Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ako se neko razmišlja izmđu 1,2 i 1,6 OBAVEZNO treba da uzme 1,6. Kajaće se posle gorko i dugo ako uzme 1,2 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zato ti i hvališ 1,2 zato što se kaješ pa nagovaraš druge da uzmu 1,2 da ti bude lakše da nisi jedini :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

koji servis preporučujete u novom sadu da se pregleda auto pre kupovine?

Iskustva sa servisima ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125

:thumbup:

1.4 12v zaobiđi. Ne znači da nećeš naći neki koji će služiti ok, ali ga zaobiđi. Njega ionako ima samo u godištima 95.-98. Posle toga je izbačen iz ponude, odnosno umesto njega počeo je da se ugrađuje 1.2 16v.

1.6 16v od 1998. godišta ima plastičnu usisnu granu što je važno ukoliko planiraš ugradnju plina. Isti su po pitanju snage koju daju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je razlika između plastične od 1998 i druge-starije usisne grane ?

Planiram ugrađivati plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me par stvari, gomila automobila koji se prodaju preko internet sajtova za prodaju polovnih vozila se nalaze u Rumi i cekaju ocarinjeni na kupca. Nije mi jasno sto toliko tih preprodavaca ili kojih vec ljudi u Rumi posluje sa tim i mulja sa tim kolima iz inostranstva? Konkretno npr ovaj http://www.polovniautomobili.com/oglas1574597/fiat_bravo_12_16v/

Taj auto nikako ne moze biti 2002. godiste jer se poslednji proizvodio 2001, a 2002 samo Marea. I cene svih tih kola su krajnje cudne, pa ako neko zna u cemu je stos voleo bih da cujem. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlog zašto mnoge države u evidenciji vode datum prve registracije automobila a ne datum proizvodnje je vrlo jednostavan - na taj način ubiraju veći novac na dažbine i poreze od svakog automobila.

Mnoge dažbine i porezi se određuju po starosti automobila, što je auto noviji dažbine su veće, pa je onda državi praktičnije i isplativije da starost automobila računa od momenta prve registracije, jednostavno se tako sakupi više novca. U suprotnom, na svim automobilima koji provedu u izlogu prodavnice ili na placu dilerea godinu, dve ili tri država bi gubila novac, a to ni jedna država ne želi...

Drugi banalan razlog je i to što podatak o datumu proizvodnje zna samo proizvođač, i može biti tačan ili ne, a datum prve registracije svaka država uvek zna, oko toga ne može biti nikakave manipulacije...

Nije ništa nenormalno da auto bude proizveden 2003. a prvi put nekome prodat 2006. Ima i kod nas dosta takvih primera... ePER ne bi trebalo da pogreši u datumu proizvodnje, ali nije nikakav prekršaj da u saobraćajnoj piše datum prve registracije iz neke naredne godine

Share this post


Link to post
Share on other sites

što se mog iskustva tiče, obavezno proveri da li radi klimatizacija (da li hladi i greje), pošto je to jedini vanredni problem koji sam imao sa bravom (i još uvek ga imam :wallbash: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo to ili jos nesto oko mehanike, limarije itd... ? Koja im je boljka ? I da li ima razlike izmedju limarije Brava i Bravo, predpostavljam da je motor isti... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice limarije pogledaj sajtne, narocito nazad kod zadnjeg tocka, u onu plastiku u obliku trougla se skuplja blato/so/prljavstina pa kroz otvore za zabice te plastike udje unutra u sajtnu pa pocne da truli. Ostatak limarije na tim autima je sasvim zadovoljavajuci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trosi taj i vise od 10 po Bg-u realno, samo sto svi moraju malo da spuste potrosnju ovde na forumu :)

Troši 10,5L sa klimom po bgd

Zanima me, jel losija mozda limarija Brava od Bravo-a? I jel su motori isti?

Po dostupnim informacijama vidim da se Bravo pravio samo u Italiji, a Brava i u Turskoj. Jel zna neko da li su te turske išle i na evropsko tržište, da li ih je moguće prepoznati u odnosu na itelijanske i ima li razlike u kvalitetu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je odlično, ali ne odgovara na moje pitanje. Da li je taj turski jednakog kvaliteta kao italijanski, ili je čak bolji? Pitam jer ne znam, ništa ne insinuiram. :welcome:

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel Bravo ima vise original prednjih branika ili ima samo jedan original i ostalo sve budzeno ? Ovaj bravo koji ja planiram da kupim ima na braniku mesta za maglenke ali ih nema, koliko moze da kosta par maglenki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko sam čuo,motor 1.4 12v je do februara 97 sklapan u italiji(55kw),i sa njime je daleko manje problema.Od februara 97 do oktobra 98 sklapan je u turskoj(59kw)i navodno sa tim motorima je bilo problema...isto tako i 1.2 16v postoje u 2 verzije-59 i 60kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...