Jump to content
FAS Goran
zaki

Fiat Punto mk.2 - cena, prednosti, mane, šta gledati / iskustva i mišljenja

Recommended Posts

Onaj sa pravih 126 hiljada.  :laughing:  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na prethodnoj stranici okačio dva oglasa, jedan u Kraljevu, drugi u opštini Trstenik, prilično su blizu, a povoljniji su od ovog, vredi pogledati i ne zaletati se..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako vam se cini ovaj Puntic, 2010 godiste sa klimom, presao 18k za 3,5 hiljade?

 

cxcb4012.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas4258431/fiat_punto_12/

 

 

Licno sam ganjao nesto sa plinom za taj novac, ali mala kilometraza i godiste me privlace.

Ipak, nije prvi vlasnik, unutra bas i ne deluje ocuvano za tu kilometrazu, i sta je do vraga ona crvena nalepnica pored izduva za grejanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Švajcarskoj je kažnjivo zakonom da se vraća kilometraža, plus koliko sam informisan godišnje su u obavezi da rade veliki servis, tako da to mora da bude održavano po propisima.. A i kada se kupuje auto se ne gleda koliko je kilometara prešao, nego koliko kilometara još može da pređe... Tako da se kladim da će Švajcarac sa +200.000 da pređe mnogo više od ovih sa 123.000... 

Ne ,Sikter. Veliki servis radis kako hoces i kad hoces, a ono sto je obavezno je kontrola izduvnih gasova(koja je van procedure na tehnickom)  jednom godisnje i tada dobijas zelenu okruglu nalepnicu koju lepis na bocna stakla. Tehnicki za auta starija od 4 godine ide jednom u 2 godine, ali je rigorozan. Predjena kilometraza u Svici prilikom prodaje auta ima jako veliku ulogu. Npr, nailazio sam na Stilice 2005-6 god sa oko 200 000 km koji su bili duplo jeftiniji od onih sa oko 100 000km,a 2001-2 godiste. To je prva stvar, druga stvar je stanje karoserije koje moze dosta da utice na cenu-malo cukanje i eto 500chf manje. Da pricam o tome ako je auto stigao do velikog servisa koji treba da se uradi i ako nema validan tehnicki, tj ako je istekao-cena moze jos dole, posebno ako se auto kupuje od svajcarca, a ne od nekog balkanoida ili portugalca sa slicnim balkanoidnim mentalitetom-kupi sto jeftinije, a prodaj sto skuplje.

Izvinite na offtopicu. Ako treba neka se prebaci u prigodniju temu.

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zs klimu se slazem ali bre kako kilometraza od 18 000 nije mala za auto 2010 god? Pa jel vi kupujete kola da ih vozite ili parkirate i gledate? Ja skoro duplo toliko prelazim godisnje.

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za tebe nije mala jer ti prelazis 7000, ima neko ko mesecno prelazi tu kilometrazu ... znam coveka koji svojim kolima obavlja poslove za firmu, naravno uz mesecnu nadoknadu, svakih 3 meseca menja ulje, na svakih 10000 manje vise :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi. Naleteo sam na ovaj topic jer sam od skoro u aktivnoj potrazi za puntom.
Znam da mi je prvi post, ali sam pravo da vam kazem u slicnom problemu kao i vecina koja se upusti u kupovinu kola do nekih 2500e.

 

Vagao sam dosta vremena sta bi bilo najpametnije uzeti do 2500 (tacnije nesto ispod 2500, jer mi je budzet trenutno 2500), dosao sam do zakljucka da bi mi po svim parametrima najvise odgovarao punto 1.2 16v.
Do sad sam imao samo kola sa troje vrata, pa iskreno da vam kazem, malo mi se smucila ta varijanta, gledam puntice sa 5v. Nisam skroz izbacio iz varijante 3v, ali petoro imaju prednost.
E sad dolazimo do onog glavnog pitanja.. Da li se isplati ugradjivati plin u punta, sobzirom da godisnje prelazim od 8000-10000 km!?
Poenta price je da ja sad imam 2500 na raspolaganju, ali za koji mesec cu imati taman cini mi se da ugradim plin (oko 400e).

Razmisljao sam i o 1.3 mjet-u, ali za te pare koje ja imam, nisam video ni jednog pristojnog. Tako da ta varijanta otpada.

16v mi se cini kao dosta bolja varijanta od 8v. Tacnije, tih 20ks vise mislim da cine primetnu razliku u voznji, a ne toliko i u potrosnji i odrzavanju :)

 

Danas sam isao da gledam jednog punta, tu blizu mene, crni, 16v, hlx. Moji utisci su.. hmm.. onako izmedju...

Hauba nije totalno u savrsenoj liniji. Tacnije, leva strana haube ima malo veci zazor nego desna. Prednji levi far je malo uvucen u odnosu na desni. Taman tu gde je u uvucen je branik blago i vrlo malo napukao. Sa unutrasnje strane se ne vidi nista, ili ja nisam video. Podizaci rade, al vozacev malo glavi kada sam probao da ga spustam. Posle par cimanja gore dole, radio je normalno.
Ostatak je sasvim korektan. Probao sam volan, ono cuveno cimanje levo desno, nije ugasio servo. Kvacilo mu je malo tvrdje nego sto sam navikao na ostalim kolima koja sam vozio. NIsam ga provozao, tako da ne znam kako se ponasa u voznji.

Kad sam pokrenuo motor, i digao haubu, uz normalan zvuk, culo se kao neko blago povremeno skripanje. Nista glasno ili previse. Pitah decka koji radi na placu.. I on kao nemam pojma, udje u kola, dva put stisao malo jaci gas i prestalo je. Malo me tu zbunilo, al dobro, valjda nije nista strasno.

Da ne gusim vise, evo punta pa ocenite sami.

 

punto.jpg

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas4260677/fiat_punto_12_16v_hlx/

 

E da, pitao sam onako okolo za zadnju cenu, kaze covek posto ne moze on da odluci, al kao u fazonu, maximum 100e dole.

 

Hvala unapred i nadam se da ce pasti neka dobra kupovina uskoro, pa da mogu po prvi put u zivotu da predstavim svoj auto na nekom forumu. poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako se razlikuje model sa klimom i onaj bez? Znam da je na bravu ranije bilo A/C dugme, ali koliko sam primetio nijedan Punto ga nema? U toj varijanti onda svakako otpada, tako da se vracam originalnoj potrazi za modelom sa plinom i klimom do 3-3,5k :D

Edited by astmario

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Punta je prekidač klime integrisan u prekidač ventilatora, a ima u sredini i žutu LE diodu koja svetli kada je klima uključena. Za ventilaciju vrtiš levo-desno, a da uključiš klimu jednostavno ga pritisneš prema tabli i pali se lampica.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Filipbgd

Mislim da je prešao malo više od ove kilometraže,bar po vozačevom sedištu se vidi,oprema mu je kao i kod mene,ima i ABS,jedino što mi čudno je da svetli i City i crveni volan u isto vreme,ili je u tom trenutku ”uhvatio” aparatom te dve lampice ili nešto ne štima,recimo kod mene se na samom kraju gasi lampica airbaga,ona žuta,trepćuća.Limariju je teško oceniti preko fotke,pogotovo što je crna boja u pitanju.Realna cena bi ,po meni,bila oko 2000-2100 eu


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prednja vrata,vozaceva,nisu u liniji...Levi retrovizor nema zastitnu plastiku...ostalo je u dobrom stanju,koliko sam uspeo da vidim.Nema upaljac,ali to su neke sitnice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da.. Meni deluje onako, da vredi najvise 2100 i to samo zbog hlx opreme. Nije u tip top stanju. Motor jos nisam proverio, a i koliko to moze proveriti majstor onako na placu...

Nadam se da ce uleteti neki dobar 16v u skorije vreme..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...