Jump to content
FAS Goran
zaki

Fiat Punto mk.2 - cena, prednosti, mane, šta gledati / iskustva i mišljenja

Recommended Posts

Obicno se izbegava zbog potencijalno vece predjene kilometraze, nizbogcega drugog. Nista nije bolje nego to kada fabrika uradi nesto :D
Ako gledas punto 1.2 8v tu nemas sta da se brines niti da te boli glava sutradan. Prvenstveno gledaj da je limarijski dobar i da ima klimu, mehanicki deo se odradi ako treba, lako i jeftino. Za njega nemas skuplji deo od lupam...70e, ajd menjac je mozda 100 :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na cbc forumu su prilicno napljuvali taj ladi renzo fabricki plin, ljudi su se zalili da im za dizne treba 100e po komadu. Opekao sam se jednom uzeo sam turbo dizel sa zamajcem za gradsku eksploataciju i nisam se bas proslavio, zato ne bih istu gresku da napravim i pisem ovde u nadi da je neko vec imao i razresio iste dileme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vazi geberalno ta prica oko fabrickog plina ali ja mislim da je to za ona vozila iz uvoza koja su stigla sa velikom km. Ne verujem da ces ti imati problema sa ovim domacim punticima sa 100-inak hkm na satu. Kupi ako hoces cistog benzinca pa mu ti ugradi negde tng uredjaj ( po preporuci). Zavrsis sve za dan -dva sa atestom i gas. Za gradski auto plin je velika usteda

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC uređaj, made in poland...

 

On 23/05/2019 at 10:01 AM, Milutinac said:
I mk2b je dolazio sa 1.9 motorom, u verzijama od 86 i 101ks
 
A benzinski agregati su imali i 1.4 16v verziju sa 95ks

Nisi otpratio da je reč o Zastavinom Puntu classicu, oko 2010. godišta, inače je tačno...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam razumeo da je samo kragujevacki mk2b u pitanju. Spominje samo >2010. godista. A ima ih 2010 i 2011 koji su made in Italy, zato kazem da nije iskljucivo da je taj punto samo sa "nasim" "domacim" 1.2 8v i 1.3mjet

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Milutinac said:

A ima ih 2010 i 2011 koji su made in Italy,

Zar ima? Ja sam bio ubeđen da je mk2b stao sa proizvodnjom u Italiji još 2006te god

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, gile smederevo said:

Zar ima? Ja sam bio ubeđen da je mk2b stao sa proizvodnjom u Italiji još 2006te god

 

Kazu da je proizvodnja u Italiji prestala novembra 2010., a nesto sam bio ubedjen da je i 2011. u opticaju.

 

Ako je iz Italije onda nije...

 

15 minutes ago, neshtry said:

 z10 emoji6.png
 

 

...vec punto classic.

 

44 minutes ago, Stevcho said:

Nema fabricki plin italijanski?

 

Ima, kako nema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam što se bojiš metana. Kolega iz bivše firme ima petovratnog punta sa fabrički CNG-om i vozi se s njim bez ikakvih problema. Istina, gepek skoro i da nema ali to njemu nije bilo bitno, samo je gledao da pređe što više kilometara za najmanje para. Sa 800 dinara optrilike 230 -270 km gradske  vožnje ako se dobro sećam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z10 je polako prebačen u KG i proizvodnja je tada prestala u Italiji

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Axic said:

Ne znam što se bojiš metana. Kolega iz bivše firme ima petovratnog punta sa fabrički CNG-om i vozi se s njim bez ikakvih problema. Istina, gepek skoro i da nema ali to njemu nije bilo bitno, samo je gledao da pređe što više kilometara za najmanje para. Sa 800 dinara optrilike 230 -270 km gradske  vožnje ako se dobro sećam.

Ne bojim se, samo nije mi bas prakticno, nekad odem i do prodavnice a nekad i u selo a nema pumpe... 

Mislim da je plin ipak realnija opcija za nekoga ko nije taksista ili ne prelazi mnogo

Mene jedino brine odrzavanje fabrickog uredjaja jer sam o tone citao da je skupo, i mada me forumasi ubedjuju da nije niko se nije konkretno javio sa istim modelom da potvrdi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

U bliskoj buducnosti planiram da kupim Fiat Punto dizel. Na oglasima najvise ima 1.9 JTD i TD. Trenutno vozim Golf 2 1.6D i zelim ga zameniti slicnim autom. Sa sto manjom potrosnjom i registracijom naravno. E sada mene zanima koje su prednosti Punta?

 

koja je potrosnja? na internetu sam pronasao podatak da 1.9 JTD motor trosi u proseku oko 5l dok neki kazu da im trosi izmedju 4l i 7l.  Cena servisa? Da li se cesto kvare? da li ima delova i da li su povoljni? Isto tako me zanima na sta obratiti paznju pri kupovini. Planiram kupovinu Punta ne starijeg od 2000. i cene do 1000e.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za to godiste ne mozes naci jtd-a a da nije zgazio bog zna koliko kilometara, samim tim ces cesce posecivati majstora.
Mozda ipak da razmislis o nekom benzincu, bar je jeftinije odrzavanje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom   se radi o kilometrazama izmedju 200.000 i 300.000 hiljada i to je pitanje koliko je pouzdano. Ali svakako za novac koji nudim se ne moze naci nov auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 1.2 8V troši 4-7L benzin
Benzin 10% jeftiniji od dizela.
Održavanje, 50% jeftinije počev od zamene ulja i filtera preko poluosovina, trapova i registracije.
Udobnost vožnje - neka bude prednost 10% za benzinca mada je meni 50% udobniji.

Kad uzmeš digitron i sve izračunaš, dizelaš je od isplativog otišao u zaborav. Pre 20godina je bila druga situacija. Možda se isplate ovi novi dizelaši sa malom kubikažom i skupim sistemom za ubrizgavanje. Ali Kod njih postoji rizik kvara od 500€ u svako doba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AngelG9

 

Pogledaj sada, posle spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :) 

Kao što su ti već rekli ljudi, pogledaj ti nekog benzinca naročito ako ne prelaziš puno kilometara. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrdjujem ovo sto napisa kolega iznad, pre Grandea sam imao 1.2 8V, kad sam ga uzeo odmah odradio v.servis i naravno male redovno, ostalo kao i na svakom autu, gume, ako se cuje nesto na trapu menjas, ali je u principu sve jeftinije nego kod dizela

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aprila sam kupio Z10, 53000km, 2000eur, ugradio TNG, prilično zadovoljan, potrošnja do 6,5L TNG plus oko 0,3L BMB= 550din/100km, ili 3,43L ED.... meni je matematika prilično jasna, uvek TNG pre EDizela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ti uspeva da izvučeš tu potrošnju, do do 6,5L TNG ??? Razumem da si iz Magarevo, južna pruga, imaš mambu u džep :lol: i sve to, ali K A K O?????

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...