Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

ja je radim sa normalnim remapom 155ps 340 nm,egr se zatvori softverski plocicu isto ubacis preventive radi,i normalno ako se katalizator iscupa iz donjih nizih obrtaja osjeti se ipak veselije krece ljepse...,mada ima i HARD verzija ali to je preterano da se stavi jaci map senzor od 2.4jtd taj auto moze  

da se uradi na  180 ps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako izvuces iz 115ks 180hp na fabrickoj turbini ja cu da pojedem turbinu makar je jeo mesec dana mlevenu. :D 

Za 180hp ti treba oko 90mm3 na toj turbini, sa afr-om od 14.7 bi ti trebalo 2.8-2.9 bara pritiska turbine. A bas bih voleo da vidim taj kompresor na 2.9 bara gde ce osovina po garetovoj mapi da se vrti na 230.000 obrtajaj. :D

 

za 150hp bi turbina radila na 2.5 bara sto je opet gornja granica za taj mali turbo. ;)

Edited by mladenke

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/11/2016 at 11:57 AM, mladenke said:

Ako izvuces iz 115ks 180hp na fabrickoj turbini ja cu da pojedem turbinu makar je jeo mesec dana mlevenu. :D 

Za 180hp ti treba oko 90mm3 na toj turbini, sa afr-om od 14.7 bi ti trebalo 2.8-2.9 bara pritiska turbine. A bas bih voleo da vidim taj kompresor na 2.9 bara gde ce osovina po garetovoj mapi da se vrti na 230.000 obrtajaj. :D

 

za 150hp bi turbina radila na 2.5 bara sto je opet gornja granica za taj mali turbo. ;)

 

MisliŠ 1.8-1.9 bara relativni boost? Totalno nemoguća misija za GT1749V. Apsolutno se slažem sa tvojom konstatacijom.

Na valjcima u Novaspeedu je otprilike to izgledalo ovako.... 1.3 bara 130KS, 1.7 bara 170KS....itd... odnosno apsolutno 2.3, 2.7... 

 

3.5 bara MAP senzor ti neće nikako promeni fizička svojstva kompresora koji će se razleteti na mnogo manje od 1.9 bara. To ima smisla jedino ako se stavlja veći turbo... npr. GTB

Share this post


Link to post
Share on other sites

upravo tako ;) Odradjeno pitaj boga koliko a mereni i u novi i u bobo, razlike su mizerne sto se tice hp. 

Edited by mladenke

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,37 bar u PIKU!!! Marea 110 ps na valjcima izbacuje 155 ps 330 nm ako je auto u dobrome stanju.

@mladenke stalozi se covece smiri se nismo ovde da jedemo nego da se druzimo diskutujemo....sta ti je? 1,6 bari Pik 180 ps veliki Fmic radjeno isto, e sada koliko ce taj Turbo da drzi pitanje je da ne bi otisli u pogresnome pravcu .....mogu ti poslati par mapa...pa ti vidi gdje sta kako slozeno.

Nevezano za ovo, radis li Delphy mb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 A sta znaci u piku? Najvise konja se izmeri preko 4k obrtaja, tako da sto u piku ide 1.37 bara ne znaci nista. Pitanje je koliko se zahteva preko 4k obrtaja? Ako je 1.37bara sa 110hp na 155hp, onda verovatno valjci po srbiji mere po 30-40hp manje. Jednostavno se ne slazu brojke ni u teoriji a niti u praksi.

 

Mozemo da diskutujemo ali ne o nerealnim brojkama jbg. Iskreno da ti kazem winols otvaram samo kad moram... odmaram oci. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jtd = 115ks - 2.15bara, 62mm3..... 2.15*474=1019mg/i.... afr=16.4 u mm3....  

 

ta marea da je na  2.37bara = 1123mg/i, i da se spusti afr na 16 dobices 70mm3... afr 15.5=72mm3, 15=74mm3...  Teorija, bez VE motora i ostalih stvari koje samo snizavaju mmm3,  Ako uspes sa 10 ili 12 mm3 da dobijes 40 konja, mozes momentalno da biras za koju ces fabriku automobila da izradjujes mape za ecu. I taj gt1749v nebitno na kom je automobilu, a da je to jtd 8v, da dignes na 2.5 bara, ubrizgaces maksimalno 80mm3 a da budes na granici da to bude bez dima pa ce na valjcima da ti izbaci oko 150hp na 4200 ako ti se sve kockice poklope. Pa cak i da ne dizes vise turbinu posto si je vec digo na gornju granicu za taj impeler, i da zalijes na 90mm3 i da dimis ko parna lokomotiva pa da nabijes nekom rak pluca (pa mozda i dostigenes tih 180hp na 8v verziji iz ranijih postova)  sa tim egt-om koji ces da imas u roku od mesec dana ces spaliti dihtung izduvne grane, pokriviti granu, spaliti karike u turbini.

 

Sa 56mm kompresorom i 39 inducerom koji mas na gt2256v sa 2.4jtd-a, kad se stavi na 8v motor i dignes na 2.8 bara, i sa 95mm3 da to bude na granici da ne dimi, pa ubacis rail senzor da bi digo pritisak goriva jer sa 1450, kolika je granica sa fabricki, duracija za tih 95mm3 traje jako dugo i egt ti skace, ubacis veci ic da spusti temp vazduha u grani da bi se sto vise sabio i smanjio egt a povecao afr pa ces da vidis 200hp. A ti pricas o 180hp sa stavljanjem map senzora od 2.4jtd. I posle kazes da se stalozim jbg. :D Ima neko stvarno da ubaci map od 2.4 i da digne turbinu, jer puno ljudi imaju mpps za svoje potrebe pa ce da skupljaju polovinu turbine po autoputu, a drugu polovinu vade iz ic-a i motora. :D

 

Tako da sta uopste raspravljati o necemu sto je dokazano jos godinama unazad. Da ne izmisljamo toplu vodu kad vec bojler odlicno radi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahaha, sve je to zavera i navlakuša u stvari :D

Eno našem drugaru Feđi se obrijao zupčasti na Golf MK4 1.9TDi, na okruglih 70.000km, taman kada je krenuo na more, pravo u Niš bre, pa je tamo odradio veliki servis. Mora da je od čip tjuninga, nema šta.

Evo dokaz, ovde piše :D

 

zza4313.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi naravno, imaš na fejsu stranicu, čini mi se da su novu pravili, pa ih zaprati i cimaj tamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja ću da iznesem svoje iskustvo povećanjem snage. Moj auto (Alfa GT 150 Mjet) koji vozim 4 godine već, je čipovana u ozbiljnoj inostranoj firmi sa 150 na 190 konja. Za razliku od običnog 150 mjet-a motor je mnogo oštriji,ali samo kad ja to hoću. U uslovima normalne vožnje nema razlike i ništa mi oko motora nije crklo,nemoj da ste naivni. Kada čipujete kod naših 'stručnjaka' crkavaju vam delovi (pogotovo kvačilo) jer ne urade dobru mapu. Nabiju vam obrtni moment na što nižem broju obrtaja da bi vas impresionirali snagom i da vam uzmu pare,a takva mapa uništiće motor polako ali sigurno. Zato me i ne čudi cena od 50€ za čipovanje. Ozbiljna firma koja jedina može da uradi kako treba je Revochip,ostalo su sve male radionice i fušeraj za uzimanje para naivnim ljudima. Pozdrav ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, samo Revochip iz Užica? Znači Novaspeed je neozbiljan, i ne umeju da čipuju/nabudže auto? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, ovo ^^^ je verovatno šaljivo napisano... :)

Turbo servis u Užicu postoji preko 20 godina i nema veze sa Revochip-om u tom smislu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže,svako će danas da ti 'nabudži' bilo kog JTD-a,TDI-a i ostalo. Više nije pitanje ko će da poveća snagu bolje već ko će to uraditi kvalitetnije i dugotrajnije. Nisam ništa reko za konkretne male firme širom Srbije koje se bave time. Da bi čipovanje prošlo dobro,motor koji se čipuje mora da bude u perfektnom stanju. Ne možeš da odvezeš na čipovanje nekog JTD-a koji je ubio 300.000 i već su mu pola delova za zamenu,čip će samo da ga dokrajči. Naravno,koliko zavisi od tjunera toliko zavisi i od samog vlasnika kako vozi automobil posle čipa. Ako ostaneš normalan i ako posle čipa voziš normalno a konkretno dobijenu snagu iskoristiš tek ponekad ili kad ti stvarno treba,vozićeš se dugooo,dugooo vremena (pod uslovom da je mapa dobro odradjena). Ako non stop siliš auto,crknuće ti i fabrički a ne čipovan. Potrošnja se posle čipa ne smanjuje u uslovima gradske vožnje tj ostaje ista,to su samo izmišljotine da se smanjuje za ceo litar. Što se tiče Revochip-a,dobiješ pismenu garanciju i garanciju od nekoliko godina a ne kod ovog 'idi prijatelju probaj mašinu,pa ako ne ide da ti vratim pare'. Uostalom to su tvoje pare i tvoja odluka gde ćeš da čipuješ,samo da ne kreneš posle toga da se hvataš za glavu kad turbo krene da prepunjava,kad razne greše krene da ti izbacuje na board-u. Ako ne platiš na mostu,platićeš na ćupriji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako i ne koristis dodatnu snagu, onda najduze i traje :lol: Auto je dobar onoliko koliko mozes da ga gazis, izes tuning ako ces malo gaziti i odmah skratiti vek...

 

U Srbiji je najbolji tuning imati ispravan auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam remap platio 40€, auto imao 285000 km....sad ima 301000 km. Sa motorom je sve u redu. Potrošnja ulja ista kao i pre remapa (0.3-0.4 dl na 9500-10000 km).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...