Milutinac 5906 Posted November 25, 2016 @YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5291 Posted November 25, 2016 Pa nije samo za Yugišu... za sve nas je ovo intersantan grafikon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 25, 2016 Mislis sa sve NAS petrolhead-ove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 25, 2016 Dobro, ovaj im i izgleda koliko toliko moguc, 5-10% tolerancije cu reci da je do papira Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted November 25, 2016 2 hours ago, Milutin-NS said: Mislis sa sve NAS petrolhead-ove? Na NAS misli, na TEBE ne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 25, 2016 Znaci odbacili ste me necete vise da se druzite sa mnom? Smrc smrc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted November 25, 2016 Milutine, treba da kacis dijagram za Bravo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 25, 2016 47 minutes ago, Milutin-NS said: Znaci odbacili ste me necete vise da se druzite sa mnom? Smrc smrc Ako kupis Yuga, mozda ti i oprostim U suprotnom, idi druzi se sa tvojom novom druzinom traktorista Sad je vreme poljskih radova Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted November 25, 2016 Hahahahahahahha Evo Milutine još nisam prodao Yuga. Dođi i teraj. Poklanjam ti ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted November 25, 2016 Neće ovaj Punto dugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 25, 2016 402 po 402 pa dokle dobaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 25, 2016 (edited) 5 hours ago, YUgisa said: Sad je vreme poljskih radova Traktor se na traktoru zaradjuje...tako da je bio red da kupim...traktora 2.0 multijet 1 hour ago, Vule said: Neće ovaj Punto dugo Hoce hoce, taj motor je i na matorom GT-u imao takvih turpija, a kamoli ovaj mladji skoro 20 god 5 hours ago, Bingodalton said: Milutine, treba da kacis dijagram za Bravo. Polaaaako. Onaj nasretni sam okacio kod mene u temi, a na novi ce se jos malo pricekati Ali svakako, vise ja volim benzinske dijagrame i turpije kako kaze u game of thrones - seed is strong with this one 3 hours ago, Dezurni said: Hahahahahahahha Evo Milutine još nisam prodao Yuga. Dođi i teraj. Poklanjam ti ga Daj ga samo na par dana dok budemo operisali usisnu... Edited November 25, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted November 25, 2016 34 minutes ago, Milutin-NS said: Hoce hoce, taj motor je i na matorom GT-u imao takvih turpija, a kamoli ovaj mladji skoro 20 god Neću da se pravim mnogo pametan, ali koliko sam ja čitao, slušao, gledao, ti motori su poznati po tome da se lepo nabudže, fino idu, jedan vikend, pa se narednih 5 dana u radionici pripremaju za sledeći vikend Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted December 9, 2016 (edited) Odličan izbor si napravio. Leon FR 2.0 TDI je sjajan auto. Kolika bi bila razlika u ceni da si uzeo 184KS verziju ? Stvarno lep spisak paketa opreme, realno, ne treba ti ništa više. Auto po meri. Edited December 9, 2016 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted December 9, 2016 Sigurno veca nego dobar remap Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted December 9, 2016 Just now, Vule said: Sigurno veca nego dobar remap Hahaha, dobar remap i eto ti 184KS... A garancija ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted December 9, 2016 Znaci na akciji sve komplet 20.000??!?! Ako je tako, ekstra ponuda. A remap moze da uzme i neki kojim zadrzava garanciju, recimo MTM, na 180ks. Nije malo para, ali eto, bar imas i garanciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted December 9, 2016 (edited) Može bilo kakav remap, pod uslovom da ne provale da si radio remap. Na servisu nikada ne čekiraju da li auto ima remap. Praktično...imaš garanciju. E sad jedino ako baja iz servisa sedne u auto pa izvali da ide mnogo bolje nego što bi trebalo, e onda može da posumnja na remap. A za MTM... prvo, ne dobije se previše snage, oderu te, ispostava koja radi kod nas čak ni valjke nemaju, nego dobiju mapu sa interneta i to jako dobro naplate. Mislim da je 800-900e bacanje para za takav remap, bolje onda da kupiš jači model. Edited December 9, 2016 by drfedja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 9, 2016 Ajde sada neko da mi obajsni... Sada vec sa sigurnoscu mozemo da kazemo da se proizvodjaci utrkuju da iz te i te zapremine motora izvuku sto vise snage, verovatno misleci da je to jedan od parametara kojim ce se buduci kupac voditi pri kupovini njihovog auta. A i hoce naravno. Sta je ovde konkretno fabrika propustila da uradi sa mapom ili cime god vec pa da sada ovaj Igorev model ima tih nekih 180 ks a onaj jaci i preko 200 onda verovatno. Razumeo bih da za 50 evra ovi nasi cuneri nesto prckaju i opa voila evo ti jos 30 ks, da li to radi kako treba, da li je s*ebao nesto, ili ce se s*ebati, e pa jbg za 50 evra sta bi...ALI znaci odradi ti MTM i imas garanciju, znaci definitvno taj chip koji MTM odradi nece skratiti vek/rok trajanja motora jer drugacije bi ponistilo garanciju. Dakle moje pitanje je, zasto fabrika sama nije odradila to nesto vec i zasto ovaj konkretan motor nije odmah izasao za ~180 ks kada vec moze, onaj jaci jos jaci itd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted December 9, 2016 Igore, čestitam na izboru Da li je u pitanju novi FL model? Kako ti se činilo na testnoj vožnji da li je sportsko oslanjanje možda neudobno za svakodnevnu vožnju? Na dušu dilerima Fiat/Alfe da nemaju konkurentnu ponudu Giuliete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted December 9, 2016 Njegov je 150ks a ima i taj jaci od 180ks, s tim da ce mozda da mu upucaju i tu mapu a mozda i nece, ne znam dokle je stigao sa pregovorima na tu stranu Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 9, 2016 Provereno kod cele vw grupe cim ga prvi put nakace na dijagnostiku pri redovnom servisu vide ako je remapiran, pa cak I vide ako je softverski iskljucen startstop, ili ukljucena neka od skrivenih opcija itd. Niti ce vam to ko spomenuti, niti ce vam praviti probleme, ali nece uvaziti garantni zahtev grupe delova zahvacene tuningom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted December 9, 2016 U kojoj dijagnostici ? Konkretno kod VCDS-a mogu da budu neki parametri "zakucani" npr. za MAF. Za sve ostalo mora da se čeprka po dijagnostici da bi se došlo do nekog zaključka. Oni u ovlašćenom servisu sumnjam da se zezaju mnogo sa time, mada moguće je da koriste specijalizovane alate sa kojima mogu odmah da odrede da li je prčkano po ECU ili ne. 4 hours ago, MS PK said: Njegov je 150ks a ima i taj jaci od 180ks, s tim da ce mozda da mu upucaju i tu mapu a mozda i nece, ne znam dokle je stigao sa pregovorima na tu stranu LOL! 4 hours ago, Milutin-NS said: Ajde sada neko da mi obajsni... Sada vec sa sigurnoscu mozemo da kazemo da se proizvodjaci utrkuju da iz te i te zapremine motora izvuku sto vise snage, verovatno misleci da je to jedan od parametara kojim ce se buduci kupac voditi pri kupovini njihovog auta. A i hoce naravno. Sta je ovde konkretno fabrika propustila da uradi sa mapom ili cime god vec pa da sada ovaj Igorev model ima tih nekih 180 ks a onaj jaci i preko 200 onda verovatno. Razumeo bih da za 50 evra ovi nasi cuneri nesto prckaju i opa voila evo ti jos 30 ks, da li to radi kako treba, da li je s*ebao nesto, ili ce se s*ebati, e pa jbg za 50 evra sta bi...ALI znaci odradi ti MTM i imas garanciju, znaci definitvno taj chip koji MTM odradi nece skratiti vek/rok trajanja motora jer drugacije bi ponistilo garanciju. Dakle moje pitanje je, zasto fabrika sama nije odradila to nesto vec i zasto ovaj konkretan motor nije odmah izasao za ~180 ks kada vec moze, onaj jaci jos jaci itd? Može da radi sasvim kako treba, osim što takav remap nikako ne poštuje stroge EKO norme. Uostalom, pogledaj šta se desilo sa "dieselgate" aferom. Koristili su posebnu mapu za dyno, kada stoje zadnji točkovi, a u vožnji su koristili overboost na manjim rpm, da bi auto bio živahniji u vožnji... rezultat su povećani azotni oksidi zbog većeg pritiska i temperature prilikom sagorevanja. Svaki remap može da skrati vek trajanja motoru ili u protivnom nije vredan remapiranja. Ništa se MTM tu posebno ne razlikuje od kojekakvih tunera koji odvrnu sve parametre do daske, zapravo što se tiče performansi verovatno je dosta slabiji. Npr. lokalni tuner će ti potpuno ukinuti torque limiter, smoke limitere i koješta... auto će ići kao besan, ali će da dimi, možda i kvačilo bude klizalo... sa MTM čipom to neće biti slučaj, samo zato što je tuning maaaalko više "gay". U suštini to što oni rade i na šta daju "garanciju" nije ništa što ne može da ti odradi Novaspeed ili SafeChip, ali za mnogo manje para. Što se tiče remapa, na novom autu, sumnjam da bih lično tako nešto radio... ko zna. Verovatno, ali kad mu istekne garancija... prvi dan posle toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted December 9, 2016 (edited) Nema u ponudi 187ks, ali rekose da je isti hardware u oba pa sam trazio software iz jaceg Ali iskreno ne znaci mi to nista, nije neka velika razlika, a i nisam ja neki sportski vozac. Quote Igore, čestitam na izboru Da li je u pitanju novi FL model? Kako ti se činilo na testnoj vožnji da li je sportsko oslanjanje možda neudobno za svakodnevnu vožnju? Na dušu dilerima Fiat/Alfe da nemaju konkurentnu ponudu Giuliete. Zahvaljujem U pitanju je model koji se pravio od kraja 2013. godine do kraja 2016. (od januara 2017. izlazi restyling). Zbog toga sam i dobio ovako dobru cenu. A pravo da ti kazem i mene je brinula udobnost zbog sportskog vesanja. To sam proverio tako sto sam poveo caleta da proba, a ja seo pozadi da vidim kakav je osecaj ostalim vozacima i u potunosti sam bio zadovoljan. Tvrdji je od Golfa 7, ali nije ni malo neudobniji. A osecaj u voznji je takav da ne skida osmeh sa lica Vuce bas lepo, dugacki prenosi, stabilan, komande na dohvat ruke,.. Takodje me je odusevio full link protokol kojim replicira ceo telefon i moze da se koristi kao aplikacija za media uredjaj. A za Giuliettu je bas bila smesna ponuda. Odem da pogledam automobil od 16 990e za koji ima 2500e popusta, procene mi Stila na 3000e uz to i ukupna cena 16 000e Kazu da je zbog opreme, ja pitam koje i krenu da mi nabrajaju osnovnu opremu. Da ne pominjem sto su prodavci bili maksimalno neprijatni, a posle se nisu javljali kada im posaljem konkretna pitanja i zahteve. Edited December 9, 2016 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted December 9, 2016 Dakle moje pitanje je, zasto fabrika sama nije odradila to nesto vec i zasto ovaj konkretan motor nije odmah izasao za ~180 ks kada vec moze, onaj jaci jos jaci itd?Vrlo jednostavno - ponuda i potražnja. Recimo, VW je napravio 1.6 TDI motor koji realno moze da ostvari stabilnih 145KS sa hardverom koji je ugradjen u njega. Oni ga u fabrici mapiraju tako da u tri prodajne varijante ima 75, 105 i 120KS i ugradjuju ga u Golfa, Pola, sta god. Potpuno identican motor. E sad, njih u proizvodnji taj auto sa tim motorom recimo kosta lupam 7.000 evra. A oni ti najslabiju varijantu naplate 10 soma, onu malo jacu 12 soma a najjacu 14. Dakle, prodaju jedan te isti motor sa razlicitom mapom za razlicite pare. A kad odes na remap sa ta tri modela, svaki ostvari 140-145ks bez izuzetaka.Ista prica je i sa drugim proizvodjacima, imas brdo modela sa 3-4 razlicite kategorije snaga, a jedan te isti motor. Znam da i Merc to radi, dobijes recimo C180, C200 i C220 sa istim motorom, a razlicitom snagom, i svaki od njih na kraju ostvari jedan te isti rezultat na valjcima kad se "otkljuca". Ovu C klasu sam samo naveo kao primer, ne kazem da su konktetno da tri modela ista.Jedino sto tu moze da se razlikuje i da dodaje vrednost su drugaciji prenosi kod jacih modela, vece kocnice itd., to apsolutno ne sporim, ali sama osnova i hardver motora cesto zna da bude identican, jer ih manje kosta jedna proizvodna traka nego tri. Quote Share this post Link to post Share on other sites