Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Joj ljudi izludecu!Moj matori treba sada da uzme Golfa 2 sto se meni ni malo ne svidja e sad ja sam zapeo za Fiat Brava e tu mi treba vasa pomoc....Interesuje me cena servisa,delova,sta cesto crkava,znaci najcesci problemi oko ovih kola,na sta treba da obratim paznju pri kupovini,cena zamena kaiseva i svega ostalog.(Fiat Brava 1.6 1.8 97 98 god...znaci otp.ovo godiste i kubikaza)Hvala unapred i molim vas sopstite mi lepe vesti...Nadam se da nije puno skuplji za odrzavanje od Golfa 2.. :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste malo skuplji od golfa jer nema bas toliko losih delova kao za golf.Malo manje se odlucuju za pravljenje fals fiat delova nego golfa.Kaisevi su izmedu 800 i 1100 din zavisi koji.Litar Selenije je jeftiniji od bilo kojeg ulja tog kvaliteta.Posto oces benzinca bilo bi pozeljno staviti dobar plin.Inace Golf2 i Bravo nisu u klasi ni po tehnologiji ni po luksuzu.Bravo je za citavu generaciju mladji od dvojke pa i trojke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Druze mislim na Fiat Brava ne BRAVO!Ja bih pre uzeo Brava nego Golfa...Oni su precenjeni i 87 88 godiste..Moze biti dobar ali i ne mora!Pre bih uzeo Fiata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto ti se 'vata jel' Bravo il' Brava što se tiče toga što pitaš tj. održavanja... njihova razlika je fizička, a ne suštinska tj. Brava ima 5 vrata, a Bravo 3 i Brava ima veći gepek i to je to... za održavanje - od napred do zadnje klupe, to su ISTI automobili ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda jeste malo skuplja za odrzavanje od Golfa , ali tu prestaje svaka " prednost" Golfa, samo poredjenje je prosto neverovatno, sto rece bokija Brava je za dva koplja ispred GLF2 , motori koje pominjes su dobri , po meni posebno 1.6 16v :thumbup: Sto se tice komfora, e to je tek prica za sebe, ko je vozio Bravu zna o cemu govorim :thumbsup: , a i ko je vozio GLF2 posebno zna o cemu govorim :thumbdown: . Znaci, ukoliko uzmete Bravu necete pogresiti, ali ipak odluka je na Vama!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se tice motora 1.6 16V on se najbolje pokazao,cena-kvalitet e sad sve ostalo je na vama,hocete li auto sa troja(bravo)ili sa petora(brava)vrata,manje ili nesto vise prostora u gepeku inace kako dovla rece do zadnje klupe ta kola su ista,trazio se cenu evo recimo veliki servis sam platio 20ak hiljada,dok mali servis placam oko 4k din,evo ti sad jedno poredjenje u snazi motora @bokija je za svoj 1.2 bravo platio termostat oko 1000dingera a ja za motor 1.6 4k din razlika u ceni delova postoji ali opet je na vama sta ste spremni da uzmete pa da odrzavate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam ljudi...Moja sestra ima Bravo 1.4 sx i strasno je udoban....Super je auto....Ti sto te izasao veliki servis 20.000 dinara sta je sve radjeno....I ako budemo uzimali na sta najvise da obratim paznju...Da da oteramo kod majstora pa da on vidi ili...Hvala jos jednom....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek auto kod majstora na proveru, jedino ukoliko ti nisi taj majstor!!!!! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne mozes da poredis g2 i bravu ni po kom osnovu. ja sam do pre par meseci vozio bravu 1.6 16V '97. mogu samo da ti kazem da je auto bruka. udoban, prostran, brz, sa dosta el. zezalica koje ti olaksavaju zivot, al' ajde, moze i bez toga. letos sam putovao do cg i nazad, nisam osetio put. za ove motore su mi svi majstori rekli da su najbolji koje su pakovali u bravo/brava/marea. 103 ks kad povuce... za 1.4 kazu da nije nesto i navodno majstori ne vole da ga rade?! imas i 1.2 ali to su kasnija godista i licno mislim da je to slab motor za taj auto. sto se tice ekonomicnosti, najbolje da ubacis neki sekvent plin jer sa obicnim ne radi lepo. potrosnja po gradu nije prelazila 10l osim ako nesto nije u redu. odrzavanje je onako, ne preskupo, ali nije ni jeftino. u taj veliki servis spada zamena kaiseva, spanera, ne mogu da se setim da li ima jos nesto, dopunice me vec neko od majstora sa foruma. ali kad to zavrsis, miran si 50-70k, kako ko savetuje. neki drugi delovi, ako imas srece da ti ne riknjavaju, umeju da budu skupi, ali to ti je to. u svakom slucaju ako imas prosecne prihode, mislim da ne bi trebalo da bude problem. obavezno teraj kod majstora pre kesiranja, na komp i komplet pregled. meni je riknula neka centrala air bag-a, to nek ti provere i mali hladnjak, ali ako ides u ovlasceni servis(imas na forumu temu) znaju oni. najbolje kod nekog poznatog. sta jos? za grad nije prevelik, parkiranje ok, ima velik radijus motanja. gledaj da je sa metalnom usisnom granom zbog plina. jos jedna preporuka, ako mozes da se otvoris, gadjaj 1.9 JTD motor. a da. registracija je oko 17-18k. prenos prosle godine bio 7-8k, sad je sigurno malo manje(za 1.6). ja sam prodao auto iz nekih drugih razloga, ne zato sto ne valja. nadam se da sam ti malo pomogao, ali ti odlucujes. pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma narawno da ste mi svi pomogli...Sta god da znate o Bravo,Brava pisite...Hvala vam jos jednom na svim odgovorima...Wlad ja sam bas i mislio 1.6 16V nekako mi je ta sredina najbolja..Ne bih 1.8 a 1.4 mi je malo..Zato mi je 1.6 nekako vrh...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako uzmes 1.6 16V sigurno se neces pokajati naravno ako nadjes dobar primerak sto se tice motora oni su u fullu nego da nije nesto lupan ili ne znam ni ja sta,redovan servis i nema glava da te boli npr set kvacila sa 2l ulja 11500din valeo,viljuska 30ak evra,step motor koji je meni otisao 30ak e polovan ali sljaka original,termostat 4k din i to je to u sustini sto sam ja menjao za skoro 2g malo manje i naravno diskovi 2x100din plocice 2400din

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo i ja da se umesam :)

ako vec imas malo vise para uzmi bravo/a... po nekom iskustvu ti mogu reci da gledas da obavezno promasis taj 1.4 12v sto si rekao da vozi tvoja sestra. od gomile majstora sam cuo da se (veoma cesto) desava da se oko 100.000 km otvara motor i radi zajeban (skup) zahvat... kazu da im je to "promasaj" pa su prekinuli da ga prave i ubacili zamenu 1.2 16v (ispravite me ako sam pogresno obavesten)..

sto se tice 1.6 motora ekstra su i najcesci su, svih imaju samo lepe reci za njega.

e sad, ja imam 1.8 motor, momci izvinjavam se ali malo je bolji od 1.6 :) kazu da je dugovecniji itd, a kad otvorite haubi totalno ozbiljnije izgleda od 1.6

salu na stranu, tako mi je dosta majstora reklo, jedino sto su dosta redji pa neki deo kosta mozda 500 - 1000 din vise... ali ima i njih svuda (znaci nije da ne moze da se nadje bilo sta)...

ovo sam sve napisao jer sam skontao da hoces benzinca, ali ako se matori otvori uzimaj JTD i uzivancija :)

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih benzinca sa plinom....I ako se bude uzimao Fiat bice sigurno 1.6 16V 97 98 godiste...Vise volim benzince....Ali dobro ne bih se ni bunio ni da je 1.9 JTD...Ali sta je tu je.... :whistle: Vama svima hvala a ako jos neko nesto zna neka slobodno pise da znam sto vise to bolje...Pozz..I jos nesto kad tako pogledam cene nije toliko skup za odrzavanje koliko sam mislio!Bice ovo fino!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj fiat brava je 1.4 12V i vozim ga već 5 godina bez otvaranja motora,a to otvaranje sigurno ima neke veze i sa vrstom vožnje,oštra ili lagana.I ja sam čuo da je 1.6 extra motor,tako da tu nećeš pogrešiti.Delovi nisu skupi,pristojni su za taj motor.Problem za to godište je i ručica brave koja se kruni,osim ako nije zamenjena i stavljena plastificirana,kao na mareama.Ako poseduje plin obrati pažnju koji je ugradjen i obavezno ga probaj i na plin i na benzin.Kola su veoma zahvalna i komforna.Prošle godine sam bio na moru sa njim i stvarno je udoban.Da,ako ima klimu,a sigurno je ima,mogao bih i to da iskontrolišeš ako želiš,poželjno je.To bi bilo to,ako se setim još nečega napisaću.Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

milose ne osecaj se prozvanim, nisam rekao da je svaki takav, samo kazem sta sam cuo od majstora tj vise njih koji rade fiate... kad sam kupovao rekli su mi doslovno "bezi od tog ko djavo od krsta"

poenta je da je problematican u NAJVECEM broju slucajeva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jos jedne potvrde da je 1.4 12v cesto problematican, naime vozio sam 1.5god. Bravu sa tim motorom, kupljena je kada je bila stara 3godine, sa predjenih 75000km, u full-u, na 120000km otisao motor, pokrivio ventile, ... popravka za to vreme( nije imalo bas puno Brava '99-'00 godine) je bila prilicno skupa. E tada sam prvi put cuo pricu o tom cuvenom 1.4 12v motoru i njegovim problemima. Jedina satisfakcija u celoj prici je bila da smo ga prodali skuplje nego sto smo ga platili, sto je po meni velika prednost Fiat-a. Sve u svemu, ne tvrdim da je taj motor najgori, ali licno , kada bih ja birao sada, taj bih u bogatoj ponudi motora za Bravu/o definitivno izbegao. Ali, sto se tice komfora, Brava je top izbor!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

postoji nekoliko servisa u Bgd koji nisu ovlasceni a odradjuju posao OK.od ovlascenih imas deltu,bogunovica i mislim vesica u obrenovcu

Share this post


Link to post
Share on other sites

I od prva dva nabrojana ovlascena servisa bezi ko djavo od krsta. Opekao sam se u oba jer sam hteo da odrzavam auto u ovlascenom servisu, ali vise nikad ne ulazim tamo. Nema bre dobrog posla kad ti jednom liku pricas sta ti je sa autom, onda on to pise kako je shvatio, pa prepricava kuriru koji nosi onda to u servis i prenosi "saznanja" na majstora... Alo bre, dok ne popricas ti direktno sa majstorom nema sta da se pocinje sa radom... :) :) :) I od skoro auto odrzavam u servisu TIM na vidikovcu i za sada samo reci hvale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakva Alfa ja njih ne volim....Ne znaci da ih mrzim ali moj drug je alfista i muka mi je ot tih prica Alfa i samo alfa...Bez uvrede to su extra automobili ali ja bih pre Fiat....Stefane slusaj ovako ja hocu u ovlasceni servis gde si ljudi posteni i gde znaju sta rade a to rekla kazala id u oci...Stefane vidim da i ovde i na drugim sajtovima hvale taj Tim servis tako da cu najverovatnije tamo...Hvala ti na odgovoru tj svima vama...

Share this post


Link to post
Share on other sites
milose ne osecaj se prozvanim, nisam rekao da je svaki takav, samo kazem sta sam cuo od majstora tj vise njih koji rade fiate... kad sam kupovao rekli su mi doslovno "bezi od tog ko djavo od krsta"

poenta je da je problematican u NAJVECEM broju slucajeva...

Vuče,daleko od toga da se osećam prozvanim,nego sam čisto hteo da kažem nešto o tome jer posedujem taj motor,ali ja kada sam ga kupovao mene nije imao ko da posavetuje,ali ne žalim se,već samo reči hvale za Fiata.Pozz :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekstra, znaci da ti je zapalo od onih drugih (u manjini) i vozaj i uzivaj :)

znas kako kazu, svaki auto je prica za sebe, kupe 2 druga 2 ista NOVA auta pa jedan ima probleme a drugi nista...

a ipak postoje saznanja za neke modele za koje se moze reci da su problematicni jer se javlja u mnogo vecem broju nego kod istog auta sa drugim motorom... i samo sam na to mislio, da skrenem paznju decku da bolje ne rizikuje, ako vec moze da bira i ima od nas da cuje to :)

mozda nece imati srece kao ti :)

imas na altini fiatov servis "goran"

dobar je nema sta, samo se zakazuje brda dana unapred i to me nervira...

pa sam poceo da odrzavam auto kod majstor-daneta u t.bunaru, prekaljen je majstor, posten sto je najvaznije i ne udara po usima... nalazi se iza ledja "kilera", znaci ne udara na samu ulicu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda imam pogresno misljenje o majstorima ali nekako mi ovlascen servis izgleda kao puzdaniji.Mozda gresim ali lepih prica ima svugde a stvarnost je drugacija...Moram unapred da dobro sve proverim jer smo odlucili uzeti Fiat Bravo tako da...moram dobrog majstora da nadjem koji me nece zajebati..Jer kad budem kupovao treba mi samo normalan majstor kad prikljuci na taj komp ili kako se vec zove ta naprava,da mi iskreno kaze sta nije u redu..Zato kazem posto cu kola uzimati preko sajta Polovni Automobili pre bih u ovlascen servis isao jer koliko toliko je manja mogucnost da je majstor drugar od tog coveka sto budem uzimao auto..Nadam se da me razumete sta hocu da kazem..A sto se tice servisa mislio sam da cim uzmem auto da odmah promenim sve kaiseve spanere znaci kompletan veliki servis i da budem miran..Sta vi mislite?Poz :welcome:

Edited by Mitsubishi Lancer Evo

Share this post


Link to post
Share on other sites

...to sto u ovlascenim servisima nose firmirane kombinezone ne znaci da su pismeni majstori,a veliki servis odradi pod obavezno pa makar auto kupio i od brata i posle si minimum 50000km miran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam i mislio..Nek promeni sad kaiseve filtere sve sto treba i posle samo na redovan servis i nadam se da nece biti problema...Dobra ti ta,nose kombinezone ali ne znaci da su pismeni,smesno jeste ali je istina..jbg.poz ljudi :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da se slozim sa bokijem, u ovlascenim servisima su 95% zetovi, pase, kumovi, braca itd nekih menadzera, sefova, direktora i sta ti ja znam, sve bre neuko!!!

cast izuzecima, nadje se po koji pravi majstor u ovlascenom servisu, ali ih je jako jako jako malo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...