Jump to content
FAS Euroauto Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Ma da, moze se namestiti da subjektivno ide bolje, objektivno cak i losije, a da je stetnije po motor.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitno je da imaju stav da zele da urade tuning po zelji musterije i da ukoliko se nakon cipa javljaju problemi koji nisu ranije, zele da rese to, a ne da se prave blesavi kako je do auta. Moj rodjak je vozio novu c klasu u revo sa 20kkm i pravili se ludi sto je auto trokirao hladan i kad im se popeo na glavu resili su a opet nisu priznali gresku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam preneo iskustvo kolege sa posla sa kojim radim a ne "nekog tamo"... Znaci odradili pa auto isao k'o mrtva baba tj upadao u limp mod, pa se on vracao 3-4x da vide sta je i otklone problem da bi na kraju vratili staru tj stock mapu... E sad, sigurno da ima i zadovoljnih ali ovo je jedno negativno iskustvo...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel kolega na kraju uradio cip kod nekog drugog? Ako jeste i sve radi kako treba onda mozemo reci da je to minus za bobo,

ali ako nije postoji velika mogucnos da auto ima problem koji nema veze sa mapom...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima tu jos jedna bitna stvar: Ja mogu da cipujem jtd. Sam uredjaj za read-write ecu-a moze da se kupi za 10e na Aliexpressu, a programi barem u Srbiji jos nisu problem.

 

JTD ima mapu za ubrizgavanje, vazduh i jos 2-3. Nema bas gde da se pogresi + sve trpi. A svaki noviji motor ima mape po brzinama, smoke limiter, torq limiter, DPF,.. tako da je lako biti dobar tuner za JTD. Treba se pokazati kad dodju komplikovaniji motori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuvas li mi onu mapu, baj D vej? :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuvam. A ako izgubim 'ce napravimo novu za 3 sata, jer smo tako u mogucnosti :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oni likovi sto budze auta po evropama I amerikama I stavljaju kovane klipnjace sta oni znaju, bacaju pare, budale

98d1510dac8b6075659f800ecbab91e0.jpg

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk


Kupiš Gti u ediciji, fabrički ih ima

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiš Seat Leon mk1 Cupra, 1.8T od 224ks, motor od S3. I još ide na plin bez problema, kovane klipnjače... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, marko.jovanovic said:

Kupiš Seat Leon mk1 Cupra, 1.8T od 224ks, motor od S3. I još ide na plin bez problema, kovane klipnjače... 

 

Kovane sta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kupiš Gti u ediciji, fabrički ih ima

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

I ne samo to, vec i turbo od R-a.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, marko.jovanovic said:

Hteo sam reći da ima kovane klipnjače. 

 

Znam sta si mislio ali gresis. :) Nema tu nista kovano, u pravom smislu te reci.

 

Klipovi kod Cupre su isti kao i kod A3, S3 ili G4 od 150HP.  Razlika je u debljini pina klipa pesnice 19mm ili 20mm.

 

https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a3+s3+sportb+lim+qu/a3/2003-209/1/105-105015/#21

 

 

Edited by DraganUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9.4.2018 at 10:41 AM, pittatore said:

Ako nakon otvaranja auspuha (pogotovo u prednjem delu) nisi radio nikakvu softversku korekciju onda imas prepunjavanja turbine sto se manifestuje knedlama na ubrzanju.

Turbina kad se neposredno iza nje naglo oslobadja u veliku praznu zapreminu tezi da ide u overboost.

velik bezpotreban pritisak grije smjesu goriva sto znaci topla smijesa no dobro

On 15.4.2018 at 6:48 PM, igor0511 said:

Ima tu jos jedna bitna stvar: Ja mogu da cipujem jtd. Sam uredjaj za read-write ecu-a moze da se kupi za 10e na Aliexpressu, a programi barem u Srbiji jos nisu problem.

 

JTD ima mapu za ubrizgavanje, vazduh i jos 2-3. Nema bas gde da se pogresi + sve trpi. A svaki noviji motor ima mape po brzinama, smoke limiter, torq limiter, DPF,.. tako da je lako biti dobar tuner za JTD. Treba se pokazati kad dodju komplikovaniji motori.

Samo 5 mapa jtd???i na posranome edc15c7 imas posla ako hoces vrhunski tuning od pilot i i glavnog ubrizgavanja do smoke limitera i maf vrednosti ako je ukljucen pa do mape varijabile vnt korekcije itd....mislim ....bez veze prica 5 mapa i bum tuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zalik a koliko je to mapa, onako na kilo?

 

Poenta price je bila da je jednostavan ecu u odnosu na bilo koji noviji.

 

Zato je i kostala mapa svojevremno 30e za JTD. Ili ce mi neko reci da je cena bila 30e zato sto prodavci mnogo vole JTD i zele da svaki dise punim plucima? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koliko od tih 13 mapa ima "smisla" menjati? I koliki je taj broj mapa kod npr 2.0 Mjet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve mape se koriguju kod EDC 15c. Naravno da novija vozila imaju komplikovanije mape, multi jet ubrizgavanje i td ali glavna stvar je da kod običnog JTD-a se radilo na kabal, bez skidanja ECU a već kod EDC 16 je isti morao da se stavi na sto .
Što je auto noviji i skuplji i cena radova je veća.

Послато са LG-G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs pa ti opet gasi DPF-EGR:wacko:

 

:lol:

 

15 minutes ago, pittatore said:

2.0mjet 33 ili 34 mape, od toga 22 za dpf samo, egr 4 mape...

I odeš kod nekoga ko to radi onako, znaš, solidno, na sluh što bi se reklo...posle bude kuku lele

Zakomplikovali su tu priču baš izgleda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...