STG 0 Posted October 20, 2011 Moj drugar imao bravO 2002 godiste ! Super ga sluzio i u kontaktu je sa sadasnjim vlasnikom koga isto sluzi mnogo dobro ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 20, 2011 @DovlaHoćeš da kažeš da ti se ralikuje godina proizvodnje u saobraćajnoj i po ePer-u? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 20, 2011 Pa tako nekako. U ePER-u je 9.2000. a prva registracija je bila 12.2001. u Italiji, a oni kao godinu proizvodnje upisuju prvu registraciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 20, 2011 Ima vozila Marea,Bravo,Brava 2002god,koliko hoces,kao sto Dovla kaze,tako italijani rade,kod njih se vozila vode po prvoj registraciji,tako da nemoj to da te buni i da mislis da auto nije regularan,naravno treba sve proveriti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 20, 2011 Ok, nisam znao za to. A jes mi bilo čudno kad po oglasima vidim gomilu Bravo/Brava/Marea 2002, a poslednja godina proizvodnje 2001. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9506 Posted October 20, 2011 A, zašto se to događa uglavnom sa vozilima godišta 2000 ili 2001...koje se onda prevedu u jednu godinu mlađe automobile? Npr. da li ste nekada naišli na Stilo koji je po ePER-u 2003. godište, a u saobraćajnoj piše 2004. godište? Izgleda su Italijani od Stila nekako odjednom prestali sa tom praksom upisa prve registracije kao godišta auta, ili šta ti ja znam već... Da bi uvoznici izbegli dokazivanja o ispunjavanju euro3 normi za ''prelazna godišta'', namerno se napiše u papirima da je auto npr. 2002. godište (iako nije) i tako skrati put...i prevari država i budući vlasnik koji skuplje plaća ''podmlađeni'' auto.Marea se pravila i 2002. godine.Modeli Bravo/a se nisu pravili 2002., poslednje godište je 2001.To ne znači da je auto tamo negde u inostranstvu ukraden ili na bilo koji način nelegalan.Ali isto tako, godište prodaje polovan auto, a ne datum registracije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 20, 2011 Da bi uvoznici izbegli dokazivanja o ispunjavanju euro3 normi za ''prelazna godišta'', namerno se napiše u papirima da je auto npr. 2002. godište (iako nije) i tako skrati put...i prevari država i budući vlasnik koji skuplje plaća ''podmlađeni'' auto.Ma aj što skuplje plaća, nije to ni neka razlika za 1 godinu, nego što posle mogu da mu oduzmu auto i laku noć prijatno.A opet, sve i da odeš lično u Italiju da kupiš auto, ako prodavac nema sve do poslednjeg papira i računa od prve kupovine (recimo čovek je drugi vlasnik u Italiji), kako da utvrdiš tačnu godinu proizvodnje? Sad se ispostavlja da ni podaci iz italijanske saobraćajne nisu garancija. A i dobro zapažanje, zašto se to ne dešava sa novijim modelima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 20, 2011 Zapravo ja sam skoro imao sličan slučaj doduše sa Audijem koji je proizveden '96 po podacima u ovlašćenom servisu, a u saobraćajnoj stoji '98 jer je tada bila prva registracija. U Italiji naravno. Takođe, primer mog auta uopšte nije logičan za "prevaru" jer je uvezen 2007 godine u BiH gde je važio (i još uvek važi) uvoz vozila do 7 godina starosti tako da im je bilo potpuno svejedno da li je 2000 ili 2001. bar što se tiče samog uvoza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 20, 2011 Ma nije bitno čiji je auto u pitanju. Ali teoretski, da je sve isto a ti uvezao auto godinu dana kasnije (2008), da li bi sad postojala mogućnost da ti stigne poziv od MUP-a i da ti auto proglase nelegalnim, nakon što je utvrđeno da je auto u trenutku uvoza imao 8 godina a ne 7? I da li bi te spasilo to što i u italijanskoj saobraćajnoj piše da je auto 2001?Ono što me ustvari zanima je: da li čovek mož se zayebe i sa "čistim" automobilom, koji nije podmlađivan?Primer: ja sad zapucam u Italiju, nađem auto, u saobraćajnoj piše 2005, odradim uvoz. Sutra stiže MUP, kažu vaš auto je nelegalan, uvezli ste ga kao 2005. a on je 2004. A sve zbog toga što žabari kao godinu proizvodnje u saobraćajnoj pišu godinu prve registracije i onda se taj netačan podatak vuče od njihove saobraćajne, preko kupoprodajnog ugovora i car. deklaracije, do naše saobraćajne. Da li je takav scenario moguć? Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted October 20, 2011 bio sam danas da vidim kola,na staklim pise da je 2002 godiste(stoji dvojka),sve u svemu svideo mi se i kaparisao sam ga i za 10-tak dana kad legnu neki novci idem po njega...naravno bice slika kad stigne.iako ima 187000km izuzetno je ocuvan,pogotovo unutra,spolja ima par ogrebotina i tackica,nista narocito. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9506 Posted October 21, 2011 Na staklima može da piše šta god želiš... Uostalom, najvažnije je u kakvom je stanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brkic 0 Posted October 24, 2011 (edited) Ima li neko iskustva sa motorima 1.2 16v 2001. u odnosu na 1.6 16v 2001 ?Koja je razlika u potrošnji goriva, ceni delova i ceni registracije ?Jurnjava me ne interesuje nego da se lepo prevezem od tačke A do tačke B. Video sam da je neki termostat za 1.2 1000 din a za 1.6 4000 din.Da li je neko išao videti ovaj auto, kaže gazda da ima malo udubljenja od leda na haubi i krovu ? Edited October 24, 2011 by Brkic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted October 24, 2011 Mene isto zanima sto i clana Brkica Kolika je potrosnja benzina po gradu (Beogradu) sa Bravo-om 1.2 16v i koliko je jeftinije za odrzavanje u odnosu na 1.6 16v (tipa veliki servis, mali servis, termostat itd).Hvala puno unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadPaja 0 Posted October 24, 2011 Ja imam Brava 1.2 16v 2001 meni trosi po gradu oko 7.5 litra, za cenu odrzavanja mislim da su mi delovi malo jeftiniji od 1.6 i jace kubikaze,registracije je naravno jeftinija,izlazi oko 17000 din ja sa ovom bravom vec 5 god samo sipam i vozim ,naravno sa odrzavanjem i redovnim menjanjem ulja i filtera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1056 Posted October 24, 2011 citam po forumu, svi pisu da 1.2 motor trosi po gradu 7-8 litara, meni stvarno nije jasno kako vi ljudi to uspevate Moj trosi na otvorenom izmedju 6 i 7 ali po gradu ispod 9 nema sanse... Plina trosi u gradu oko 10... I pritom je sve ispravno, motor u odlicnom stanju, cak mi je i vise majstora reklo da po gradu ispod 9 jednostavno ne moze s obzirom da je voznja kreni-stani-kreni-stani... A jako bi voleo da i moj trosi 7.5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 24, 2011 Pa troši toliko, ali po Nišu. Bo gužvi u BG bez 10 ne može da prođe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted October 24, 2011 I meni je potrosnja po gradu izmedju 7 i 8 litara. Sto se tice cena, ja sam termostat platio 1000 dinara i to je sve sto sam menjao za godinu i nesto dana. Mozes da pogledas na AP Sport sajtu cene delova za mali servis. Ako sam radis servis, veoma je povoljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted October 24, 2011 mom caletu (penzosu kad je voznja u pitanju) kad putuje negde na otvorenom (magistralni putevi) trosi i manje od 6 litara.. ovako, svakodnevno, mesovite voznje pola grad, pola otvoreno, potrosnja je oko 7 litara...sto znaci da u gradu ne moze nikako ispod 8..odrzavanje je jeftino, a osim automatske klime koja nas i dan danas zeza, nije bilo nekih kvarova sve u svemu, ako zanemarimo performanse (mada nisu uopste lose), mislim da za te pare nema isplativije kupovine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1056 Posted October 24, 2011 slazem se, odlican autic koji pri tom uopste nije tako slab koliko se to na prvi pogled cini... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted October 24, 2011 Ukapirao sam da je odrzavanje def. daleko jeftinije za 1.2 nego za 1.6 16v, i da registracija manje kosta, i da je generalno celokupni utrosak na auto manji. Samo moram licno da probam taj auto, jer mi 1242 kubika u Bravo-u ne deluje bas jako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 25, 2011 @Niksha:Održavanje za Brava 1.2 je nešto jeftinije nego za 1.6, kao i registracija. Svako treba da izvaga koliko mu to znači naspram toga koliko taj auto slabije ide. Ti si imao 1.6 pa znaš. Evo ja vozim Brava 1.9JTD, redovno ga servisiram, kvalitetnim delovima i uljem, i ne žalim se, al zato ide.E da, ti si vozio 1.6 na plin, gde ti je bila boca, u gepeku ili u točku (mada mislim da u točak ne može da stane jer ima ćopavac). Da li nameravaš tog 1.2 da voziš na benzin? Mene užasno nervira kada imaš auto a nemaš gepek zbog plina, ili ti je točak u gepeku. Hoće li ti ovo pomoći da se okaneš razmišljanja o Bravo 1.2: http://www.fiat-lanc...ndpost&p=776121 i ovo:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=45802&view=findpost&p=776178. Troše u proseku jedno 2-3 litre manje od tog 1.2 16V, a ne može se porediti kako idu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brkic 0 Posted October 25, 2011 Hvala svima na savetima,meni ne treba za jurnjavu nego za opuštenu vožnju i što jeftinijim troškovima, voziće to žena i ja pomalo.Plin sam mislio staviti,ne znam kolika boca može stati umesto rezervnog točka ili nešto drugo smisliti a da gepek ostane ceo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1056 Posted October 25, 2011 Vozim brava s plinskom bocom umesto rezervnog tocka tako da je gepek potpuno slobodan, a u bocu staje 40 litara sto je dovoljno da se ode do mora a realno, 80 konja za ovaj auto uopste nije tako malo. Svakako je jtd mnogo jaci, ali je voznja na plin mnogo isplativija.... Naravno svako uzima auto prema svojim potrebama, ja sam cesto u kolima i usteda koju pravim sa plinom u odnosu na jdt, a da ne ne govorim o benzincima je jako velika. I pritom se auto uopste ne vuce i nije lenj, zaista ide sasvim solidno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted October 25, 2011 @Marko.jovanovicJa svakako u 95% moje voznje vozim kao penzioner, do 2500rpm i saltanje, vozio sam 1.6 sa venturi plinom i bojler bocom u gepepku (nije ostalo nista mesta), i kontam da se tih 103ks kad se vozi na venturi plin pretvori u 85-90ks max. Nameravam 1.2 16v da vozim na benzin i razmisljam kad saberem odrzavanje i registraciju da ce me izadje manje nego voznja 1.6 (gde su neki delovi 2x skuplji), a auto noviji 5 godina (2001 god). Znam da je 1.6 prava mera, ali sad vec moram da gledam troskove itd. Od jtd-a sam odustao jer prelazim max 10.000km godisnje i mislim da mi za to ne treba dizel. Vozim se uglavnom po gradu i mislim da ce 80ks biti ok.Mene interesuje jel ima nekoga iz Novog Sada ovde na forumu jer hocu da odem u NS da pogledam neki auto pa mi treba pomoc ili eventualno preporuka za nekog majstora tamo koji moze da mi pomogne u odluci? Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1056 Posted October 25, 2011 Druze, mogu ti ja pomoci, odvescu te u servis gde odrzavam svoj auto i gde sam ga odvezao pre kupovine na detaljan pregled ako nesto na kolima ne valja, oni ce sigurno videti... Quote Share this post Link to post Share on other sites