Jump to content
FAS Euroauto Goran
zaki

Fiat Punto mk.2 - cena, prednosti, mane, šta gledati / iskustva i mišljenja

Recommended Posts

Pisali smo dosta o 1.3 motorima i u drugim tehnickim temama, kao i u temama o drugim modelima. Pokazao se kao prilicno dobar i pouzdan, ugradjivali su ga i drugi proizvodjaci, isao u masu modela u nekoliko varijacija. Sve do dan danas...

Te price o potrosnji slobodno zaboravi, znas koliko su proizvodjaci tada lagali u svojim podacima. Lazu i dan danas sa najnovijim Euro VI d Temp, pa pogledaj koje su to razlike u odnosu na tada. Po fabrickoj specifikaciji taj motor koliko se secam trosi trunku ispod 4l na otvorenom. Sto je ostvarljivo jedino u idealnim uslovima na magistrali. Sve ostalo (kombinovana, gradska) slobodno zaboravi. I potrosnja se ne meri po boardu koji uglavnom laze, nego cep-cep metodom. Odgovarajuca tema, imas tu i oko potrosnje 1.3: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38285-kolika-vam-je-potrošnja-goriva

dCi tih generacija vs MultiJet - slazem se sa kolegom. A i kakav drugaciji odgovor ocekujes na Fiat forumu :D. Ako si u mogucnosti da se "rastegnes", korak napred u svakom smislu je Grande Punto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru ovo sam pitao jer planiram uzeti taj 1.3 multijet fiat punto, meni ga je preporucio neki mehanicar kaze odlicni motori jeftina registracija,mali potrosac,veliki servis malo skuplje od ostalih fiat punta valjda sto ima lanac,nisu losi menjaci,jeftini delovi.

Medjutim mnogi ljudi imaju  predrasude o fiat puntu kao to se kvari svakih mesec dana itd itd.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Walle said:

Gledao sam svih 80 strana i ne spominje se nesto mnogo fiat punto 1.3 multijet jedino sto sam procitao je da na otvorenom moze da trosi kao 3.5l sto je po meni ne moguce, medjutim pre neki dan mi slikao covek na board kompjuteru tu potrosnju e sad moguce je da board kompjuter laze sta ja znm, i da ima dobro medju ubrzanje i dobro ide uzbrdicom.

U odnosu na renault clio 2 1.5 dci da li je fiat punto 1.3 multijet bolje resenje?

 

Imam Punta 1.3 mjet 5 godina i nikad uspeo nisam da potrošnju spustim ispod 4L na otvorenom. Najduži put 1100 km, board pokazivao 3.9L, čep metoda 4.1L. Sve vreme magistrala i prosečna brzina ako se dobro sećam 50-ak km/h, dobar deo puta vožen auto sa uključenom klimom. Ima malu turbo rupu ali od 1800 do 3.000 obrtaja ti je idealno za preticanje i ubrzavanje. Ovo za povlačenje ti govorim da ne misliš da je auto u kvaru ako budeš neki probao pa vidiš da ne vuče na 1500. 

Veliki servis nije nešto preskup, lanac i lančanici i sve to što se menja je 100-ak € ali zameniš jednom i 200.000 km ne pipaš ništa osim redovne zamene ulja i filtera na 10.000 km. Nemaš plivajući, imaš samo EGR, živahan motor od 1248 ccm i 51 kw, mali potrošač i jeftin za održavanje, svakako bolji od 1.5 dci jer nemaš problema sa diznama kao kod Renoa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da dodam da reno nema problem sa diznama već sa pumpom, čini mi se Delphi, koja se ugrađivala u neke modele i do 2006 godine, gde opiljci od osovine završe u diznama.
Realno oba auta su mali potrošači ali clio je za nijansu kvalitetnije odrađen, barem po meni i malo skuplji za održavanje.
Inače na dužim putovanjima, clio mi je bio udobniji.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam nekoliko vlasnika bas tog problematicnog 1.5dci (Clio) i svi su radili dizne.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klio u tim godistima koje ti gledas nemoj da razmatras uopste u dci verzijama, 1.2benz je skroz druga prica. Klio je odlican autic, lepo odradjen i ima lepsu voznju od punta. Odrzavanje je slicno, verovatno je malo skuplji klio.
1.3mjt je odlican motor, mali potrosac, izdrzljiv, jeftin za odrzavanje bez nekih tipskih problema. Nema zupcasti kajs nego je razvod preko lanca ali se i taj lanac menja na nekih 200hkm max, to je trosak nekih 200eur koliko se secam. Mora da bude skuplji od 1.2benz verzije, prvo sto je generacijski mladji, kasnije je poceo da se ugradjuje pa je samim tim i auto mladji kad gledas po oglasima, npr. 1.3mjt startuje tek u mk2b verziji ( buljavi, veliki far, ristajl narodski zvano :D ) dok 1.2benz imas i u starijoj verziji mk2a ( ravan far) kao i 1.9d i 1.9jtd. 1.2benz je odlican motor , to je nesto najjeftinije za voznju. Razlika u ceni je jos i zbog toga sto su 1.9 motori skuplji za odrzavanje a i za registraciju tako da mu to mnogo spusta cenu u startu a i po meni licno je glupo da vozis npr.punto 1.9jtd jer bukvalno iste troskove imas kao da vozis i stila jtd koji je veci auto, " luxuzniji" a i to doprinosi puno toj razlici u ceni koja te buni.
 

Edited by Ivan
Skinut dupliran sadrzaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ni jedan ni drugi ne bih pogledao pored Stila. Vozim povremeno pomenuti Klio 1.5 i meni je ono katastrofa posle Stila. Menjac odvratan, kvacilo premali hod, sedenje ocajno, sve usko. Uf, koliko se smorim svaki put. Jedino su mi sedista bolja jer su u Stilu nikakva.
Punto nisam terao skorije ali mi nije ostao u secanju kao ovako los kao Klio.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flex Kod klia su sedišta da kažem slična kao u C3, skoro pa ravna i čudan osećaj kad se sedne, naravno kod C3 su barem udobna i lepo se namestiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno brzo pitanje, da li su svi Puntići sa tablom bez obrtomera bili van-ovi pa prepravljani ili su se prodavali i putnički?

 

recimo:

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16093057/fiat-punto-12-8v

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15718531/fiat-punto-12-8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da tvrdim sa sigurnošću, sećam se samo da mi je kum pre par godina kad sam gledao Puntiće rekao upravo to, da su van-ovi imali samo km sat i da nisu imali pokazivac temperature. Nekada je radio u Wurth-u kao komercijalista za auto program.

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj (vetzija sa okruglim farovima 1.3 mjet) je bio van, 1 a-bag za vozaca, samo km sat i to je to. Znam jer je tako uvezen.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu svi bili vanovi. Klotare nisu imale ni podizace prozora, ni servo, ni klimu pa ni km sat sa temperaturom i pokazivacem broja obrtaja. Zastave 10 su se takodje pravile sa km satom bez obrtomera.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim Punto 2 god 2000 već 6 god. Motor 1.2 8v. Ide ko nevreme troši 5 na otvorenom samo redovan servis treba. Putna brzina 140 na auto putu ko voli malo brže. Mane nema. 

On 3/30/2008 at 8:21 AM, zaki said:

Zainteresovan sam da kupim punta II, verovatno cu da ga uvezem i to van-a (to mi je najjeftinije) i sada imam par pitanja:

1. Sa kojim motorom mi je najbolji?(najekonomicnije odrzavanja,cena -kvalitet, dobro se pokazao...)?

2. Koliko je realno da platim van-a(ja sam nasao za 3500e sa placenom carinom i pdv-om) ja samo treba da ga registrujem i sedista i atest, motor je 1.9D?

3. Jel imate kontakt nekoga ko uvozi puntice? (Oprema nije mnogo bitna jedino servo da ima)

4. Kakva iskustva imate sa Puntom II ?

Koja je otprilike cena na placevima i koja je procedura registracije, da li je tacno da je prva registracija 40000 din za motor 1.9D?

Punto mk 2 1.2 8v imam ga 6 god i neću ga menjati. Troši 5 na otvorenom ide ko nevreme ne kvari se. Svaka preporuka 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/30/2008 at 8:21 AM, zaki said:

Zainteresovan sam da kupim punta II, verovatno cu da ga uvezem i to van-a (to mi je najjeftinije) i sada imam par pitanja:

1. Sa kojim motorom mi je najbolji?(najekonomicnije odrzavanja,cena -kvalitet, dobro se pokazao...)?

2. Koliko je realno da platim van-a(ja sam nasao za 3500e sa placenom carinom i pdv-om) ja samo treba da ga registrujem i sedista i atest, motor je 1.9D?

3. Jel imate kontakt nekoga ko uvozi puntice? (Oprema nije mnogo bitna jedino servo da ima)

4. Kakva iskustva imate sa Puntom II ?

Koja je otprilike cena na placevima i koja je procedura registracije, da li je tacno da je prva registracija 40000 din za motor 1.9D?

Punto mk 2 1.2 8v svaka preporuka imam ga 7 god 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, tox said:

Jesi svestan da odgovaras na post star 12 godina i to 2 puta :D

Treći put i Bog pomaže :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Činjenica je da puto 1.2 8v ide mnogo bolje nego što bi čovek očekivao od auta sa 60ks.

 

Verovatno je tako zbog toga što je dosta lagan, bem li ga. Ja nemam drugo objašnjenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puntisa je lak, ali ima i dobar motor, nije tu toliko do snage, celih 60ks, na oko 5000rpm. Vec do celih 102NM na 2500rpm.
Cak ni mnogi savremeni motori slicne snage nemaju toliki obrtni moment na malim obrtajima. Vec npr 96NM na 3500rpm.

Vozim ga skoro 35K km... Zavrsava posao, dok se ne napuni...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Axic said:

Treći put i Bog pomaže :lol:

ma nov sam na forumu komp mi nije jaca strana i ne mogu da se snadjem bas ima toliko toga na forumu raznih opcija cuda novosti deluje mi komplikovano malo sam zbunjen. jedino sto saM MISLIO je da kazem neki komentar u vezi Punta imam ga toliko dugo vec. Vozio sam razne automobile Pasate Volvo razne modele Toyotu hibrid ali Punto mi je odnos cena kvalitet i sta se dobija nemojte mi se smejati sad NAJBOLJI AUTO koji sam imao i vozio kad se uzme u obzir koliko kosta i sta nudi naravno. poz od novog clana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...