zalik 15 Posted June 11, 2016 ja je radim sa normalnim remapom 155ps 340 nm,egr se zatvori softverski plocicu isto ubacis preventive radi,i normalno ako se katalizator iscupa iz donjih nizih obrtaja osjeti se ipak veselije krece ljepse...,mada ima i HARD verzija ali to je preterano da se stavi jaci map senzor od 2.4jtd taj auto moze da se uradi na 180 ps Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted June 11, 2016 (edited) Ako izvuces iz 115ks 180hp na fabrickoj turbini ja cu da pojedem turbinu makar je jeo mesec dana mlevenu. Za 180hp ti treba oko 90mm3 na toj turbini, sa afr-om od 14.7 bi ti trebalo 2.8-2.9 bara pritiska turbine. A bas bih voleo da vidim taj kompresor na 2.9 bara gde ce osovina po garetovoj mapi da se vrti na 230.000 obrtajaj. za 150hp bi turbina radila na 2.5 bara sto je opet gornja granica za taj mali turbo. Edited June 11, 2016 by mladenke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted June 11, 2016 Map na 2.4 JTD je isti kao i na 1.9,mora map od mjeta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted June 11, 2016 On 6/11/2016 at 11:57 AM, mladenke said: Ako izvuces iz 115ks 180hp na fabrickoj turbini ja cu da pojedem turbinu makar je jeo mesec dana mlevenu. Za 180hp ti treba oko 90mm3 na toj turbini, sa afr-om od 14.7 bi ti trebalo 2.8-2.9 bara pritiska turbine. A bas bih voleo da vidim taj kompresor na 2.9 bara gde ce osovina po garetovoj mapi da se vrti na 230.000 obrtajaj. za 150hp bi turbina radila na 2.5 bara sto je opet gornja granica za taj mali turbo. MisliŠ 1.8-1.9 bara relativni boost? Totalno nemoguća misija za GT1749V. Apsolutno se slažem sa tvojom konstatacijom. Na valjcima u Novaspeedu je otprilike to izgledalo ovako.... 1.3 bara 130KS, 1.7 bara 170KS....itd... odnosno apsolutno 2.3, 2.7... 3.5 bara MAP senzor ti neće nikako promeni fizička svojstva kompresora koji će se razleteti na mnogo manje od 1.9 bara. To ima smisla jedino ako se stavlja veći turbo... npr. GTB Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted June 11, 2016 (edited) upravo tako Odradjeno pitaj boga koliko a mereni i u novi i u bobo, razlike su mizerne sto se tice hp. Edited June 11, 2016 by mladenke Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted June 12, 2016 1,37 bar u PIKU!!! Marea 110 ps na valjcima izbacuje 155 ps 330 nm ako je auto u dobrome stanju. @mladenke stalozi se covece smiri se nismo ovde da jedemo nego da se druzimo diskutujemo....sta ti je? 1,6 bari Pik 180 ps veliki Fmic radjeno isto, e sada koliko ce taj Turbo da drzi pitanje je da ne bi otisli u pogresnome pravcu .....mogu ti poslati par mapa...pa ti vidi gdje sta kako slozeno. Nevezano za ovo, radis li Delphy mb? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted June 12, 2016 A sta znaci u piku? Najvise konja se izmeri preko 4k obrtaja, tako da sto u piku ide 1.37 bara ne znaci nista. Pitanje je koliko se zahteva preko 4k obrtaja? Ako je 1.37bara sa 110hp na 155hp, onda verovatno valjci po srbiji mere po 30-40hp manje. Jednostavno se ne slazu brojke ni u teoriji a niti u praksi. Mozemo da diskutujemo ali ne o nerealnim brojkama jbg. Iskreno da ti kazem winols otvaram samo kad moram... odmaram oci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted June 12, 2016 pick maximalno opterecenje na kojem radi...razumili smo se.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 12, 2016 Ako se secam 1.9mjet 130ks je 1.35b, tako da mi je mnogo 20ks vise sa istim pritiskom na jtdu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted June 12, 2016 jtd = 115ks - 2.15bara, 62mm3..... 2.15*474=1019mg/i.... afr=16.4 u mm3.... ta marea da je na 2.37bara = 1123mg/i, i da se spusti afr na 16 dobices 70mm3... afr 15.5=72mm3, 15=74mm3... Teorija, bez VE motora i ostalih stvari koje samo snizavaju mmm3, Ako uspes sa 10 ili 12 mm3 da dobijes 40 konja, mozes momentalno da biras za koju ces fabriku automobila da izradjujes mape za ecu. I taj gt1749v nebitno na kom je automobilu, a da je to jtd 8v, da dignes na 2.5 bara, ubrizgaces maksimalno 80mm3 a da budes na granici da to bude bez dima pa ce na valjcima da ti izbaci oko 150hp na 4200 ako ti se sve kockice poklope. Pa cak i da ne dizes vise turbinu posto si je vec digo na gornju granicu za taj impeler, i da zalijes na 90mm3 i da dimis ko parna lokomotiva pa da nabijes nekom rak pluca (pa mozda i dostigenes tih 180hp na 8v verziji iz ranijih postova) sa tim egt-om koji ces da imas u roku od mesec dana ces spaliti dihtung izduvne grane, pokriviti granu, spaliti karike u turbini. Sa 56mm kompresorom i 39 inducerom koji mas na gt2256v sa 2.4jtd-a, kad se stavi na 8v motor i dignes na 2.8 bara, i sa 95mm3 da to bude na granici da ne dimi, pa ubacis rail senzor da bi digo pritisak goriva jer sa 1450, kolika je granica sa fabricki, duracija za tih 95mm3 traje jako dugo i egt ti skace, ubacis veci ic da spusti temp vazduha u grani da bi se sto vise sabio i smanjio egt a povecao afr pa ces da vidis 200hp. A ti pricas o 180hp sa stavljanjem map senzora od 2.4jtd. I posle kazes da se stalozim jbg. Ima neko stvarno da ubaci map od 2.4 i da digne turbinu, jer puno ljudi imaju mpps za svoje potrebe pa ce da skupljaju polovinu turbine po autoputu, a drugu polovinu vade iz ic-a i motora. Tako da sta uopste raspravljati o necemu sto je dokazano jos godinama unazad. Da ne izmisljamo toplu vodu kad vec bojler odlicno radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted September 7, 2016 Da se ne bi zanosili više i pisali u ovoj temi: Gasite svetlo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 7, 2016 Ahahaha, sve je to zavera i navlakuša u stvari Eno našem drugaru Feđi se obrijao zupčasti na Golf MK4 1.9TDi, na okruglih 70.000km, taman kada je krenuo na more, pravo u Niš bre, pa je tamo odradio veliki servis. Mora da je od čip tjuninga, nema šta. Evo dokaz, ovde piše Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted September 8, 2016 Opet ti sa njegovim Golfom Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 8, 2016 Ahaha, pa pade mi na pamet, sve je to teorija zavere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted September 8, 2016 Novaspeed više ne radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted September 8, 2016 Radi naravno, imaš na fejsu stranicu, čini mi se da su novu pravili, pa ih zaprati i cimaj tamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted September 9, 2016 Evo ja ću da iznesem svoje iskustvo povećanjem snage. Moj auto (Alfa GT 150 Mjet) koji vozim 4 godine već, je čipovana u ozbiljnoj inostranoj firmi sa 150 na 190 konja. Za razliku od običnog 150 mjet-a motor je mnogo oštriji,ali samo kad ja to hoću. U uslovima normalne vožnje nema razlike i ništa mi oko motora nije crklo,nemoj da ste naivni. Kada čipujete kod naših 'stručnjaka' crkavaju vam delovi (pogotovo kvačilo) jer ne urade dobru mapu. Nabiju vam obrtni moment na što nižem broju obrtaja da bi vas impresionirali snagom i da vam uzmu pare,a takva mapa uništiće motor polako ali sigurno. Zato me i ne čudi cena od 50€ za čipovanje. Ozbiljna firma koja jedina može da uradi kako treba je Revochip,ostalo su sve male radionice i fušeraj za uzimanje para naivnim ljudima. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 9, 2016 Hahaha, samo Revochip iz Užica? Znači Novaspeed je neozbiljan, i ne umeju da čipuju/nabudže auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted September 9, 2016 Da Revochip valja, ne bi odma do njega otvorili Turboservis Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2016 Dobro, ovo ^^^ je verovatno šaljivo napisano... Turbo servis u Užicu postoji preko 20 godina i nema veze sa Revochip-om u tom smislu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted September 9, 2016 Druže,svako će danas da ti 'nabudži' bilo kog JTD-a,TDI-a i ostalo. Više nije pitanje ko će da poveća snagu bolje već ko će to uraditi kvalitetnije i dugotrajnije. Nisam ništa reko za konkretne male firme širom Srbije koje se bave time. Da bi čipovanje prošlo dobro,motor koji se čipuje mora da bude u perfektnom stanju. Ne možeš da odvezeš na čipovanje nekog JTD-a koji je ubio 300.000 i već su mu pola delova za zamenu,čip će samo da ga dokrajči. Naravno,koliko zavisi od tjunera toliko zavisi i od samog vlasnika kako vozi automobil posle čipa. Ako ostaneš normalan i ako posle čipa voziš normalno a konkretno dobijenu snagu iskoristiš tek ponekad ili kad ti stvarno treba,vozićeš se dugooo,dugooo vremena (pod uslovom da je mapa dobro odradjena). Ako non stop siliš auto,crknuće ti i fabrički a ne čipovan. Potrošnja se posle čipa ne smanjuje u uslovima gradske vožnje tj ostaje ista,to su samo izmišljotine da se smanjuje za ceo litar. Što se tiče Revochip-a,dobiješ pismenu garanciju i garanciju od nekoliko godina a ne kod ovog 'idi prijatelju probaj mašinu,pa ako ne ide da ti vratim pare'. Uostalom to su tvoje pare i tvoja odluka gde ćeš da čipuješ,samo da ne kreneš posle toga da se hvataš za glavu kad turbo krene da prepunjava,kad razne greše krene da ti izbacuje na board-u. Ako ne platiš na mostu,platićeš na ćupriji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 9, 2016 Ako i ne koristis dodatnu snagu, onda najduze i traje Auto je dobar onoliko koliko mozes da ga gazis, izes tuning ako ces malo gaziti i odmah skratiti vek... U Srbiji je najbolji tuning imati ispravan auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted September 9, 2016 Ja sam remap platio 40€, auto imao 285000 km....sad ima 301000 km. Sa motorom je sve u redu. Potrošnja ulja ista kao i pre remapa (0.3-0.4 dl na 9500-10000 km). Quote Share this post Link to post Share on other sites