama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 14, 2013 (edited) cena orginal delova oko 23 000 a iz ap sporta mislim oko 12 000 zamenaa ti se krece od 8000 do 11 000 e sad ima i alu dihtung poklopca on je dodatnih 3 000 i plus semering al to ja nisam menjao nit mi je palo na pamet Edited November 14, 2013 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 16, 2013 Pale cene znaci, mislim da je taj poduhvat do skoro bio oko 500e Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted December 2, 2013 sve u svemu ipak to nije za igranje i ucenje tj da se covek tako olako odluci da to sam radi posto je rizik veeeeliko no dobro eto vidis u ovom slucaju se sve zavrsilo kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 3, 2013 Verujte bez alata za taj posao stvar nije nimalo naivna moze se napraviti steta od 700 do 1000 cak i da ima alat mora bas racuna da se vodi jel i tad moze za zub da pobegne.Meni je Goran sa foruma izasao u susret on to isto radi i vrhunski poznaje materiju al on je u Bg a ja u Uzicu inace bi jedino njemu oterao da mi ovo menja ali meni je toliko otisao zupcanik da me je po zvuku posavetovao da vise nepalim auto dok to nezamenim jer meni prilikom gasenja lanac je par sekundi zvonio u kucistu pisao sam vec pa da nedavim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 20, 2013 Eto jos jednog problema popustio semering uljne pumpe koji se u stranim kompletima za veliki servis 1.3 multijet vodi kao obavezan meni je pre neki dan pustio i ulje je pocelo da curi na remenicu i da prska po motornom prostoru.Tako da ovih dana opet kod majstora najmanje 3000 rad jer opet mora radilica da se blokira pa onda levi navoj pa uljna flansa pa semering koji kosta oko 1500 tako mi majstor rece e sad drugovi ako ko moze u auto dati ili bolje poznaje engleski ili eper ili neko cudo da mi kaze dimenzije tog semeringa on se nalazi na alu deklu gde ulazi uljna flansa i remenica radilice? A ujedno ovo pisem i kao upozorenje da ga treba menjati na velikom servisu na 1.3 mjtd obavezno jer meni cak mesec i vise nigde nije pustio i onda naglo samo.Ili pak uz rizik kao ja al onda vam to izadje 3 puta skuplje 1 hibi011 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted December 20, 2013 e jbg a to je valjda trebao mehanicar da ti kaze sta treba menjati, a ne ti da lupas glavu oko toga.. Quote Share this post Link to post Share on other sites