Jump to content
FAS Euroauto Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Hahahaha:) Bio sam na svim sajtovima, i svi nesto pevaju u falsh:) Ne moram da smanjujem potrosnju, ok je, to sam napisao jos u prvom pstu. Ma samo hocu da kad ga stisnem da leti, a kad ne da ide ko traktor hahahaah :P Eto ako bas hocete detaljno :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda Bobosport verovatno moze da ti odradi to sto hoces. Ne mora svaka mapa da bude "odvrnuta" moze to i u granicama normale da bude a da ide bolje :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salu na stranu, istina auto je jako lenj u Normalnom modu, vuce se ko prebijena macka. Tek reaguje posle 3500 obrtaja a do tada mogu caj da skuvam, ali sam citao da je tako sa svima. Cim okrenem u Sport mod, zategne volan i ide stvarno jako dobro. ALi kazem, posto na tim ecu remap sajtovima pevaju bajke, kako se rasterecuje rad svega, optimalnije sve radi, a ujedno ovaj motor je sposoban da radi sasvim normalno da ne kazem "fabricki" na 160 konja, i ako je samo caka softwerska za to, a mehanicki je podoban da izvuce sto ga onda jednostavno ne bi "otkljucao" u svoj pun potencijal. O tome pricam. A ujedno verujem da bi se i da potrosnja spustila u tom nekom "normalnom" modu ako bi on uopste i ostao posle remapa. Naravno u sport modu i kad ga stisnem, verovatno bi vise trosio nego sada, ali to je i za ocekivati ne? ;)  Tako da jedino sto mene brine je, da li sve sto ovo pisem ima smisla hahaah, i dugovecnost svega, ako je to zapravo "fabricki blagi tune sa 135 na 160" na mehanici koja je apsolutno podobna za to, onda verovatno nema ni nekakvog straha da ce se bilo kada bilo sta desiti.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri da li su im isti setovi kvacila i turbine pa onda vidi. Ako nisu, radi blagi remap, ne znam kakvu turbinu imas i koliko moze mapa da se ispegla u tim nizim obrtajima za benzinca. Da sam na tvom mestu ja ne bih ni gasio sport mod.Citajuci ovo ko laik, reko bih da ti trazis dizela :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi lepo u Novaspeed i popričaj sa Raletom, ali baš sa njim, tj prvo pozovi pa vidi kada je slobodan. Sve će ti objasniti i reći koliko može i da li je bezbedno. Ne veruj svakome baš šta pričaju. 

Ima kukača uvek, ono, ode na remap, i kaže iscedi suvu drenovinu, i ne odustaje od zahteva iako je lepo upozoren da nije pametno tako odšrafiti parametre. I posle kuka kako je imao neki peh, ono, uglavnom se razleti turbo, što i nije strašno, može to da budu mnogo gore.

Evo ti njihovih nedavnih radova, ne treba ti fb da bi video:

https://web.facebook.com/pg/novaspeed.performance/posts/

 

 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm svaki ciga svoga konja hvali :) 

 

Ne treba mi dizel, naj drug ima 1.6 od 120konja *320nm*sa kojim se stlano vozim i potpuno drugacije idu benzinci i dizelasi. Dizel chupa na niskim obrtajima ispada kao da ides 500 a ides 60 recimo :) Ali zato servisi za dizela su dosta skuplji i cesce crkavaju lamele kvacila plivajuci upravo zbog tih silnih nm. Naravno u svakodnevnoj voznji pogotovo gradskoj je to sve sto nam zapravo i treba (puna snaga na niskim obrtajima), ali kao sto sam napomenuo, ja svoj auto ne vozim svaki dan, i sam dizajn, performanse i ZVUK su sa druge planete u odnosu na pomenuti dizel. Ocigledno omer konja i tezine igra veliku ulogu. Nekada mislim da mi je dovoljno samo da upalim auto i da ga slusam celu noc kako radi u mestu haha, posto ovaj mali djavo je u tom pogledu pravi ferari mali, ali bukvalno. Ne mislim sada na one likove koje imaju golf 2 i nabudze neki auspuh pa zvoni ko nukelarka da je pukla to mi je sa druge strane katastrofa. Uostalom znate i sami dovoljno je da kucate record monza na youtube i sve ce vam biti jasno. No, da se vratim na temu, Rale -Novaspeed, Joca- Pro tuning, Bobo Sport, i Revo CHIP su za sada preporuke. S obzirom da je revo uradio 6000 automobila verovatno imaju najvece iskustvo, ali 300nm mi zvuci mnogo kao nadogradnja kod njih iako je to STAGE 1 koji je po njima "fabricki" i POTPUNO bezbedan bez ikakvaih posledica na bilo koju komponentu kola na duze staze.

 

Definitivno cu morati da pogledam koja mi je turbina, ovde je neko prosledio link, ali nisam skapirao gde se to gleda, video sam da postoje Geretove, Mitsubishijeve, itd... i onda u zavisnosti od turbine znacu koliko mogu da tweekujem auto, pa zar to ne bi trebalo da bude posao tjunera i remapera, sto bih se ja zezao sa tim? Ako ja moram da gledam te stvari, i ja da znam na koliko smem da ga budzim, sta ce mi onda uopste bilo ko, samo jos da kupim software i uredjaje i ja da krenem da radim taj posao :P haha

 

Edited by vinsanity84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prakticno su isti 180ks i slabiji osim sto im se turbo razlikuje :D da ne pominjem da je na 180ks najcesci petobrzinski automatik.

 

Je li, da te pitam, kako moze optimalnije (za ovaj izraz se kod mene na faxu padao ispit operaciona istrazivanja i letelo napolje iz kabineta) da radi auto sa mapom nekog Safeta, Reva, Bobe i ko zna koga nego fabrike?

 

Uz sve duzno postovanje tuning kucama, nemam nameru nikoga da pljujem niti imam zasto. Ali prica o boljem radu motora je prodaja mu*a za bubrege.

 

Rastereceniji je 2.0 motor od 1.4. 1.4 cipovan od necipovanog moze biti samo optereceniji.

 

Moze da trosi auto manje, ja sam to cak video i na svojim starim kolima, moze da ide bolje, ali oboje ne moze zajedno. I nema trika da ti traje duze kvacilo vec sigurno krace.

 

Ako vec imas sport mod i ide ti ok auto u njemu, vozi stalno u sport i resen problem :)

 

Ako hoces da cipujes to je takodje ok i nece nista da se razleti na sledecem semaforu ako se korektno uradi, ali na punjenje do 3500rpm i nizu potrosnju zaboravi :)

 

Ja sam poslednja 3-4 putovanja vozio Focus ST. Ide kao sumanut. Ali do 3000rpm nista posebno cak ni od dosta veceg 2.0

 

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko moze uticati na performanse otvaranje izduva nakon mapiranja?

Naime, imam osecaj otkako je izduv otvoren da auto ide slabije nego pre.

Edited by ChobbyNS

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/4/2018 at 4:15 PM, vinsanity84 said:

Hm svaki ciga svoga konja hvali :) 

 

Ne treba mi dizel, naj drug ima 1.6 od 120konja *320nm*sa kojim se stlano vozim i potpuno drugacije idu benzinci i dizelasi. Dizel chupa na niskim obrtajima ispada kao da ides 500 a ides 60 recimo :) Ali zato servisi za dizela su dosta skuplji i cesce crkavaju lamele kvacila plivajuci upravo zbog tih silnih nm. Naravno u svakodnevnoj voznji pogotovo gradskoj je to sve sto nam zapravo i treba (puna snaga na niskim obrtajima), ali kao sto sam napomenuo, ja svoj auto ne vozim svaki dan, i sam dizajn, performanse i ZVUK su sa druge planete u odnosu na pomenuti dizel. Ocigledno omer konja i tezine igra veliku ulogu. Nekada mislim da mi je dovoljno samo da upalim auto i da ga slusam celu noc kako radi u mestu haha, posto ovaj mali djavo je u tom pogledu pravi ferari mali, ali bukvalno. Ne mislim sada na one likove koje imaju golf 2 i nabudze neki auspuh pa zvoni ko nukelarka da je pukla to mi je sa druge strane katastrofa. Uostalom znate i sami dovoljno je da kucate record monza na youtube i sve ce vam biti jasno. No, da se vratim na temu, Rale -Novaspeed, Joca- Pro tuning, Bobo Sport, i Revo CHIP su za sada preporuke. S obzirom da je revo uradio 6000 automobila verovatno imaju najvece iskustvo, ali 300nm mi zvuci mnogo kao nadogradnja kod njih iako je to STAGE 1 koji je po njima "fabricki" i POTPUNO bezbedan bez ikakvaih posledica na bilo koju komponentu kola na duze staze.

 

Definitivno cu morati da pogledam koja mi je turbina, ovde je neko prosledio link, ali nisam skapirao gde se to gleda, video sam da postoje Geretove, Mitsubishijeve, itd... i onda u zavisnosti od turbine znacu koliko mogu da tweekujem auto, pa zar to ne bi trebalo da bude posao tjunera i remapera, sto bih se ja zezao sa tim? Ako ja moram da gledam te stvari, i ja da znam na koliko smem da ga budzim, sta ce mi onda uopste bilo ko, samo jos da kupim software i uredjaje i ja da krenem da radim taj posao :P haha

 

Turbina u tvom autu bi trebalo da je garrett 1438 

Quote

 

Capacity: 1368cc                           
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1438

Full boost: 1bar@1750 rpm
Constant pressure:0.7bar
Pressure at revlimit:0.4bar
Revlimit: 6500 rpm

Power: 135hp
Torque: 206Nm

 

 

A sto se tice opterecenja, sve je optereceno, jedino ako vozis kao penzioner mozes da pristedis auto i samo tako , veruj mi.

A kad probas kako ide cipovan , neces da ustedis nista. Ne cipuj ako nisi spreman kkasnije na muke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, ChobbyNS said:

Koliko moze uticati na performanse otvaranje izduva nakon mapiranja?

Naime, imam osecaj otkako je izduv otvoren da auto ide slabije nego pre.

Ako nakon otvaranja auspuha (pogotovo u prednjem delu) nisi radio nikakvu softversku korekciju onda imas prepunjavanja turbine sto se manifestuje knedlama na ubrzanju.

Turbina kad se neposredno iza nje naglo oslobadja u veliku praznu zapreminu tezi da ide u overboost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, ima neku knedlu, nije kao što je bilo.
Nikakve greške mi ne pali u bilo kom režimu vožnje.
Znači mora korekcija mape?
Hvala na savetu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, ChobbyNS said:

Tako je, ima neku knedlu, nije kao što je bilo.
Nikakve greške mi ne pali u bilo kom režimu vožnje.
Znači mora korekcija mape?
Hvala na savetu :)

Nece ni prijavljivati gresku jer taj overboost ne traje duze od 4s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzaba i dsg, u momentu kada je stilo krenuo, ovaj jos sedeo na 800rpm, pa onda krenuo sa ler gasa, izgleda treba umeti i sa automatikom da se krene :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...