Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Da završim. Posle svih tih nekih stvari, zapitao sam se da li je moguće da nam uvaljuju potpuno isti motor, a sa razlikom u ceni? Kao ko voli jače, neka plati više.

 

Drugarov ćale je za firmu uzeo Superb 2.0 tdi. U razgovoru sa prodavcem su mu bukvalno rekli da uzme 170ks i da ne čipuje sam jer je "njihova mapa kvalitetnija", a da je u suštini sve isto.

 

E sad ako on laže lažem i ja.

 

Takođe se priča da je Mazdin g120 i g165 u stvari isti motor sa dve različite mape i sa različitim menjačima.

 

Onda imamo jtd koji u Lybri, 156 i Stilu ima 280, 275 i 255Nm sa istom konjažom.

 

Očigledno ima prostora da se radi na mapama, ali ne može baš svako da uradi kao fabrika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad bi za Bravu našao nešto da zbudžim, sutra bih montirao, sad sam na 2500rpm na 120kmh, kad bi ga produžio bar malo, da spustim na 2200-2300 recimo, odnosno da tih nekih komfornih 140kmh imam na oko 2500, ili tik iznad, a ne na 3k kao sad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni i dalje niko da kaže da li bih mogao samo menjač da prepakujem sa Stila 16v mjet ili bi morao i zamajac sa kvačilom da ide.

 

Taj menjač je po meni pun pobodak - 2500rpm 150km/h po cajgeru :)

A ovaj moj spori je na 3000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto remap: na 2,0k o/min =105 kmh : 2,5k = 130 kmh ; 3,0k =160 kmh ;  3,9k =200 kmh ; 4,1 k = 215 kmh.  6-a brzina mu i ne treba .

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto remap: na 2,0k o/min =105 kmh : 2,5k = 130 kmh ; 3,0k =160 kmh ; 3,9k =200 kmh ; 4,1 k = 215 kmh. 6-a brzina mu i ne treba .

A pre remapa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

6-a brzina mu i ne treba .

 

Kada realno sagledam ne treba za naše uslove ništa ni preko 1.3 motora i nečeg što se ne muči na 120-130, ali džabe kada navikneš na 1.9 motor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Punto remap: na 2,0k o/min =105 kmh : 2,5k = 130 kmh ; 3,0k =160 kmh ; 3,9k =200 kmh ; 4,1 k = 215 kmh. 6-a brzina mu i ne treba .

A pre remapa?

 

Isto to, samo kad dođe do 3,5k o/min, ostaje bez daha !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj Stilo može i 3000rpm da se vrti na 120km/h sa čipom kad patosiram :rofl:

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaj ne zezaj, pa koliko se onda vrti onaj od 59kw, sa kraćim menjačem. Lybra se tako vrtela, kao tvoj Stilo, AR 156 je otprilike bila ista kao Punto. Naravno svi JTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma zezam zbog lamele :)

 

Inače je ~2300rpm na 120km/h, ali tu je i pik obrtnog tako da nasilnim dodavanjem gasa može i više.

 

Doduše samo jednom se desilo po vlažnom vremenu.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje suviše sportski za moj stil vožnje :)

 

Meni bi najbolje leglo sve sa mjet-a zajedno sa kvačilom i zamajcem, ali nema baš neke finansijske isplativosti u tome.

 

Tačnije, moja računica je da bi se isplatilo posle 70 000km (računam da imam 60% otvorenog puta gde bi 6. brzina došla do izražaja i tu bi max 1l štedeo, a troškovi su oko 400e za sve). S obzirom da su male šanse da toliko dugo vozim Stila verovatno ništa od toga.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore pisano je milion puta, menja se ceo menjač sa komplet kvačilom. Ništa ne paše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...