etibor 21 Posted March 25, 2009 Ako tebe auto služi kako treba, to da li je prešao 100k ili 350k km, to ti je potpuno nebitno. Naravno da bismo svi voleli da vozimo nov auto, ali to je trenutno jako teško za većinu nas... Ja sam recimo za ove pare za koje sam kupio Stilo mogao da kupim neki nov auto i da znam da ništa nije rađeno na njemu i da imam garancije, ali ipak nisam...Pa dobro i ako je zamenjen lanac, to je zato što je trebalo da se zameni, i zamenjen je. A ne da bi neko razhebo auto pa ga prodao... Pozdrav...P.S. Ne brini, JTD i JTDm motori su kao golf 2, skoro neuništivi... :rofl: Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlad 2 Posted March 25, 2009 da, ali ipak ostane gorak ukus kad shvatis da si se malo zajebao. iz licnog iskustva to ipak ne znaci da si pazario les. vremenom ces ga zavoleti, a to sto je presao malo vise...nikad ne mozes biti potpuno siguran u kilometrazu, ili bar skoro nikad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted March 25, 2009 nije bitna kilometraza, bitno je stanje...vidjao sam kola sa pravih 80 hiljada koja ne lice ni na sta, a vidjao sam i kola sa 300-400 hiljada koja izgledaju sasvim solidno, kao da su presla 150 do 200... samo zavisi od toga kako se vozi, odrzava i cuva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted March 25, 2009 Pazi, ako je u stanju kao da je prešao 150, a prešao je 350, da li je bitno šta piše na cajgeru? Realno je mnogo bolje uzeti održavan auto sa većom kilometražom nego automobil sa kojim se bahato odnosio vlasnik. Mom drugaru je florida 1.4 zaribala na 70 i nešto hiljada, iako je uvek išla ko metak. Posle je njegov matori priznao da je za sav taj period promenjeno ulje da'l jednom ili dvaput.Meni je prosto draže kad sam video da je moj auto vozila italijanska firma, i to je auto bio na lizingu od 3 godine. Vizuelno je izgledao dobro, prema tome, sva je verovatnoća da je taj auto iz više razloga prosto morao biti pravilno održavan. Naravno da je mačka u džaku, ali ja uvek računam sa gorim scenarijom, tj. da crkne mašina ili nešto mehanički. Svakako će da košta, ali nema veze, manje će da košta nego da je auto udaran, peglan, ima neke veće anomalije u enterijeru i slično... Da se vratim na temu, pričamo o zameni potrošnog dela. To nikako ne sme da bude bilo kakav argument za (ne)kupovinu auta. Pogotovo kada govorimo o italijanu, sve što crkne i zameni se u eksploataciji, daleko daleko je manje nego da ste uzeli nov auto, pogotovo što biste onda morali da ga održavate u Delti.Stavite na papir održavanje bilo kog automobila srednje klase kod oficijalnog servisera - da zaboli džep. Uopšte nije čudno što kod nas dominiraju polovni automobili, a kakva vremena dolaze, mi svi koji vozimo koliko-toliko aktuelna, ispravna i bezbedna vozila, da se lupamo u dupeta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 25, 2009 kao sto rekose to su dobri motori i prelaze boga oca.mnogo je bitnije stanje auta nego sta pise na satu.ne zuri sa prodajom ako ne moras Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted April 15, 2009 da ne otvaram novu temu, posle ne znam kolko vremena otvorih haubu i videh danas oko dihtunga lanca nešto što mi liči na ulje crno-braon boje kako je malo prelilo na samom spoju , pa me zanima jer to može biti zaptivna masa koja se stegla i iscurela iz spoja ili je dihtung propiškio ??i naravno jel da ga teram u servis ili se nekome nešto slično dešavalo pa ispade glupost ...??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 15, 2009 kad smo gledali ispred intera videlo se da je skidan poklopac lanca ali izgleda nije stavljen novi dihtung vec namazana diht masa.prebrisi krpom ako se pojavi ponovo onda je dihtung u pitanju a ako nema promena onda se vidi diht masa Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted April 15, 2009 prebrisao sam vec jednom al skoro ništa da se skine jer je masa nekako gusta, nema veze svakako sam planirao da sledeće nedeelje kupim alarm i konačno svratim da ga ugradiš, pa onda češ moći i detaljnije da ga proveriš...pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 19, 2009 onda ti je to diht masa Quote Share this post Link to post Share on other sites
bile 0 Posted May 12, 2009 ja sam u fazonu dok se nečuje lanac neću da ga diram Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 12, 2009 mislis da je uslov da pukne lanac prvo da pocne da se cuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bile 0 Posted May 12, 2009 ^^^ biću iskren, slabo se razumem u kola, samo ono osnovno nadam se da ću naučiti nešto na skupovima a što se tiče lanca, pa ja sam tako čuo, a iskreno nisam pri nekoj kinti za veće investicije, pa neću da ga diram još neko vreme! Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted June 11, 2013 Ajmo posle 4 godine: ko je gde radio VELIKE servise Mislim lanac itd? Kod Gorana? TIM? i sa kojim delovima? AP, KIT ....neki drugi diler ...nabavka...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted June 12, 2013 Ja sam tu gimnastiku ostavio sledecem vlasniku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted June 12, 2013 Takođe i ja.... Ali opet sam uzeo drugog Punta 1.3 MTJ samo ovaj mnogo više prešao i zveči i moraće da se radi....Samo je pitanje gde i koji je nivo kvaliteta delova? 1. ovlašćeni FIAT dileri : delovi su oko 25000 din (250E) (bez vodene pumpe) + ruke oko 11 000 din ; garancija?2. Goran Zemun: ceo servis sa rukama 30 000 din (ne znam jel uključena vodena pumpa) garancija 5 godina i/ili 60 000km 3. Delovi iz AP-a ili KIT-a oko 10000din + ruke isto tako TIM ; e sad garancija za delove je 6 meseci? 4. Delovi Revlon navodno nemački oko 12000 + za majstora 80 eur .... garancija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted June 12, 2013 Kakvi su ti planovi sa aktuelnim autom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted June 13, 2013 Videćemo, ako se dobro pokaže onda ostaje 2-4 godine, ako ne.... tu su oglasi... mada kad se sve odradi moraće se dugo družimo da se isplati... otvoriću temu posvećenu njemu uskoro .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted June 13, 2013 Ako se dobro pokaze, odradi servis kod Gorana i ne razmisljaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted June 13, 2013 ma naravno, samo niko ne zna šta je masno oko desne strane - kod lanca? dal dekla lanca, dal glava motora, dal onaj jbn čep od menajča koji je bio pola otvoren .... sve curi ka tamo... a znaće se sigurno tek kad krenu da rade lanac- a tad je već kasno za prodaju jer niko neće da prizna cenu rada velikog servisa u fulu, već kao lepo što si odradio... odnosno kad se odradi - ne prodaje se barem narednih 20 000km... Obrni okreni, moraću sam da se pomirim sa činjenicom da sam se zajebo, i da se družim sa ovim Puntom dokle god bude išao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 13, 2013 Sto si se zajebo, ne razumem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2315 Posted June 13, 2013 ma nisi se zajebao,skupi pare uradis kod gorana veliki servis i posle uzivanje,pa posle pomalo sredjujes sve ostalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted June 13, 2013 pa eto... zaleteo sam se .... uzeh ex-van sa sigurno pređenih 400 - 500 000 km ( navodno samo 250,000km po prodavcu jer je za carinu povećano na 370.000km) Naravno, niska cena je bila glavni mamac, i verovao sam u svoje poznavanje istog auta sa istim motorom... a sačkekao me, lanac, zadnji amortizeri pod odmah, a kvačilo i nosač motora uskoro...o gumama, akumulatoru iz benzinca i dva različita ključa da ne pričam .... Ali otvoriću temu posvećenu ovom Puntu, pa ćemo tamo da ne trujem ovde .... Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted June 13, 2013 Zamena odradjena kod Gorana proslog juna, set lanca originalan, a vodena pumpa, kais, spaner ili sta vec ide ne znam ko je proizvodjac. Najbitnije da je kod Gorana odradjeno pa za marku delova i garanciju nisam ni pitao Ne mogu bas tacno da se setim, ali sa popustom kluba je izaslo oko 25-26000. Ti ne moras da menjas vodenu, kais i spaner, to uvek mozes naknadno jer se ne dira lanac. Mada kad vec radis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted June 13, 2013 OK, hvala, zakazan kod Gorana, nego posle zamene - ima li period naleganja - maženja motora ili možeš odma pun gas na duge puteve? Sad je cifra 27-28 ali to je to ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted June 13, 2013 Ne mogu da se setim, ali mislim da posle zamene normalno vozis. Quote Share this post Link to post Share on other sites