Jump to content
Goran
zaki

Fiat Punto mk.2 - cena, prednosti, mane, šta gledati / iskustva i mišljenja

Recommended Posts

Polako samo , nemoj da zuris , naci ces dobar auto.Ja sam recimo trazio nekih 6 meseci  i prelistao ko zna 1000 i vise strana oglasa. I nekako po pravilu svaki od 10-ak koji sam pogledao , probao izgledao je bolje na oglasu nego uzivo .I pusti te price : idem za inostranstvo , trosi ko upaljac , bez dinara ulaganja itd , jednostavno kad ti se posvidja neki auto odes probas pregledas sve sto se pregledati moze , i naici ces na pravi samo strpljivo i to je to.

Edited by Punto mk2 JTD LE

Share this post


Link to post
Share on other sites

uglavnom gledam sa plinom da bude,ali mozda mi je i bolje dauzmem samo benzinca pa da naknadno ugradim plin kasnije,ne znam ni sam vise,ali punta cu kupiti nekog sigurno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A diesel ? Pa po meni je najbolja opcija bez pa da sam ugradis plin .Plin cesto hoce da zeza , a ugradjuje ga ko gde stigne.Ovako nadjes pouzdanog majstora ili servis , namontiras sve novo i znas na cemu si.

Edited by Punto mk2 JTD LE

Share this post


Link to post
Share on other sites

i koliko kosta ta ugradnja plina i koji? sekvent ili obican?

Edited by acca90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad sve zavisi ne znam koliko kosta u BG . Sekvent ide na injection motore sa direktnim ubrizgavanjem .Ovde kod mene negde oko 450-500 e.

Edited by Punto mk2 JTD LE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secvent mora obavezno. Cena solidnog uredjaja je oko 400 eura + atest. Ako godisnje prelazis manje od 10.000km, dizel ti se ne isplati (registracija, cena goriva, cena servisa), onda je bolje da juris benzinca. Ugradnja uredjaja ce ce ti se otplatiti za odprilike 15.000km po ugradnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prosek mi je dnevno skoro svaki dan oko 30-40km,znaci kuca-posao i nazad, trazim jos,nije mi hitno toliko,cesljam  svaki dan po oglasima pa ce nesto naleteti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@acca90  Druze moj ti je savet da ne uzimas nikako sa plinom, jer po meni danas je vrlo diskutabilno dal je ili nije isplativo, ili kupi 8V koji trosi i ispod 7L po gradu, ili dizela, plin imas sve duple troskove, pa kad sve to saberes i oduzmes muka ziva sta sve moras da radis, a ustedis manje nego sto si zivaca i vremena potrosio, uredjaj mora da se servisira tj.celokupna istalacija,atest, cena plina stalno skace, prestao sam jos proslog decembra da vozim na plin ali verujem da je preko 90 dinara sad ili je tu negde, a na zimu ce sigurno biti i preko sto, auto ide barem 10% losije, kod seqvent sistema uvek moras imati i benzina, jer on pali, tako da sipas dve vrste goriva u auto i uvek moras imati oba, ili svakako benzin uvek (podatak koji mnogi zaboravljaju), zatim zimi auto na plin trosi vise jer se pri sagorevanju plina oslobadja mnogo manje energije nego pri sagorevanju benzina(zato je i potrosnja veca itd)....za tu tvoju voznju mozda je bolje da ustedis i nadjes neki dobar dizel nego da se petljas s plinom ali opet naravno odluka je tvoja :)

Svakako zelim ti srecu s kupovinom kola i otvori cetvoro ociju i ne zaleci se naicice vec neki primerak koji tebi odgovara jer bar puntica ima dosta u ponudi, ali i raznih kao sto je ovaj beli van 2006 sto je razbijen bio(maska ima novi crveni znak, volan plavi) od njih bezi koliko te noge nose, i biraj da ima sto vise opreme bez obrzira sto ti mozda nesto ne treba, to ti je moj savet, cisto zbog opet prodaje jednog dana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sto je nexon rekao je 100% tacno, nema nikakve potrebe za ugradnjom plina u Punta benzinca.

Edited by GoranR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svašta... Ja vozim na plin 3,5 godine i prešao sam blizu 60.000 km na plin bez ikakvog problema. Na svakom malom servisu se zameni filter plina i nema nikakvog problema. Zašto bih dao 850 dinara za 100 pređenih kilometara kada tu kilometražu mogu da pređem za 565 dinara na plin!? Na godišnjem nivou mi u džepu ostane jedna i po plata, malo li je? A razliku u ubrzanju na sekventu može da izmeri jedino štoperica, ja je u vožnji ne primećujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svašta... Ja vozim na plin 3,5 godine i prešao sam blizu 60.000 km na plin bez ikakvog problema. Na svakom malom servisu se zameni filter plina i nema nikakvog problema. Zašto bih dao 850 dinara za 100 pređenih kilometara kada tu kilometražu mogu da pređem za 565 dinara na plin!? Na godišnjem nivou mi u džepu ostane jedna i po plata, malo li je? A razliku u ubrzanju na sekventu može da izmeri jedino štoperica, ja je u vožnji ne primećujem.

 

Da je ugradnja plina toliko dobro resenje onda ne bi bilo toliko kontraverznih misljenja, zar ne ? acca 90 je postavio pitanje u vezi plina i mi smo tu da kazemo nasa misljenja. Licno mislim da mu ne treba plin jer ce samo imati dodatni sistem o kojem mora da vodi racuna (a tu je i pitanje prostora), a usteda je uvek relativna stvar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ti je savet 1.2 16v iz mnogo razloga i to sporting varijanta ako naletis ako ne moze i sa opremom hlx da dodje u obzir iz mnogo razloga.Mislim da ti je to najbolji izbor jer je 1.2 16 v perfektan motor, vuče dobro, jeftin je za odrzavanje a dobijes ga za iste pare kao onaj sa 8 ventila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam 2 Punta sa plinom i mogu reci da nemam nikakvih problema. Problemi se javljaju ljudima koji hoće da uštede prilikom ugradnje pa se posle kaju. Realno je očekivati potrošnju u (Beo)gradskoj vožnji u intervalu 8-9 litara plina (8.5 je najčešći prosek). Vozio sam dizela ranije i rekao sam sebi da ću u budućnosti imati samo benzince sa plinom.

U drugom autu se nalazi plin bez atesta (nisam hteo lopovima da plaćam taksu za budale) pa se može računati na smanjenje troškova ukoliko se odvažiš na takav potez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gorank82-ja mu nudim mog jer prodajem da bi uzeo nesto vece,i kazem mu sta je sve menjano da ne mora da brine i da se raspita kod gorana o autu jer je tamo servisiran.Bas sto kazes 1.2 16v i da ne pomislis na plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj ko taj auto stvarno vozi, znači svakodnevno, i prelazi 10k godišnje, svakako ima računicu da ugradi plin. E sad, ako ga uradiš kod "Joce u garaži za dva piva", onda nije ni čudo kad krene da zeza. A ako je auto ispravan, pa plin lepo ugradiš kod ljudi koji se time bave godinama, imaju iskustva, i tvoj puntić im je hiljaditi koji rade, samo ga održavaj i neće praviti problem već samo uštedu.

Moja sestra nema plin u Puntu samo zato što je za 6 godina, koliko je auto star, prešla 31 hiljadu.

I 1.2 8v je pristojan motor za mali auto, ali 16v je startniji i malo bolji, a 1.4 16v je tamaaaaan. :)

Poštujem neslaganje sa mojim razmišljanjem, ali eto, moj glas bi išao za ugradnju plina.

Edited by Bogisha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da se u auto koji trosi 6 l benzina i ne isplati mnogo ugradjivati plin , osim ako ne prelazite preko 30-40 000 godisnje .Cena sekventa sa atestom + redovna odrzavanja ( a naravno morate povremeno tociti i benzin ) , na sve to oslabite ionako vec slab auto za 10%., a i cena plina je sada 2/3 cene benzina , nije vise 50 % kao sto je bila + ovi nasi lopovi sa periodicnim pregledima itd , itd .

Ja licno imam i drugi punto mk1 55Kw trosi ispod 6 neka je i 6 l. plin bi trosio oko 8 sto je manje oko 170 din ustede na 100km i ne razmisljam o plinu.

A plin bih ugradio samo na auto recimo 2.0 ili neki auto 150 + ks koji trosi preko 10-12l i vise .

Naravno ovo je samo moje misljenje ( svako ce uraditi ono sto smatra da je bolje ).

Edited by Punto mk2 JTD LE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka ušteda je dobrodošla. Vozim takođe na gas, prešao sam 61.000 za 3.5 godine i nikakvih problema nemam (fabrička ugradnja), niti se oseti razlika u vožnji na benzin ili gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo!!!
Nije mi jasno sta neki ljudi imaju od toga sto navode potrosnje koje su nerealne, koje su cak i ispod fabricki propisanih, a svi znamo u kojim uslovima fabrika testira potrosnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki put se nasmejem kad procitam takve gluposti. Moj 1.2 16v nije mogao ispod 8-9l benzina po gradu a gasa 11.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...