Jump to content
FAS Euroauto Goran
zaki

Fiat Punto mk.2 - cena, prednosti, mane, šta gledati / iskustva i mišljenja

Recommended Posts

@jvn

 

Jel' nema neki drugi Punto za te pare na oglasima? :D 

Lično, ovaj nikada ne bih išao da gledam uživo - spolja čak ni sitnice nisu kako treba, a kamoli krupnije stvari (npr. visi vozački retrovizor). Unutra je toliko dobar da ima samo 1 slika (reda radi), a na toj jednoj se vide katastrofalna sedišta sa sve presvlakama preko njih...i to je još slikao ono bolje (suvozačko) sedište kod svakog auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo jtd, a meni treba 1.2, icicu pogledacu, mislim sedista ne mora da se menjaju nek ostane presvlaka a retrovizor cemo uraditi, nego sta ovako limarijski mislis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velike su sanse da to nije odrzavano ni blizu kako treba. Kad on nije mogao jedan pisljivi retrovizor da zameni...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limarija im trune na podu i to baš intenzivno,a to nećeš videti na slikama...drugo bar 200 evra je skuplji nego što treba...

Zadnji doboši im isto problematični,a obzirom da nema suvozački airbag klima ili ne postoji (iako je napisao da ima) ili je ona starija koja ide preko vodova za gorivo pa je rizična

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas izgleda "umorno" posebno unutra, uzivo je vjerovatno jos gore.

Nego kakva je to klima koja ide preko vodova za gorivo, prvi put cujem za nesto tako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prve ture Puntaca su imale takve klime,kasnije je bio opoziv vozila i namestili su kao što stoji sada...izgorelo baš puno automobila...

Bilo po novinama,googlaj naći ćeš

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ovako stare, pogledaj prvo da li je truo patos. To im je velika mana kad ostare.

Provali se dole sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaćeš problema sa prvim jer nema atest,a drugi je davna istorija automobilizma,sve se teze nabavljaju delovi za Punto keca...

Ja sam više za crvenog...Pogledaj pod, zadnji doboši mogu da budu problem, proveri da li gornja dekla pušta ulje(notorni su po tome), dihtung glave motora im je slaba tačka (pogledaj da li gubi rashladnu tečnost,da li je na max),stanje serva(električni je i zna da zeza)...

Ostalo može da se sredi za malo novca,ima puno otpada koji su specijalizovani za Punto mk2

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, posto sam u budzetu do 900e, da li vredi gledati jugice in, i jel mogu ja kad kupim crvenog punta da atestiram plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Svrati do nekog plinadzije pa pitaj za plin...ja sam pre 15 godina uspeo ...

Yugo In može da bude dobro rešenje ali i za njih slabo ima delova, osim polovnih

Pitaj @YUgisa

 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dobar Yugo vredi ko Punto HGT :lol: Delova ima, ali se zeli redovno odrzavati ne moze se kupiti ono prvo sto se nadje u prodavnici ako neko i drzi nesto trenutno na lageru jer je u 90% najvece smece od delova. Tako da vrtenje oglasa i trazenje prodavnice koja ce poruciti delove po kataloskim brojevima da bi se izbegla prica ne drzimo delove za Yuga su prilicno standardne. Naravno ima nekih delova koji su u deficitu ili na trzistu jednostavno nema nesto sto se istice kvalitetom (kao npr amortizeri) ili nekad od par tipova delova koji su ugradjivani, pojedini su u deficitu dok drugih ima.

 

Ali ne znam nikoga ko se proslavio sa Yugom ili Puntom za manje od 1000e (mozda je bio jeftiniji ali sa ociglednim problemom koji mozda nije tesko resiti ali zahteva ulaganje) sem ako nisu zavrnuli neke penzionere. Ili imaju jako nisku lestvicu za stanje auta. Rdja ispod tih plastika je prilicno standardna kod Yuga, novija sedista ili dolaze u nesto udobnijoj verziji koja ima vece bubrege koje vecina pokida ili u verziji koja su ko klupa i neudobna ali ih redje ostete. Trap nije ni na jednom ispravan, makar sta vlasnici rekli :lol: Karbovi su kilavi, EFIje retko ko zna da odrzava (iako je dostupno detaljno servisno upustvo koje ne moze biti prostije), a Pezo verzije imaju neke specificne delove koje je relativno tesko naci i znaju blokovi da im puknu.

 

Licno Yuga bih ja preporucio samo onima koji zele vikend auto, zato sto vecina decijih bolesti resava u sklopu modifikovanja i delovi koji su nedostupni u kvalitetu za standardan auto se mogu naci u sportskoj verziji :lol: Samo sto sportski Yugo zahteva barem jedno 2000e na cenu auta (nesto manje ako radis sam). Barem za moje pojmove da mogu reci da je uzitak u voznji.

 

Stanje i odrzavanje u globalu mislim da Yugo i Punto imaju slicne cene i slicnog su stanja u oglasima, jedinu razliku koju ja vidim je da ces pre naci majstora za Punta. Kod Yuga je vise stvar da ako ga sacuvas ili popravis da pri prodaji ces ga prodati verovatno za iste ili mozda i vece pare, sto kod Punta sumnjam da ce biti slucaj.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Znaci jugo ipak nije dobar svakodnevni auto?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako hoces tako neki jeftin auto ima moja drugarica Hyundai Elantru 1,6 2004 sa atestiranim plinom,bordo metalik,registrovan.

Rekla mi je da ce ga dati za 1000€ a razlog prodaje je sto joj je umro muz pa joj ne treba dva auta. E sad ja mogu da dam njen broj a ti se dogovaraj oko cene jer se ne mesam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, jvn said:

Znaci jugo ipak nije dobar svakodnevni auto?

Mislim da moze da bude dobar gradski auto, ali je stvar da je tesko naci ocuvanog. A ocuvani se prodaju vec skoro ko oldtajmeri tako da im je cena veca u odnosu na ono sto pruza u domenu price ako neko zeli servo, klimu itd... Takodje je vise zanimljiv ljudima koji imaju nameru sami da ih odrzavaju nego da teraju kod majstora za svaku sitnicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, YUgisa said:

Mislim da moze da bude dobar gradski auto, ali je stvar da je tesko naci ocuvanog. A ocuvani se prodaju vec skoro ko oldtajmeri tako da im je cena veca u odnosu na ono sto pruza u domenu price ako neko zeli servo, klimu itd... Takodje je vise zanimljiv ljudima koji imaju nameru sami da ih odrzavaju nego da teraju kod majstora za svaku sitnicu.

A sta mislis o koralu in, prelazimo 300-600km mesecno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
8 hours ago, YUgisa said:

... Rdja ispod tih plastika je prilicno standardna kod Yuga, novija sedista ili dolaze u nesto udobnijoj verziji koja ima vece bubrege koje vecina pokida ili u verziji koja su ko klupa i neudobna ali ih redje ostete. Trap nije ni na jednom ispravan, makar sta vlasnici rekli :lol: Karbovi su kilavi, EFIje retko ko zna da odrzava (iako je dostupno detaljno servisno upustvo koje ne moze biti prostije), a Pezo verzije imaju neke specificne delove koje je relativno tesko naci i znaju blokovi da im puknu.

 

Koral In nije nista specijalno drugaciji od starijih sem sto ima dodatne plastike zbog kojih ima tendeciju da vise rdja. Jedino prva serija se istice nekom unikatnoscu jer su dolazili sa metalik farbom, fabrickom CB, zadnjim pojasevima i naslonima za glavu, unikatnim krovnim lajsnama... Ja imam takva dva.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je isti kao stari jugici, ali nema toliko starih jugica kod mene u gradu na oglasima, a inace jel dobar 1.1 motor u jugu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jvn, ako uspes da nadjes, ja bih pre isao na 1.3, po mom misljenju je to najbolji motor koji je isao u Zastave. Nije ni 1.1 los, ali je 1.3 bolji. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih dao prednost EFIju u odnosu na karburator nego kubikazi u prici 1.1 vs 1.3 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bar 300 evra skuplji nego što bi trebalo....loša boja,loši farovi i baš velika kilometraža ... verujem da je i pod loš,po stanju vidljivog dela limarije...

Imaš grupu na Facebooku za Punto pa gledaj i tamo

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Screenshot_20220506-131758.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav, novi sam clan foruma, nameravam da postanem vlasnik jednog punta ali sam u dilemi koji motor uzeti. :D

Zapao mi je za oko ovaj auto, mozda bih iso da ga pogledam pa sam hteo cisto da vidim sta kazu iskusni clanovi. Da li bataliti ovaj motor i gledati ove slabije, da li 8v ili 16, sta je izdrzljivije?

 

Screenshot from 2022-05-23 00-11-19.png

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...