shakalkv 153 Posted July 31, 2019 Mali update...danas skinut menjac i epilog je sledeci. Lamela istrosena skoro do maximuma, na korpi plavi pecati i tragovi, majstor kaze posledica pregrevanja i drzanja auta u brzini na semaforu, drug lezaj zvrji kada se okrene. Montiran lukov set korpa lamela a druk moramo da menjamo jer jelakse naci drug za ferrari nego z 1.4tjet lanciu. Nema nigde nk luk ni sachs. Valeo kojo sam uzeo po broju sasije jednostavno ne pasuje. Morace da se ubaci lpr... e sad ono sto me malo muci... plivajuci zamajac kad ga majstor pomeri levo desno nema nikakvog lufta, kao nov, ali kad ga mrdne ka unutra ima malog pomeranja.pomera se sve korpa lamela i zamajac, je l tl tako normalno? Majstor kaze da je ok, prva ugradnja i da je bitno sto nema lufta levo-desno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted August 1, 2019 Kod mene je baš tako, aksijalno, stradao. Manifestovalo se lupanjem u sporoj vožnji ili u leru na semaforu. Ugasim, upalim, sve normalno, ne lupa, ne kliza, ali se ponovi nakon par km.Kada sam skinuo menjač, ustanovim da je dobio luft u srcu, centralnom ležaju, znao je da zaglavi u nekom položaju (osa u ekscentru) i tada se čuo. Pomeranje levo desno nalegajuće ploče je bilo zanemarljivo. Remont nemoguć jer tih ležajeva nema nigde.Epilog, polovan plivajući za 50eur, prešao 25=30 hkm. Čovek ga ugradio pa imao udes. Послато са LG-F700L уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted August 1, 2019 Za sada nije bilo nikakvog lupanja. Majstor mi kaze jos 60tak k km bez problema, sa mojom voznjom od 10.000km godisnje taman do sledece zamene auta. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 1, 2019 E to ti pricam. Treba covek da bude realan samo Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites