Jump to content
FAS Euroauto Goran
zaki

Fiat Punto mk.2 - cena, prednosti, mane, šta gledati / iskustva i mišljenja

Recommended Posts

12 minutes ago, djomla said:

Samo lagano Miloše, pusti ti te mangupe što odma udare na šegu. emoji2.png

Sent from my 3310 using Tapatalk
 

Hvala na podrsci i lepim recima pa valjda cu se snaci nekako iskreno navikao sam na jednostavnije stvari od kompa i raznih operativnih sistema  ali eto ljubitelj sam Fiata imam i jednog Opela Astra g i  volim da razmenjujem misljenja i iskustva jer dugo vec vozim razna vozila zbog prirode mog posla. U svakom slucaju hvala na lepim recima poz Milos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, u potrazi sam za Puntom Mk2. Zanima me ima li neke bitne razlike izmedju motora 1.2 8v i 1.2 16v sem u 20ak ks?

I koja bi bila realna cena za ovaj auto 2002. god, petoro vrata, od vlasnika u dobrom stanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nennad 1.2 8v naspram 1.2 16v uglavnom 95% je sve isto na oba Puntića

Ovaj drugi sa 80ks živahniji, bolje podnosi klimu i brdo, skuplji za održavanje 10% a možda ni toliko, registracija oko 15-ak € skuplja.

Cena malog servisa je maltene ista, velikog takođe. 

Realna cena za baš dobro očuvane primerke iako su retki bi bila oko 1.400€ MAX. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je realno tražiti za očuvanu z10 '08 sa oko 70k i svom opremom koja je išla u nju?

 

Pitam za (dobrog) drugara :). 

 

Da pojasnim, interesuje se školski, namerio da se oprosti od svog golfa IId. Tj. moraće, jer kaže da ne veruje da će proći sledeći tehnički, a načuo da planiram da menjam...

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slicnu Zastavu 10 sa 50-tak hiljada je prodao drugar za 3000. Mislim da je njegova bila i mladja godinu dana a to je bilo prosle godine. 
Nema vise tog modela i drzi cenu a zna se da je Zastava 10 bila dobra tj bolja nego Punto poslednje generacije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Axic said:

@Nennad 1.2 8v naspram 1.2 16v uglavnom 95% je sve isto na oba Puntića

Ovaj drugi sa 80ks živahniji, bolje podnosi klimu i brdo, skuplji za održavanje 10% a možda ni toliko, registracija oko 15-ak € skuplja.

Cena malog servisa je maltene ista, velikog takođe. 

Realna cena za baš dobro očuvane primerke iako su retki bi bila oko 1.400€ MAX. 

Hvala na konkretnim informacijama. Usput sam i saznao da 8V prilikom pucanja zupcastog kaisa ne moze iskriviti ventile, a 16v moze, ali racunam da redovnim odrzavanjem to ne bi trebalo ni da se desi. 

Ako ima neko sa foruma, ili neko zna da predlozi neki pouzdan primerak moze mi poslati u inbox. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

8 hours ago, Dule 021 said:

Slicnu Zastavu 10 sa 50-tak hiljada je prodao drugar za 3000. Mislim da je njegova bila i mladja godinu dana a to je bilo prosle godine. 
Nema vise tog modela i drzi cenu a zna se da je Zastava 10 bila dobra tj bolja nego Punto poslednje generacije. 

Ne znam koliko to važi kod moje, ona je Šumadinka vera, 3402. primerak Z10, bar tako piše na pločici.

Doduše, čuo sam nekoliko puta priču da su pojedine verzije dolazile sastavljene od preko i tokom '08, al' to i nije tako bitno. 

Bitno je da auto valja.

 

Znači, nije bezobrazno tražiti drugaru 2k za ovako očuvan primerak? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam aprila 2019 kupio Z10, 2007, klotara, dva seta dobrih guma, veliki servis pre 5000km, registrovana jos 6mes, za 2000e.
53000km

Toliko

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Nennad said:

Hvala na konkretnim informacijama. Usput sam i saznao da 8V prilikom pucanja zupcastog kaisa ne moze iskriviti ventile, a 16v moze, ali racunam da redovnim odrzavanjem to ne bi trebalo ni da se desi. 

Ako ima neko sa foruma, ili neko zna da predlozi neki pouzdan primerak moze mi poslati u inbox. 

Uradiš veliki servis po kupovini, to te izađe 100-120€ zavisno od delova i nemaš brigu oko pucanja kaiša, krivljenja ventila i slično. Motor 16v ti je suv kao barut dok kod 8v ume pomalo da slini ono poklopca motora i uglavnom kod oba ti je potrošnja ulja oko 300ml na

5 - 6.000 km da te ne začudi jer je to jednostavno tako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, i ja gledam da kupim nešto polovno, Punto nije bio prvi pik, ali je bar duplo jeftiniji od sledećeg kandidata, pa....
Da li birati sa fabrički ugrađenim tng, kako se sećam, oni su išli bez klime, ili naknadno ugrađenim, ili uzeti bez plina.
Nemam predstavu koliko bih prelazio, ali sam razmišljao da radim kao dostavljač .
Iole očuvaniji sa oko 100k km, je bar 2400-3000€, da li je to puno?
Sećam se i ja da su prvi komadi dolazili već sklopljeni iz It, jesu li to god 2007,2008, da li se raspoznaju po znaku na haubi, plavi, a ne crveni?

Послато са Le X820 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene obaras za bar 10 do 15 %, na licu mesta.

Ja sam moj platio oko 2100 sa dva seta guma, velikim servisom, i registovan jos 6mes.

Licno sam prilicno zadovoljan, kad prihvatis njegove mane..

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brt, ako ces kao dostavljac, sto onda ne gledas elektro bajs? Malo kuplji modeli imaju domet na bateriju oko 250-300km (zavisno od konfiguracije terena), a na ravnom se samodopunjuje. Cipujes ga da manje trosi bateriju jer ti brzina ne igra preterano ulogu, posebno u centru grada. 

 

No, kad vec gledas punta, prve serije jesu bile iz ITA ali imas i kasnije uvezene sto je normalno. Nije pravilk da je fabricki plin isao bez klime, a kako je izasao iz fabrike - uzmes broj sasije i ukucas na EPer i izadje sve - motorizacija, oprema i datum proizvodnje. 

Na plin bi svakako manje trosio ali imas ateste, servise i ofc da gledas da li i sta treba da menjas pred sledeci atest (npr boca, jer navrsava 10g i sl)... Ja sam vidjao da ljudi dostavljaju i 307micama, punticima, skuterima (vredi razmisliti i o njima)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Puntu obaranje cene od 10-15% je cak i izvodlhivo jer je to 150€.

Ima ih raznih ali eto npr prodao je moj kolega 2006 1,2 za 2100 a meni je juce ponudjeno 2500 za moj Punto 1,2 2003 ali koji ima 42000km i opet ga nisam dao jer necu da ga prodam. 

Nije sve u parama. 

Inace trosi 5 do 7 tako da mozda i nije neophodna ugradnja plina. Ja ga vozim tri godine i veoma mali prelazim pa mi to ne pada na pamet da uradim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin je zakon. Ako iole prelazis vise. Ja sam za nepune 2 god presao 40K km.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, rkoma1986 said:

1.2 benzin trosi 7 litara po gradu?

Meni tolino trosi a i taksistima na plin trosi 8L tako da je tacna potrosnja. E sad NS nije BG ajo aludiras na to a ZR ili KI jos drugacije stoje a kamoli sela okolna gde racunaju za gradsku prosecnu voznju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Pricam o Novom Sadu. Od malih benzinaca sam vozio Punto 1.1, Bravo 1.2 (stari Bravo) i GP 1.4, nijedan nije trosio ispod 9 litara kada pricamo o voznji po NS. Uglavnom znam da i ostalima toliko trose ti manji benzinci starije generacije tako da kazem, zato me zacudilo tih 7 litara. Na otvorenom je druga prica, do mora mi je trosio 5-6 litara magistralnim putevima kroz Srbiju i Bosnu. Al po NS ispod 9 nema sanse, zimi i desetka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.2 benzin trosi 7 litara po gradu?
Ako hoces ima i suprotnost od te potrosnje. Meni je oko 6.3L TNG prosecna potrosnja. Da ne pomislis da moze puno da trosi, moze i Malo da trosi

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi i od noge na gasu.

Meni je 500L 1,4 trosio 7 po gradu a vecina prica kako mnogo trosi. 

Na semaforu glwdam kako svi ispred mene odose kao da na trke voze a ja ih stgnem na sledecem gde oni cekaju. Em im vise trosi em plocice trose.

Relativbo sam smiren vozac i imam odskakanja kad mi se neki pametnjakovic nakaci ali uglavnom mi je tolika potrosnja i sad po ovom minusu mi pokazuje po bordu 13,7 km/l na kratkoj relaciji od Veriga do Najlon pijace. 

I jel se moze to prebaciti na l/km na bordu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da moze, l/km, l/100km i IC  kao trenutna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene može da pokaže trenutnu samo u l/100Km.

 

Inače po gradu (preraslo selo) prosek u poslednjoj deceniiji mi je bio uvek ~7-8l leti, a ~8-9l zimi.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako moze neko objasnjenje kako? 

Trazio sam na netu i ne nadjoh. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...