Jump to content
FAS Euroauto Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Kome se na 1.4tjet razletela turbina, pukla...?

Ja mislim Rale zna posao, ali ima i nenormalnih zahteva, ono, hoću da budem brži od ortaka, nategni sve... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radili su Novaspeed Grande Abartha pre nekih godinu dana.. 155->179ks tako nesto bese.
Svakako mislim da nema neke prevelike brige za turbo, naravno ako se sve odradi kako valja.
Dejan Safe je drugu radio Grande T Jeta 120 -> 142ks i eno radi vec 30000km bez ikakvih problema. Mislim da mu boost gauge pokazuje 1-1.1bar max sto je za fabricki IHI VL 37 skroz podnosljivo.
Proveri koji je turbo kod tebe, ali svakako mislim da i ovaj losiji VL 37 trpi do 1.3 bara. VL 36 ide na Brava 150 i Abarta 155, sa njim moze da se ocekuje do 180ks.

https://turbocentras.com/turbo-vehicle-engine/T-Jet

Radili su i Bobo Sport iz Smedereva T jeta ovde jednom decku na forumu.. javice se i on sa utiscima, sigurno prati temu.

Mada naravno ako imas kesa sa Revom nema greske ;)

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/28/2018 at 8:06 PM, vinsanity84 said:

Hvala puno, raspitacu se za Jocu iz Pro Chip-a. A sto se tice rev limita vidim da oni imaju neke 2 faze remapa. Ne znam kolika bi bila cena tamo? I gde su tacno u Grckoj? Ipak mi je to sad trenutno daleko, mada ako je to sigurna opcija i ne utice na motor-menjac-kvacilo-turbinu....  onda se mozda isplati? Mada ako taj Joca iz Pro Tuninga moze da urade kao oni zasto da idem cak do tamo?:) I plus faktor cene?

 

Sto bi isao do Grcke. Drugu su ovde mapirali kola. Uradio logove mislim da je bilo 5-6 ispeglali sve sta treba i teraj. Radio  je novog siroka plus par ostalih.  Cimni 0642350099 Ivan i pitaj da se raspita za mapu kod Fotisa.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

15 hours ago, vinsanity84 said:

ostaje mi Rs CHIp tuning i Pro chip tuning

 

I u celoj prici ni ne spomenes mozda i 2 najbitnija. Najbitnija - iz prostog razloga sto ostali kao rade turbo-benzince ali preko one stvari. Dok je kod ova dva dole potpuno drugacija situacija...

 

1. Bobo-sport

2. Revo Uzice

 

111.thumb.jpg.2c0b232cf5385addc2c59e5f4270866b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pittatore jel znas ti mozda sta se desilo sa crnom djulijetom sto je zavrsila u Safe chipu na kraju?
Ako to nije tajna ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislite da je bezbednije za Abartha (135ps *ecu remap*) da idem sa doticnim Jocom iz Pro tuninga ili predstavnikom Madnesa Otperformance u Bgu?

Ja sam u Bgu pa mi je to nekako najblize da to radim ovde, takodje i Rs chip tuning imam kao opciju.  Vidim neko spominje i BoBOsport u Sd-u. Pretpostavljam da je cena pomenutih verovatno dosta slicna i ispod 300e (da li je uopste neko dovoljno kompetentan da moze da se kaze da je pouzdan od pomenutih, ili svi nasviraju sve na maksimum pa kad je bal nek je maskembal)? Imam jos dve opcije a to su Revochip Uzice i speed buster u Cacku, ali to je vise kao chiptuning box a na moje pitanje ovde sta je bolja od te dve opcije odgovor je bio ECU remap, pod uslovom da radi neko savestan, i kompetentan. Zaista ne bih da mi vrisne turbina, ili da mi proklizava kvacilo posle mesec dana, da mi vuce auto kao nenormalan u 2,3 brzini a 4 i 5 da se vuce kao baba (da mi neko nabudzi auto preko maksimuma cisto da se kao isplati to sto sam radio). Ja auto ne vozim svaki dan, ali opet mi je bitno da auto traje a ne ko klinac da se utrkujem od semafora do semafora. Cela moja potraga za ovom temom je da mi auto optimalnije koristi pun svoj potencijal, da mozda malko manje trosi ukoliko je moguce, mada nije neophodno, i u sustini zasto ne bih koristio punih 160 konja ili mozda malo vise na motoru ako je fora samo u remapu. Dakle sta mislite ljudi jos jednom? Izvininjavam se ako sam dosadan, samo zelim da double chekiram sve :)

Edited by vinsanity84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj sm chip dole u bosni mislim. Imas i u Zagrebu isto momka. Ovi nasi izmere pre pisanja mape i posle i to je to. Bez da je pegla mapu kasnije, bez da gleda korekciju goriva. Vec usavrsena metoda za nase uslove. Ja bih od toga bezao.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 29.3.2018. at 8:21 AM, Milutinac said:

 

 

I u celoj prici ni ne spomenes mozda i 2 najbitnija. Najbitnija - iz prostog razloga sto ostali kao rade turbo-benzince ali preko one stvari. Dok je kod ova dva dole potpuno drugacija situacija...

 

1. Bobo-sport

2. Revo Uzice

 

111.thumb.jpg.2c0b232cf5385addc2c59e5f4270866b.jpg

Ja radio u bobo-sportu , ljudi su profesionalci. Rade automobile za trke , ne samo chip vec sve od kocnica ogibljenja, menjaca ,znaci sve.

On 28.3.2018. at 10:53 PM, radomir.g said:

Radili su Novaspeed Grande Abartha pre nekih godinu dana.. 155->179ks tako nesto bese.
Svakako mislim da nema neke prevelike brige za turbo, naravno ako se sve odradi kako valja.
Dejan Safe je drugu radio Grande T Jeta 120 -> 142ks i eno radi vec 30000km bez ikakvih problema. Mislim da mu boost gauge pokazuje 1-1.1bar max sto je za fabricki IHI VL 37 skroz podnosljivo.
Proveri koji je turbo kod tebe, ali svakako mislim da i ovaj losiji VL 37 trpi do 1.3 bara. VL 36 ide na Brava 150 i Abarta 155, sa njim moze da se ocekuje do 180ks.

https://turbocentras.com/turbo-vehicle-engine/T-Jet

Radili su i Bobo Sport iz Smedereva T jeta ovde jednom decku na forumu.. javice se i on sa utiscima, sigurno prati temu.

Mada naravno ako imas kesa sa Revom nema greske ;)

Ja sam decko taj  sto ima utiske.

 

2 minutes ago, Buvac030 said:

Ja radio u bobo-sportu , ljudi su profesionalci. Rade automobile za trke , ne samo chip vec sve od kocnica ogibljenja, menjaca ,znaci sve.

Ja sam decko taj  sto ima utiske.

 

E da  dobio 140ks i 293 nm. Za ostale informacije pitaj . Ili nadji  u komentarima akoo ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da videh kod Bobosporta da je covek jako ozbiljan, ali previse mi je sve trkacki orijentisano a meni treba auto ne za jednu trku vec da zapravo rasteretim rad motora i turbine i produzim im vek (kao sto svi lepo pisu na svom sajtu koji rade te remape). U Revo chipuju sa 206nm na 300nm i bojim se da je to mozda preveliki boost? Obicno na stranim forumima sam gledao da sa 206nm dizu na 236 eventualno 250nm a u Revo stavljaju 300nm. Ja se stvarno ne razumem u te stvari, samo logicki razmisljam, time je opterecenje vece na kvacilo pa strah i od toga je prisutan.  Citacu i dalje sta ljudi pisu, pa cu se valjda svrtiti u nekoj misli.... :) Ali svakako puno hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bas i ne razumem sta hoces da postignes? I sta da rasteretis? Tako kakav je fabricki sve je "rastereceno", chipovanjem ga samo opterecujes ali ako je dobra mapa onda zavisi sve od tvoje voznje. Koj problem imas? Slab ti je na nekom gasu? :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...