Jump to content
FAS Goran
zaki

Fiat Punto mk.2 - cena, prednosti, mane, šta gledati / iskustva i mišljenja

Recommended Posts

Upravo tako, konstantno kombinujem šta može, a šta ne... Sad sam se upravo čuo sa čovekom, kaže ima za 2.200 perfektan mk2b sa 4/5 vrata, prešao 130.000 ali sa istim motorom kao što je i kod mene, ali to mi ne odgovara nikako, prvo zbog dvoje vrata viška, drugo zbog istog motora, u suštini tu sem mlađeg auta sa više opreme neću ništa da dobijem, tako da mi ta solucija otpada... Gledam i polovneautomobile, ali se i tamo preračunavam šta može, a šta ne, za sada su mi u neki uži izbor ušla dva Sportinga, oba su registrovana do 08.2013.

Jedan je sa plinom 2002 godište, 2.390 nije fiksno, ali po mk2b štopkama pretpostavljam da mu je vlasnik poklanjao pažnju i jedan mali plus za šiber...

http://www.polovniautomobili.com/oglas2693756/fiat_punto_sporting_12_gas/

6d59dd7ce6fb_800x600.jpg

Drugi je bez plina, 2003 godište, fiksno 2.500, ali prvi vlasnik, nov novcijat, ima ksenone, alarm i ono što mi najviše privlači pažnju i što se teško nalazi - Abarth felne...

http://www.polovniautomobili.com/oglas2739868/fiat_punto_12_16v_sporting/

d0950994f2d9_800x600.jpg

Kontam ovaj prvi može da se uzme za 2.300 i da se prevede na ime, plin već ima, tako da bi neko ulaganje u startu sa moje strane išlo u ksenone i daljinsko zaključavanje, naravno pod uslovom da je mehanički dobar...

Što se drugog tiče, naravno pod uslovom da je mehanički dobar, sve ima, ulaganje jedino u prevod i u plin, što će da ode na 3.000 što je mnogo, u tom slučaju bih morao da prodajem moje felne da bih se povadio, a to mi ne ide u korist, tako da neću da žurim, pratiću oglase i dalje i čekaću da prijatelj nađe nešto dobro po povoljnoj ceni..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam odavno video ovako pristojan primerak u oglasima, svi zazori su indentični, boja, kompletno stanje auta je za svaku pohvalu, samo što mu cena malo jača nego što meni odgovara, ali realno ako je stvarno održavan i bez ulaganja, vredi te pare..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mani se ćorava posla, ili kupi glavu 16v i sve ostalo i imaćeš snage. Ovako puno rizikuješ sa starim kolima, taj tvoj si dobro upoznao i znaš na čemu si. Ako menjaš uzimaj min 4-5 g mlađi auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ko da se upušta u to, to je ogromna investicija i veliki posao i opet ko zna kako će da ispadne... Ovako računam na čoveka koji mi je dovezao ovaj moj auto, da će opet da nađe nešto što je dobro, evo već par dana je u potrazi, ali ništa pametno još uvek, iskreno meni nije to toliko ni hitno, samo da bude dobro..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mani se ćorava posla, ili kupi glavu 16v i sve ostalo i imaćeš snage. Ovako puno rizikuješ sa starim kolima, taj tvoj si dobro upoznao i znaš na čemu si. Ako menjaš uzimaj min 4-5 g mlađi auto.

Astal% tacno! Ja bih se tesko odlucio za neki drugi auto,slican mom. E, caka je u tom-slican, jer ja valjda znam sve o mom autu,a ovom tamo... lutruja. Bar po mom rezonu. Ja sam na mom autu skoro menjao sve kocnice, set kvacila, ugradio plin i stalno nesto radim i trudim se da bude kako treba. Stvarno bi ta zamena trebala da bude nesto posebno da se odlucim da prodajem svoj, pa kupim drugi, pa....a, ne! Sledeci auto tek kad mi bude realno potreban.

E, oko ''picanjenja''- i ja bih da kod mene zakacim samo pragove i rep, ali ne mogu oboje. Tj, mogu ali onda ne mogu da kacim nosac za bicikl na zadnja vrata. A samo pragove da stavim-e, onda mogu i potkovicu na haubu, rogove, one ''alu'' odvratne patosnice...i miljence na kontrolnu tablu. Ostace ovako ''alla fabricca'' u HLX varijanti.

I ako mislis da 1.2 16V ide nesto mnogo bolje od 8v-gresis. Ja sam uzeo 16V jer mi se vise svidjala cinjenica da lepse radi motor od 8v koji ume da cakce ''s oni njegovi ventili''! Ne znam kakva su iskustva vlasnika Punta sa 1.2 16V motorom i 6brzinskim menjacem. Bas bih voleo da provozam jednog Sportinga i vidim sta ima bolje/losije u tom menjacu u odnosu na 5brzinca. Verovatno su stepeni prenosa kraci, pa mora vise da se salta, ali zato na autoputu lagano krstari u 6oj, pod uslovom da nema uzbrdica, da nije opterecen i tako dalje....Nek se jave vlasnici Punta sa 1.2 16V motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa statistika kaže za 8v da od 0-100 ide za 14,3, a da 16v ide za 10,9 što je daleko ispod, a da ja sad ugrađujem klimu i menjam motor, menjač i ostale agregate, to će vrlo lako da pređe cifru sa tri nule u evrima, a ovako ću za iste pare da dobijem i klimu i menjač i jači motor... Tako da šta god da mu bude falilo, teško da može da pređe tu cifru sa tri nule...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar 4 sec razlike?! :huh: Pa ja imam raketu!!Hehe! Verovatno sam taj relativni utisak da je ''80okonjski'' ipak ''brz'', unistio posto sam skoro imao prilike da nedelju dana ganjam Renault Megane GT iz 2010. Posle, kad sam se vratio Puntoniju....puzevi me preticu..... :laughing:

Ja ipak mislim da ce tvoj Punto biti bolji od onih po oglasima u 7 od 10 slucajeva. Mozda i vise...Jednostavno, poznajes auto i mozes da predvidis sta ce trebati da se sredi i kada. svi drugi- NPO! Nepoznati Punteci Objekat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa gledao sam danas baš komplet sve Puntiće u oglasu, nije što je moj, ali lepšeg ne bi bilo u oglasima... Jedino što nema klimu, pa bi možda to odbijalo ljude od njega, ovako pored nekih estetskih ogrebotina na branicima i kvačila koje može da gura još par meseci, a nije skupo ni da se zameni, je sve na svom mestu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaj to na umu kad ga budeš prodavao :laughing: Možda bi bilo pametnije i da zameniš kvačilo pa onda prodaješ auto u top stanju i tražiš dosta novca za njega, ako si već odlučio da ga prodaješ.

Meni lično uopšte ne bi smetao auto bez klime, posebno do 1500ccm jer klimu baš oseti auto, bar moja Astra oseti nerealno mnogo pa je zbog toga i palim samo kad postignem konstantu brzinu ili kad stojim da malo rashladi.

Jesi gledao kako se kreću cene Punta 1.4 ili Stila sa istim motorom? Ja bih uvek išao koji kubik gore kad menjam auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam po oglasima Punto 1.4 je od 2.800, a Stilo od 3.000, a siguran sam da bi ovaj prijatelj mogao da mi nađe i dosta jeftinije od toga, čim mi je za odličnog Punta 2005 godište 1.2 8v sa 4/5 vrata, rekao cifru 2.200, ali to nije ono što meni treba... Pravim svakodnevno kalkulacije i voleo bih da to bude i Stilo 1.6, ali se plašim da me on ne zakopa zbog potrošnje i održavanja, pošto smatram da nisam još uvek finansijski dobro potkovan, jer sam se pre dve i po godine doselio u Kragujevac i počeo da živim sa devojkom, i ono što zaradim baveći se tom internet prodajom od toga živim, plaćam račune, stan i td. a od mojih ne mogu da očekujem nikakvu finansijsku podršku jer oni tek jedva vezuju kraj sa krajem... Najgore od svega je što mi sve zavisi od toga kako ide ta prodaja, one godine kada sam se doselio u Kg je to išlo odlično, za nekih pola godine sam skupio para da kupim Punta, sredim ga da izgleda ovako, otvorio kevi butik u Trsteniku da ima šta da radi i tu uložio baš dosta para, ali to sve kilavo ide jer je posao počeo da staje i ovo leto sam recimo trošio te pare koje sam još prošle godine napravio, tako da mi jedino održavanje Punta ne remeti budžet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiker, ako je tako onda bolje gledaj da uzmeš punta. Ja sam sa punta prešao na stila, doduše moj je JTD pa je malko skuplji za održavanje, ali cene održavanja i popravki su barem 50% veće, ako ne i više. Mogu da podnesem to održavanje zato što imam redovna primanja (da kucnem u drvo :) ), ne plaćam stan, nisam oženjen, nemam dece..ali da je drugačije dobro bi se zapitao šta da vozim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

HLX i ELX su paketi opreme, HLX je najveći paket opreme kod Punta, a što se motora tiče, ja imam ovaj od 60ks, vozim ga već godinu i po bez ikakvog problema, ali sam trenutno u potrazi za ovim od 80ks, razlika u potrošnji gotovo da i ne postoji, a razlika u ceni održavanja je za neku nijansu veća, ništa strašno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

60ks trosi oko 7-8l gradske voznje( zavisi od grada) , otvoreno 5,5l do na nekih 110km/h, sve preko 120km/h drasticno penje potrosnju, magistrala je oko 5l. Puno je prostiji od ovog sa 80ks i jeftiniji je za odrzavanje, nije to nesto mnogo ali jeste. 80 ks je prilicno startniji ali malo vise i trosi, mozda oko 1l. Koji god da uzmes neces pogresiti, oba motora su odlicna, jedino ako volis malo da stiskas papucu gasa ipak trazi 16v, tj. 80ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glas za 16 ventilica! I da stavis dobar plin i Bog da te vidi! i da- ako ubodes hlx opremu ocekuje pregrst sitnica koje(bar meni) olaksavaju zivot, a pre svega elektricni retrovizori sa grejacima! Ovi bez grejaca su preko zime prakticno neupotrebljivi, tj jesu ako ih cistis svaki cas. Ima tu i druga strana-sto vise gedzeta ima u kolima, sansa da neki ne radi kako treba je veca. Ako mozes da zivis bez njih, onda ce ti zivot biti mnogo jednostavniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Da li je moguce naci bas dobrog 2005+ punta Mjet? Ovo sto ja vidim po oglasima trenutno je ili isterano do besvesti ili nasminkano ili prepakovano. Bar sa slika.

Znaci interesuje me neki cenovni rang od 3700-4500e . a posto vidim da ga nema (skoro) za punta mjet. onda razmisljam da ako bog da kad pocnu da proizvode ponovo u kragujevcu ove godine uzmem jednog na kredu. Licno mi se vise svidja polovni a maksimalno sacuvan italijan ali njega izgleda nema ili su moji kriterijumi previsoki?

Posto cenim svacije misljenje da li ste skoro videli neki po vama bas dobar punto mk2b mjet za 3700-4500e?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da mozes da nadjes takav primerak, samo moras da budes strpljiv i stalno da pratis ponudu u oglasima i naletece neki sigurno! Pogledaj malo i po neki Gp dok trazis malog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

listao sam neke teme i citao svasta nesto o ovom modelu ali sve su to komentari od pre 3+ godine pa bih voleo da cujem nesto svezije, mozda se nesto promenilo do danas po tom pitanju :) Konkretno imam ponudu za Punto nk.2 1.9D, znam vlasnika i kompletnu istoriju auta od kako je u Srbiji a to je vec vise od 7 godina (kod istog vlasnika), uvezen je 2 godine star iz Nemacke sa nekih 50ak k km, sad ima oko 180k km

auto odlicno izgleda, odrzavan je maksmalno i nije se stedelo na odrzavanju, ima par sitnica(ne prioritetnih) za srediti cca 100e, u ful opremi je i nije bio van :)

Posto nikad u zivotu nisam imao dizela, i generalno nisam uopste ljubitelj dizela pogotovu ne ovih "obicnih", jtd je vec nesto drugo, ovaj me zanima isljucivo jer je cena povoljna a stanje auta veoma dobro, nije bio nikad ni čuknut a kamo li ozbiljnije lupan, pa me interesuje sem te lukas pumpe, za koju ne znam dal je nekad radjena ili menjana kod njega (ali provericu) sta drugo moze biti problem kod tih motora? Trapovi i ostale stvari me ne zanima jer oko toga znam sve imao sam i druge italijanske automobile pa je to manje vise isto.

inace taj auto bih verovatno vozio do kraja godine dok ne skupim novca za nesto drugo sto zelim tako da me ne zanima na neke duge staze da ga vozim, jer kao sto rekoh dizel pa jos od 60ak konja nije nesto sto moze da me ucini srecnim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto nikad u zivotu nisam imao dizela, i generalno nisam uopste ljubitelj dizela pogotovu ne ovih "obicnih", jtd je vec nesto drugo,

inace taj auto bih verovatno vozio do kraja godine dok ne skupim novca za nesto drugo sto zelim tako da me ne zanima na neke duge staze da ga vozim, jer kao sto rekoh dizel pa jos od 60ak konja nije nesto sto moze da me ucini srecnim :)

Sam si sebi sve odgovorio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne brines za Lukas pumpu bice ti dovoljno tih 60ks da se prevezes od A do B tacke :)

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je pumpa dobra (sto se moze proveriti na dijagnostici), motor ne duva i netrosi ulje, limarijski ok kao sto kazes i plus znas vlasnika i auto dugo godina, zasto ga ne bi uzeo? Nije to los motor, nema komplikovane elektronike, skoro da je i nema uopste, stari sistem ubrizgavanja, nema plivajuci zamajac....jeftinije od toga za odrzavanje ne postoji (a da je preko 2000-og godista).

Potrosnja je oko 5-6l ed., a i neide nesto bas lose, imao je drug jednog vana i fino je isao, mada nema veze blage sa jtd-om.

Odlican auto za nekoga kome treba vozilo da ga pouzdano sluzi sa sto manje ulaganja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...