Rile_bg 347 Posted March 30, 2015 (edited) a sta ti se desava sa kolima pa mislis da su svecice? Edited March 30, 2015 by Rile_bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted March 30, 2015 Meni nista, nego vidim da ovde pise da se menjuju na 30.000km pa zato pitam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 30, 2015 Jednostavno ih skineš, izmeriš zazore i ako treba podesiš! Logično je da se elektrode troše,samim tim je i zazor sve veći! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted March 30, 2015 Danas ga odvezao na servise pa sam rekao da mi ih pogleda i po potrebi zameni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnny M 0 Posted June 25, 2015 Kako prepoznati da su svecice pred otkaz/menjaje? Meni normalno radi auto, pali, ne trokira, ne cima.....nistaMom kolegi na Z10 upalila se chek engine lampica i slabije je vukla. Zamenio je svećice i sve super. Prvi je vlasnik i imao je fabrički svećice koje su mu izdržale 48 000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnny M 0 Posted June 25, 2015 U KIT KOMERCu ima FIAT (NKG) oriđiđi svećice sa užim navojem. U principu, te uže su skuplje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 2, 2017 Da ne otvaram novu temu.Zamjenio sam svjecice na puntu.Od kako sam zamjenio svjecice auto trza na malim obrtajima.Trzao je i na starim svjecicama ali dosta manje.Da li to zbog druge toplotne vrijednosti.Stare su bile Bosch FR8DC+ ,a nove NGK BKR5EZ :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted November 5, 2017 Provjeri kablove Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan8661 0 Posted November 5, 2017 Da ne otvaram novu temu.Zamjenio sam svjecice na puntu.Od kako sam zamjenio svjecice auto trza na malim obrtajima.Trzao je i na starim svjecicama ali dosta manje.Da li to zbog druge toplotne vrijednosti.Stare su bile Bosch FR8DC+ ,a nove NGK BKR5EZ :/Ja sam stavio Denso zadnji put kada sam menjao, i to neku kao jacu seriju, kao ato postoje za NGK V-line, auto mi nikad bolje nije radio. Pre toga sam imao isto Denso ali obicne i takodje je dobro radio. Sa NGK sam imao probleme, Beru su mi iato zadavale glavobolju. Ako vozis na plin sve mora da bude perfektno, svecice, kablovi, bobine. Skini kablove pa pogledaj u kapici kakvo je stanje, kada si ih zadnji put menjao? Mozes malo WD-40 da spricnes pa da ih vratis. Kad skidas kablove hvataj dole za onaj deblji deo, pri vrhu, nemoj da ih cupas. Imas za 1500 original NGK kablove, salji PM ako zelis da ti kazem u kojoj radnji. PozdravSent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 5, 2017 (edited) 11 hours ago, Memphis said: Provjeri kablove 10 hours ago, stefan8661 said: Ja sam stavio Denso zadnji put kada sam menjao, i to neku kao jacu seriju, kao ato postoje za NGK V-line, auto mi nikad bolje nije radio. Pre toga sam imao isto Denso ali obicne i takodje je dobro radio. Sa NGK sam imao probleme, Beru su mi iato zadavale glavobolju. Ako vozis na plin sve mora da bude perfektno, svecice, kablovi, bobine. Skini kablove pa pogledaj u kapici kakvo je stanje, kada si ih zadnji put menjao? Mozes malo WD-40 da spricnes pa da ih vratis. Kad skidas kablove hvataj dole za onaj deblji deo, pri vrhu, nemoj da ih cupas. Imas za 1500 original NGK kablove, salji PM ako zelis da ti kazem u kojoj radnji. Pozdrav Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Provjerio sam kavlove.Jedan je probio .Baco je varnicu na saraf neki od motora.Kablovi su bili facet.Kupljeni prije 20k (8 mjeseci). Kablove nisam cupao .U prodaji mogu najbolje sto mogu naci su Beru kablovi i Magnet Mareli bobine.Sad mirnije radi ali sam primjetio veceras da se stvaraju povremeno male varnice oko bobine i jedne i druge gdje su kablovi ubodeni ,pa mi to jako sumnjivo :/ Edited November 5, 2017 by fast_1107 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan8661 0 Posted November 6, 2017 Provjerio sam kavlove.Jedan je probio .Baco je varnicu na saraf neki od motora.Kablovi su bili facet.Kupljeni prije 20k (8 mjeseci). Kablove nisam cupao .U prodaji mogu najbolje sto mogu naci su Beru kablovi i Magnet Mareli bobine.Sad mirnije radi ali sam primjetio veceras da se stvaraju povremeno male varnice oko bobine i jedne i druge gdje su kablovi ubodeni ,pa mi to jako sumnjivo :/Cini mi se da probijaju :-(Probaj da kupis jednu, pa da zamenis prvo jednu pa da vidis, pa vrati staru pa zameni na drugom mestu. Malo je smaranje ali da se resiti. Meni je tako probijala jedna bobina i zamenom je resen problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 6, 2017 3 hours ago, stefan8661 said: Cini mi se da probijaju :-( Probaj da kupis jednu, pa da zamenis prvo jednu pa da vidis, pa vrati staru pa zameni na drugom mestu. Malo je smaranje ali da se resiti. Meni je tako probijala jedna bobina i zamenom je resen problem. Mislim da probija i jedna i druga.U prodaji sam pronasao Febi bobine i Beru kablove, a svjecice na autu su Bosch.Naravno ima u prodaji i Beru bobine .Sad kako bi to sve radilo zajedno ne znam :/ .U ovlastenom servisu orginalna jedna bobina je 70 eura ,a kablovi 65 eura Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan8661 0 Posted November 6, 2017 Mislim da probija i jedna i druga.U prodaji sam pronasao Febi bobine i Beru kablove, a svjecice na autu su Bosch.Naravno ima u prodaji i Beru bobine .Sad kako bi to sve radilo zajedno ne znam :/ .U ovlastenom servisu orginalna jedna bobina je 70 eura ,a kablovi 65 euraMa bezi to je mnogo skupo. Ja sam Magneti Marelli placao po 20-25€ a kablove sam uzeo za 1500 NGK. Beru se meni jako lose pokazao, uzeo sam svecice i kablove od njih, auto je imao detonacije non-stop a i na benzinu nije radio kako valja. Ako mozes nadji NGK kablove, vec imas NGK svecice. Mozes da probas i sa polovnim ispravnim bobinama, original, jer kod nas vise nema original Magneti Marelli. Ali to odmah probaj kad ti nameste da bi mogao da reklamiras. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 313 Posted November 6, 2017 Gde baki nadje ngk kabolve za 1500? Toliko nisu ni oni flash... Ja sam trazio NGK za 1.2 16v, jedino sam nasao u kit komercu (4800). Nema ni MASS company koji je glavni uvoznik za ngk, ali kablove vise ne drze. Sad da li su ovi iz k.komerca stvarno ngk, pitanje je....ja cisto sumnjam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan8661 0 Posted November 6, 2017 Gde baki nadje ngk kabolve za 1500? Toliko nisu ni oni flash... Ja sam trazio NGK za 1.2 16v, jedino sam nasao u kit komercu (4800). Nema ni MASS company koji je glavni uvoznik za ngk, ali kablove vise ne drze. Sad da li su ovi iz k.komerca stvarno ngk, pitanje je....ja cisto sumnjam. Haha Baki :-)Nadjoh ih bas tamo, Kit komerc u NI, Punto mk1 1.1... Tako je nesto bilo oko 1500, i ja sam se zacudio. A te Flash sam nalazio i za 800, to treba zaobilaziti u najsirem luku, jednom sam stavio, fabricki je bio probijen jedan kabl :-). Tako da sam se "izapeo" za ove NGK :-).Problem resen, sto se tice kablova.Bobine dok su mogle da se nadju original ja sam nasao te dve magneti pre par godina i jos rade odlicno, sad su neke kineske aktuelne za 1200 din tako da mi je logicno da se potraze polovne original na otpadu jer ce vrlo verovatno duze raditi nego nove kineske... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 313 Posted November 6, 2017 Aaaaa to je vec drugo, za mk1 stvarno ne znam cene. Moja greska onda. Ako su kablovi ok ti iz kit komerca, onda super. Mozda se i ja odlucim da ih uzmem, ali otom-potom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan8661 0 Posted November 6, 2017 Aaaaa to je vec drugo, za mk1 stvarno ne znam cene. Moja greska onda. Ako su kablovi ok ti iz kit komerca, onda super. Mozda se i ja odlucim da ih uzmem, ali otom-potom. Sve cool :-)Mene super sluze, zajedno sa Denso svecicama... Pozdrav :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted November 6, 2017 Ja imam odlicna iskustva sa ,,Tesla'' kablovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan8661 0 Posted November 6, 2017 Ja imam odlicna iskustva sa ,,Tesla'' kablovima.To su odlicni kablovi, malo skuplji doduse ali nema greske sa njima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20046 Posted November 6, 2017 5 hours ago, Stilisa said: Ja sam trazio NGK za 1.2 16v, jedino sam nasao u kit komercu (4800). Znaci ipak ih ima bajo. To je ta cena jedino sto meni majstor dade godinu dana garncijem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gagi82 1 Posted November 16, 2017 Ima li neko na puntu classic da koristi BOSCH YR7DEU svecice i kako se pokazale? Malo sam pretrazivao po internetu i uglavnom kad god ukucam BOSCH YR7DEU izbaci mi drugu oznaku u pretrazi , tacnije BOSCH YR7DC+ , da li je to ista svecica samo pod novom oznakom jer ovu staru oznaku nigdje ne nalazim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted November 19, 2017 YR7DEU (Bosch Super) se više ne proizvodi zamjenjuje je YR7DC+ (Super plus). Kod novijeg tipa Bosch je primijenio SUPER PLUS tehnologiju zato nosi oznaku plus. Razlika je u tome da je masena elektroda urezana u V (Ista stvar kao što je DENSO U-Groov.) a centrala elektroda je poboljšana Yttriumom (Yttrium+nikl) te su time po njihovom dobili 50% trajniju svjećicu (bar se tak reklamiraju), dok je stara koristila krom-nikl, zazor smanjen sa 1.0 na 0.9 mm. 1 stefan8661 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 22, 2017 On 11/19/2017 at 1:49 PM, Memphis said: YR7DEU (Bosch Super) se više ne proizvodi zamjenjuje je YR7DC+ (Super plus). Kod novijeg tipa Bosch je primijenio SUPER PLUS tehnologiju zato nosi oznaku plus. Razlika je u tome da je masena elektroda urezana u V (Ista stvar kao što je DENSO U-Groov.) a centrala elektroda je poboljšana Yttriumom (Yttrium+nikl) te su time po njihovom dobili 50% trajniju svjećicu (bar se tak reklamiraju), dok je stara koristila krom-nikl, zazor smanjen sa 1.0 na 0.9 mm. Prijatelju znas li mozda razliku izmedju svjecica FR8DCX+ 19 i FR8DC+ (+6 ) .Sta znaci ovo 19 i 6.Kad pogledam specifikacije iste su potpuno osim sto DCX mora da se namjesti zazor na 0.8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted November 23, 2017 Razlika je u zazoru. FR8DCX+ imam zazor 1.1 mm (x je oznaka za zazor od 1.1 mm) dok FR8DC+ ima zazor 0.8 mm +19, +6 su skraćene oznake koje se više ni ne koriste ... Ako je za Punta onda ide FR8DC+ Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 25, 2017 On 11/23/2017 at 9:22 PM, Memphis said: Razlika je u zazoru. FR8DCX+ imam zazor 1.1 mm (x je oznaka za zazor od 1.1 mm) dok FR8DC+ ima zazor 0.8 mm +19, +6 su skraćene oznake koje se više ni ne koriste ... Ako je za Punta onda ide FR8DC+ Pitam iz razloga sto su kod mene 3 svjecice DCX+ , a 1 je DC+ .Na svim svjecicama sam podesio zazor na 0.8 .Kako i zasto su razlicite je duga prica.Neki mehanicar nesto konbinovao.Uglavnom mene zanima da li je oznaka koja stoji na njima +6 i + 19 toplotna vrijednost i da li se moze nesto zajebat Quote Share this post Link to post Share on other sites